Parašė Stigas1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Nauja Panevėžio autobusų stotis
Collapse
X
-
-
Ištrauka iš projekto viešo svarstymo dėl apželdinimo:
Kokia medžiaga stogo medžiaga? Ar stogas apželdintas?
▪ atsako architektas Rolandas Palekas – „Mes numatom betono medžiagą.
Sulankstytą, ploną, lygią betono plokštumą. Dėl apželdinimo. Mes ankstesniame
koncepcijose, kurias darėme yra labai nesunku užpiešti augaliukus ant stogo. Taip
labai norisi. Labai madinga ir gundančiai atrodo architektams visada. Kai
pradėjome daryti techninį projektą ir pradėjome galvoti iš kur tai matysis, kaip tai
reiks prižiūrėti, kas bus kai ateis karščiai, kiek turi išstorėti perdanga, kad atlaikytų
visą šitą svorį. Supratom, kad ne visai galbūt čia ta vieta ir mažai matysis tas
apželdinimas ant stogo. Tai tikrai nėra taip paprasta, tai yra labai brangus ir
ypatingai daug priežiūros ir investicijų reikalaujantis sprendimas. Labai atsiprašom,
bet nebesiūlom mes apželdinti stogo. Kadangi mes labai norim išsaugoti kiek
galima daugiau esamų medžių ir pasodinti naujų medžių. Mes tikrai tikim, kad
skveras ir natūraliai iš žemės augantys medžiai, bus ta stiprioji žalioji energija,
kurios tikrai pilnai pakaks ir kažkaip ją dar stiprinti apželdinto stogo lopinėliais šioje
vietoje nepasirodė racionalu.“Paskutinis taisė Stigas1; 2023.11.29, 08:00.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Effka Rodyti pranešimą
Gana modernus pavilionas kaip turgui, tikrai nepritariu, kad netinkamas Panevėžiui. Ištiesų, mano nuomone, dar galėtų užsodinti stogą žole, tikrai vaizdas kur kas malonesnis būtų, primintų skandinavišką stilių.
Ant viso stogo tai ji vasarą išdegtų (be modernių priežiūros sistemų).
Komentuoti:
-
Parašė Effka Rodyti pranešimą
Nereikia taip susireikšminti, tiesiog paiimė tam tikrą fasado elementą, kuris buvo labai panašus į Panevėžio autobusu stosties fasado braižą ir palygino. O dabar gaunasi, kad iš musės bandoma padaryti dramblį...
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Kaip galima lyginti dizainus skirtingų paskirčių pastatų, kurių vienas dar yra ir dešimtimis kartų didesnis? Gal dar palyginam Panevėžio autobusų stoties dizainą su Vienos oro uosto dizainu?
Ir ne mokslinį darbą rašo, kad griežtai autobusų stotis lygintų, tiesiog pasakė, kad panašus dizainas šių stočių.
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Kaip galima lyginti dizainus skirtingų paskirčių pastatų, kurių vienas dar yra ir dešimtimis kartų didesnis? Gal dar palyginam Panevėžio autobusų stoties dizainą su Vienos oro uosto dizainu?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Prie ko čia svarba ar dydis kai tepasakė, kad dizainas primena Vienos stotį.
Ir Panevėžys nėra Lietuvos provincija, nepaisant, kad iškrito iš oficialaus didmiesčio statuso.
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Jei aš sakysiu, kad kokio nors pastato Kaune dizainas primena kažkokį pastatą Londone, tai irgi išversi, kad aš sakau, kad Kaunas tai Londonas?
Kaip net sugalvoti tokią nesąmonę?
Komentuoti:
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąNa tai sako, kad Panevėžio panaši į Vienos. Aš galvojau, kad juokauja žmonės, o jie rimtai. Pozityvus mąstymas, neinkštimas ir - Panevėžys tai juk Viena! Pavydžiu jiems.
Kaip net sugalvoti tokią nesąmonę?
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąČia tikrai mes lyginam apie 50 milijonų keleivių aptarnaujančią Europos didmiesčio traukinių stotį su Lietuvos provincijos autobusų stotimi?
Ir Panevėžys nėra Lietuvos provincija, nepaisant, kad iškrito iš oficialaus didmiesčio statuso.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Kad nelabai tų tarpmiesčio ir priemesčio autobusų liko, tai paties kaip stoties funkcija bus minimali.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Na tai sako, kad Panevėžio panaši į Vienos. Aš galvojau, kad juokauja žmonės, o jie rimtai. Pozityvus mąstymas, neinkštimas ir - Panevėžys tai juk Viena! Pavydžiu jiems.
Komentuoti:
-
Primena labiau Panevėžio turgų (tiek, kad turgus be vitrinų), bet palaukime galutinio vaizdo.
Panevėžys Market - Google Maps
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
O kas konkrečiai negerai su šia stotimi? Vizualiai dizainas primena kažkiek naują Vienos centrinę geležinkelio stotį.
Komentuoti:
-
Parašė Panevezietis Rodyti pranešimąNusipirko kažkas už 2 mln tą sklypą, tai nori nenori ten reikės daug kvadratų.
Komentuoti:
-
Parašė justinas adam Rodyti pranešimąStoties architektūra ok, bet man ji kaip Panevėžiui atrodo gerokai per maža. Beveik neegzistuojantis plotas komercijai, plėtrai. Stotys kur vien tik kasa dirba duoda to provincialumo.
Pramogų centras šalia su IKI yra.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Nusipirko kažkas už 2 mln tą sklypą, tai nori nenori ten reikės daug kvadratų.
Nepaliks gi 120 vietų mašinų aikštelės. Nieko ji pajamų negeneruotų. Plius po stotimi 88 vietų aikštelė, kuri konkuruos kaina.
Tarkim stovėjimas 1 eur/val (dabar tiek nėra, gal bus ateityje).
Užimtuvas aikštelės ~ 8 val. per parą.
Po 17 val. berods nemokamas parkavimas centrinėje zonoje.
120 x 1 x 8 = 960 eur dieną. Atminusuok priežiūrą, apšvietimą ir kt.
Tai nori nenori ten investuotojui reikia pastato, jei nori 2 mln atgroti.
Požeminė/antžeminė aikštelė + tiek kiek duoda detalus aukščio ir kvadratų.
Yra dar nemaža tikimybė, kad esamo PC valdytojas nupirko tą aikštelę ir paliks kol kas taip kaip yra (aikštelė klientams ir konkurento neįsileidimas).
Komentuoti:
-
Aš spėju, kad čia labiau buvo turima omeny, kad Panevėžys eina kitu keliu nei Kaunas, Šiauliai ir Klaipėda, kurie savo stotis integravo kartu su prekybos centrais, dėl ko tos stotys atrodo ir didesnės ir gyvesnės. Ta prasme Pavevėžio stotis gali atrodyti provincialesnė, nes palyginti su kitais, atrodys labai maža. Bet jeigu Panėvežys pasirinktų daryti 'provincialesnę' stotį + likusį laivą plotą užstatytų miesto centrui būdingais pastatai, tai man tai atrodo būtų netgi geresnė koncepcija, nei kad didelė stotis su prekybos centrais viduje. Aišku kiekvienam pagal skonį.
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Tik jau nepergyvenkit - užperimetrins vystytojai greitai tą plotą
Toks variantas yra labai blogas, netinka tai vietai nei skveras, nei monstriškas pastatas. Skveras netinka, nes jis parkui per mažas ir kai už 100 metrų yra Laivės aikštės žalioji erdvė - tai jokios gyvybės tame skvere nebus, o monstriškas pastatas netinka, nes tai yra pats miesto centras ir miestų centrams milžiniški prekybos centro tipo pastatai nėra gera mintis. Kiek man teko būti Panevėžy, tai mano supratimu pagrindinis jo minusas yra tai, kad ten beveik nėra miesto centro, kaip pvz. Šiaulių bulvaras, nors gyventojų skaičiumi tai labai panašaus dydžio miestai ir turbūt vienintelė galimybė Panevžiui tokį miesto centrą sukurti yra stoties apylinkėse, kur dabar vyrauja mašinų stovėjimo aikštelės. Bet jei vietoj tos aikštelės atsiras pastatas monstras, o vietoj buvusios stoties kažkoks niekam nereikalingas svkeras - tai miesto centro tas nesukurs. Norint miesto centro, reikia ne vieno didelio, o bent kelių skirtingų pastatų su pėsčiųjų zona. Kažkas panašaus į tai:
Tos didžiulės mašinų stovėjimo aikštelės savivaldybė neturėjo parduoti principu 'kas didesnę kainą pasiūlys', o turėjo skelbti konkursą kas geresnį projektą tai vietai pasiūlys, kartu ar atskirai tokiu pačiu principu reikėjo parduoti ir buvusią stotį, tokiu atveju Panevežiui būtų buvusi galimybė sukurti tikrą miesto centrą, ji ir dabar yra, nors aš nemanau, kad labai didelė, greičiausiai pamatysim kažką panašaus į tai, kas matosi toje stoties apylinkių vizualizacijoje.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąSu stotimi Panėvežys galutinai įsirašė save į provincijos miestų tarpą. Gal Nemenčinėje būtų O.K., bet tik ne ten. O gaila, urbanistinis kontekstas yra miesto, o pati stotis kaip turgaus pavilionas.
- 3 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: