O pabaigė nors vieną sektorių?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
NMC - naujasis miesto centras
Collapse
X
-
Puse pastato ura užbaigta, bet deja puse su aukščiausia dalimi stovi griaučiaisParašė Meduolis Rodyti pranešimąO pabaigė nors vieną sektorių?
štai čia yra tema apie tą projektą
Comment
-
patarčiau dar susipažint ir su Sauliaus Motiekos (SĮ "Vilniaus Planas") tyrimais: "Teritorijos tarp Upės, Geležinio Vilko gatvės, Kontitucijos prospekto ir Kalvarrijų gatvės detaliojo plano konceptualioji dalis".Parašė deep'as Rodyti pranešimąSavivaldybės įmonė yra parengusi atskirą planą visai Šnipiškių teritorijai tarp Nėries, Žalgirio, Kalvarijų ir Geležinio Vilko gatvių, kuris yra Vilniaus bendrojo plano priedas. Visa ši teritorija yra vadinama kaip modernus miesto centras. Nors naujai užstatyta teritorija dar ganėtinai nedidelė, bet ko gero reikėtų žvelgti į visą teritoriją kaip į būsimą naują miesto centrą.
nežinau ar galima jį rasti, manau turėtų būti prieinamas, parodysiu vieną iš sprendinių brėžinių: http://img39.imageshack.us/img39/5319/brnr4.jpgPaskutinis taisė [sp]; 2012.01.06, 12:31.
Comment
-
Nežinau kur tiksliai reikėtų publikuoti naujieną, tad dėl vietos dislokacijos artumo NMC, įkelsiu į šią temą.
http://www.lrytas.lt/-13269707231326...-sod%C4%85.htm
na, kadangi esu už panašių parkų/skverų idėjų įgyvendimą, tai labai džiugi žinia. Nors norėtųsi, kad toks projektas būtų realizuotas arčiau miesto centro, galbūt net šalia Nėries.Vilniaus miesto savivaldybė drauge su Japonijos ambasada, „Lietuvos bonsai“ asociacija ir keliais privačiais investuotojais planuoja Vilniuje įrengti japonišką sodą. Svarstoma, kad jis turėtų atsirasti sklype prie Geležinio vilko-Žalgirio gatvių sankryžos.Sode numatoma įrengti tvenkinius, kuriose veisis japoniški karosai, tvenkiniuose bus paliktos salos, į kurias bus galima pakliūti tilteliais. Sode augs visžaliai medžiai, krūmai ir bonsai. Visa tai derės su japonų architektūros elementais - statulomis, bokšto formos pastatais, arbatos nameliu, žibintais.
Planuojama, jog šiame sode turėtų atsirasti parodų paviljonas japonų kultūrai pristatyti. Jame bus galima rengti įvairius japonų meno festivalius, kultūros dienas.
Sodo teritorija būtų aptverta ir saugoma. Japoniško sodo idėjos iniciatorių teigimu, sodą įrengti užtruktų apie trejus metus.
Vilniaus meras Artūras Zuokas viliasi, kad tai bus vienas didžiausių ne tik Baltijos šalyse japoniškų sodų, užimantis apie 5 ha teritoriją.
http://gyvenimas.delfi.lt/naujos_for...categoryID=411
Delgyje šiokia tokia vizualizacija.Paskutinis taisė D.P; 2012.01.19, 14:26.
Comment
-
Rainforest
Nereliai!!! Dar galėtų arbatos namelį, šintoisto šventyklą įrengti. Kažkur lenkijoj mačiau tokį sodą. Spėju Poznanėj ekskursijojParašė D.P Rodyti pranešimąNežinau kur tiksliai reikėtų publikuoti naujieną, tad dėl vietos dislokacijos artumo NMC, įkelsiu į šią temą.
http://www.lrytas.lt/-13269707231326...-sod%C4%85.htm
na, kadangi esu už panašių parkų/skverų idėjų įgyvendimą, tai labai džiugi žinia. Nors norėtųsi, kad toks projektas būtų realizuotas arčiau miesto centro, galbūt net šalia Nėries.
http://gyvenimas.delfi.lt/naujos_for...categoryID=411
Delgyje šiokia tokia vizualizacija.
DDD
Comment
-
Per toli esi kad gerai matytumParašė DeSadas Rodyti pranešimą
nematau jokiu realiu darbu, tik kalbos... ir taip jau daugeli metu.
Comment
-
Po visais Zuoko žodžiais pasirašau. Tai aktualios problemos (urbanizacija) ir tinkamas kelias (NMC plėtra). o šiaip nepamirškime, kad tai Vyriausybės prerogatyva ir tikrai, stebint ministerijų (pvz, Ūkio ministerijos) žingsnius, galima pastebėti darbus. Tarkim, kad ir rizikos kapitalas kaip finansavimo šaltinis start-up'ams. Iki tol retas kuris apie tai kalbėjo, o dabar jau bandoma realizuoti "sėkmės istorijas" ir pasinaudoti svetur pasitesinusiu scenarijumi. apie daugumos stambių bendrovių atėjimą neverta šnekėti. Jeigu savivaldybė aktyviai prisidės prie investicijų pritraukimo (o tai sėkmingai gali daryti ne tik Vilnius, bet ir Kaunas su Klaipėda), kartu su Vyriausybės pastangomis tikrai galima kažką nuveikti.Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
nematau jokiu realiu darbu, tik kalbos... ir taip jau daugeli metu.
o rezultatai matysis ateityje.
Comment
-
Kad tarkim tarp Vilniaus ir Kauno bent 200km/h traukiniai. vat ir turim jau milijona gyventoju, O dabar pirmyn atgal ir grandioziniai planai kuriu neimanoma igyvendinti su dabartiniais savivaldybes finansais ir skolomParašė oranger Rodyti pranešimąPer toli esi kad gerai matytum
.
"I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
Comment
-
Žodžiu vargšai tie, kas statėsi namelius aplink Vilnių ir svajojo apie miesto komunikacijas, autobusus, mokyklą arba darželį
O jei rimtai - klausimas paprastas: kaip realiai miesto savivaldybė gali skatinti plėtrą miesto centre? Greičiau suderinti projektą ar detalų planą? Sumažinti nekilnojamo turto mokestį? Nelabai įžvelgiu svertų. Iš kitos pusės - galės stabdyti plėtrą miesto pakraštį: komunikacijų tiesimą, mokyklas, darželius, transportą - motyvuodami - kad reikia gyvent centre
Comment
-
Manau vienas geriausių variantų tiesiog leisti ten didesnį užstatymo tankumą, aukštingumą. Šiaip centras savaime yra traukos centras, tik jame pati plėtra labai apribota.Parašė mindakas Rodyti pranešimąO jei rimtai - klausimas paprastas: kaip realiai miesto savivaldybė gali skatinti plėtrą miesto centre? Greičiau suderinti projektą ar detalų planą? Sumažinti nekilnojamo turto mokestį? Nelabai įžvelgiu svertų.
Aišku, padėtų ir naujų gatvių, komunikacijų tiesimas kokiose Šnipiškėse.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Manau čia labiau tiks diskusija dėl Kalvarijų - Lvovo - Šeimyniškių - Konstitucijos pr. sankryžos.
Štai Nasvyčio vizija (ačiū SPX)

Štai oranger vizija, labiau pritaikyta prie nūdienos realijų

Mano manymui, naujos, didelės ir iš tikro didmiestiškos, aikštės formavimas būtų labai laiku, sprendžiant pagal tuos grandiozinius planus, kurie ruošiami visam Šnipiškių rajonui. Tai išspręstų daug šios vietos problemų, ypač Lvovo gatvės sudarkymą į 3 atskirus gabalus, aikštė taptų viso NMC pagrindiniu placu, tarsi vartais į šiuolaikinį modernų Vilnių.
Būtent šią aikštę ir būtų galima pavadinti Europos, nes dabartinė "Europos aikštė" tai tiesiog tarpas tarp 3 pastatų.
Tai būtų ir gan logiška Konstitucijos prospekto pradžia, nes jo pabaigoje jau yra didelis žiedas, atsirastų tam tikra simetrinė harmonija.
Ką manote?Paskutinis taisė oranger; 2012.02.28, 17:05.
Comment
-
Sakyčiau nenusimanančio žmogaus pezalai. Nasvyčiai piešė prieš kiek metų? Tuo metu suvokimas buvo kitas, nestovėjo viešbučiai, nebuvo suplanuotas NMC. Dabar gi tektų nemažai buldozeriais padirbėtii, kad padarytų vietos ne tik norminei žieidinei sankryžai, bet ir erdvėms (nebent tu aikšte laikai žiedinę sankryžą. Romoj kokioj, aišku, galima rasti tokių sankryžų, kurios vadinamos aikštėm, bet ką tai keičia? Aikštė mašinoms?) Paryžius kažkada pravažiavo buldozeriu, supjaustė kvartalus, bet dabar tai vien dėl teisinių dalykų nebūtų galima apdaryti arba kainuotų kosminius pinigus.
Šiuo metu gi, naujų žiedinių sankryžų kūrimas urbanizuotose vietose yra NEREKOMENDUOJAMAS ir laikoma klaida. Kita kalba, jei viskas formuojama plynam lauke, transporto sturktūra kuriama remiantis į naują žiedinę sankryžą kaip esminį elementą.
Jei vis tik būtų daroma tokia sankryža
, daug ko griauti nepavyktų, erdvės nėra pakankamai, tad tektų apsiriboti ankštu žiedu, kuris klausimas, ar funkciškai būtų geresnis už X sankryžą.
N N N
Comment
-
"Pezalai", tai aišku kiečiausias argumentas, bet šiaip tavo nuomonę aiškiParašė LBP Rodyti pranešimąSakyčiau nenusimanančio žmogaus pezalai. Nasvyčiai piešė prieš kiek metų? Tuo metu suvokimas buvo kitas, nestovėjo viešbučiai, nebuvo suplanuotas NMC. Dabar gi tektų nemažai buldozeriais padirbėtii, kad padarytų vietos ne tik norminei žieidinei sankryžai, bet ir erdvėms (nebent tu aikšte laikai žiedinę sankryžą. Romoj kokioj, aišku, galima rasti tokių sankryžų, kurios vadinamos aikštėm, bet ką tai keičia? Aikštė mašinoms?) Paryžius kažkada pravažiavo buldozeriu, supjaustė kvartalus, bet dabar tai vien dėl teisinių dalykų nebūtų galima apdaryti arba kainuotų kosminius pinigus.
Šiuo metu gi, naujų žiedinių sankryžų kūrimas urbanizuotose vietose yra NEREKOMENDUOJAMAS ir laikoma klaida. Kita kalba, jei viskas formuojama plynam lauke, transporto sturktūra kuriama remiantis į naują žiedinę sankryžą kaip esminį elementą.
Jei vis tik būtų daroma tokia sankryža
, daug ko griauti nepavyktų, erdvės nėra pakankamai, tad tektų apsiriboti ankštu žiedu, kuris klausimas, ar funkciškai būtų geresnis už X sankryžą.
Aš nekalbu apie masinį griovimą ir kažkokio "superžiedo" įrengimą. Labiau priešingai - apie žiedinio judėjimo organizavimą esamomis sąlygomis, išnaudojant ĮMANOMAS erdves. Jei nori, pavadinčiau tai "sankryžų dizainas"
Jei viduryje aikštės dar būtų skveras su fontanu ir tramvajaus stotelėmis - būtų visai neblogai, manyčiau.
Comment
-
Oranger, ar be griovimų nieko neišeitų? Papiešiau labai primityviai, tačiau šiuo atveju nereikėtų nieko griaut. Žiedinės sankryžos efektyvumas, aišku, išliktų itin mažas, todėl tokio projekto vystyti neapsimoka. Nasvytis sumąstė tunelį - jis ten tikrai turėtų būti, jeigu norima išspausti maksimalų rezultatą.
Comment
-
Irgi variantas. Aš apie "griovimus" apskritai nekalbu. Kalbama teoriškai apie pačią idėją aikštės toje vietoje.Parašė LC. Rodyti pranešimąOranger, ar be griovimų nieko neišeitų?
Comment
Comment