BMW žada, kad elektra įkraunamo X5 hibrido vidutinės degalų sąnaudos tėra 3,8 l/100 km. Kompanija kol kas neatskleidžia, ar ši koncepcija bus gaminama. Pranešime žiniasklaidai teigiama, kad „tai yra logiškas žingsnis į priekį siekiant pagerinti SUV klasės visureigio ekonomiškumą“.
Su tokiom kuro sąnaudom, tikrai nematau kodel jie šio visureigio negamintu
Švedijos automobilių koncernas „Volvo“ pradėjo prekiauti specialiosios versijos automobiliais Japonijoje. Modeliai, kuriuose įrengta automatinė apsaugos nuo susidūrimų su dviratininkais sistema, pristatyti antradienį Tokijuje.
Ironiška, kad praeitos kartos 3-čiukai, kai dar coupe vadinosi 3 serija, išorė nuo sedano skyrėsi labiau nei dabar, kai coupe ir cabrio atskirti nuo sedano ir universalo pervadinti į 4 seriją.
O kaina jauciu atskyrus 4 serija didesne suma skirsis lyginant su 3 serija, nei kad buvo kai e92 buvo 3ser narys. Nes kiek atsimenu serija isskyre, kad galetu daugiau pinigu imti neva uz aukstesne serija
O kaina jauciu atskyrus 4 serija didesne suma skirsis lyginant su 3 serija, nei kad buvo kai e92 buvo 3ser narys. Nes kiek atsimenu serija isskyre, kad galetu daugiau pinigu imti neva uz aukstesne serija
Gal ir bus didesnė kaina, bet nemanau kad smarkiai skirsis. Čia labiau ne kainos pakėlime esmė, o konkurencija su Audi ir Mercedes. Kai visi 3 vienas kito modelius kopijuoja, visur nori turėt savo analogą. Tas ypač gerai matosi iš SUVų gausos, kiek jų jau prikepta skirtinų dydžių - GLK, Q3, Q5, X3, X1 ir t.t., ir daugumos kitų modelių. Šiuo atveju 4 serija sukurta, kad konkuruot su Audi A5 coupe.
Gal ir bus didesnė kaina, bet nemanau kad smarkiai skirsis. Čia labiau ne kainos pakėlime esmė, o konkurencija su Audi ir Mercedes. Kai visi 3 vienas kito modelius kopijuoja, visur nori turėt savo analogą. Tas ypač gerai matosi iš SUVų gausos, kiek jų jau prikepta skirtinų dydžių - GLK, Q3, Q5, X3, X1 ir t.t., ir daugumos kitų modelių. Šiuo atveju 4 serija sukurta, kad konkuruot su Audi A5 coupe.
Taciau butent e92 3 serijos labiau konkuravo su A5, nei naujasis 4 klases, kuris kaip tik artimesnis 3 serijai
Bus idomu paziuret kainas ir palyginti kiek 4 serija kainuos daugiau uz 3, ir palyginti su skirtumu kiek e92 kainavo daugiau uz 3 sedana.
Manau, čia tinkama tema vienam klausimui. Ar baigiantis vairuotojo pažymėjimo galiojimo terminui reikia skubėti jį pasikeisti, kol dar galioja, ar galima ir, pvz., po kokių metų? Šiuo metu vairuotojo pažymėjimas nėra reikalingas. Nereikės po to vairavimo egzamino laikyti? . Gal yra koks įstatymas ar dokumentas, kur tai būtų aiškiai apibrėžta?
Nera ka bepridurti. Korejieciai jau turi po truputi jausti galvos skausma. Jei tokie tempai kokybes atzvilgiu ir toliau, tai metai kiti ir piliules nuo galvos skausmo pirks japonai su europieciais
/\ Tie patys japonai savo automobilių gamybai Kinijoje pasigamina daugelį dalių
Ir europieciai ir visi kiti like. Bet cia kas kita, cia jau tiesioginis konkurentas- brand'as. Kaip koks Huawei ar HTC (ta pati Kinija tas Taiwanas, ner ko slept), kurie tikrai nepalengvina obuoliams , samsungams ir nokioms gyvenimo.
Jūs čia juokaujat? Su jokiais korėjiečiais tos kinietiškos mašinos nekonkuruos. Gamins daugiausia savo vidaus rinkai, kur augimas nusimato dar ne vienus metus, todėl ten savo nišą rast nesunkuu(nors šiaip pačioj Kinijoj vis daugiau Europos gamintojų plečiasi, ir toli gražu ne kiekvienas norės pirkt kažkokį neaiškų Qoros, kai yra ilgus dešimtmečius visam pasaulyje žinomi, patikrinti brandai). Gal dar Rusijoj ras savo pirkėjų, gal JAV nukrapštys labai nedidelę procentalinę dalį nuo Japonijos gamintojų, nes amerikiečiai nelabai išrankūs kokybei. Bet tik tiek, čia lašas jūroj. Europoj iš vis nulinės perspektyvos.
Jūs čia juokaujat? Su jokiais korėjiečiais tos kinietiškos mašinos nekonkuruos. Gamins daugiausia savo vidaus rinkai, kur augimas nusimato dar ne vienus metus, todėl ten savo nišą rast nesunkuu(nors šiaip pačioj Kinijoj vis daugiau Europos gamintojų plečiasi, ir toli gražu ne kiekvienas norės pirkt kažkokį neaiškų Qoros, kai yra ilgus dešimtmečius visam pasaulyje žinomi, patikrinti brandai). Gal dar Rusijoj ras savo pirkėjų, gal JAV nukrapštys labai nedidelę procentalinę dalį nuo Japonijos gamintojų, nes amerikiečiai nelabai išrankūs kokybei. Bet tik tiek, čia lašas jūroj. Europoj iš vis nulinės perspektyvos.
Prieš 5-10 metų visi taip pat kalbėdavo apie korėjietiškus automobilius, jie byrėdavo, buvo nesaugūs ir pan. Arba prieš 20-30 metų tas pats vyko su japoniškais, buvo juokiamasi, kad jie tik kopijuoja europietiškus ir t.t.
Prieš 5-10 metų visi taip pat kalbėdavo apie korėjietiškus automobilius, jie byrėdavo, buvo nesaugūs ir pan. Arba prieš 20-30 metų tas pats vyko su japoniškais, buvo juokiamasi, kad jie tik kopijuoja europietiškus ir t.t.
Korėjos Kia ir Hyundai atsirado gerokai seniau nei prieš 10 metų, todėl ilgus metus dirbo iki kol pasiekė dabartinį lygį. Japonai dar seniau gamint pradėjo, bet iki šiol neprilygsta vokiečiams. O kinietiškos mašinos? Net skamba nerimtai. Čia jiems ne kažkokius pigius turginius skaičiuotuvus gamint. Visas ir išorės ir vidaus dizainas vien tik kopija ant kopijos, nežinau kaip jiems negėda pristatinėt tokį modelį kur akivaizdžiai matosi kuri kėbulo ar interjero dalis, nuo kieno nusižiūrėta. Bet kokybės nenukopijuosi.
Jūs čia juokaujat? Su jokiais korėjiečiais tos kinietiškos mašinos nekonkuruos. Gamins daugiausia savo vidaus rinkai, kur augimas nusimato dar ne vienus metus, todėl ten savo nišą rast nesunkuu(nors šiaip pačioj Kinijoj vis daugiau Europos gamintojų plečiasi, ir toli gražu ne kiekvienas norės pirkt kažkokį neaiškų Qoros, kai yra ilgus dešimtmečius visam pasaulyje žinomi, patikrinti brandai). Gal dar Rusijoj ras savo pirkėjų, gal JAV nukrapštys labai nedidelę procentalinę dalį nuo Japonijos gamintojų, nes amerikiečiai nelabai išrankūs kokybei. Bet tik tiek, čia lašas jūroj. Europoj iš vis nulinės perspektyvos.
Šiaip tai reiktų pasidomėti pačia rinka, prieš rašant tokius kategoriškus teiginius, nes galima pagalvoti, kad rašai iš lempos.
Korėjiečių situacija buvo visai kita (japonų vėl kita). Ji buvo gerokai prastesnė, nei dabar yra kiniečių. Iš esmės korėjiečiai savo mašinas kūrė kopijuodami, pirkdami visokias pasenusių modelių licencijas ir t.t. Buvo tikrai sunki situacija, bet jie visgi išsikovojo savo pozicijas ir valio jiems už tai.
Kinijoje gi viskas yra smarkiai kitaip.
Galim šiek tiek paanalizuoti kelis stambesnius kinietiškus gamintojus ir iš kokio molio jie yra drėbti.
Qoros 50:50 kaip joint venture priklauso "Chery Automotive" ir Izraelio holdingui "Israel Corporation" (pavadinimas durnas, bet tiek jau to).
O kas gi tas Chery? Kažkoks neaiškus kitaiskas brand'as, ar ne? Gal ir taip, bet faktai yra tokie, kad Chery taip pat turi 50:50 joint venture įmonę su Tata Motors ir jau stato gamyklą Kinijoje, kur bus gaminami Jaguarai ir Land Roveriai. Galima įsivaizduoti, koks technologinis postūmis tai yra jų pačių vystomiems brand'ams, kaip Qoros. Tuo galima net neabejoti. Tai, beje, rodo ir minimas crash testas.
SAIC Motor. Nuo 1984 veikia joint venture principu su VW ir gamina VW, Audi ir Škoda bei krūvą savo brandų (Maxus, MG, Roewe ir t.t.)
FAV. Lygiai tas pats, kaip ir SAIC su VW, plius Toyota, Mazda ir GM. Ir krūva savo brandų.
Geely. Volvo bei savo brand'as.
Brilliance (čia tas pats, kuris kažkada pademonstravo legendinį crash testą). Joint venture su BMW. Gamina BMW 3 series, 5 series ir X1 ir savo brand'ą.
BYD. Turi joint venture su Daimler AG bei patys yra vieni iš elektrinių auto ir pilnų hibridų pionierių.
Panašių pavyzdžių yra daug ir visi jie gamina tiek užsienietiškas savo joint venture partnerių mašinas, tiek ir savo brand'us. Aišku, kad užsieniečiams tai yra šiek tiek rizikingas biznis (iš esmės juk jie yra konkurentai), bet tikriausiai nėra kito pasirinkimo dėl Kinijos įstatymų, kur tokiais atvejais privalo būtų ne mažesnė kaip 50% vietinės kompanijos nuosavybė.
Visgi tai neišvengiamai reiškia, kad visos tos kompanijos iki vienokio ar kitokio lygio perima arba perims savo užsienio partnerių naudojamas technologijas ir pradeda savo pačių R&D nuo visai kito lygio, nei kažkada pradėjo japonai ar korėjiečiai. Yra ir labai geras pavyzdys iš kitos industrijos - traukinių. Viskas buvo daroma lygiai taip pat: Importavimas iš užsienio, joint venture ir gamyba vietoje, gamyba vietoje be joint venture. Aišku, į tai investuojama daug pinigų su valstyb4s palaiminimu, kurių automobilių industrijai niekas lengva ranka neduoda, bet visvien tikriausiai yra pakankamai išteklių užsiimti rimtu R&D.
O dėl Europos tai gal ir jo. Rinka čia yra praktiškai perpildyta ir per daug gamyklų. Tai gal dėl to naujų brandų perspektyvos ir miglotos. Visgi didžiausios ir svarbiausios automobilių rinkos yra ne Europoje, o Azijoje (Kinijos "savo vidaus rinka", beje, yra be konkurencijos didžiausia pasaulyje tiek pagal pardavimų piniginę išraišką, tiek pagal mašinų skaičių, tiek pagal gamybą) ir būtent ten reiktų žiūrėti, kai kalbame apie brandus ir plėtrą. Tai čia viskas kaip ir aišku.
Bet lieka pakankamai neaiškių rinkų. Kaip bus su P.Amerika (Brazilija)? Afrika (taip, jie ten po medžius laksto, bet visgi mašinas irgi retkarčiais perka)? Tomis pačiomis JAV?
Comment