Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Nauja lenktynių trasa

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
    Pritariu nuomonei, kad Lietuva nėra žiedinių lenktynių šalis. Ralis, motokrosas ir kitokie purvynai tikrai kur kas labiau užveda lietuvio širdį, ir aš tai sakau visiškai rimtai. Teko stebėti...
    O kiek tų žiedinių lenktynių ir kur jos Lietuvoje vyksta ? Kažkaip kai dar vykdavo Vilniuje, tai aplink trasą žiūrovų būdavo sočiai, nors "trasa" nelabai ir pritaikyta stebėjimui. O dabar kur dar kas vyksta apart Nemuno žiedo Kačerginėje ?
    Yra dar toks dalykas kaip visuomenės ir potencialių žiūrovų informavimas. Žiemos ralis, turbūt labiausiai reklamuojamas ir didžiausio atgarsio susilaukiantis automobilių sporto renginys Lietuvoje, apie kurį informacija pasiekia ir specialiai nesidominčius autosportu. Tai ir įtakoja gana gausias žiūrovų pajėgas iš visos šalies. Apie žiedines lenktynes, kur, kada jos vyksta ir kokios galimybės jas stebėti, galima sužinoti tik besidomint ir ieškant informacijos. Tiesa vos nepamiršau 1000 km lenktynių, kurios irgi pritraukia žiurovų. Pritrauktu ir daugiau, tačiau vasara - atostogų metas ir nemažai žmonių turi kitos veiklos, planų. O žiema tai praktiškai nėra kas veikti, tai žiemos ralis, su dėja didžiule tik ieškančių progos išgerti "žiūrovų" kompanija, taip ir klesti.

    Comment


      #22
      auto/moto sporto fanai, organizuoja varžybas nemuno žiede, dar keliose kroso trasose, įrengtose entuziastų pastangomis ir labai prastai informuoja visuomenę apie planuojamas varžybas.
      lietuvoje atstumai nedideli ir tikrai žiūrovų susirinktų bet kurioje tam pritaikytoje vietoje.
      brunza tikriausiai laikėsi nuostatos, kad viskas turi vykti vilniuje, arba "vilnius sity" ribose
      pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

      Comment


        #23
        Viskas yra dėl to, jog išsikreipė pats autosportas Lietuvoje. Jis jau nėra skirtas žiūrovams (išskyrus aukščiau išvardintus renginius), todėl jie ir nėra informuojami apie vykstančias lenktynes.
        Daugiau mano nuotraukų >>>

        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

        Comment


          #24
          Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
          Viskas yra dėl to, jog išsikreipė pats autosportas Lietuvoje. Jis jau nėra skirtas žiūrovams (išskyrus aukščiau išvardintus renginius), todėl jie ir nėra informuojami apie vykstančias lenktynes.
          Niekas čia neišsikreipė. Tiesiog nėra tiek lėšų kad normaliai paskleist informaciją apie renginį.
          You might surprise yourself.

          Miestai.net FB

          Comment


            #25
            Parašė spirit Rodyti pranešimą
            Niekas čia neišsikreipė. Tiesiog nėra tiek lėšų kad normaliai paskleist informaciją apie renginį.
            Lėšų trūkumas ir lėmė tą išsikreipimą. Sutinku, dabar yra sunkmetis ir tikrai organizatoriams ne reklama pirmoj vietoj (nors taip neturėtų būti), bet taigi du metai atgal buvo lygiai tas pats. Firmų direktoriai susirenka, susimoka už apsaugą, teisėjus, trasos paruošimą, palenktyniauja ir važiuoja namo. Jiems nesvarbu ar kas nors sėdi tribūnose ar ne. Taigi, ar tikrai viskas su autosportu Lietuvoje tvarkoj...?
            Daugiau mano nuotraukų >>>

            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

            Comment


              #26
              Parašė spirit Rodyti pranešimą
              Niekas čia neišsikreipė. Tiesiog nėra tiek lėšų kad normaliai paskleist informaciją apie renginį.
              uždaras ratas: pinigų nėra reklamai (informacijai), todėl nesusirenka žiūrovai ir vėl nėra pinigų reklamai
              pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

              Comment


                #27
                Tai gal žiurovai nereikalingi, gal vien problemos kai jie yra?
                Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                Comment


                  #28
                  Tema ne apie konkretų projektą, o apie tai, kas būtų, jeigu būtų (žiūrovų, pinigų, reklamos, etc., etc.)
                  Perkelta iš "Infrastruktūros" į "Visuomenės" skiltį.

                  Comment


                    #29
                    Parašė liutass Rodyti pranešimą
                    Kazkada zadejo investicijas ir i Kacerines trasa kaune (www.nemunoziedas.lt). Zadejo padaryti F-3 trasa. Zadejo...
                    F-1 norejo. Gal dar straipsni rasiu

                    Comment


                      #30


                      Šaltinis:"Komjaunimo Tiesa" 1988 metai

                      Comment


                        #31
                        Classicc, labai įdomų straipsnį "atkapstei" Jei turi tą laikraštį, gal galėtum nuskenuoti ir straipsnio pabaigą? Įdomu, ką 88 metais apie žiedą galvojo italai

                        Comment


                          #32
                          Parašė inga. Rodyti pranešimą
                          Classicc, labai įdomų straipsnį "atkapstei" Jei turi tą laikraštį, gal galėtum nuskenuoti ir straipsnio pabaigą? Įdomu, ką 88 metais apie žiedą galvojo italai
                          Kažkur yra - paieškosiu

                          Comment


                            #33
                            Tęsinys:


                            Šaltinis:"Komjaunimo Tiesa" 1988 metai
                            Paskutinis taisė Classicc; 2010.02.11, 10:32.

                            Comment


                              #34
                              Pasidomėjau, suradau. Brundzos trasos prie Lentvario projektą palaidojo paveldosauga bei finansavimo stoka.
                              Sveiki. Norėjau paklausti, kuo baigėsi planai statyti Vilniaus rajone lenktynių trasą, kompleksą? Kaip manote, ar tai galėtų bent iš dalies išspręsti saugumo kelyje klausimą, jeigu būtų sudaryta galimybė jaunimui išsidūkti trasoje, o ne gatvėse, kaip vyksta dabar? Nelegalios „drag“ tipo varžybos, šoninio slydimo treniruotės viešose aikštelėse bei žiedinėse sankryžose – tai yra vienas žingsnis iki nelaimės. Dėkui. (Darius)

                              – Tai galėtų tikrai tą problemą išspręsti. Projekto vadovas buvo garsusis Hermanas Tilke, projektuojantis garsiąsias „Formulės-1“ trasas. Ten buvo numatyta ir tęstinio vairavimo trasos, mokymo centras. Vairuotojų mokymas yra svarbus. Ten buvo galima skirti vieną trasos dalį tęstiniam mokymui, o kitą dalį – žemesnio rango varžyboms. Ten tikrai 2,5 km ilgio trasoje jaunimas galėtų išsidūkti. Užsienyje tai jau praktiškai įgyvendinta ir labai veiksminga. Ten galėtų būti ir autokrosas, ir motociklų krosas, ir „drag“ lenktynės. Labai gaila, kad to nepavyko padaryti. Problema – labai arti Lentvario dvaro. Dėl triukšmo, dėl vizualinio reljefo. Kita problema – finansai. Valdžia gal nepasitikėjo, reikėjo apie 80 mln. litų, iš jų apie pusę iš Europos Sąjungos pinigų. Galbūt saugaus eismo centras galėtų būti įrengtas Vaidotuose. Svarstoma, gal ten galima būtų pridėti ir lenktynių trasą. Tai būtų traukos centras.
                              http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...ndza-168-96079

                              Comment


                                #35
                                LASF prezidentas Egidijus Janavičius: ar yra būdų išsaugoti lietuviškąjį Niurburgringą – „Nemuno žiedą“
                                Jeigu valstybė neras galimybės atgaivinti Nemuno žiedą, matau kitą sprendimą – visas pajėgas mesti į Jonavos rajone planuojamą sporto kompleksą. Ten vieno žmogaus iniciatyva buvusiame karjere suformuotas sklypas, dėl kurio ateityje nekils problemų, nes šalia nėra gyventojų. Jeigu šio sklypo savininkas Edvinas Preckailo (Jonavos automobilių sporto klubo Žaibelis vadovas – red. past.) būtų vadovavęs Nemuno žiedui, šalia Kauno dabar turėtume unikalią trasą. Edvinas tikisi per šiuos metus savo sklype atlikti reikiamus žemės darbus. O po to ateis laikas privačioms iniciatyvoms, kurios padės įgyvendinti tai, kuo jis tiki. Pradžia jau padaryta – įrengta vaikų mokymo aikštelė pačiame Jonavos mieste. O dabar privačiame sklype Edvinas ruošiasi statyti drifto trasą, traukos varžybų tiesiąją. O paskutiniame etape – įrengti ir žiedinę trasą“, – pasakojo LASF prezidentas E.Janavičius.

                                Comment


                                  #36
                                  Iki kapitalinės Nemuno žiedo rekonstrukcijos beliko keli posūkiai

                                  https://kaunas.kasvyksta.lt/2022/10/...keli-posukiai/

                                  Comment


                                    #37
                                    GAIVINAMA IDĖJA DĖL „NEMUNO ŽIEDO“: PAKAUNĖS POLITIKAI PRITARĖ MEMORANDUMUI

                                    https://kauno.diena.lt/naujienos/kau...anduma-1115029


                                    Comment

                                    Working...
                                    X