Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geriausia nuotrauka tema "Raudona" - 'Pankas'!

Collapse
Tai svarbi tema.
X
X

• Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All

Geriausia nuotrauka tema "Raudona" - 'Pankas'!

Nuotraukų konkursas "Raudona"
    finalinio balsavimo rezultatai:

I vieta - Pankas (jungengg). Nuotrauka surinko 300 taškų.

II vieta - Pirmyn į tamsą (jaudrius). Nuotrauka surinko 116 taškų.

III vieta atitenka nuotraukai Raudonoji pakrantė (Cholerikas), kuri surinko 113 taškų.

Pink & Red (ievutu) surinko 90 taškų.

Schumacher (Bolidas) surinko 34 taškus.

Raudonas vakaras laisvės uoste (Harry) surinko 25 taškus.

Alfa Europa (Nikas) surinko 24 taškus.

V (_bead_) surinko 12 taškų.

Ir kalnai turi akis (INDresa) bei Jaunas vynas (pablonis) surinko po 8 taškus.

Laukų ekspresas (Gaber) ir red_alert (_bead_) gavo po 1 tašką.

Sveikinimai jungengg, jaudriui ir Cholerikui!

Sveikinimai. Nuotrauka buvo verta pirmosios vietos.
    „Žmogus, nedarantis klaidų, paprastai nedaro nieko" - Bishop W. Magee, 1821-1891.

Comment

Peilius fotkinau specialiai šiam konkursui, taigi bent jau įdėjau šiek tiek pastangų (juokingai turėjau iš šalies atrodyti kilnodamas po virtuvę blizgų miegmaišio kilimėlį ir juo gaudydamas šviesą).

Kadangi nemažai mūsų vis mokomės čia truputis amerikoniškos kritikos šiai nuotraukai.

The lighting is outstanding, Giedrius -- you did an excellent job of positioning the lights so that we see the texture and color of the steel rather than reflections.

The image is rotated .25 degrees counterclockwise. I know this is a tiny thing, but my eyes saw it before I checked, and in an image like this that has so many horizontal and vertical lines, it stands out. Simply rotating the image in postprocessing fixes the horizontal (except for very minor pincushion) and the line of grout on the right. But the line of grout on the left still slants inward from bottom to top because of the angle of the camera with respect to the wall. You can reshoot, being more careful to put your camera sensor parallel to the wall. But I think it would be more effective to use a longer lens; this 50mm will always have a little pincushion at such a close focal plane.

Your excellent technical work and the carefully maintained knives are not strong enough to carry the image very far -- it needs stronger graphical elements. The red l'econome helps; but I think you need something bolder. A large plant leaf? A steaming roast in the foreground? A colorful dishtowel? The image needs something that brings in bolder color, that breaks the symmetry, and that has a soft texture.
      Bet kadangi čia kontekstas buvo "Raudona" tai gal ir nuotraukos turinys kitaip truputį galėjo atrodyti.

Ačiū už balsus. Gerų kadrų.

Comment

Ačiū!!!
        xXx. Purvina fantazija. Kai nerūpi niekas, ką sako kiti. Kai paskęsti tyloje, cigaretės dūmuose ar glamonių kvaituly.

Comment

Working...
        X