Parašė Gator
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Reikia pagalbos...
Collapse
Tai svarbi tema.
X
X
-
-
Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimąNejaugi užsisakant prekę internetu, kaip dabar labai madinga, tikrai nėra galimybės pasirinkti, kokios firmos pageidauji kad tau pristatytų siuntinuką į namus? Man yra skirtumas tarp visokių DHL`ų, DPD, Venipak ar FedEx.
Kitaip sakant, nuo užsakymo mygtuko paspaudimo internete iki kol kurjeris pasibeldžia į tavo duris, tu faktiškai nieko nekontroliuoji, procese nebedalyvauji - jų valia, kam jie nori, tam ir įkiš krovinį (turbūt kaip sakiau paplanuojamas paderinamas maršrutas, kad panašiu laiku pristatyti prekes keliems žmonėms panašiais adresais (gretimuose namuose tame rajone).
Komentuoti:
-
Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
Bet tai mobilus, atsilikimas yra tame, kad skambindamas kam nors į mobilų telefoną aš jaučiuosi tarsi lįsčiau į privačią kito asmens erdvę. Juk tam direktoriui į mobilų skambina ir patys artimiausi, intymiausi žmonės - vaikai, žmona, meilužė. O čia jį patrukdė kažkoks Kristupas mat. O jei į mobilų jam paskambinčiau naktį, kuomet jis saldžiai knarkia? O vat laidinis telefonas leidžia tokių bajerių išvengti, mat ne darbo valandomis jis būna atjungtas. Bendraudamas si kitu asmeniu, per jo laidinį telefoną jaučiuosi labiau formaliai, kas man patinka. Be to, per mobilųjį telefoną didesnė tikimybė jog atsilieps nepakančiu, surūgusiu tonu. O skambindamas į laidinį tai skambini konkrečiai dėl įmonės teikiamų paslaugų.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Paskutinis dalykas - kartą Vilniuje, eidamas Metalo gatve, mačiau iš itin griežtai saugomos, aptvertos teritorijos išsukantį vilkiką su Serbijos valstybiniais numeriais. Gan retas dalykas mūsų šalyje pamatyti krovininę mašiną iš tokios šalies. Vėliau kiek supratau, tenais yra muitinė. Ar galėtumėte žmoniškai paaiškinti, kas yra prekių "išmuitinimas"? Tipo iš puspriekabės ištraukia kiekvieną dėžutę pririštą prie paletės, prie jos prikiša aparačiuką kuris padaro pypt!kaip kasininkė maximoje ir jau skaitosi "išmuitinta"? Paskui turbūt sukrauna atgal ir palinkėję gero kelio, išleidžia pro tuos vartus. Tipo prekės atvykusios pas mus iš ne ES šalių, kol nepraėjo muitinės procedūrų, skaitosi nelegalios?
Komentuoti:
-
Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimąMan yra skirtumas tarp visokių DHL`ų, DPD, Venipak ar FedEx.
Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimąKitaip sakant, nuo užsakymo mygtuko paspaudimo internete iki kol kurjeris pasibeldžia į tavo duris, tu faktiškai nieko nekontroliuoji, procese nebedalyvauji - jų valia, kam jie nori, tam ir įkiš krovinį (turbūt kaip sakiau paplanuojamas paderinamas maršrutas, kad panašiu laiku pristatyti prekes keliems žmonėms panašiais adresais (gretimuose namuose tame rajone).
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nejaugi užsisakant prekę internetu, kaip dabar labai madinga, tikrai nėra galimybės pasirinkti, kokios firmos pageidauji kad tau pristatytų siuntinuką į namus? Man yra skirtumas tarp visokių DHL`ų, DPD, Venipak ar FedEx.
Kitaip sakant, nuo užsakymo mygtuko paspaudimo internete iki kol kurjeris pasibeldžia į tavo duris, tu faktiškai nieko nekontroliuoji, procese nebedalyvauji - jų valia, kam jie nori, tam ir įkiš krovinį (turbūt kaip sakiau paplanuojamas paderinamas maršrutas, kad panašiu laiku pristatyti prekes keliems žmonėms panašiais adresais (gretimuose namuose tame rajone).Paskutinis taisė Kristupas0220; 2021.12.07, 13:48.
Komentuoti:
-
Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
Bet tai mobilus, atsilikimas yra tame, kad skambindamas kam nors į mobilų telefoną aš jaučiuosi tarsi lįsčiau į privačią kito asmens erdvę. Juk tam direktoriui į mobilų skambina ir patys artimiausi, intymiausi žmonės - vaikai, žmona, meilužė. O čia jį patrukdė kažkoks Kristupas mat. O jei į mobilų jam paskambinčiau naktį, kuomet jis saldžiai knarkia? O vat laidinis telefonas leidžia tokių bajerių išvengti, mat ne darbo valandomis jis būna atjungtas. Bendraudamas si kitu asmeniu, per jo laidinį telefoną jaučiuosi labiau formaliai, kas man patinka. Be to, per mobilųjį telefoną didesnė tikimybė jog atsilieps nepakančiu, surūgusiu tonu. O skambindamas į laidinį tai skambini konkrečiai dėl įmonės teikiamų paslaugų.
Komentuoti:
-
Kristupas0220 tau paprastai atsakysiu kodėl mažos logistikos įmonės egzistuoja, todėl, kad tu esi išskirtinis žmogus, o absolučiai likusiai daugumai žmonių nekyla tokių problemų kaip:
Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
Bet tai mobilus, atsilikimas yra tame, kad skambindamas kam nors į mobilų telefoną aš jaučiuosi tarsi lįsčiau į privačią kito asmens erdvę. Juk tam direktoriui į mobilų skambina ir patys artimiausi, intymiausi žmonės - vaikai, žmona, meilužė. O čia jį patrukdė kažkoks Kristupas mat. O jei į mobilų jam paskambinčiau naktį, kuomet jis saldžiai knarkia?
Bijoti, kad gal netyčia naktį kažkodėl paskambinsiu ir pažadins.
Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimąAš jei būčiau įmonės direktorius, priimčiau kaip įžeidimą, jei man prekes atgabentų kažkokia firmelė, kuri net neturi savo interneto svetainės, jau nekalbant apie logotipą, o jų parką sudaro vos 6 vilkikai.
Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą* - Sorry, jei šį forumą skaito koks nors **, tačiau tada paprašyčiau jo atsekti, kas 2020 rugsėjo 7 d. vairavo vilkiką xxx xxx ir įspėti vairuotoją, jog garso signalo mieste naudoti negalima norint atkreipti kitų dėmesį ar pan. Dėl minėto incidento buvau rašęs pareiškimą policijoje.
Tu esi labai unikalus ir įmonės tikrai nestato verslų taip, kad patenkintų absoliučiai visus be išimties žmones. Užtenka ir 99proc patebkint, kuriem šios trys "problemos" nėra jokios problemos.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė booraz Rodyti pranešimą
Konkretus pavyzdys, "maža įmonė su keliom fūrom" nuveža krovinį už 750 eurų, indvidualus vežėjas su maža fūra nuveža už 550, logistikos operatorius už 1400 eurų.
Dažnai tie mažiukai ieško sutarčių su didesnėm kompanijom ir vežioja krovinius joms. Grandinė gaunasi tokia, kad nežinantis pirmiausia kreipiasi į ale visokius logistikos operatorius, paskui kitam kroviniui jau žino tą mažesnę įmonę kuri veža, ir tada dar kitam kroviniui jau gali ir su indvidualiu vežėju tiesiogiai kontaktuoti Nes tos mažesnės įmonės paskui patys pradeda skambinti ir siūlyti savo paslaugas.
Neteko girdėt apie tokius uždarbius milžiniškus (imi 1400 ir persamdai už 550-750).
Čia turbūt išskirtinė situacija, o ne įprqstas pavyzdys?
Komentuoti:
-
Parašė booraz Rodyti pranešimąLaidinis telefonas greičiau atsilikimo lygis, negu solidumo. Man baisiau, kai negali internete rasti įmonės banko sąskaitos, kad galėtum pervesti pinigus už paslaugas ir turi klausti vadybininko kokia ta jūsų banko sąskaita.Paskutinis taisė Kristupas0220; 2021.12.07, 12:59.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Laidinis telefonas greičiau atsilikimo lygis, negu solidumo. Man baisiau, kai negali internete rasti įmonės banko sąskaitos, kad galėtum pervesti pinigus už paslaugas ir turi klausti vadybininko kokia ta jūsų banko sąskaita.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimąBet tos mažytės įmonėlės vis tiek kažkuo patrauklios bei paklausios jei neužsilenkia*? Gal tikrai siūlo pigesnes kainas, dėl ko joms ir kišami kroviniai. Vadinasi taip išeina, jog aš irgi galiu įsigyti porą vilkikų, o puspriekabes nuomotis iš kokio nors BTR, ir man pasiskelbus transporto biržoje bemat pradės plaukti pasiūlymai, nors mano firma tokia niekam tikusi, jog net neturi savo tinklalapio internete? O jau kaip x tautybės vairuotojas nuvykęs į šalį y sugebės susišnekėti su sandėlio krovikais/kelyje sustabdžiusiais policijos pareigūnais, matyt niekas nesuka galvos. Aišku oficialiai viskas itin kruopščiai dokumentuota, netgi kiek palečių veži, visi tie CMR`ai, tačiau vairuotojas yra pati žemiausia viso to grandis, galintis miegoti užvertus kojas ant vairo, smirdėti prakaitu, jau nekalbant apie rūkymą...
* - Sorry, jei šį forumą skaito koks nors Valdas Nedevaitis, tačiau tada paprašyčiau jo atsekti, kas 2020 rugsėjo 7 d. vairavo vilkiką DHB 054 ir įspėti vairuotoją, jog garso signalo mieste naudoti negalima norint atkreipti kitų dėmesį ar pan. Dėl minėto incidento buvau rašęs pareiškimą policijoje.
Dažnai tie mažiukai ieško sutarčių su didesnėm kompanijom ir vežioja krovinius joms. Grandinė gaunasi tokia, kad nežinantis pirmiausia kreipiasi į ale visokius logistikos operatorius, paskui kitam kroviniui jau žino tą mažesnę įmonę kuri veža, ir tada dar kitam kroviniui jau gali ir su indvidualiu vežėju tiesiogiai kontaktuoti Nes tos mažesnės įmonės paskui patys pradeda skambinti ir siūlyti savo paslaugas.
Komentuoti:
-
Parašė Kublickij Rodyti pranešimąGal bus ne į temą bet norėjau paklausti bet nerandu kur. Dažnai važiuojant už miesto, laukuose ar netoli kokio kaimo tenka pamatyti apie 1,20 m aukščio apvalia betoninė būdelė su metalinemis durelėmis . Tikrai nepanaši į bunkeri labiau į kokią kanalizacijos angą bet už miesto, laukuose ar pievoje??? Kas tai gali būti??
https://goo.gl/maps/aFPfd9rcP8bt82np7
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimąNeradau kitos tinkamesnės temos, tačiau gal forume yra dirbusių prie transporto logistikos srities ir galėtų paaiškinti tokį dalyką: kadangi pats gyvenu netoli objekto, į kurį atvyksta sunkvežimiai su kroviniais, ir pastebiu, kad kurie jų priklauso itin mažoms įmonėms, turinčioms vos 5 ar 8 darbuotojus.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimąVadinasi taip išeina, jog aš irgi galiu įsigyti porą vilkikų, o puspriekabes nuomotis iš kokio nors BTR, ir man pasiskelbus transporto biržoje bemat pradės plaukti pasiūlymai, nors mano firma tokia niekam tikusi, jog net neturi savo tinklalapio internete?
Komentuoti:
-
Na tinklapis yra pažangumo, solidumo rodiklis, tai reklama įmonei ir būdas plačiau paskleisti žinią apie save. Todėl man ir įdomu, kaip tokios įmonėlės surandamos rinkoje, svarbiausia - atlaiko gigantų konkurenciją ir joms patikimas krovinys be savo www.
Dėl kalbos - kad lietuviškai nekalba, tai nieko ir nereikia iš jų norėti. Susidariau tokį įspūdį, jog didesnėse, tokiose kaip Girteka ar Transekspedicija dirba daugiau užsieniečių (ukrainiečiai, kazachai, moldavai, mudžachedai ir kiti dušmanai), o štai tose mažytėse dažniau pasitaikys stebuklas - iš vairuotojo išgirsi lietuvišką žodį.
Komentuoti:
-
O nuo kada įmonės tinklapis internete yra pagrindinis rodiklis? Gali vežti bet kas, ir kaip tik gerai, kad yra mažesni vežėjai, o ne tik Girteka ir keli kiti. Beje, toje pačioje Girtekoje pilna vairuotojų, kurie nekalba lietuviškai, ir nieko, visi dirba.
cargo.lt pagrinde yra tam, kad važiuojant pakeliui pasiimti kokį krovinį ar kelis, o ne važiuoti tuščiam daugybę kilometrų. Tai tokiu atveju gaunasi pigiau.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Bet tos mažytės įmonėlės vis tiek kažkuo patrauklios bei paklausios jei neužsilenkia*? Gal tikrai siūlo pigesnes kainas, dėl ko joms ir kišami kroviniai. Vadinasi taip išeina, jog aš irgi galiu įsigyti porą vilkikų, o puspriekabes nuomotis iš kokio nors BTR, ir man pasiskelbus transporto biržoje bemat pradės plaukti pasiūlymai, nors mano firma tokia niekam tikusi, jog net neturi savo tinklalapio internete? O jau kaip x tautybės vairuotojas nuvykęs į šalį y sugebės susišnekėti su sandėlio krovikais/kelyje sustabdžiusiais policijos pareigūnais, matyt niekas nesuka galvos. Aišku oficialiai viskas itin kruopščiai dokumentuota, netgi kiek palečių veži, visi tie CMR`ai, tačiau vairuotojas yra pati žemiausia viso to grandis, galintis miegoti užvertus kojas ant vairo, smirdėti prakaitu, jau nekalbant apie rūkymą...
* - Sorry, jei šį forumą skaito koks nors Valdas Nedevaitis, tačiau tada paprašyčiau jo atsekti, kas 2020 rugsėjo 7 d. vairavo vilkiką DHB 054 ir įspėti vairuotoją, jog garso signalo mieste naudoti negalima norint atkreipti kitų dėmesį ar pan. Dėl minėto incidento buvau rašęs pareiškimą policijoje.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Yra cargo.lt sistema, kurioje kaip tik tie mažieji ir renkasi.
https://www.cargo.lt/asp/index_guest.asp
Komentuoti:
-
Neradau kitos tinkamesnės temos, tačiau gal forume yra dirbusių prie transporto logistikos srities ir galėtų paaiškinti tokį dalyką: kadangi pats gyvenu netoli objekto, į kurį atvyksta sunkvežimiai su kroviniais, ir pastebiu, kad kurie jų priklauso itin mažoms įmonėms, turinčioms vos 5 ar 8 darbuotojus. Be abejo, tokios įmonėlės savo www svetainių internete dažniausiai neturi, kadangi yra labai mažos ir beveik niekam nežinomos. Tačiau KAIP? kažkas sugeba atkapstyti tokias myziernas firmeles ir įkišti joms krovinį, nugabenimui x adresu? Gal jie patys visiems įkyriai kišą save, siūlydami pigesnius kaštus? Dažniausiai vienintelis informacijos šaltinis apie įmonę yra rekvizitai.lt, kur kone vienintelis įmonės kontaktas - mobilusis telefonas (greičiausiai direktoriaus). Kažkaip nesolidu įmonei, kaip kontaktą paskelbti mobilų telefoną. Turėtų būti laidinis + el. paštas, kuriuo gauti pranešimai realiai skaitomi. Na suprantu tokios didžiulės įmonės kaip Girteka, Vlantana, Transekspedicija, Transimeksa, kiek mažiau žinomos Agrenta ar Milčija (tarptautiniai) ar DPD, Venipak, Raben, Gordon (labiau Lietuvos viduje) yra girdėtos visiems, net ir nesidomintiems transportu. Tačiau tos mažytės įmonėlės... net nepagalvočiau, kad tokias išvis galima kur nors iškasti iš po žemių...
Kaip apskritai vyksta logistikos tiekimo procesas, nuo momento, kai pvz. įmonė prekiaujanti kiniškais šviestuvais/ prancūziškomis elektros rozetėmis, nusprendžia užsisakyti jų ir atsivežti į Vilniuje esantį savo sandėlį-ofisą? Kaip padaromi užsakymai ir kas atsakingas už tai, KOKIA konkreti įmonė juos atgabens į įmonės patalpas? Girdėjau būna kažkokie "logistikos operatoriai". Gal jie ir parenka tas mažytes, niekam nežinomas firmeles, mat jos pigiau ima? Ir dažnu atveju nebus taip, jog fūra atvežusi vienai LT įmonei 2 tuščias paletes iš Lenkijos, lėkė kelis šimtus kilometrų dėl vienos lietuvių įmonės - tikriausiai ji mūsų šalyje turėjo ne vieną iškrovimą. Taip sakant, kroviniai paplanuojami, paderinami, kad nevažiuotum į kitą žemyno galą su 25 proc. puspriekabės užpildymu. Panašiai kaip ir Barbora - dažnai matau, kaip kurjeris pasistatęs mikriuką, užneša prekes į vieną namo laiptinę, po to grįžta, vėl pasiima ir neša į gretimą namą.
Aš jei būčiau įmonės direktorius, priimčiau kaip įžeidimą, jei man prekes atgabentų kažkokia firmelė, kuri net neturi savo interneto svetainės, jau nekalbant apie logotipą, o jų parką sudaro vos 6 vilkikai.
Komentuoti:
Komentuoti: