Parašė Gator
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Automobiliai
Collapse
X
-
AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
-
Parašė booraz Rodyti pranešimąToks laikas pateisinamas gal būdavo 20 metų atgal. Dabar manau turėtų būti žymiai mažesnis 1-2 metai. Taspac patvirtino, kad trūksta automobilių gamintojams lankstumo. Aišku jie apsidraudžia ir nenori privelti kažkokios elektronikos, kuri būtų nepatikima, bet tokie laikikliai telefonams, juk ne aukštasis pilotažas, tiesiog įrenginys be galimybės sugesti, na nebent nulaužti
Konkreciai del laikikliu, manau cia losia norejimas proteguoti savo navigacijas ir built-in ekranus. Ir, savaime suprantama, uz tai tureti galimybe pasiimti pinigus. Jei visi gales automobiliuose patogiai pasideti telefona ir ji valdyti vairuojant, niekas nenores pirkti built-in lieciamuju ekranu, navigavciju ir pan.
Kitas punktas - saugumas. Built-in technologijos leidzia su vairu valdyti daug funcionalumu. Telefonas labiau atitraukia nuo automobilio kontroles ir demesio i kelia nei vidiniai prietaisai. Pats pastebiu, kad susireguliuoti radija/mp3 su vairo mygtukais beveik nereikalauja atitraukti demesi nuo vairavimo. O telefone pasikoreguoti navigacija ar pasikeisti Spotify daina reikia praktiskai keliom sekundem isvis neziureti i kelia.
Na, o funkcionalumai, kuriu automobilis negali padaryti, o telefonas gali (pagrinde skambinimas) jau senai integruoti.
Trecias dalykas, galiojantis visom sferom, nuo skalbimo milteliu iki auto, ne vienas gamintojas visko ka isranda neleidzia iskart i rinka. Daug isradimu dedama ant lentynos ir jie traukiami po viena, stebint konkurentus, bandant juos pralenkti ir pan. Kaip kortose, visu ju iskart neatskleidi, o dedi po viena, priklausant nuo situacijos.Paskutinis taisė taspac; 2016.10.31, 09:13.
Comment
-
Sveiki. Nusipirkau Opel Vectra ir dabar noriu graziu ratlankiu, vietoj pliku skardu. Labai noriu nuorodoje pateiktu, bet visiskai nezinau apie ju kokybe. Kaip manot, ar verta ir saugu juos pirkti ar geriau kokiu nors zinomesniu gamintoju ratlankius rinktis?
http://m.autoplius.lt/ratlankiai/ske...html?page_nr=3.
Comment
-
Keturi miestai paskelbė, kad nebeįsileis dyzelinių automobilių
Keturi didieji pasaulio miestai nusprendė,kad dyzelinu varomi automobiliai 2025 m. jų vadovaujamuose megapoliuose nevažinės. Nebeįsileisti dyzelinių transporto priemonių nori Paryžius, Meksikas, Madridas ir Atėnai.
Plačiau: http://vz.lt/sektoriai/transportas-l...#ixzz4RgHB1WfM
Comment
-
/\Pavyzdžiui, Paryžius jau ėmėsi veiksmų, mažindamas dyzelinių lengvųjų ir komercinių automobilių skaičių mieste. Senesni nei 1997 m. laidos automobiliai jau draudžiami, draudimai bus griežtinami iki pat 2020 m. Paryžiaus miesto merė Anne Hidalgo pabrėžė, kad Prancūzijos sostinė seka Japonijos sostinės Tokijo pavyzdžiui, kuriame jau nėra dyzelinu varomų transporto priemonių.
Plačiau: http://vz.lt/sektoriai/transportas-l...#ixzz4RgIv9Ahk
Comment
-
Parašė Emigraves Rodyti pranešimąIš tiesų keista, kad Lietuvoje iki šiol nėra jokių motyvavimo priemonių neteršti savo transporto priemone..
Comment
-
Parašė Emigraves Rodyti pranešimąIš tiesų keista, kad Lietuvoje iki šiol nėra jokių motyvavimo priemonių neteršti savo transporto priemone..
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąKai kuriuose miestuose dyzelinių beveik nėra, bet tarša pakankamai didelė. Prismenu, Delyje vos neuždusau tikra to žodžio prasme.
Lyginti reikia tą patį miestą su dyzeliniais ir be dyzelinių.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąYra. Jeigu transporto priemonė išmeta daugiau teršalų nei leidžia normos, ji nepraeis technikinės.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąKažkoks ne į temą palyginimas. Juk nežmoniškai skirtingi miestai.
Lyginti reikia tą patį miestą su dyzeliniais ir be dyzelinių.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąTai kam iš viso lyginti? Lyg ne toje pačioje planetoje gyventume?
Tiesą sakant net nesupratau klausimo. Ar čia durnium apsimetei neva nežinodamas priežasties ar privalumo šio sprendimo?
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąKai kuriuose miestuose dyzelinių beveik nėra, bet tarša pakankamai didelė. Prismenu, Delyje vos neuždusau tikra to žodžio prasme.
Comment
-
Parašė Emigraves Rodyti pranešimąTaršai gali būti ir daugiau priežasčių: Indijoj deginama nemažai anglies, namuose maistas vis dar ruošiamas ugniavietėse, daugiau ir dalelių kyla nuo grindinio.
Čia toks pat argumentas kaip mano senelis kasdien rūkė ir gyveno šimtą metų, reiškia rūkyti nėra blogai
Todėl ir nustebau, kad gan protingas žmogus parašė tokią nesamonę.
Comment
-
Parašė Emigraves Rodyti pranešimąTos apžiūros normos gan didelės, lanksčios, neatitinkančios normalios eksploatacijos
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTaip, TA metu išmetimo parametrai bus prastesni nei įprastoje eksploatacijoje.
https://www.theguardian.com/environm...row?CMP=twt_gu
Comment
-
Parašė vdt Rodyti pranešimąTyrimai rodo kai ką kita
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąNusistovėjusiame variklio darbo režime išmetimas bus švaresnis, nei stovint eilėje prie Tuvlitos su nuolatinaias paleidimais-išjungimais, pajudėjimais iš vietos ir t.t.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąYra. Jeigu transporto priemonė išmeta daugiau teršalų nei leidžia normos, ji nepraeis technikinės.Post in English - fight censorship!
Comment
Comment