Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dviratis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Investuoji šimtą eurų į GPS tracker'į ir visiškai dzin, tegul bando, net smagu bus pažiūrėt
    GPS trackeris yra nesibaigianti investicija nes reikia pildyti sim kortelę, nebent nori naudoti visokius airtagus.

    Iš viso įdomu kaip būtų su policija - nebūtų kad „signalas nėra pakankamai tikslus ir tikrinti garažų komplekso nėra pagrindo“?

    Comment


      Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

      GPS trackeris yra nesibaigianti investicija nes reikia pildyti sim kortelę, nebent nori naudoti visokius airtagus.

      Iš viso įdomu kaip būtų su policija - nebūtų kad „signalas nėra pakankamai tikslus ir tikrinti garažų komplekso nėra pagrindo“?
      Na nežinau, aš nusipirkau iš Sherlock pagal labai gerą deal'ą ir nereikia jokių papildymų berods 4 ar 5 metus. Paskui ten berods 5 eurai per mėnesį, bet come on, daiktas su nuolaida kainavo kažkur 80 ar 100 eurų, po 4-5 metų nusipirksiu kažką naujesnio ir pažangesnio

      Nežinau kaip būtų Lietuvoje, bet Švedijoje jis veikia tikrai labai tiksliai, net kai yra penkiaaukščio rūsyje (tokio namo, kur statė galvojant apie atominį karą ) galima nustatyti kurioje namo pusėje jis yra kokiu 10 metrų tikslumu.

      Comment


        Na tai gerai - parodys kurioje dvylikos aukštų daugiabučio pusėje jis yra ir ką? Policija tikrai nedarys kratos visuose tos pusės butuose - teks laukti, kol išvažiuos į dienos šviesą, o per tą laukimą tas trackeris išsikraus ir tiek naudos.

        Comment


          Šiaip su namų turto draudimu labai puikiai atsilygina visi dviračio vagystės nuostoliai, kas iš esmės turėtų tenkinti 90 proc. dviratininkų. Ta prasme, jei gali pagrįsti bent apytikslę pavogto dviračio vertę, atėmus išskaitą, nuostoliai minimalūs.
          Likę 10 proc., važinėjantys ypač brangiais dviračiais turėtų pasirūpinti papildomomis saugumo priemonėmis.

          Comment


            In this episode of This Rider, we learn more about Dante. From a childhood in a rough neighbourhood to discovering bikes and becoming a role model to kids from a similar background.
            Dante Young | This Rider
            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

            Comment


              Maz kas zino rimtus Brompton konkurentus folding bikes srityje? Bet kad ne 950 quid uz paprasciausia versija

              Comment


                Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimą
                Maz kas zino rimtus Brompton konkurentus folding bikes srityje? Bet kad ne 950 quid uz paprasciausia versija
                Visai norėčiau, kad kosk baltic vairas vystytų tokius, nes akivaizdu, kad pelno marža nebloga.

                Comment


                  Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimą
                  Maz kas zino rimtus Brompton konkurentus folding bikes srityje? Bet kad ne 950 quid uz paprasciausia versija
                  Tokių pat kompaktiškų bus tik kinietiški klonai, nes nors ir bromptono patentas jau nebegalioja, bet pats dizainas apsaugotas autorystės įstatymais. O mažiau kompaktiškų sulankstomų, tai pilna ir pigesnių, ir brangesnių variantų.

                  Parašė Gator Rodyti pranešimą
                  Visai norėčiau, kad kosk baltic vairas vystytų tokius, nes akivaizdu, kad pelno marža nebloga.
                  Aš irgi visai norėčiau. Prieš kokius 10 metų turėjo tokių, bet tai buvo modernizuotas sovietinis dviratis, tai nenuostabu, kad niekas nepirko.

                  Comment


                    Lidl šiomis dienomis turi labai pigių bagažinės krepšių: https://www.lidl.lt/p/kelionems-dvir...nkinys/p109610
                    Paskutinis taisė gediminasz; 2023.03.07, 09:15.

                    Comment


                      Lietuviai gamina titaninius dviračius pagal užsakymą.

                      https://wittson.com/
                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                      Comment


                        Parašė dondc Rodyti pranešimą
                        Lietuviai gamina titaninius dviračius pagal užsakymą.

                        https://wittson.com/
                        jau kokius 10 metu jeigu nedaugiau

                        Comment


                          Parašė Sigitukaz Rodyti pranešimą

                          jau kokius 10 metu jeigu nedaugiau
                          Seniau 4t berods vadinosi. Spėju kaip patys rašo nuo 1994

                          Comment


                            Dirbo turbūt užsieny ir tel. nr. lyg ir buvo su Anglijos kodu.
                            https://rekvizitai.vz.lt/imone/4t_kl...ridinis-asmuo/
                            Click image for larger version  Name:	Screenshot (1).png Views:	1 Size:	31,2 kB ID:	2035349

                            Esat kas mėginę titaninį dviratį? Skirtumas didelis nuo anglies pluošto? Pinigais aišku truputį kosmosas gaunasi, visgi komponentus gerus deda.
                            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                            Comment


                              Parašė dondc Rodyti pranešimą

                              Esat kas mėginę titaninį dviratį? Skirtumas didelis nuo anglies pluošto? Pinigais aišku truputį kosmosas gaunasi, visgi komponentus gerus deda.
                              Esu bandęs, nepaliko didelio įspūdžio.
                              Anglies pluošto ir lengvesnis, ir tvirtesnis, jau nekalbant kad atrodo žymiai geriau
                              Titaninio rėmo pranašumas, teoriškai - ilgaamžiškumas, patvarumas. T.y. galėsi anūkams dar palikti.

                              P.S. na jei mėgčiau kaip kai kurie keistuoliai po purvynus taškytis, ir pirkčiau gravel'į, gal ir galvočiau apie titaninį rėmą.
                              Paskutinis taisė sankauskas; 2023.03.07, 14:25.
                              If a lion could speak, we could not understand him.

                              Comment


                                Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                Dirbo turbūt užsieny ir tel. nr. lyg ir buvo su Anglijos kodu.
                                https://rekvizitai.vz.lt/imone/4t_kl...ridinis-asmuo/
                                Click image for larger version Name:	Screenshot (1).png Views:	1 Size:	31,2 kB ID:	2035349

                                Esat kas mėginę titaninį dviratį? Skirtumas didelis nuo anglies pluošto? Pinigais aišku truputį kosmosas gaunasi, visgi komponentus gerus deda.
                                Važinėju plente su titaniniu rėmu jau > 10 metų. Deja palyginimui neturiu daug patirties su kartonu. Už prieš tai naudotą aliuminį - aišku ryškiai geriau. Nors vėlgi neaišku kiek dėl rėmo medžiagos, kiek dėl visai kito lygio rėmo. Šiaip malonu. Vienintelis trūkumas, kad senstelėjo morališkai, telpa tik 25mm padangos, klasikiniai stabdžiai, visi trosai išorėje ir t.t.. Bet nušveitus su indų kempinėle atrodo kaip naujas.

                                Būtų kartonas - tikėtina būčiau jau du-tris kartus keitęs rėmą. Titanas atsipirko nedideliais koviniais randais.

                                Šiaip bendrai paėmus - malonus rėmas ilgiems važiavimams. Bet iš dalies tai ir dėl žemo profilio ratų bei plono ir aukštai iškelto komfortiško sėdynkočio. Važiuojant prastu asfaltu ar žvirkeliais malonu. Stabilumas leidžiantis didesniu greičiu ir t.t. turbūt ne tiek titanas, kiek bendrai geometrija.

                                Comment


                                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą


                                  Būtų kartonas - tikėtina būčiau jau du-tris kartus keitęs rėmą. Titanas atsipirko nedideliais koviniais randais.
                                  Dėl kritimų? Nes kažkokio kito dėvėjimosi anglies pluoštui kaip ir nelabai yra.
                                  If a lion could speak, we could not understand him.

                                  Comment


                                    Pirmą kart paskaičius instrukciją įsigytam angliniam dviračiui, nemenkai išsigandau.

                                    Aišku matyt rašo su didesne atsarga ir labiau gasdinant, bet teigiama: "Carbon <...> have <...> a limited service life". Net sustojus pasipildyt vandens prie fontano jau beveik grįžtant namo prie daugiau nei 30°C – dviratį iškart slėpiau nuo saulės krūmų šešėlyje. Taip pat, tikėtina, negalima, bet teko tept epoksidinę (įkaitusią) dervą, nes po avarijos – iš kito dviračio gavus stabdžių disku į chainstay'ų – paspaudinėjus carbon'as flex'inant kėlė perskilusį laką su dažų sluoksniu toje vietoje. Su švitriniu lokaliai nutryniau dažus, kad įsitikinti ar neskilo carbon'as. Tada, siekdamas sutvirtinti galimai esamus mikro įtrukimus ar tiesiog nusilpusį sluoksnį, su epoksidine derva ir įmaišytais metaliko (dekupažui skirtais) milteliais bandžiau atitaikyti panašų estetinį vaizdą. Geriau būčiau su moterišku nagu laku tiesiog užtepęs mažesnį plotą, bet norėjau didesnį plotą dažų nuimti, kad įsitikinti, jog nieks neskilo, o profesionaliai remontuoja irgi su epoksidu, tai pamaniau gal juo sutvirtinsiu papildomai. Turiu kitą rėmo dažų skilimą persisukus šakei ir atsirėmus į rėmą. Po metų nuo tos griūtries tik pamačiau. Atlaikė, tai nelendu.

                                    Click image for larger version

Name:	Untitled.jpg
Views:	171
Size:	91,1 kB
ID:	2035577
                                    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                    Comment


                                      Na, dėl karščio kad kažkas atsitiktų anglies pluošto rėmui, tai nesu girdėjęs, o ir sunkiai įsivaizduoju.
                                      Kas kitą su ratais, su V brake kai vynioji nuo kalno. Anglijoje gyvenau kalvotoje vietovėje, tai skrendant nuo kalno jeigu reikdavo gerai stabdyti, dažnai būdavo streso, ar atlaikys ratas.
                                      If a lion could speak, we could not understand him.

                                      Comment


                                        Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
                                        Na, dėl karščio kad kažkas atsitiktų anglies pluošto rėmui, tai nesu girdėjęs, o ir sunkiai įsivaizduoju.
                                        Kas kitą su ratais, su V brake kai vynioji nuo kalno. Anglijoje gyvenau kalvotoje vietovėje, tai skrendant nuo kalno jeigu reikdavo gerai stabdyti, dažnai būdavo streso, ar atlaikys ratas.
                                        Klausimas ar V-barke ne mažesnę apkrovą ratui duoda nei diskiniai.
                                        -

                                        Comment


                                          Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                                          Klausimas ar V-barke ne mažesnę apkrovą ratui duoda nei diskiniai.
                                          Visiškai kitokio tipo apkrovos. Ratlankio stabdžiai ilgai stabdant įkaitina patį ratlankį. Nekokybiški kartoniniai ratai ilgose nuokalnėse neatlaiko karščio ir išsirankioja dalimis. Diskinių stabdžių atveju įkaista diskas, kuris yra vientisas metalo gabalas ir jam nieko nenutiks. Perkaitimą galima spręsti naudojant skirtingo dydžio stabdžių diskus pagal nuokalnes ir vadeliotojo svorio kategoriją.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X