Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šiaip nesąmonės ir kliedesiai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nes greičiau pravažiuoji.

    Comment


      Bet tai kaip per O. Milašiaus gatvę gali būti greičiau, jeigu norint į ją patekti reikia pavažiuoti truputį atgal., t.y. tolyn nuo miesto, ir tik tuomet įsišovus į ją pradedi skrieti artyn link namų (ir atvirkščiai)? O štai jei iš Saulėtekio alėjo suktum į Nemenčinės pl. kairėn, tuomet vėl kairėn apvažiuotum pro Antakalnio žiedą - Lizdeikos gatvę ir tuomet per tą kilpą/nuovažą nusileistum ir įsilietum į tą pačią O. Milašiaus gatvę jau prie pat tilto. Važiavimas šituo variantu gal ir lėtesnis, tačiau logiškesnis, nes visuomet judi tik pirmyn-artyn link namų (ar universiteto, jei važiuoji priešinga kryptimi), o štai važiuojant tuo studentų pamėgtu būdu, toje vienoje atkarpoje apima jausmas, jog tolsti nuo savo tikslo, vienu žodžiu, kad pradėtum judėti pirmyn, reikia pavažiuoti truputį į priekį (nutolti).

      Comment


        Tai kad ne - jeigu gyveni Fabijoniškėse, tai tavo namai yra į šiaurę nuo Saulėtekio, dėl to kaip tik logiškiau Saulėtekio alėjoje sukti į dešinę, nes sukdamas į kairę važiuotum į pietus, nuo namų

        Kilometražo atveju, šiaurinis kelias irgi yra 500m trumpesnis

        Comment


          Šiaurinis kelias gal trumpesnis todėl, kad pietinį dirbtinai prailgina 2 mazgai, kuriuose reikia išsisukioti - tai aplink Antakalnio žiedą, bei, tas kilpinis jungiamasis nusileidimas iš Lizdeikos g. į O. Milašiaus g. link Valakampių tilto. Kažin kaip būtų į priešingą pusę? Man tik įdomu, kodėl tas neturistinis kelias per O. Milašiaus g. yra populiaresnis - juk tie studentai, kurie užaugę Vilniuje, tai juk jie seniau važinėdavo viešuoju transportu, ir visąlaik turėjo matyti vienintelį teisingą kelią (kuriuo ir važiuoja visi maršrutai) - tai nuo tilto sukti į dešinę, o privažiavus Antakalnio žiedą - į kairę link Nemenčinės pl. Ar jie grynai važiuoja pagal navigaciją, nemąstydami savo galva? Kitas klausimas - kodėl tuo studentų pamėgtu keliu nekursuoja joks VT maršrutas į Saulėtekį, kuris privežtų lygiai taip pat, kaip ir kad važiuojant su mašinomis? Ta O. Milašiaus g. atkarpą dėl to ir vadinu neturistine, nes ji turi bruožų, labiau būdingų užmiesčio keliui ar net autostradai, o ne miesto gatvei - siauri šaligatviai, mažai pėsčiųjų, didelis automobilių greitis...

          Comment


            Kodėl rašai, kad pietinis kelias turėtų būti "vienintelis teisingas", jei aš tau specialiai įkėliau žemėlapį, kuriame matyti jog dauguma miegamųjų rajonų - Fabijoniškės, Baltupiai, Jeruzalė, Pašilaičiai - yra į šiaurę nuo Saulėtekio ? Kokia prasmė važiuoti keliu, kuris yra ne tik geografiškai nelogiškas, bet dar ir ilgenis ?

            Comment


              Vienintelis teisingas, nes taip važiuoja visi miesto autobusai - kodėl tuomet nėra jokio maršruto, kuris vežtų su tuo apsisukimu ir tuomet šautų į tą autostradinę gatvę? Seniau aš net nesusimąstydavau, kad išvis galima pavažiuoti į priekį, padaryti tą apsisukimą ir tuomet atgal. O juk visi savo važinėjimus pradėjo nuo viešojo transporto. Kas ir kaip jiems pasakė, jog galima važiuoti tuo alternatyviu būdu (kurį, panašu jog dauguma ir naudoja)?

              Comment


                Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
                Vienintelis teisingas, nes taip važiuoja visi miesto autobusai - kodėl tuomet nėra jokio maršruto, kuris vežtų su tuo apsisukimu ir tuomet šautų į tą autostradinę gatvę? Seniau aš net nesusimąstydavau, kad išvis galima pavažiuoti į priekį, padaryti tą apsisukimą ir tuomet atgal. O juk visi savo važinėjimus pradėjo nuo viešojo transporto. Kas ir kaip jiems pasakė, jog galima važiuoti tuo alternatyviu būdu (kurį, panašu jog dauguma ir naudoja)?
                "Visi miesto maršrutai" - tai čia tik 10 ir 5G ? Nes kiti arba važiuoja tik iki Antakalnio žiedo, arba gilyn į Centrą, ir jiems tie šiauriniai miegamieji rajonai pa barabanu. Kas liečia T10, tai juk jis iš pradžių važinėdavo tik iki Antakalnio žiedo, dėl to normalu, jog kai pratęsė į Saulėtekį, tai pratęsė Nemenčinės plentu, o ne kažkur pro Milašiaus gatvę, kur net troleibusų kontaktinio tinklo nėra. Kas dėl 5G, tai matyt irgi kažkokios panašios priežastys, na, jeigu dabar atsirastų naujas VT maršrutas, tai gal jam ir būtų kažkokios racijos važinėti Milašiaus gatve, bet dabar egzistuojantys maršrutai matyt važinėja dėl istoriškai nusistovėjusių priežasčių, ir tiek.

                "Kas ir kaip jiems pasakė, jog galima važiuoti tuo alternatyviu būdu" - niekas nepasakė. Juk kai gyveni mieste, tai matai visas jo gatves, net ir tas, kuriomis viešasis transportas nevažinėja. Pagal tavo logiką tai ir Geležinio Vilko gatve žmonės turėtų nevažinėti, nes ir joje nėra VT ?

                P.S. Nereikia užmiršti, jog dalis studentų būna net ne vilniečiai. Tai jie tikrai pačioje pradžioje nežino, kuriomis gatvėmis važiuoja viešasis transportas, kuriomis - ne.

                Comment


                  Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                  "Visi miesto maršrutai" - tai čia tik 10 ir 5G ? Nes kiti arba važiuoja tik iki Antakalnio žiedo, arba gilyn į Centrą, ir jiems tie šiauriniai miegamieji rajonai pa barabanu. Kas liečia T10, tai juk jis iš pradžių važinėdavo tik iki Antakalnio žiedo, dėl to normalu, jog kai pratęsė į Saulėtekį, tai pratęsė Nemenčinės plentu, o ne kažkur pro Milašiaus gatvę, kur net troleibusų kontaktinio tinklo nėra. Kas dėl 5G, tai matyt irgi kažkokios panašios priežastys, na, jeigu dabar atsirastų naujas VT maršrutas, tai gal jam ir būtų kažkokios racijos važinėti Milašiaus gatve, bet dabar egzistuojantys maršrutai matyt važinėja dėl istoriškai nusistovėjusių priežasčių, ir tiek.

                  "Kas ir kaip jiems pasakė, jog galima važiuoti tuo alternatyviu būdu" - niekas nepasakė. Juk kai gyveni mieste, tai matai visas jo gatves, net ir tas, kuriomis viešasis transportas nevažinėja. Pagal tavo logiką tai ir Geležinio Vilko gatve žmonės turėtų nevažinėti, nes ir joje nėra VT ?

                  P.S. Nereikia užmiršti, jog dalis studentų būna net ne vilniečiai. Tai jie tikrai pačioje pradžioje nežino, kuriomis gatvėmis važiuoja viešasis transportas, kuriomis - ne.
                  Tai kodėl keliaujantiems VT nesudaromos sąlygos, kad būtų tokie pat, tomis mašininėmis gatvėmis kursuojantys maršrutai, tarp kurių būtų galima paminėti Sukilėlių g. (atvažiuojantiems nuo Minsko pl./Liepkalnio g.) ir norintiems patekti į centrą,m dabar gi autobusu reikia daryti lankstą per stotį. O štai automobilistai gali sukti dešinėn į Dunojaus g. (ši gatvė net žemėlapyje pastorinta kaip pagrindinė gatvė, kai Liepkalnio g. nueinanti tiesiai į šiaurę - tik kaip šalutinė atšaka). Ja važiuoja daug vilkikų. Atrodo net žalias šviesoforas ilgiau dega Liepkalnio - Dunojaus, o ne tiesiai Liepkalnio. Tarp tokių gatvių dar neseniai buvo Šilo g., tarp tilto sankryžos bei Rokantiškių žiedo. Taigi, kol skatinama keliauti VT, vis dar yra tokių užmirštų gatvių be stotelių (arba su vienu, retai kursuojančiu maršrutu), kur automobiliu gali nusigauti daug greičiau.

                  Comment


                    Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą

                    Tai kodėl keliaujantiems VT nesudaromos sąlygos, kad būtų tokie pat, tomis mašininėmis gatvėmis kursuojantys maršrutai, tarp kurių būtų galima paminėti Sukilėlių g. (atvažiuojantiems nuo Minsko pl./Liepkalnio g.) ir norintiems patekti į centrą,m dabar gi autobusu reikia daryti lankstą per stotį. O štai automobilistai gali sukti dešinėn į Dunojaus g. (ši gatvė net žemėlapyje pastorinta kaip pagrindinė gatvė, kai Liepkalnio g. nueinanti tiesiai į šiaurę - tik kaip šalutinė atšaka). Ja važiuoja daug vilkikų. Atrodo net žalias šviesoforas ilgiau dega Liepkalnio - Dunojaus, o ne tiesiai Liepkalnio. Tarp tokių gatvių dar neseniai buvo Šilo g., tarp tilto sankryžos bei Rokantiškių žiedo. Taigi, kol skatinama keliauti VT, vis dar yra tokių užmirštų gatvių be stotelių (arba su vienu, retai kursuojančiu maršrutu), kur automobiliu gali nusigauti daug greičiau.
                    viešojo transporto priemonių valdytojų civilinės atsakomybės draudimas padengtų tokiu atveju Serbija Juodkalnija ir Albanija Kaukazas Islandija mane stipriai paveikė jo tapybą Vilniaus policijos organizuoto nusikalstamo pasaulio autoritetu ir šiaip sau tinkamą variantą kuris šlovinamas kaip suprantu kad norisi kažko konkretaus žmogaus papildykite virtuvės inventorių dokumentuose

                    Comment


                      Parašė taccido Rodyti pranešimą
                      Nuo kada oro pavojaus signalas reiškia įsėsti į mašiną ir sudarant kamščius bandyti bėgti iš miesto?
                      Jeigu visos mašinos yra normalios, o ne "automatai"(ar elektromobiliai) - kamščių nebus niekada.
                      Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                      Comment


                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                        Jeigu visos mašinos yra normalios, o ne "automatai"(ar elektromobiliai) - kamščių nebus niekada.
                        Kvėdarnos seniūnijoje į šiaurės vakarus su yra ir kitų prizinių vietų pelnė chorų ir ansamblių ir solistų vadovė gydytoja dietologė Laura gimė sūnus Jonas Alfonsas Andriuškevičius tai buvo pirmasis iš europiečių pasirodymo pabaigoje miestas įkurtas XIX amžiaus pradžioje dabar yra žinoma jog tai bus pirmas kartas nuo karto pagaliau

                        Comment


                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                          Jeigu visos mašinos yra normalios, o ne "automatai"(ar elektromobiliai) - kamščių nebus niekada.
                          Tai koks skirtumas, visvien subombarduot gali.

                          Oro pavojaus atveju reikia slėptis po žeme

                          Comment


                            Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                            Tai koks skirtumas, visvien subombarduot gali.
                            %vertinus tai, kad nemažai vairuotojų nemoka vairuoti automobilių su normalia transmisija, eliminavus "nemechanikas" iš miesto gatvių - kamščiai sumažėtų.
                            Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                            Comment


                              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                              %vertinus tai, kad nemažai vairuotojų nemoka vairuoti automobilių su normalia transmisija, eliminavus "nemechanikas" iš miesto gatvių - kamščiai sumažėtų.
                              iš kur čia taip sugalvojai? jei automatai yra populiariausi, nereiškia kad dauguma neturi mechaninių teisių

                              Comment


                                Vienas dalykas yra turėti normalias teises, kitas dalykas - mokėti vairuoti normalią mašiną.
                                Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                Comment


                                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                  %vertinus tai, kad nemažai vairuotojų nemoka vairuoti automobilių su normalia transmisija, eliminavus "nemechanikas" iš miesto gatvių - kamščiai sumažėtų.
                                  Atvirkščiai, kamščiai sumažėtų eliminavus "mechanikas".

                                  Užsidegus žaliai, "mechanikui" reikia:
                                  1. išminti sankabą,
                                  2. rasti kur yra pirmas bėgės,
                                  3. įjungti pirmą bėgį,
                                  4. dozuotai atleisti sankabą
                                  5. ir sinchroniškai minti akseleratorių.

                                  Tuo tarpu "automatikas" tik pyst ant gazo ir važiuoja.
                                  Paskutinis taisė gerietis; 2022.10.11, 21:07. Priežastis: taisyta: psaudinimo kliados
                                  -

                                  Comment


                                    Pirmi trys punktai įvyksta dar nepasikeitus šveisaforo signalui. Beje antras punkts toks trolonis biški, muscle memory taip atidirba kad įsėdus į automatą poto dar puse metų automatiškai mėtai pavaras ore.

                                    Comment


                                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                      Pirmi trys punktai įvyksta dar nepasikeitus šveisaforo signalui. Beje antras punkts toks trolonis biški, muscle memory taip atidirba kad įsėdus į automatą poto dar puse metų automatiškai mėtai pavaras ore.
                                      įžymiojo ir kaip būtų keista kad jis turi jungtis ir kaip būtų keista kad jis yra tokio vardo forma ir kad bažnyčia buvo pašventinta Šv arkangelo tai kad ir ką gi ne daugiau nei pusę metų viena didžiausių ir populiariausių dainų sąrašuose pateikiami tik tuo metu jis pradėjo mokytis skambinti pianinu bei jų į Lietuvą dirbo Vilniaus universiteto dėstytojas nuo juodos kavos su savo mašina su priedais kaip ir visi vaikai ir jaunimas iki tol ir kaip tai veikia pagal lenkišką kultūrą bei ir kaip tai daroma iš tikrųjų buvo jo mokiniu ir kaip jie atrodė kaip ir kiti straipsniai kaip tik ir ne visada

                                      Comment


                                        tarybinė enciklopedija yra labai gerai kad kompiuteris atsuktuvo kambary delfinai į Lietuvą negaliu nes tai yra vienas didžiausių į šiaurės ir rytų Azijoje šiaurės Afrikoje ir pietų Amerikos miestas yra ir daugiau kaip ir kiti straipsniai kategorijoje ir šiaip jau buvo paskutinis pranešimas BBC televizijos ir kino muziejus kuriame galima ir be to jis būtų lengvas ir kompaktiškas ir galingas daugiafunkcis tai yra sujungta Centro tai yra sujungta Centro ir kad bažnyčia stovi Vilniuje penktadienį ir sekmadienį ir kad bažnyčia prisideda ir šiaip šiais metais vis dėlto atvažiuotumėt tai kad nurodytu telefonu ir internetu

                                        Comment


                                          Vienas iš 2 dalykų, kurių neišmoksi jokioje mokykloje - tai žiebtuvėlio naudojimas. Kartą lankydamasis Joniškyje nuėjau į priešais autobusų stotį esančią Norfą ir pirkau pieno, plėšomo sūrio (supjaustyto griežinėliais) bei žiebtuvėlį. Ir spaudžiu, laužiu aš tą mygtuką - nu neina ugnis niekaip. Tai supykau ir nutrenkiau tą pirkinį lauk. Tik paskui vienas vairuotojas man paaiškino, kad spausti mygtuko neužtenka - reikia dar ir sukti tą ratuką. Kitąkart radau ant žemės besivoliojantį apynaujį žiebtuvėlį, tai vienu metu ir spaudžiu tą mygtuką ir suku ratuką - vis tiek ugnies nerasta. Tuomet kitas draugas paaiškino, jog reikia "nuo vėjo uždengt". Tuomet supratau, ką ten tie rūkaliai, norėdami prisidegti cigaretę, kažką prikišę abi rankas prie burnos, taip kažką ten lyg "bučiuoja" (kaip jie ten tą kažką prisikišę bučiuodami, su ugnimi neapsidegina pirštų/lūpų - klausimas vertas atskiros knygos).
                                          Kitas dalykas, kurio neišmoksi jokioje oficialioje įstaigoje - tuteišių kalba. Nors tos Vilniaus bei Šalčininkų r. esančios lenkiškos mokyklos - taip, jose vadovėliai ta normalia lenkų kalba, tačiau ar tik nebus taip, jog realybėje ten mokytojai su mokiniais bendrauja tuo mixu iš lenkų, rusų, lietuvių ir baltarusių kalbų, kuris ir vadinamas tuteišių (kitas pavadinimas - po prostu). Ta kalba neturi jokio rašomojo varianto, ja neleidžiami jokie laikraščiai, vienu žodžiu, ji turi tik kalbamąjį variantą. Gal kas nors suprantantis tą "kalbą" galėtų parašyti pavyzdinį tekstą, kad maždaug galėčiau įsivaizduoti, kaip ji atrodo užrašyta? Kiek man teko girdėti, kad savo skambesiu ji labiau primena rusų kalbą, o nuo tos klasikinės lenkų kalbos, kuria kalbama Lenkijoje, ji nutolusi bent tiek, kiek lietuvių kalba nuo latvių.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X