Parašė Gift.
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
„Akropolis Vingis“ (buv. gamykla „Velga“)
Collapse
X
-
Parašė Gift. Rodyti pranešimąTiltas reikalingas, kad dviračiu pervažiuoti Nerį. Šiuo metu tai yra labai nesmagi patirtis.
Dabar vienintelis šio kvartalo pliusas yra tai, kad šalia Neries (aišku pagrinde tiems, kurie turi vaizdą į tą Nerį). Ne automobiliu jis sunkiai pasiekiamas. Iki VT - toli (~1 km). Iki centro nuo ten irgi pakankamai toli, jei vertinti darnaus judumo pasme. Jeigu prestižas yra turėti mišką šalia, tai ekonominės klasės namų kvartalas prie Lazdynų ligoninės turi ne ką mažesnį mišką pašonėje.
- 17 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Kvartalo patrauklumui ir šiaip bendram miesto vystymui yra praleista proga įrengti naują tiltą per Nerį (pėstieji/dviračiai + VT), kartu visą pagrindinį miesto VT nukreipiant tarp ReVingio ir Vingio parko.
Ar yra galimybė iškelti šį klausimą VMS?
- 4 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąDabar vienintelis šio kvartalo pliusas yra tai, kad šalia Neries (aišku pagrinde tiems, kurie turi vaizdą į tą Nerį). Ne automobiliu jis sunkiai pasiekiamas. Iki VT - toli (~1 km). Iki centro nuo ten irgi pakankamai toli, jei vertinti darnaus judumo pasme. Jeigu prestižas yra turėti mišką šalia, tai ekonominės klasės namų kvartalas prie Lazdynų ligoninės turi ne ką mažesnį mišką pašonėje.
Comment
-
Jei GV gatvėje būtų tramvajaus (greitojo?) linija nuvažiuoti iki Centro, iki Stoties, vaizdas būtų visai kitoks ten. Bet dabar? Antra vertus, kol yra kvailių, kurie perka tokį “prestižą”, na tai pirmyn. Iš NT vystytojų nėra jokio spaudimo VMS dėl VT transporto kardinalaus pertvarkymo. Bet kokioje kitoje normalioje šalyje pagerintas susisiekimas, galimybė be kamščių pasiekti centrą būtų didelis NT privalumas. Tik ne pas mus. Pas mus liaudis su džiaugsmu perka bet ką. Tai kam stengtis?
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Red Neck Rodyti pranešimąPas mus liaudis su džiaugsmu perka bet ką. Tai kam stengtis?
- 1 patinka
Comment
-
Na jei prioritetas turėt stotelę šalia namų - reikia rinktis kitas vietas gyvenimui.
Parašė Red Neck Rodyti pranešimąJei GV gatvėje būtų tramvajaus (greitojo?) linija nuvažiuoti iki Centro, iki Stoties, vaizdas būtų visai kitoks ten. Bet dabar? Antra vertus, kol yra kvailių, kurie perka tokį “prestižą”, na tai pirmyn. Iš NT vystytojų nėra jokio spaudimo VMS dėl VT transporto kardinalaus pertvarkymo. Bet kokioje kitoje normalioje šalyje pagerintas susisiekimas, galimybė be kamščių pasiekti centrą būtų didelis NT privalumas. Tik ne pas mus. Pas mus liaudis su džiaugsmu perka bet ką. Tai kam stengtis?
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ir aš ir jūs irgi perkate, nors gal ir norėtumėte, kad šalia namų eitų tramvajus, bet tai nesusiję dalykai, gyventi kažkur reikia.
Comment
-
Parašė Red Neck Rodyti pranešimąJei GV gatvėje būtų tramvajaus (greitojo?) linija nuvažiuoti iki Centro, iki Stoties, vaizdas būtų visai kitoks ten. Bet dabar? Antra vertus, kol yra kvailių, kurie perka tokį “prestižą”, na tai pirmyn. Iš NT vystytojų nėra jokio spaudimo VMS dėl VT transporto kardinalaus pertvarkymo. Bet kokioje kitoje normalioje šalyje pagerintas susisiekimas, galimybė be kamščių pasiekti centrą būtų didelis NT privalumas. Tik ne pas mus. Pas mus liaudis su džiaugsmu perka bet ką. Tai kam stengtis?
Žmonės kai renkasi būstą, tai daro 100-o kintamųjų kontekste. Ir dabar čia iš lempos atsiradę svarstymai apie tramvajų - abejoju ar yra vienas iš tų kintamųjų. Sveri "pliusus ir minusus", ir perki, jeigu tavo subjektyvūs pliusai persveria subjektyvius minusus. Kas dar neaišku?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Šiaip iki stotelės Tūkstantmečio g. tik 500 metrai, iki stotelės GV gatvėje dar arčiau ir nuo ten tik vieną stotelę reikia pavažiuoti iki Gedimino pr.Susisiekimo VT prasme ten atokus užkampis.
Comment
-
Parašė Horn Rodyti pranešimąKol neprasidėjo Vingio kvartalo ir tilto statybos, aš vis dar turiu vilčių, jog čia nebus padaryta milžiniška klaida. Tikrai turėtų eiti tramvajaus (iki jo 2G) linija ir tiltas su VT (be automobilių).
Comment
-
Parašė Horn Rodyti pranešimąKol neprasidėjo Vingio kvartalo ir tilto statybos, aš vis dar turiu vilčių, jog čia nebus padaryta milžiniška klaida. Tikrai turėtų eiti tramvajaus (iki jo 2G) linija ir tiltas su VT (be automobilių).
Comment
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimą
Tai jau ačiū už tokius gerus norus - ko jau mažiausiai reikia Vingio parke, tai mūsų ekologiškai dūmijantis VT yra to sąrašo pirmose vietose. O tramvajus išvis susisapnavo...
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
Aš konkrečiai nesuprantu tavo pasipiktinimo šiuo klausimu. Žmonės perka, nes reikia kažkur gyventi, nes patinka būstas prie upės, prie didžiausio parko, iki centro tikrai netoli (kvaksėk nekvaksėjęs, kaip ten tau toli kažkas atrodo). Kiek čia galima apsiputojus šiuo konkrečiu klausimu pyktintis? Aišku, kad arba tau labai nepatinka ta vieta (Ok, dėkui, nuomonę per pastaruosius n-puslapių išgirdome, kiek galima apie tą patį?), arba kažkokį pavydą išreiški - nei vienas, nei kitas nėra konstruktyvu.
Žmonės kai renkasi būstą, tai daro 100-o kintamųjų kontekste. Ir dabar čia iš lempos atsiradę svarstymai apie tramvajų - abejoju ar yra vienas iš tų kintamųjų. Sveri "pliusus ir minusus", ir perki, jeigu tavo subjektyvūs pliusai persveria subjektyvius minusus. Kas dar neaišku?
Antra, tai kad pilna ir daugiau tokių postų, ne tik mano
Comment
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimą
Tai jau ačiū už tokius gerus norus - ko jau mažiausiai reikia Vingio parke, tai mūsų ekologiškai dūmijantis VT yra to sąrašo pirmose vietose. O tramvajus išvis susisapnavo...
- 11 patinka
Comment
-
Jei turi minty, kad VP užtvarai perkelti nuo g.vilko įvažiavimo link estrados, tai šitos reformos tikslo aš iki šiol nesuprantu. Kažkurioj temoje jau diskutuota - sveika logika nepaaiškinamas sprendimas - parkas paverstas "parkofke".
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Niekaip neapribotas dyzelinių automobilių eismas į pačio parko centrą - viskas gerai, puikumelis! Viešasis transportas parko pakraštyje, prie didžiulio gyvenamojo kvartalo, kad mažiau reikėtų į tą kvartalą važiuoti nuosavais auto - o siaube, tik ne tai!
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimąJei turi minty, kad VP užtvarai perkelti nuo g.vilko įvažiavimo link estrados, tai šitos reformos tikslo aš iki šiol nesuprantu. Kažkurioj temoje jau diskutuota - sveika logika nepaaiškinamas sprendimas - parkas paverstas "parkofke".
Aš apie tai, kad mes kažkodėl paranojiškai bijome VT be jokių objektyvių priežasčių, bet visur prioritetą skiriame automobiliams. Jeigu vakar pamatėme kažkokį dūmais apsipylusį autobusą, tai nereiškia, kad ir po metų jis toks važiuos. Dabar visas transportas važinėjantis miesto ribose (VT, kurjerių automobiliai, pristatymo sunkvežimiai) gana sparčiai juda link elektrifikacijos. Infrastruktūra statoma ne vienam dešimtmečiui, tai šiandien dėl kažkokių fobijų neįgyvendinę gerų sprendinių, su tuo turėsime gyventi labai ilgai.
Vilniuje išvis yra tik vienas PC, kuris pakenčiamai suplanuotas lankytojams atvykstantiems ne nuosavais automobiliais - PC Panorama. Kur šalia yra stotelė ir padarytas normalus įėjimas į PC.
Dabar čia vystomas ne tik didelis prekybos ir verslo centras šioje teritorijoje, bet ir didžiulis gyvenamasis kvartalas. Bet VT iš esmės niekaip negerinamas, niekaip netobulinamas atsižvelgiant į pasikeitusius poreikius ir besikeičiančius keleivių srautus. Pagrindinės stotelės, kuriose išliptų atvykstantys į naują Akropolį, yra Eigulių st. ir Gerosios vilties st., kurios yra labai toli. Nuo ju eiti 500 ir daugiau metrų. Nors visas pagrindinis VT turėtų važiuoti prie pat tokių objektų.
Maskuojant kažkokiais "parko sakrališkumais" gesinami būtini miesto vystymuisi ir gyvavimui sprendimai, toliau stumiant visus į nuosavo automobilio glėbį.
- 7 patinka
Comment
Comment