Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

TH. Bankokas / Bangkok

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    As visada bandau suderet taksi kaina pries ilipdamas, nes nepasitikiu taksistais, visi zinom, kad jie megsta turistus apiplesinet.
    Protinga strategija. Tačiau Bankoke nelabai išeitų, nes jei bandysi derėtis, jie visada pasiūlys dvigubai didesnę nei reali kainą. Jei įjungia taksometrą, gali būt ramus, nes niekaip nesumokėsi daugiau nei kokie 10 litų. Iš tikro buvo graudu, kai taksometras sukasi kaip vėžlys, prisuka kokius 5-6 litus, už gana ilgą kelionę.
    BlogasSeulas 2009Honkongas 2012Bankokas 2012

    Comment


      /\
      Dėkui, šaunios nuotraukos ir įdomūs aprašymai! Aš Bangkoke jau savo kelionės gale buvau, tai dabar pasitikslinau, tai buvo Vasario 20-25 dienos . Matyt aš jau tavo pėdom vaikšinėjau. Kaip bebūtų, Phukete galbūt tuo pačiu metu buvom, nes aš į Bangkok'ą būtent iš ten atskridau .

      Nuotraukų iš Phuketo, Hongkong'o ir Skandinavų rojaus bus?

      Comment


        Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
        /\
        Dėkui, šaunios nuotraukos ir įdomūs aprašymai! Aš Bangkoke jau savo kelionės gale buvau, tai dabar pasitikslinau, tai buvo Vasario 20-25 dienos . Matyt aš jau tavo pėdom vaikšinėjau. Kaip bebūtų, Phukete galbūt tuo pačiu metu buvom, nes aš į Bangkok'ą būtent iš ten atskridau .

        Nuotraukų iš Phuketo, Hongkong'o ir Skandinavų rojaus bus?
        Aš ir dabar pasitikrinau, tai atskridau į Bankoką Vasario 22. Vasario 24 išvažiavau į pietus, Railay buvau nuo Vasario 25 iki 29, Pukete nuo Vasario 29 iki Kovo 3. Tai pasirodo Bankoke tuo pačiu metu buvom. Sakė tam viešbuty, kur gyvenau buvo lietuvių prieš tai, ir paskui dar mačiau grupę jaunų lietuvių vienoj prieplaukoj, ir dar Pukete porą susitikau

        Iš Honkongo tai jau gan seniai įmečiau: http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=123

        O iš Puketo ir Railey turiu tik kelias nuotraukas, nemanau, kad yra ką rodyti
        BlogasSeulas 2009Honkongas 2012Bankokas 2012

        Comment


          Parašė John
          Su taksi žinoma viena sena tiesa, kuri telpą į veiną žodį: "meter". Jei "no meter", tai "no taxi" ir ieškai kito, kuris sutiks naudoti taksometrą. Tailande daug kas neatitinka sveiko proto.

          Beje, ačiū už nuotraukas. Kažkaip čia paskutiniu metu užderėjo vaizdelių iš Azijos.
          Šitą tiesą apie meter reiktų visiems turistams atvykstantiems įspaustį į pasą Būtų daug daugiau naudos nei visą puslapį užimanti visa-on-arrival už 1000 Batų

          O dėl vaizdų iš Azijos, tai man atrodo po tavo kasmetinių kelionių ir puikių reportažų daug žmonių labai susidomėjo šiuo regionu, tai galėtum paprašyti ASEAN kokio nors royalty už regiono garsinimą

          O šiaip tai važiuoti į Bankoką nusprendžiau gana spontaniškai ir labai daug informacijos neišekojau, tad vienintelis miesto įspūdis, kurį turėjau, buvo būtent iš John reportažų. Šiaip realybėj Bankokas man pasirodė mažiau išvystytas, nei tikėjausi. Pavyzdžiui, įsivaizdavau, kad viešasis transportas bus gana neblogai išvystytas, su skytrain linijomis po visą miestą. Realybėje pasirodė, kad tų linijų yra vos keletas, ir mažai kur su jomis nuvažiuosi. Na, bet geriau vieną kartą pamatyti, nei dešimt kartų išgirsti, ar ne?
          BlogasSeulas 2009Honkongas 2012Bankokas 2012

          Comment


            Kokteiliai Vertigo bare ir man pernai metais keliaujant buvo superinis akcentas priešpaskutinei keliones dienai.

            Kas man įdomu, tai tas savotiškas BKK paradoksas - Bankoko šiaip nevadinčiau "gražiu" miestu ta įprasta prasme. Pastatai nėra kažkokių įspūdingų ar išpuoselėtų formų (skirtingai nuo Dubajaus, HKG, KUL ar to pačio SIN). Bet žiūrint į bendrą vaizdą - yra kažkokia magija . Tiek spoksant į dangoraižius ir žmonių skruzdėlyną apačioje, tiek į tuos urbanistinius vaizdelius Johno nuotraukse (visokie autostradų flyoveriai, ir kitas betoninis stuff).

            Kadangi turėjom laimę pabūti tam bare leidžiantis saulei, dalinuosi keletu foto . Sorry, kad kokybė vidutinė - po keleto foto numirė fotoaparato baterija, tai teko fotosesiją baigti telefonu.

            Beje, aptarnavimas bare, kaip va viršuje aprašė John išties puikus. Atėjus su shortais - pasiūlė maloniai paskolinti ilgas juodas kelnes . Visgi paisoma kažkokio dresscodo, kad vieta išlaikytų šiokią tokią "klasę" .


            IMG_1130 by robas80, on Flickr

            IMG_1146 by robas80, on Flickr

            IMG_1113 by robas80, on Flickr

            IMG_1136 by robas80, on Flickr

            IMG_1144 by robas80, on Flickr

            IMG_1143 by robas80, on Flickr


            IMG_1186 by robas80, on Flickr
            Paskutinis taisė rob; 2012.11.29, 00:58.

            Comment


              Suradau Sirocco per gugla, tik neisikerta kokio plauko pastate jis yra - speju irgi viesbucio virsuje? O websaitas atrodo nerealiai. Tikrai isidemejau sita taska sekanciam vizitui i BKK!

              Comment


                Hehe, puiki atmintis! Ten tikrai wasabi zirneliai

                Comment


                  Pasibaigus visiems Covidiniams ribojimams, reikia pasidairyti, kas darosi Bankoke. Biškį keistas jausmas, nes iš vienos pusės viskas po senovei ir as good as ever (maistas, viešbučiai, rooftop barai ir visi kiti geri dalykai), bet iš kitos pusės yra nemažai progreso su viešuoju transportu: plečiasi metro (įskaitant tuos bjaurius monorelsus, bala jų nematė), atsidarė nauja centrinė stotis, naujos priemiestinių traukinių linijos ir t.t. Nu Bankokas pamažu tampa normaliu miestu, kur galima gana neblogai naviguoti su civilizuotu VT ir nebesikrušti kamščiuose su taksi, kaip reikdavo senesniais laikais.



                  Vienas iš užkinasnčių dalykų, tai grynųjų naudojimas Tailande, įskaitant Bankoką. Tas buvo prieš 20 metų, lygiai tas pats yra dabar, Oro uoste traukinio bilietą į miestą galima realiai nusipirkti tik grynais. Tai geriausia susirinkt monetų (40 ar 50 Bahtų) prieš ten keliaujant, kad nereiktų oro uoste vien dėl to ieškoti, kur gauti grynųjų


                  Standartinė 1435 mm vėžė viršuje (Airport Rail Link) ir 1000 mm vėžė apačioje


                  MRT stotis. Standartai labai geri, principe kaip Singapūro ar HK, bet problemos su ženklinimu. Kartais nelabai aišku, kur kokia platforma ar kur koks išėjimas. Nėra tragedijos, kaip Lietuvoje, bet nėra ir labai gerai


                  Standartinis vaizdas Sukhumvit. Kaip tada, taip ir dabar, ir turbūt per amžius


                  Šaligatvių remontas. Tokia biškį betvarkė, bet tvarkoma


                  Daug visokių tokių modernių pastatų




                  Šalia ten pat vaikšto prekiniai traukiniai su vieno lygio susikirtimais su miesto gatvėmis


                  Comment


                    Skytrain'o estakados, pastatytos 1999, bet dabar yra gyvas monumentas, kaip reikia beviltiškai užkimštame ir dūstančiame mieste daryti world-class viešojo transporto sistemą


                    Šaligatvio klojimas. Atrodo biškį 3rd world, bet darbų kokybė visvien belenkaip geresnė, nei šimašinių šaligatvių, kurie jau išbombarduoti ir išsproginėję po metų-dviejų nuo pastatymo


                    Naujesnės autobusų stotelės








                    Su pėsčiųjų infrastruktrūra biškį hit and miss


                    Kontrastai centre



                    Comment


                      Nu super, labai įdomu. Jaučiu kad čia bus karščiausia forumo tema minimum savaitę
                      Snowflakes will attack U <3

                      Comment


                        Kaip smagu, kad Jonas po 10-11 metų pertraukos nebetrina savo nuotraukų, bet rado galimybę pasidalinti jomis su forumo dalyviais.

                        Comment


                          Kiekvieno Vilniaus vadzyceliaus svajonė


                          Sunkiai apibūdinamas urban planningas


                          Su parkais Bkk biškį nieko gero, bet yra tokių ramių ir žalių vietų






                          Real time eismo ženklai


                          Trūksta eismo juostų, dėl ko vietiniai vadylos negali normalei pravažoti ir tebestovi kamščiuose. Bet važiuojantiems traukinuku estakadomis tie dalykai nelabai rūpi


                          Belenkokio gerumo estakados




                          Comment


                            Monorelso stotis (Lat Phrao). Šitas daiktas mane labai sunervino, nes šiaip infrastruktūra kostminė ir kainavo milijardus, bet visgi fakin monorelsas. Visaip jis vibruoja ir kratosi, skirtingai, negu normalus bėginis transportas. Kodėl vietoj jo nestatė, pavyzdžiui, light rail, nesuvokiama. Galėjo būti labai labai gerai, gavosi tik pusė velnio.

                            Monorelsas atrodo labai gerai ir futuristiškai, bet čia tik deceptyvus pirmas įspūdis. Visos kortos atsiskleidžia šituo daiktu važiuojant. O važiavimas juo yra gana šūdinas dėl gana stiprių vibracijų ir kratymosi. Net galvą pradėjo skaudėti po ~20 minučių važiavimo


                            Kita monorelso stotis Samrong


                            Monorelso vidus, šiaip gana erdvus


                            Nėra vairuotojo kabinos


                            Nuo 1997 krizės užsilikę vaiduokliai. Nėra labai daug jų, bet vis dar pasitaiko


                            Skytrainas

                            Comment


                              Kanalo greičio limitas


                              Takai palei kanalus vietomis atrodo biškiuką nelabai užtikrintai


                              Kalniukai pėsčiųjų praėjimuose tarp gatvių, kad motoroleriai nelakstytų


                              Kalėdų eglė prie Terminal 21 šoping molo


                              Senojo Don Mueang oro uosto geležinkelio stotis. Gana amazing, turont omeny, kad šitas oro uostas 2006 buvo uždarytas, pastačius naują Suvarnabhumi oro uostą. Ne tik vėl atidarė, bet dar ir tokią geležinkelio stotį su nauja priemiestinio traukinio linija įkalė. Šaunuoliai, šiaip


                              Tokie traukinukai vaikšto tarp Don Mueang oro uosto ir naujos Bang Sue centrinės stoties


                              Iš Don Mueang stoties matosi miestas tolumoje

                              Comment


                                Informaciniai ekranai tokie biškį primenantys naujus LTG ekranus t.y. šūdini ir sunkiai skaitomi, rodo visokias reklamas, kurios tik blaško dėmesį. Ženklinimas stotyje irgi toks biškiuką ne iki galo aiškus


                                Bang Sue Grand Station yra baisiai didelė stotis, kuri dar kurį laiką matyt bus išnaudojama tik nedidele savo pajėgumų dalimi, pakol Tailandas nepasistatys suplanuotų naujų HSR ir kitų geležinkelio linijų. Bet šiaip visvien didelis žingsnis į priekį, nes neadekvačią transporto sistemą gerinti reikėjo seniai ir tas buvo pradėta daryti su šita stotimi




                                Dar viena svarbi naujiena, kad Tailandas kaip ir visiškai legalizavo žolę "medicininėms reikmėms" (t.y. visiems norintiems). Tai dabar visi, kas mėgsta žolę, gali torčintis ir pūsti kiek širdis geidžia. Žolės krautuvės ant kiekvieno kampo ir labai in your face, reklamuojasi su didelėmis iškabomis


                                Rooftop Baras ant Banyan Tree Hotel stogo. Šiaip b9davo gana brangu tokiose vietose, bet šį kartą kažkaip nustebau, kad alus net nesiekė 10 Eur, o kokteiliai ~15 Eur, kas, šiaip, yra ne ką daugiau, negu padoresniuose pubuose/baruose Vilniuje ar Kaune. Sakyčiau net beveik piguva. Kas labai faina, kad niekas nepasikeitė per daug metų: aptarnavimas kaip niekad geras, vaizdai kaip niekad geri su naujais dangoraižiais aplinkui, kainos kaip niekad pigios. Gal tik kontingentas biškį pasikeitęs, mažiau vakariečių, daugiau vietinių ir kitų aziječių turistų




                                Comment


                                  Žolė naktį auga parduotuvės vitrinoje su lempomis


                                  Šviesos projekcija ant šaligatvio


                                  Weed near me


                                  Kažkokia šventė, leidžia į vandens telkinius laivelius su žvake






                                  EmQuartier šoping molas
                                  Paskutinis taisė John; 2023.12.18, 23:53.

                                  Comment


                                    Skytrain'as, kinietiški CRRC EMU-B3 traukiniai, paleisti 2018 metais, vizualiai beveik identiški Siemens-Bozankaya EMU-A2


                                    Silom Road


                                    Dar viena keista VT rūšis, BTS Gold LIne, ratinis APM, kurį pastatė didelio šoping molo vystytojas. Toks biškį šūdas ir nesąmonė, bet kaip šoping molo transportas, tai visai nieko. Nu kaip koks Akropolis pastatytų kažką panašaus iš Šnipiškių į Akropolį


                                    IconSiam šoping molas. Šitą šoping molą reikia aplankyti tiesiog tam, kad būtų galima pamatyti ką galima padaryti iš šoping molo t.y. kosTmosą. Su savo dedikuota VT linija, ~550K m2 porekybos ploto ir visokiais kitokiais dalykais, kuriuos geriausiai pamatyti gyvai







                                    Šoping molo požeminiam aukšte - turgus


                                    Apžvalginė terasa, tie du dangoraižiai irgi projekto dalis, aukštesnis pastatas 318 m aukščio serviced apartamentai labai turtingiems expatams


                                    Prekybos centro terasa su tokiu vaizdu




                                    Mandarin Oriental Bangkok viešbutis. Iš išorės neatrodo kažkas neįprasto, bet Booking.com kambariai nuo ~800 Eur iki ~14K Eur už naktį




                                    Nu ir pabaigai toks liūdnesnis. Priparkuota krūva Thai Airways lėktuvų, įskaitant tris A380, kurie akivaizdžiai nebuvo judinti ilgą laiką, gal net nuo Coviduko pradžios. Neatrodo, kad kas nors gero su jais būtų artimiausiu metu


                                    Comment


                                      Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
                                      Nu super, labai įdomu. Jaučiu kad čia bus karščiausia forumo tema minimum savaitę
                                      Bankokas šiaip super. Laiko patikrintas destination, kur važiuoti yra visada teisingas pasirinkimas. Kas dar keista, kad infliacija kažkaip nelabai juos užklupusi buvo, nes kainos, nors ir pakilusios, bet tik biškiuką, o ne belenkaip, kaip praktiškai visur Europoje.

                                      Comment


                                        Labai fainas reportažas.
                                        Ačiū John

                                        Comment

                                        Working...
                                        X