Ta danga miesto centre, prie dangoraižių, yra turbūt sunkiausiai suvokiamas dalykas Vilniuje. Kaip? Tiek metų? Tokia būklė? Negi niekas nematė?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šnipiškės - projektai ir statybų eiga
Collapse
X
-
Tai, kad visi viską mato. Juk ne kartą diskutuota apie dangų būkles visam mieste. Kai miesto valdžia ir bendrai visuomenė visiškai pilnai toleruoja automobilių eismą šaligatviais, tai ir turime rezultatą. Toje "Šnipiškių promenadoje" važinėja visi kurjeriai ir kas tik nori per tas dangas. Net ir viską ten perklojus ir padarius daugiau-mažiau normalia aplinka, viskas bus išmalta vien per maisto tiekėjus, kurie veža produktus visoms kavinėms ten esančioms to sovietinio pastato pataltpose bei kurjerių, kurie veža siuntas į paštomatus prie CUP.Parašė Tomizmas Rodyti pranešimąTa danga miesto centre, prie dangoraižių, yra turbūt sunkiausiai suvokiamas dalykas Vilniuje. Kaip? Tiek metų? Tokia būklė? Negi niekas nematė?
- 6 patinka
Comment
-
Arba galima padaryt normaliai, kad atitiktų poreikius.Parašė R.D. Rodyti pranešimą
Tai, kad visi viską mato. Juk ne kartą diskutuota apie dangų būkles visam mieste. Kai miesto valdžia ir bendrai visuomenė visiškai pilnai toleruoja automobilių eismą šaligatviais, tai ir turime rezultatą. Toje "Šnipiškių promenadoje" važinėja visi kurjeriai ir kas tik nori per tas dangas. Net ir viską ten perklojus ir padarius daugiau-mažiau normalia aplinka, viskas bus išmalta vien per maisto tiekėjus, kurie veža produktus visoms kavinėms ten esančioms to sovietinio pastato pataltpose bei kurjerių, kurie veža siuntas į paštomatus prie CUP.
Comment
-
renderiuose tiesią liniją nupieš lengviau nei įlanką.Parašė John Rodyti pranešimąĮdomu, kad renderiuose susiprotėja viską paišyt gerai, tik realybėje tokios nesąmonės gaunasi. Dėl Kernavės g. pranešiau per tvarkaumiestą, tai atmazas buvo, kad neva "pagal projektą", kas, žinoma, yra melas.
Nieko nedarys. plaus purvą į šaligatvį 5 metus kol šlaitas susilygins su apatine dalimi.Parašė mantasm Rodyti pranešimąĮdomu ką su tuo šlaituku darys. Su tokiu statumu bet koks mulčius byrės ir šaligatvis bus kaip šiukšlynas. Subetonuot atraminę sienutę ir užsodint krūmais matyt per sunku...
Šiaip tai būtent jiems ir turėtu būti parkingo vietos. T.y. gyventojai turėti laikyti daugiaaukščiuose, o prie namo vietos būtų tik trumpalaikio stovėjimo visokiems meistrams, kurjeriams, klientams.Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Aš manau kad automobilistams nepakeliui su realybe, nes įsivaizduojat kad mieste prie kiekvieno pastato galima sutalpinti parkingo vietas meistrui, kurjeriui, uošvei, draugui, darbuotojui, pirkėjui, valgytojui, ir tuo pačiu tas miestas netaps vienu dideliu parkingu tiek stovėjimo vietomis, tiek kamščiais.
duoti kurjeriams teisingas transporto priemones? Baikit nemanau.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Arba galima padaryt normaliai, kad atitiktų poreikius.
Comment
-
Padaryti normalią dangą su normaliu pagrindu, kad netrupėtų. Šiaip ar taip sniegą ten valo traktoriais. Net jei atmuši kurjerius - vistiek bus išlaužyta. Jei bus pritaikyta traktoriams - netrukdys ir kurjeriai.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąduoti kurjeriams teisingas transporto priemones? Baikit nemanau.
Nors paštomatus vistiek reiktų perkelti į vietą kur galima privažiuoti. Dėl parduotuvių ir kabakų reiktų pažiūrėt kokius dar turi įėjimus
Comment
-
Parkingo vietos taip neveikia, kad būtų dedikuotos vieno namo poreikiams, nes naudosis ir bet kas iš aplinkui kam patogu. O jeigu bandysime daryti, kad kiekvienas namas turėtų užtektinai vietų visiems įmanomiems poreikiams, ir kad niekam nereikėtų ieškoti parkingo vietos toliau, tai kaip ir sakau, miestas bus ištisas parkingas, kaip kai kuriuose Amerikos miestuose, kur kas antras sklypas yra skirtas parkavimui.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąŠiaip tai būtent jiems ir turėtu būti parkingo vietos. T.y. gyventojai turėti laikyti daugiaaukščiuose, o prie namo vietos būtų tik trumpalaikio stovėjimo visokiems meistrams, kurjeriams, klientams.
Parkingo vietas reikėtų skaičiuoti kvartalui ar kelių šimtų metrų spinduliu. Miesto BP Viešojo Transporto stotelės yra planuojamos kad visiems būtų pasiekiamos iki 500m atstumu, tai parkingo vietos galėtų būti skaičiuojamos tuo pačiu principu. Konkrečiai šitoje vietoje parkingo vietų 500 m spinduliu yra smarkiai daugiau, nei reikia.
- 1 patinka
Comment
-
Dabar ta pėsčiųjų gatvė yra nesusipratimas sovietinio urbanizmo (jei toks iš viso buvo) palikimas. Planuota gatvė nuo Žalio tilto iki Lietuvos, su pagrindine pėsčiųjų srautų kryptimi į/iš Univermago. O priešais Univermagą komercijos nebuvo, ten planuotas buitinių paslaugų kompleksas ar dar kažkas panašaus ir aprūpinimas ėjo iš naujosios Ukmergės gatvės.Parašė urbanis Rodyti pranešimąTvora su "Grindos" atributika. Matyt VMS pagaliau pasidarė gėda ir pakeis trinkeles remonto būdu.
Dabar pagrindinis srautas yra statmenai tai gatvei, nuo Balto tilto ir aukštyn. Galima būtų palikti aikštę priešais CUP'ą, bet tarp buvusio Planetariumo ir Šv. Rapolo daryčiau mažo intensyvumo gatvę. Ir tuos laiptus nacher griauti reikia ir padaryti normalią aikštę priešais bažnyčią.
- 1 patinka
Comment
-
Bet kai ateityje bus Artery, CUP biurai, STEAM centras ir Konstitucijos 14A tai ta pėsčiųjų gatvė bus labai svarbi jungtis nuo Kalvarijų tilto stotelės. Aš jau dabar jei su 1G važiuoju, naudojuosi ja pasiekti ir tolimesnius taškus Konstitucijos prospekte.Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
Dabar ta pėsčiųjų gatvė yra nesusipratimas sovietinio urbanizmo (jei toks iš viso buvo) palikimas. Planuota gatvė nuo Žalio tilto iki Lietuvos, su pagrindine pėsčiųjų srautų kryptimi į/iš Univermago. O priešais Univermagą komercijos nebuvo, ten planuotas buitinių paslaugų kompleksas ar dar kažkas panašaus ir aprūpinimas ėjo iš naujosios Ukmergės gatvės.
Dabar pagrindinis srautas yra statmenai tai gatvei, nuo Balto tilto ir aukštyn. Galima būtų palikti aikštę priešais CUP'ą, bet tarp buvusio Planetariumo ir Šv. Rapolo daryčiau mažo intensyvumo gatvę. Ir tuos laiptus nacher griauti reikia ir padaryti normalią aikštę priešais bažnyčią.
- 2 patinka
Comment
-
Bus, bet ir jau senai yra. Ten visada buvo srautai. Gal Kenobiams iš automobilio tokių dalykų nesimato (čia dauguma tokių faktų šaudytojų iš lempos). Tie, kas pastoviai ten vaikšto, žino, kad visada pilna žmonių, ypač piko valandomis. Niekas tikrai neina aplink iki Konstitucijos pr. Tiesiog tuos laiptus reikia pakeisti patogesniais, padaryti pandusus neįgaliesiems ir kitiems ratuotiems, įrengti naujus suoliukus, padaryti atskirą privažiavimą aptarnaujantiems automobiliams. Na ir svarbiausia, pakeisti pačią dangą. Žinau atvejų, kai žmogus ten padėjęs koją ne ten susižaloja sausgysles.Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Bet kai ateityje bus Artery, CUP biurai, STEAM centras ir Konstitucijos 14A tai ta pėsčiųjų gatvė bus labai svarbi jungtis nuo Kalvarijų tilto stotelės. Aš jau dabar jei su 1G važiuoju, naudojuosi ja pasiekti ir tolimesnius taškus Konstitucijos prospekte.
- 6 patinka
Comment
-
Šito lyg dar nebuvo?
Pateikti keturi pasiūlymai, kaip gali atrodyti naujas kvartalas Žalgirio gatvėje
Bendrovė „MB projektas“ ( UAB “Merko būstas” dukterinė įmonė) organizavo projekto „Daugiabučių gyvenamųjų namų kompleksas Žalgirio g. 131, Vilniuje“ kviestinį uždarą vieno etapo architektūrinį konkursą. Projekto konkursui pasiūlymus pateikė 4 dalyviai iš 5 pakviestų.
Pateiktų darbų vertinimas vyks uždarame vertinimo komisijos posėdyje. Komisijos pasėdis numatomas šių metų birželio 3 d. Konkurso rezultatų ir nugalėtojo paskelbimas numatytas birželio 16 d.
isuomenė gali pateikti savo pastabas arba pasiūlymus iki birželio 01 d. elektroniniu paštu jurate.rutkauskiene@merko.lt
https://madeinvilnius.lt/verslas/sta...Vtqr2TWOGurREI
- 2 patinka
Comment
-
Nu tai, kad tauški nesąmones. Kokia nauda būtų iš tos gatvės? Juolab dar ir penkiašalė sankryža gautųsi, tai gal iškart įkalam žiedą?Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąO Tikriems architektams tai būtinai reikia perdaryti tą vietą, kur 300 metų buvo sankryža, į Ispanijos aikštę.
Ir šiaip čia idiotiškas argumentas, kad buvo 300 metų. Tai tuos 300 metų visi ten su bričkute važinėjo.
Ta promenada vienintelis jaukus dalykas tame NMC. Elementariai sutvarkius būtų saldainiukas. Visur dabar pasaulyje vertinamos tokios konversijos į pėsčiųjų gatvę, tai šitam mat sovietinis planavimas. Nu p*dc, atsiprašant, kokių NSO čia gali sutikti.
- 11 patinka
Comment
-
Mažo intensyvumo gatvė nes neužtenka apvažiavimo Konstitucijos pr. ir Kalvarijų gatvėmis? nes kažką išspręs eismo įvedimas? ar dėl to kad ten istoriškai buvo gatvė (praignoruojant tai kad konstitucijos pr. atsirado tik prieš 20 metų). aš sakyčiau kad ta gatvė galėtų būti labiau draugiška dviračiams, teoriškai galėtų būti pagrindinė dviračių trasa per NMC, nes Kalvarijų g. link tilto takas nelabai tilps. todėl turėtų būti sutvarkyti laiptai, kaip ir rašė Tikras architektas
gaila kad toje vietoje nėra labai daug kasdienės komercijos ar jaukių vietų pasedėti, na žinote, išgerti tą savo capuccino. dabar šiek tiek ta vieta išgyvena eilinio CBD gyvybingumo sindromą (t.y. žmonės pasirodo per pietų pertrauką ir dingsta pasibaigus darbo valandoms).
- 1 patinka
Comment
-
Jei jau taip, tai man net bobutės poteriukų nereikia, kad žinočiau, jog bumbeklis yra bumbeklis.Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąSu tokiais, kurių nick name'as Eruditas, dar mano senelė patarė neprasidėti. Bet dar kartą ir paskutinį. Pasaulyje pėsčiųjų gatvės vertinamos nevienareikšmiškai, kai kuriais atvejais gyvumo žymiai daugiau sukuria mažo intensyvumo gatvės. Jos yra natūralesnės ir organiškesnės miestui.
Bet jei rimtai, kame tu čia tą reikalingumą gatvės matai? Nu rimtai. Jau senai visi privažiavimai iš kitų pusių ir net iš esmės fiziškai nesijungia su ta promenada. Ar čia dėl tų kelių dpd mikriukų, kurie iki vcup paštomato važiuoja gatvę tiesim? Gal tada paprasčiau paštomatą į pirmą aukštą perkelti
Comment
-
Gatvė reikalinga ne tiek dėl funkcionalumo, kiek dėl autentikos. Visų pirma, dėl tų fckng laiptų panaikinimo. Dėl visų tų betoninių sienelių, ypač prie Kalvarijų g. panaikinimo. Aš ten (t.y. prie sankryžos) matau visai nebloga aikštės erdvę su įdomiais vaizdais. Tie laiptai, tos betoninės sienelės, na man tai brutalizmo invazija ir tiek. O gatvė gali būti ir visai neskirta transportui, tiesiog vieno lygio važiuojamoji dalis ir pėsčiųjų.
Comment
-
Tie laiptai tiesiog pagerina prieinamumą, nes ten yra gan didelė nuožulna, kažkur apie 10 m altitudžių skirtumas nuo sankryžos iki VCUP. Gatvė gautųsi stati. Manau, kad tokia gatvė kaip tik būtų nedraugiška pėstiesiems, o tuo labiau ratuotiems. Nesakau, kad tie esami laiptai yra geri, pvz. pandusai tokie statūs, kad raketinio kuro neįgaliajam reikia norint užvažiuoti, bet visą tai galima sutvarkyti. Aš gal net matyčiau tokius laiptus kaip Paupyje, kurie ir gali būti patogūs ir reprezentatyvūs. Kas pasakys, kad Paupio "serpantinas" neatrodo autentiškai.Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąGatvė reikalinga ne tiek dėl funkcionalumo, kiek dėl autentikos. Visų pirma, dėl tų fckng laiptų panaikinimo. Dėl visų tų betoninių sienelių, ypač prie Kalvarijų g. panaikinimo. Aš ten (t.y. prie sankryžos) matau visai nebloga aikštės erdvę su įdomiais vaizdais. Tie laiptai, tos betoninės sienelės, na man tai brutalizmo invazija ir tiek. O gatvė gali būti ir visai neskirta transportui, tiesiog vieno lygio važiuojamoji dalis ir pėsčiųjų.
Kartais atrodo, kad šitam forume pasigaunat kažkokią įdėją ir po to ją pagal nutylėjimą visur dedat. Bet taip dalykai neveikia. Kai kur tikrai idiotiškai atrodo tos betoninės sienutės pagal šaligatvį, nesueinantys "lygiai" ir t.t., bet čia yra kas kita. Ta tavo siūloma aikštė prie bažnyčios, nu tai irgi 5 metrai altitudžių skirtumas. Juk kažkur kažkaip ta nuožulna vistiek turės lūžti. Ar turėsim autentiškiausią pasaulyje "kreivą" aikštę prie bažnyčios?
Nereikia išradinėti dviračio ties dalykais, kurie yra užtektinai geri. Reikia tiesiog remonto. Gero remonto su kokybiškomis medžiagomis, akcentais ir patogiais pandusais. Tik tiek.
- 4 patinka
Comment
-
Aš nesuprantu kuo autentiška, natūrali ar organiška yra automobilių eismo gatvė. Iki pat 20 amžiaus pradžios tokios apksritai pasaulyje neegzistavo. O dabar užkilus laiptais ten principe ir yra gatvė - pėstiesiems, dviračiams ir kitam lėtam ir netriukšmingam transportui - tokia kokia ji ir buvo iki pat automobilių eros.Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąGatvė reikalinga ne tiek dėl funkcionalumo, kiek dėl autentikos. Visų pirma, dėl tų fckng laiptų panaikinimo. Dėl visų tų betoninių sienelių, ypač prie Kalvarijų g. panaikinimo. Aš ten (t.y. prie sankryžos) matau visai nebloga aikštės erdvę su įdomiais vaizdais. Tie laiptai, tos betoninės sienelės, na man tai brutalizmo invazija ir tiek. O gatvė gali būti ir visai neskirta transportui, tiesiog vieno lygio važiuojamoji dalis ir pėsčiųjų.
- 3 patinka
Comment
Comment