Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nenaują Peugeot ar Citroen rekomenduoti galimą tik žmogui, kurio nekenti labiau, nei savo motinos žudiko ir kurį norėtum nukankinti pačiais žiauriausiais būdais. Nors, kaip suprantu, kalbėdami apie Peugeot 206 tik juokaujate?

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą
      Nenaują Peugeot ar Citroen rekomenduoti galimą tik žmogui, kurio nekenti labiau, nei savo motinos žudiko ir kurį norėtum nukankinti pačiais žiauriausiais būdais. Nors, kaip suprantu, kalbėdami apie Peugeot 206 tik juokaujate?
      O kuo blogi automobiliai? Kiek važinėju, tai galiu pasakyti, kad labai geri varikliai dyzeliniai. Beto ir gražūs automobiliai, ko nebūtų galima pasakyti apie kokias Toyotas.
      Flickr

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
        O kuo blogi automobiliai? Kiek važinėju, tai galiu pasakyti, kad labai geri varikliai dyzeliniai. Beto ir gražūs automobiliai, ko nebūtų galima pasakyti apie kokias Toyotas.
        Mama turi Citroen C3... variklis išties geras, bet visa kita... gal net nepradėsiu

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą
          Mama turi Citroen C3... variklis išties geras, bet visa kita... gal net nepradėsiu
          O apie C4 ir C5 irgi galėtum tą patį pasakyti? Na yra problemų su elektronika, bet dėl to, kad jos apskritai daug kur visur prikišta. Bet apskritai tikrai nėra taip jau blogai, paskutiniais metais prancūzų, ypač Citreon ir Renault kokybė tikrai pakilus.
          Paskutinis taisė Lettered; 2010.08.30, 03:34.
          Flickr

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą
            Nenaują Peugeot ar Citroen rekomenduoti galimą tik žmogui, kurio nekenti labiau, nei savo motinos žudiko ir kurį norėtum nukankinti pačiais žiauriausiais būdais.
            tokiems rekomenduojame audines, bnv ir galfukus
            You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

            Comment


              Parašė zanaz Rodyti pranešimą
              tokiems rekomenduojame audines, bnv ir galfukus
              Ne ne, nieko panašaus. Jei ribotas biudžetas ir nenori taškyti pinigų remontams ir tenkina neįmantrus dizainas, tiesiog perki japoną

              Comment


                Parašė zanaz Rodyti pranešimą
                tokiems rekomenduojame audines, bnv ir galfukus
                Aha, man irgi taip kažkuris autotransporto priemonių expertas sakė važinėjantis su vokyškos kokibės bulka, kad viskas kas baigiasi ,,o'' (Renault, Peugeot) yra gavno
                Paskutinis taisė Lettered; 2010.08.30, 03:41.
                Flickr

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                  O apie C4 ir C5 irgi galėtum tą patį pasakyti? Na yra problemų su elektronika, bet dėl to, kad jos apskritai daug kur visur prikišta. Bet apskritai tikrai nėra taip jau blogai, paskutiniais metais prancūzų, ypač Citreon ir Renault kokybė tikrai pakilus.
                  Taip, būtent elektronika. Sugedusio elektroninio bagažinės mygtuko pakeitimas tiek šimtų Lt, sugedusio durelių užrakto elektros varikliukas tiek šimtų, po stipresnio lietaus sušlapusios elektronikos tvarkymas aniek šimtų, iš normalios pozicijos išslinkęs pedalio jungties cilindriukas (tiesa, ne elektroninis ) vėl kaži kiek šimtų. Tas pats (originalus) cilindriukas, vėl išslinkęs iš normalios pozicijos vėl kaži kiek šimtų... ir t.t.

                  Su japonais paprasčiau: užsipili benzino, kas 10000km pakeiti tepalą ir filtrus ir tiek "taisymo"

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą
                    Taip, būtent elektronika. Sugedusio elektroninio bagažinės mygtuko pakeitimas tiek šimtų Lt, sugedusio durelių užrakto elektros varikliukas tiek šimtų, po stipresnio lietaus sušlapusios elektronikos tvarkymas aniek šimtų, iš normalios pozicijos išslinkęs pedalio jungties cilindriukas (tiesa, ne elektroninis ) vėl kaži kiek šimtų. Tas pats (originalus) cilindriukas, vėl išslinkęs iš normalios pozicijos vėl kaži kiek šimtų... ir t.t.

                    Su japonais paprasčiau: užsipili benzino, kas 10000km pakeiti tepalą ir filtrus ir tiek "taisymo"
                    Na tenka sutikti, savo Mazdai 6 dar nieko nereikėjo remontuoti, o nuvažiavus jau apie 180k. Nors taip varyti ant prancūzų irgi nereikėtų, nes kokybė tikrai gerėja. Tą patį galima pasakyti ir apie korėjiečius, kurių automobiliai anksčiau irgi byrėdavo tiesiogine to žodžio prasme.
                    Flickr

                    Comment


                      Vazineju su Citroen XM,geresnes kainos/kokybes santykio nesu asmeniskai as turejes..

                      Comment


                        Parašė innuendo Rodyti pranešimą
                        Jau tokiu atveju geriau vw polo pirkt. Žaislinė ji man atrodo
                        Prašei patarimo, pateikęs kelis kriterijus tai ir parašiau. Kad žaislinė tai pritariu, bet nežinojau, kad tau žaislinė netinka.

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                          Na tenka sutikti, savo Mazdai 6 dar nieko nereikėjo remontuoti, o nuvažiavus jau apie 180k. Nors taip varyti ant prancūzų irgi nereikėtų, nes kokybė tikrai gerėja. Tą patį galima pasakyti ir apie korėjiečius, kurių automobiliai anksčiau irgi byrėdavo tiesiogine to žodžio prasme.
                          Per visą laiką kol nuvažiavo 180k nieko nereikėjo tvarkyt ? Nelabai norėčiau tikėti.
                          O šiaip perkant dėvėtą automobilį labai svarbu, kaip jis buvo sutvarkytas prieš pardavimą ir kaip buvo prižiūrėtas prieš tai buvusio savininko.

                          Comment


                            Parašė sleader Rodyti pranešimą
                            Per visą laiką kol nuvažiavo 180k nieko nereikėjo tvarkyt ? Nelabai norėčiau tikėti.
                            O šiaip perkant dėvėtą automobilį labai svarbu, kaip jis buvo sutvarkytas prieš pardavimą ir kaip buvo prižiūrėtas prieš tai buvusio savininko.
                            Kodėl keista? Sutvarkytas prieš tai nebuvo, kątik atvežtas. Tik filtras užsikimšęs, keli nubrėžimai šonuose ir dar lempas pareguliuoti reikėjo. Na aišku priklauso kas prieš tai važinėjo ir kokiais keliais. Galima ir labai suvaryti automobilį, bet tvarkingai važinėjant nematau ką reiktų remontuoti.
                            Paskutinis taisė Lettered; 2010.08.30, 15:04.
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė sleader Rodyti pranešimą
                              Per visą laiką kol nuvažiavo 180k nieko nereikėjo tvarkyt ? Nelabai norėčiau tikėti.
                              O šiaip perkant dėvėtą automobilį labai svarbu, kaip jis buvo sutvarkytas prieš pardavimą ir kaip buvo prižiūrėtas prieš tai buvusio savininko.
                              Prieš parduodant savo Mitsubishi Colt buvau prasukęs 176k km. nuo praktiškai nulio. Vienintelis, ką taisiau, buvo mažą elektronikos problemėlė. Mechaninės problemos neturėjau nei vienos. Anksčiau turėjau Renault Megane coupe tai per ~20k km. taisiau gerokai daugiau nei Coltukui per 176k. km. Jei reiktų rinktis tarp prancūzo ir japono, tikrai primokėčiau nemažai, kad pasiimti atitinkamos klasės/komplektacijos japoną. Japonai > prancūzai. Tai sakau tiek iš savo, tiek iš draugų patirties.

                              Apie Peugeot iš viso net nešneku. Tai - važinėjančios problemos.
                              You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

                              Comment


                                Innuendo, vaikeli, už 2k EUR tu šiais laikais pasiimsi tik labai, labai prastą auto. Ypač jei imsi mažą ir jei tau rūpi jo amžius. Jei aš turėčiau 2k, pasiimčiau kokį seną nudrožtą 5er BMW kokių 1998 metų, ar panašių metų Audi A6, gal Volvo S80. Tai būtų geriau nei visos Fiestos ir Ibizos kartu sudėjus. Deja tau, spėju, tokio dydžio auto nesueis, tad nusiteik tam, kad reikės važinėti su plastmasiniu barškalu. Visiems tenka, aš pats su tokiu tris metus važinėjau
                                You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

                                Comment


                                  Parašė blitz Rodyti pranešimą
                                  Prieš parduodant savo Mitsubishi Colt buvau prasukęs 176k km. nuo praktiškai nulio. Vienintelis, ką taisiau, buvo mažą elektronikos problemėlė. Mechaninės problemos neturėjau nei vienos.
                                  Ir nieko neteko tvarkyti pakaboje? Arba gal čia ne Lietuvoje važinėjai.

                                  Ir beje jei lyginti japoną nuo nulinės ridos (naują) su jau gerokai devėtu prancūzu, tai akivaizdu kieno naudai bus rezultatas

                                  Comment


                                    Važinėjau JK, bet čia keliai nėra smarkiai geresni nei Lietuvoje. Ne, pakabos tvarkyti nereikėjo. Kaip jau sakiau, nereikėjo tvarkyti absoliučiai nieko išskyrus vieną elektronikos problemą.

                                    Prancūzas mano buvo pravažiavęs apie 65k km. kai jį pirkau, taigi pravažinėjau su juo iki 85k km kai (anksčiau laiko) trūko dirželis ir sudrožė visą variklį. Be to dar turėjau krūvą problemų tiek mechaninių, tiek elektroninių.
                                    You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

                                    Comment


                                      Įdomiai čia su tuo dirželiu. Tikrai nesakau, kad prancūzai geriau už japonus, pas kuriuos daug patikimesnių techninių sprendimų. Tačiau nėra jau tokie ir tragiški. O jei kalbant apie senesnių modelių važiavimo komfortą, tai beveik kaip į vienus vartus

                                      Comment


                                        Parašė blitz Rodyti pranešimą
                                        Prancūzas mano buvo pravažiavęs apie 65k km. kai jį pirkau, taigi pravažinėjau su juo iki 85k km kai (anksčiau laiko) trūko dirželis ir sudrožė visą variklį.
                                        Nu tu čia įdomiai skundiesi prancūzu, kad trūko dirželis po 65k. Čia ir taip aišku, kad dirželį reikia pasikeist po tokios ridos, nes kitaip dirželiui taspats ant kokio variklio jis sukasi - ar ant japono ar ant vokiečio ar ant italo.
                                        Čia tas pats kaip skųstis, kad prancūzai šūdas, nes po to kai nekeičiau tepalų 30k užlinko variklis
                                        Paskutinis taisė artexs; 2010.08.30, 17:17.

                                        Comment


                                          Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą
                                          Prašei patarimo, pateikęs kelis kriterijus tai ir parašiau. Kad žaislinė tai pritariu, bet nežinojau, kad tau žaislinė netinka.
                                          Tai sužinojai . Netraukia vos vos už smart'ą didesnės mašinos

                                          Parašė zanaz Rodyti pranešimą
                                          Gali gal ir dar pigiau Kaip suprantu Airijoj perki, darau prielaidą kad ten panašiai su mašinų kainom kaip UK - už £3000-4000 išeina tikrai padori mašina 5-7 metų, na nebent turi sąlygas ir laiko pats visokius nedidelius remontėlius darytis, ar turi gerų pažįstamų kurie tai daro
                                          Man 1000+ išeis ant draudimo. Tai tikrai nežadu pirkt mašinos už 4000 eurų, žinant, kad su ja važinėsiu max 3 metus .

                                          Parašė blitz Rodyti pranešimą
                                          Innuendo, vaikeli, už 2k EUR tu šiais laikais pasiimsi tik labai, labai prastą auto. Ypač jei imsi mažą ir jei tau rūpi jo amžius. Jei aš turėčiau 2k, pasiimčiau kokį seną nudrožtą 5er BMW kokių 1998 metų, ar panašių metų Audi A6, gal Volvo S80. Tai būtų geriau nei visos Fiestos ir Ibizos kartu sudėjus. Deja tau, spėju, tokio dydžio auto nesueis, tad nusiteik tam, kad reikės važinėti su plastmasiniu barškalu. Visiems tenka, aš pats su tokiu tris metus važinėjau
                                          blitz, aukseli tu mano. Aš su mielu noru nusipirkčiau tavo siūlomą Volvo ar BMW, bet jei prižadėsi, kad prisidėsi prie mašinos draudimo, kuris ant mašinų su tokiom engine size yra nenormalus, žinant kad "oficialiai" vairuoju tris metus (neoficialiai pusantrų) . Tai aš gal geriau pasivažinėsiu su apypadoria balalaika aka ibiza (nors dabar akys nukreiptos ir į mitsubishi colt bei mazda 323)

                                          Comment

                                          Working...
                                          X