Tai galima rūsyje išpjauti bet kokią vamzdžių konstrukciją ar "sugedusios" Družbos kokį tepaluotą puskilometrį, atvilkti į miesto centrą, parašyti "menas" ir atėję "meno žinovai" aikčios iš susižavėjimo
. O šalia esančios Žaliojo tilto skulptūros tai daug kam blogos, atseit ten ne menas, o socrealizmas
, vaizduoja blogą ideologiją. Bent jau pastangų įdėta jas kuriant. Kokią ideologiją vaizduoja tas vamzdis? Jo išliekamoji vertė nebent ta, kad jei išstovėtų kelis dešimtmečius, puikiai paliudytų, koks kūrybinis-idėjinis badas ir "lėšų įsisavinimo" mastai vyravo minint tūkstantmetį. Manau, kad 1009 m. dabartinio Vilniaus vietoje gyvenusių žmonių meninis skonis buvo labiau išlavintas
- metalo laužo atliekų menu jie nebūtų laikę.
Kokiame Vilniaus pramoniniame rajone tas vamzdis gal ir tiktų - tik reikėtų padirbėti su formomis ir spalvomis, kad būtų galima vadinti menu. O Gedimino pilies fone tai elementari provokacija. Dar kai kas džiaugiasi, kad sukelia diskusijų. Metaliniai alaus ir kebabų kioskai prie Katedros įėjimo irgi sukeltų diskusijų, bet kam tokios diskusijos reikalingos.



Kokiame Vilniaus pramoniniame rajone tas vamzdis gal ir tiktų - tik reikėtų padirbėti su formomis ir spalvomis, kad būtų galima vadinti menu. O Gedimino pilies fone tai elementari provokacija. Dar kai kas džiaugiasi, kad sukelia diskusijų. Metaliniai alaus ir kebabų kioskai prie Katedros įėjimo irgi sukeltų diskusijų, bet kam tokios diskusijos reikalingos.
Comment