Parašė taccido
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Dviratis
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Troleibuso vairuotoja su ausinėmis kaip tik labiau atkirsta nuo išorinio pasaulio, nes ji ne tik įsikišus ausines, bet dar ir sėdi įstiklintoje ir užsandarintoje dėžėje (ir numušus pėstįjį nebūtinai kažką pajaus). Tai troleibuso vairuotoja su paprastomis ausinėmis gal net vienodai „atsijungusi“ kaip ir dviratininkas su žymiai geriau triukšmą slopinančiomis ausinėmis.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Reikia labai garsiai įsijungti muziką, kad negirdėtum kai tave užpypina ar spec tarnybų sirenų. Su dviračiu ausinės labai gerai apriboja nuo išorinio pasaulio. Šnekėjimas su laisvų rankų įranga, nors ir kažkiek blaško, bet nuo aplinkos garsų irgi neatriboja.
Bet neįsivaizduoju, kaip galima neišgirsti sirenų ar pypinimo net per ausines. Gal automobilistui kaip tik yra svarbiau anksčiau išgirsti sirenas, nes jis važiuoja didesniu greičiu. O dviratininkas dažniausiai važiuoja dviračių taku.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Laisvų rankų įranga paprastai yra šalia ausies, o ne viduje ausies esanti ausinė. Ir tik vienai ausiai. Jei kažkas vairuoja su abiem ausinėm... Blogai.Parašė taccido Rodyti pranešimą
Troleibuso vairuotoja su ausinėmis kaip tik labiau atkirsta nuo išorinio pasaulio, nes ji ne tik įsikišus ausines, bet dar ir sėdi įstiklintoje ir užsandarintoje dėžėje (ir numušus pėstįjį nebūtinai kažką pajaus). Tai troleibuso vairuotoja su paprastomis ausinėmis gal net vienodai „atsijungusi“ kaip ir dviratininkas su žymiai geriau triukšmą slopinančiomis ausinėmis.
Bet neįsivaizduoju, kaip galima neišgirsti sirenų ar pypinimo net per ausines. Gal automobilistui kaip tik yra svarbiau anksčiau išgirsti sirenas, nes jis važiuoja didesniu greičiu. O dviratininkas dažniausiai važiuoja dviračių taku.
Net ir su besiplečiančiu dviračių takų tinklu nelabai galioja „dažniausiai važiuoja dviračių taku“. Be to net ir tada reikia girdėti kitus dviratininkus, pėsčiuosius, transportą susikertančiuose keliuose. Dviratis juk nėra šventa karvė kurią visi turi praleisti.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nežinau kaip dabar, bet prieš porą metų tai dažnai tekdavo matyti troleibusų vairuotojas su paprastomis ausinėmis abiejose ausyse.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Laisvų rankų įranga paprastai yra šalia ausies, o ne viduje ausies esanti ausinė. Ir tik vienai ausiai. Jei kažkas vairuoja su abiem ausinėm... Blogai.
Net ir su besiplečiančiu dviračių takų tinklu nelabai galioja „dažniausiai važiuoja dviračių taku“. Be to net ir tada reikia girdėti kitus dviratininkus, pėsčiuosius, transportą susikertančiuose keliuose. Dviratis juk nėra šventa karvė kurią visi turi praleisti.
Pėsčiuosius ir dviratininkus reikia matyti.
Kodėl dviratininkas turi viską girdėti, o metalinėje dėžėje užsisandarinęs vairuotojas gali dar papildomai muziką užsileisti? Kažkoks iškreiptas mąstymas. Radijo klausantis automobilininkas tikrai neišgirs pėsčiojo ar dviratininko. Net ir dviratininkai su pėsčiaisiais vienas kito neišgirsta. Daug kartų buvo, kai dviračiu privažiuoju iš paskos iki pėsčiojo ir jis net nesupranta, kad kažkas yra už jo nugaros vos per metrą. Jeigu dviračio grandinė sutepta ir stabdžiai necypia, tai garso praktiškai nėra.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 4 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai blogai, kad taip daro.Parašė taccido Rodyti pranešimąNežinau kaip dabar, bet prieš porą metų tai dažnai tekdavo matyti troleibusų vairuotojas su paprastomis ausinėmis abiejose ausyse.
Jei turi šiknoj akis - gal ir užtenkaParašė taccido Rodyti pranešimąPėsčiuosius ir dviratininkus reikia matyti.
Automobilis turbūt nevažiuos šaligatviu/dvirtakiu kur nuolat aplink pėstieji ir kiti dviračiai. Kitus automobilius išgirs. Skarčiabalsį dviratininką irgi išgirstų.Parašė taccido Rodyti pranešimąKodėl dviratininkas turi viską girdėti, o metalinėje dėžėje užsisandarinęs vairuotojas gali dar papildomai muziką užsileisti? Kažkoks iškreiptas mąstymas. Radijo klausantis automobilininkas tikrai neišgirs pėsčiojo ar dviratininko. Net ir dviratininkai su pėsčiaisiais vienas kito neišgirsta.
Jei jau baisiai norisi muzikos su dviračiu - visada galima įsidėt tik vieną ausį.
Kitas dalykas - dviratis neturi apsauginio metalo rėmo. Kas iš to jei esi teisus, bet traumatologiniam.
Jei tylus dviratis - reikia skambučioParašė taccido Rodyti pranešimąDaug kartų buvo, kai dviračiu privažiuoju iš paskos iki pėsčiojo ir jis net nesupranta, kad kažkas yra už jo nugaros vos per metrą. Jeigu dviračio grandinė sutepta ir stabdžiai necypia, tai garso praktiškai nėra.
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pagal LR įstatymus (šiuo atveju KET) garso signalas yra privalomas visiems dviračiams.Parašė mantasm Rodyti pranešimąJei tylus dviratis - reikia skambučio
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Prisiminus diskusijas, kuriose lyginamas Vilniaus reljefo tinkamumas commutinimui su Nyderlandų ar Danijos miestų reljefu, mano asmeninis pavyzdys:
Kelionė Vilniaus miesto ribose, atstumas 17 km, trukmė 50 min (mašina užtrunku 30 min.), sukilimas (elevation) - 151 m. Stačiausia įkalnė anot stravos - 18 proc. (dviračių tako (birios dangos, kad ją kur) nuo gariūnų link gudelių g. galas).
Galima pagirt savivaldybę - tikrai didelėje dalyjes maršruto yra dviračių takai arba ramios gatvės. Yra kur pasitempt, bet progresas taip pat jaučiamas.
Gaila negali nulyginti kalnų
							
						
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Laikas funikulieriuiParašė Nitro Rodyti pranešimąPrisiminus diskusijas, kuriose lyginamas Vilniaus reljefo tinkamumas commutinimui su Nyderlandų ar Danijos miestų reljefu, mano asmeninis pavyzdys:
Kelionė Vilniaus miesto ribose, atstumas 17 km, trukmė 50 min (mašina užtrunku 30 min.), sukilimas (elevation) - 151 m. Stačiausia įkalnė anot stravos - 18 proc. (dviračių tako (birios dangos, kad ją kur) nuo gariūnų link gudelių g. galas).
Galima pagirt savivaldybę - tikrai didelėje dalyjes maršruto yra dviračių takai arba ramios gatvės. Yra kur pasitempt, bet progresas taip pat jaučiamas.
Gaila negali nulyginti kalnų
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Bet tai ant kiek beviltiška kai kuriems įrodyti, kad dviratis yra OK
 Traukia iš šiknos viską ką begali, tai jiems ausinės blogai, tai skambučio nėra, tai šalmas ankštas. Žodžiu, automobilistai turėtų džiaugtis, jei kuo didesnė dalis persės ant dviračių, liks jiems gatvėse daugiau erdvės į stulpą įvažiuot. 
Anyway, įsidėjau motoriuką į dviratį, tai ktnx kaip gerai, koks prakaitas seneliūzai, šalta nuo vėjo o ne prakaitas
 "Gazo" rankenėlės net neturiu, tai motoriukas įsijungia tik minant pedalus, yra 4 lygiai, pasivažinėjau savaitę daugiausia ant 2 lygio, tai tos pagalbos beveik nesijaučia, tiesiog labai lengvai mini sau ir važiuoji. Į rimtesnį kalną įsijungiu speed ar turbo režimus, tai užneša praktiškai pats. Žodžiu, adekvatiems žmonėms visai rekomenduotinas dalykas, jei nenori ir neketini dviračio naudoti sportui, bet grynai kaip alternatyvą automobiliui ar VT. 
Kam įdomu, biudžetas tokio upgrade'o ~700 EUR, grubiai 300 už bateriją, tiek pat už variklį nu ir meistreliui dar 100.
- 3 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ar ne paprasčiau ir pigiau tiesiog nusipirkt paspirtuką?Parašė Valiukas Rodyti pranešimąKam įdomu, biudžetas tokio upgrade'o ~700 EUR, grubiai 300 už bateriją, tiek pat už variklį nu ir meistreliui dar 100.
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
nu tai ar ne paprasčiau morką vietoj banano užsiaugint?Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ar ne paprasčiau ir pigiau tiesiog nusipirkt paspirtuką?
Dviratis lieka dviračiu, paspirtukas - paspirtuku. Dviračio motoro batareikai pasibaigus (su kuria, beje, normaliu režimu 50-60 km drąsiai, ekonominiu gal ir 100 nuvažiuotum) gali lygiai taip pat sėkmingai tiesiog minti toliau, variklis pasipriešinimo nesukelia jokio, tik svoris papildomas atsiranda. Nu ir šiaip visi kiti skirtumai tarp dviračio ir paspirtuko.
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Esu važiavęs su elektriniu dviračiu, kai baterija jau beveik išsekus ir mažai galios duoda, tai tikrai vargas su tokiu važiuoti. Aišku, jei nebeplanuojat dviračio naudoti sportui ir visada važiuoti tik ant elektros, tada viskas ok.Parašė Valiukas Rodyti pranešimą
nu tai ar ne paprasčiau morką vietoj banano užsiaugint?
Dviratis lieka dviračiu, paspirtukas - paspirtuku. Dviračio motoro batareikai pasibaigus (su kuria, beje, normaliu režimu 50-60 km drąsiai, ekonominiu gal ir 100 nuvažiuotum) gali lygiai taip pat sėkmingai tiesiog minti toliau, variklis pasipriešinimo nesukelia jokio, tik svoris papildomas atsiranda. Nu ir šiaip visi kiti skirtumai tarp dviračio ir paspirtuko.
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pedal assist sistemose be elektros nesijaus didelio skirtumo nuo paprasto dviračio - tik bus sunkiau dėl didesnio svorio (baterija, variklis).Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Esu važiavęs su elektriniu dviračiu, kai baterija jau beveik išsekus ir mažai galios duoda, tai tikrai vargas su tokiu važiuoti. Aišku, jei nebeplanuojat dviračio naudoti sportui ir visada važiuoti tik ant elektros, tada viskas ok.
O jei dviratis gali važiuoti tik elektros pagalba nesukant pedalų, tai joks ne dviratis, o mopoedas. Vadinkim dalykus savo vardais.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pritariu - elektra yra ateitis, labai geras variantas nenorintiems sportuoti, o commutinantiems arba šiaip keliaujantiems savais reikalais.Parašė Valiukas Rodyti pranešimąBet tai ant kiek beviltiška kai kuriems įrodyti, kad dviratis yra OK
 Traukia iš šiknos viską ką begali, tai jiems ausinės blogai, tai skambučio nėra, tai šalmas ankštas. Žodžiu, automobilistai turėtų džiaugtis, jei kuo didesnė dalis persės ant dviračių, liks jiems gatvėse daugiau erdvės į stulpą įvažiuot.
Anyway, įsidėjau motoriuką į dviratį, tai ktnx kaip gerai, koks prakaitas seneliūzai, šalta nuo vėjo o ne prakaitas
 "Gazo" rankenėlės net neturiu, tai motoriukas įsijungia tik minant pedalus, yra 4 lygiai, pasivažinėjau savaitę daugiausia ant 2 lygio, tai tos pagalbos beveik nesijaučia, tiesiog labai lengvai mini sau ir važiuoji. Į rimtesnį kalną įsijungiu speed ar turbo režimus, tai užneša praktiškai pats. Žodžiu, adekvatiems žmonėms visai rekomenduotinas dalykas, jei nenori ir neketini dviračio naudoti sportui, bet grynai kaip alternatyvą automobiliui ar VT.
Kam įdomu, biudžetas tokio upgrade'o ~700 EUR, grubiai 300 už bateriją, tiek pat už variklį nu ir meistreliui dar 100.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
biri danga negali skaitytis kaip dviračių takas, ypač į įkalnę, nebent tikslas yra su MTB offroad prasilėkti.Parašė Nitro Rodyti pranešimąPrisiminus diskusijas, kuriose lyginamas Vilniaus reljefo tinkamumas commutinimui su Nyderlandų ar Danijos miestų reljefu, mano asmeninis pavyzdys:
Kelionė Vilniaus miesto ribose, atstumas 17 km, trukmė 50 min (mašina užtrunku 30 min.), sukilimas (elevation) - 151 m. Stačiausia įkalnė anot stravos - 18 proc. (dviračių tako (birios dangos, kad ją kur) nuo gariūnų link gudelių g. galas).
Galima pagirt savivaldybę - tikrai didelėje dalyjes maršruto yra dviračių takai arba ramios gatvės. Yra kur pasitempt, bet progresas taip pat jaučiamas.
Gaila negali nulyginti kalnų
Kalnus nulyginti gali bet nenori. Kažkaip gatves darant tai lygina (nukasimo būdu).
Čia gal tas ant galinės padangos kur lietuviai gamina? kažkaip įtartinai man atrodė toks dalykas.Parašė Valiukas Rodyti pranešimąAnyway, įsidėjau motoriuką į dviratį, tai ktnx kaip gerai, koks prakaitas seneliūzai, šalta nuo vėjo o ne prakaitas
 "Gazo" rankenėlės net neturiu, tai motoriukas įsijungia tik minant pedalus, yra 4 lygiai, pasivažinėjau savaitę daugiausia ant 2 lygio, tai tos pagalbos beveik nesijaučia, tiesiog labai lengvai mini sau ir važiuoji. Į rimtesnį kalną įsijungiu speed ar turbo režimus, tai užneša praktiškai pats. Žodžiu, adekvatiems žmonėms visai rekomenduotinas dalykas, jei nenori ir neketini dviračio naudoti sportui, bet grynai kaip alternatyvą automobiliui ar VT.
Kam įdomu, biudžetas tokio upgrade'o ~700 EUR, grubiai 300 už bateriją, tiek pat už variklį nu ir meistreliui dar 100.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Vakare grįžau iš esmės tuo pačiu maršrutu atgal - atstumas tas pats, laikas tas pats, sukilimo jau daugiau - 170 m.
Nepaisant didesnio bendro sukilimo ir didesnio karščio - vakare pavargau kur kas mažiau nei ryte - atgal važiuojant nėra tokių stačių įkalnių, o ta 18 proc. statumo įkalnė tikrai atėmė per daug jėgų.
Parašė Nitro Rodyti pranešimąPrisiminus diskusijas, kuriose lyginamas Vilniaus reljefo tinkamumas commutinimui su Nyderlandų ar Danijos miestų reljefu, mano asmeninis pavyzdys:
Kelionė Vilniaus miesto ribose, atstumas 17 km, trukmė 50 min (mašina užtrunku 30 min.), sukilimas (elevation) - 151 m. Stačiausia įkalnė anot stravos - 18 proc. (dviračių tako (birios dangos, kad ją kur) nuo gariūnų link gudelių g. galas).
Galima pagirt savivaldybę - tikrai didelėje dalyjes maršruto yra dviračių takai arba ramios gatvės. Yra kur pasitempt, bet progresas taip pat jaučiamas.
Gaila negali nulyginti kalnų
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nope, ne tas. Man rodos juos vis dar sėkmingai gamina (?). Pas mane kinietiškas varikliukas, Tonsheng ar kažkaip panašiai vadinasiParašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąČia gal tas ant galinės padangos kur lietuviai gamina? kažkaip įtartinai man atrodė toks dalykas.
 Nesigilinau. Atrodo štai taip:
							
						
- 3 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Parašyta teksteParašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąKur yra ta 18 % įkalnė?
https://goo.gl/maps/uMzjbyxtUbBYQpg98
- 1 patinka
 
Comment
 
Comment