Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Nacionalinis stadionas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Evier Rodyti pranešimą
    Kaip suprantu jokios apžvalgos aikštelės į Vilniaus panoramą nuo Šeškinės kalno, ar kažko panašaus, nebus?
    Gal ir bus, jei pati savivaldybė darys. Į šį projektą, kaip matom, nepatenka.

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

      Gal ir bus, jei pati savivaldybė darys. Į šį projektą, kaip matom, nepatenka.
      Hmm gaila, kad tokia galimybė nėra išnaudojama, nes labai neblogas vaizdas atsivertų.

      Comment


        Parašė Evier Rodyti pranešimą
        Kaip suprantu jokios apžvalgos aikštelės į Vilniaus panoramą nuo Šeškinės kalno, ar kažko panašaus, nebus?
        Tie ružavi blynai tarp medelių yra pavėsinės. Tik kažkodėl vaizdas atitvertas tvora. Gal kad nieks neišgriūtų.

        Comment


          Nacionalinio stadiono epopėja: savivaldybės padėjėjo ryšiai vingiuoja į „Icor“

          Vilniaus miesto savivaldybės administracijos direktoriaus Povilo Poderskio padėjėjas Kipras Krasauskas yra koncerno „Icor“ įmonėse aukštas pareigas užimančio Igno Krasausko brolis.
          Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=80250855

          Bitės prieš medų

          Comment


            Jeigu teisingai suprantu pėstiesiems ir dviratininkams iš miesto pusės patekimas į šitą stadioną nenumatytas - tik kažkoks mysterious "Vilniaus Plano Naujo kelio koncepcijos pasiūlymas" pabrūkšniuotas - kur jį rasti? Pagal visas Eastern Europe tradicijas atsiranda naujos ar tai požeminės ar tai antžeminės perėjos (vidury Ukmergės g. kalno, wtf?). Naujos viešojo transporto infrastruktūros irgi nėra? Šitas projektas puikiai atspindi Vilniaus (Šimašiaus ir co.) prioritetus. Po 10 metų reikės aplink viską griaut ir iš naujo įrenginėt pagal pasaulinius standartus.

            Comment


              Savivaldybė turi kažkokius planus dėl patekimo per Šeškinės kalno mišką: https://citify.eu/seskines-komplekso-prieigos/

              Virš Ukmergės g. bus viadukas, apie tai šnekėta jau ne kartą. Ir tai yra gana logiška vieta. Taip bus įgyvendinta jungtis tarp dviejų žalių zonų: Karoliniškių draustinio ir Šeškinės kalvų. Turint omenyje, kad toje vietoje gatvė eina žemyn, tai patekimas ant viaduko turėtų būti gana lengvas.

              Na, o kas ten yra po/virš Akropolio sankryžos - tikrai įdomu. Akivaizdu, kad ten srautai padidės belenkaip. Tai tiek tunelis, tiek viadukas iš principo nėra blogai, klausimas ant kiek draugiškai pėstiesiems jis bus įgyvendintas.

              Pats turbūt matai, kad kažkokių didelių naujų parkingų visai nenumatoma, visa teritorija skiriama iš esmės pėstiesiems ir dviratininkams. Ginčyčiausi tik dėl želdynų kiekio, ypač nuo Ozo/Ukmergės sankryžos.

              Man va dar labai įdomu ar Akropolis imsis kiek persitvarkyt, kad padaryt įėjimą į PC nuo stadiono pusės.
              Paskutinis taisė Creatium; 2019.02.04, 10:36.

              Comment


                Parašė felar Rodyti pranešimą
                Jeigu teisingai suprantu pėstiesiems ir dviratininkams iš miesto pusės patekimas į šitą stadioną nenumatytas - tik kažkoks mysterious "Vilniaus Plano Naujo kelio koncepcijos pasiūlymas" pabrūkšniuotas - kur jį rasti? Pagal visas Eastern Europe tradicijas atsiranda naujos ar tai požeminės ar tai antžeminės perėjos (vidury Ukmergės g. kalno, wtf?). Naujos viešojo transporto infrastruktūros irgi nėra? Šitas projektas puikiai atspindi Vilniaus (Šimašiaus ir co.) prioritetus. Po 10 metų reikės aplink viską griaut ir iš naujo įrenginėt pagal pasaulinius standartus.
                O kur daryt VT? Ukmergės gatvėj įkalnėj/nuokalnėj būtų linksma kiekvieną žiemą. Statyt papildomą stotelę prie pat stadiono ir visiem pravažiuojantiem maršrutam pridėt kilpą irgi vargu ar optimalu, ypač tokiam epizodiškai naudojamam objektui.

                Kuo blogai pėsčiųjų viadukas vidury Ukmergės įkalnės?

                Comment


                  Parašė felar Rodyti pranešimą

                  Tie ružavi blynai tarp medelių yra pavėsinės. Tik kažkodėl vaizdas atitvertas tvora. Gal kad nieks neišgriūtų.
                  Ten vaikų darželis, tad pašaliniai iš vis negalės ten patekt.

                  Comment


                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                    O kur daryt VT? Ukmergės gatvėj įkalnėj/nuokalnėj būtų linksma kiekvieną žiemą. Statyt papildomą stotelę prie pat stadiono ir visiem pravažiuojantiem maršrutam pridėt kilpą irgi vargu ar optimalu, ypač tokiam epizodiškai naudojamam objektui.

                    Kuo blogai pėsčiųjų viadukas vidury Ukmergės įkalnės?
                    O kam iš viso reikalingi papildomi VT sustojimai? Nuo dabartinių stotelių "Šeškinė" iki stadiono tiesiąja būtų tik <400 m, kas yra tikrai nedaug. Ir pačios stotelės ten gali būti įrengtos erdvios, su ilgais peronais. Tiesiog ta kryptimi reikia pastatyti pėsčiųjų viadukus, kuriais būtų galima tiesiogiai pasiekti stadioną nekertant transporto eismo. Kita kryptimi nuo stotelių "Šeškinės kalvos" nėra jokių problemų pasiekti stadioną. Tereikia, kaip jau buvo minėta, įrengti infrastruktūrą nueiti iki "Pedagoginio žiedo", iki kurio būtų ~1,2 km, kas nėra kritiškai daug ir po renginio tikrai galima tiek paeit.

                    O kam tas viadukas viduryje įkalnės reikalingas? Stotelėms ten absurdiška vieta, o vaikščioti palei Ukmergės g. toje iškasoje ne tik nesaugu, bet ir nesveika. Į kitą pusę tuo viaduku nueiti irgi nėra kur, nes juo perėjus patektum į teritoriją, kurioje nėra absoliučiai jokios infrastruktūros pėstiesiems. Žymiai tikslingiau būtų toks viadukas kažkur ties Paribio g., kad juo perėjus, būtų galima patekti link naujų verslo centrų Saltoniškių g. ir Panoramos.
                    Paskutinis taisė sleader; 2019.02.04, 15:14.

                    Comment


                      Žymiai tikslingiau būtų toks viadukas kažkur ties Paribio g., kad juo perėjus, būtų galima patekti link naujų verslo centrų Saltoniškių g. ir Panoramos.
                      Gerai būtų ir civilizuotas pėsčiųjų takas nuo Geležinio vilko g. į kalną (arba funikulierius ). Laukinis takas ir dabar yra. Apskritai tos miškingos kalvos neišnaudojamos - ten galima įrengti gražų parką su regyklom į miesto centrą.

                      Comment


                        Parašė sleader Rodyti pranešimą

                        Žymiai tikslingiau būtų toks viadukas kažkur ties Paribio g., kad juo perėjus, būtų galima patekti link naujų verslo centrų Saltoniškių g. ir Panoramos.
                        Su tuo absoliučiai sutikčiau, nes būtų ne tik patogiau, bet ir nuo to viaduko atsivertų žiauriai gražus vaizdas į NMC (kas ten važiavęs automobiliu, tas žino apie ką aš), būtų šioks toks traukos objektas.

                        Comment


                          Parašė sleader Rodyti pranešimą

                          O kam tas viadukas viduryje įkalnės reikalingas? Stotelėms ten absurdiška vieta, o vaikščioti palei Ukmergės g. toje iškasoje ne tik nesaugu, bet ir nesveika. Į kitą pusę tuo viaduku nueiti irgi nėra kur, nes juo perėjus patektum į teritoriją, kurioje nėra absoliučiai jokios infrastruktūros pėstiesiems. Žymiai tikslingiau būtų toks viadukas kažkur ties Paribio g., kad juo perėjus, būtų galima patekti link naujų verslo centrų Saltoniškių g. ir Panoramos.
                          Jei gerai suprantu, viadukas būtų nuo šlaito iki šlaito ir atsiremtų į Siesikų gatvę viršuje? Gal yra vietos padaryt normalų praėjimą už autoservisų. Arba sutvarkyti Želvos gatvę, nors ten statoka. Padarius tiesiai ties Paribio gatve - Žvėryno pusėje rodos per žemas šlaitas? Reiktų daryt laiptus, pandusus ir t.t. Statant aukščiau būtų galima apsieiti be viso to ir turėti draugiškesnę infrastruktūrą ratuotiems.

                          Comment


                            Parašė sleader Rodyti pranešimą

                            O kam iš viso reikalingi papildomi VT sustojimai? Nuo dabartinių stotelių "Šeškinė" iki stadiono tiesiąja būtų tik <400 m, kas yra tikrai nedaug. Ir pačios stotelės ten gali būti įrengtos erdvios, su ilgais peronais. Tiesiog ta kryptimi reikia pastatyti pėsčiųjų viadukus, kuriais būtų galima tiesiogiai pasiekti stadioną nekertant transporto eismo. Kita kryptimi nuo stotelių "Šeškinės kalvos" nėra jokių problemų pasiekti stadioną. Tereikia, kaip jau buvo minėta, įrengti infrastruktūrą nueiti iki "Pedagoginio žiedo", iki kurio būtų ~1,2 km, kas nėra kritiškai daug ir po renginio tikrai galima tiek paeit.

                            O kam tas viadukas viduryje įkalnės reikalingas? Stotelėms ten absurdiška vieta, o vaikščioti palei Ukmergės g. toje iškasoje ne tik nesaugu, bet ir nesveika. Į kitą pusę tuo viaduku nueiti irgi nėra kur, nes juo perėjus patektum į teritoriją, kurioje nėra absoliučiai jokios infrastruktūros pėstiesiems. Žymiai tikslingiau būtų toks viadukas kažkur ties Paribio g., kad juo perėjus, būtų galima patekti link naujų verslo centrų Saltoniškių g. ir Panoramos.
                            Manau tai ne papildomi VT sustojimai, o perkeliami esami į naują vietą, nes pagal brėžinyje parodytą Ukmergės/Ozo sankryžos rekonstrukciją, esama stotelė atsidurtų greitėjimo juostoje. tad logiška perkelti stoteles, kaip ir naujas pėsčiųjų viadukas ten bus naudingas.

                            Comment


                              Parašė sleader Rodyti pranešimą

                              O kam tas viadukas viduryje įkalnės reikalingas? Stotelėms ten absurdiška vieta, o vaikščioti palei Ukmergės g. toje iškasoje ne tik nesaugu, bet ir nesveika. Į kitą pusę tuo viaduku nueiti irgi nėra kur, nes juo perėjus patektum į teritoriją, kurioje nėra absoliučiai jokios infrastruktūros pėstiesiems.
                              O aš labai laukiu to viaduko numatytoje vietoje. Dabar dviračiu neįmanoma nuvažiuot iki Akropolio iš vakarinės miesto pusės. Nėra dviračių tako, atrodo, vis dar visur aukšti bortai, daug automobilinių greitų nusukimų palei Ozo g. Kirtus planuojamą viaduką galima tiesiai pro pievas jau dabar pravažinėtu / pravaikščiotu takeliu patekti prie "Pramogų arenos", tada asfaltu iki T. Narbuto viaduko.

                              Vaizdai nuo planuojamo viaduko vietos pro pievas į vakarus – aišku, reiktų uždraust parkavimą, kad atsirastų vietos šaligatviui ir trumpai dviračių gatvės atkarpai iki gretimo posūkio:
                              Click image for larger version  Name:	Untitled-1.jpg Views:	1 Size:	184,8 kB ID:	1698939

                              O patys dvirtakiai stadiono šiaurinėje dalyje yra visiškai nelogiški, iš parkingo lanku į niekur... Turėtų vest tiesiai nuo sankryžos iš šiaurės į pietus ir dar būti jungtis iki pačio Akropolio įėjimo.
                              Paskutinis taisė dondc; 2019.02.05, 17:25.
                              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                              Comment


                                Dalis gatvės bus pertvarkyta kartu su "Žvėryno panoramų" projektu:

                                Click image for larger version

Name:	saligatvis.jpg
Views:	100
Size:	210,1 kB
ID:	1698956

                                Comment


                                  Šita informacija kažkaip praslydo visiems pro akis:

                                  „Budimex“ ir „BaltCap“ neigia dalyvausiantys Nacionalinio stadiono konkurse

                                  Dar gruodį viešame pristatyme ir ketvirtadienį BNS atsiųstoje informacijoje Vilniaus nacionalinis stadionas kaip partnerę nurodo „Budimex“, tačiau ši iš konsorciumo pasitraukė daugiau nei prieš metus. Tai BNS patvirtino „Budimex“ interesams atstovaujantis advokatas Česlavas Okinčicas.

                                  <..>

                                  Investicijų bendrovės „BaltCap“ fondo „BaltCap Infrastructure Fund“ partneris Šarūnas Stepukonis taip pat patvirtino, kad neplanuoja dalyvauti projekte.
                                  Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...1086040?copied

                                  Comment


                                    Čia jau senoka info. VNS vadovas į tai atsakė:
                                    Komisijai buvo pateikti visi kvalifikaciją patvirtinantys dokumentai, be kita ko, buvo pateikta ir „KAYI Construction“ bankų raštai, įrodantys, kad bendrovė prie projekto gali prisidėti 90 mln. Eurų, t.y. tapti ir projekto finansuotoju, ne tik subrangovu. Šią informaciją P. Poderskis nuslepia ir teigia, kad įrodymų pateikta nebuvo.
                                    VNS ir Lenkijos statybų kompanija „Budimex“ yra pasirašę įsipareigojimo sutartį, kurioje „Budimex“ besąlygiškai įsipareigojo suteikti atitinkamus pajėgumus komplekso koncesijos sutarties vykdymui. Nepaisant to, kad šiuo metu kompanija dirba su „Axis Industries“ ir teigia, jog sutartis negalioja, šioje sutartyje nėra numatyta vienašališko nutraukimo galimybė. Taigi, nors tai nereiškia, kad mes būtinai rinksimės pirkti jų paslaugas (turime kitų alternatyvų), „Budimex“ formaliai vis dar yra „Vilniaus nacionalinio stadiono“ subrangovu.
                                    Privataus kapitalo bendrovė „Baltcap“ buvo išreiškusi susidomėjimą prisidėti prie daugiafunkcio komplekso projekto finansavimo. Mūsų žiniomis, tokį patį pasiūlymą turi ir „Axis Industries“. Pasiūlymas nėra įpareigojantis, taigi, bendrovė gali atsisakyti būti mūsų partneriais, tai natūralu, turint omenyje, kiek laiko praėjo ir kad šis procesas nebuvo sklandus nuo pat pradžių. Vis dėlto konkurso komisijos paprašyti pateikti visas projekto finansavimo alternatyvas, pateikėme ir šią, kadangi iki šiol nebuvome gavę oficialios informacijos, jog „Baltcap“ pateiktas raštas būtų atšauktas.
                                    https://m.delfi.lt/verslas/verslas/a...hp?id=80282841
                                    Panašu, kad dar laukia ilgi teismų procesai...

                                    Comment


                                      Nepamenu ar jau buvo diskutuota šita tema ir bent per kelis lapus neradau...

                                      Ar ne keista, kad srtadiono konkurse į vieną krūvą sumesta daug skirtingų veiklų - stadiono pastatymas, papildomi pastatai, valdymas n metų... Ir atsiranda praktiškai tik vienas dalyvis su atitinkama reputacija. Ar nebūtų teisingiau išskaidyti konkursą į atskirus (projektavimas, statyba stadiono ir papildomų pastatų, objekto valdymas) ir tada tikėtis daugiau dalyvių?

                                      Dabar toks vaizdas, kad konkursas sudėliotas taip, kad dalyvautų tik Rubikonas ir daugiau norinčių neatsirastų. Rodos panaši situacija buvo su Žalgirio arena kai išskaidžius konkursą kaina sumažėjo net ne procentais, o kartais?

                                      Comment


                                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                        Nepamenu ar jau buvo diskutuota šita tema ir bent per kelis lapus neradau...

                                        Ar ne keista, kad srtadiono konkurse į vieną krūvą sumesta daug skirtingų veiklų - stadiono pastatymas, papildomi pastatai, valdymas n metų... Ir atsiranda praktiškai tik vienas dalyvis su atitinkama reputacija. Ar nebūtų teisingiau išskaidyti konkursą į atskirus (projektavimas, statyba stadiono ir papildomų pastatų, objekto valdymas) ir tada tikėtis daugiau dalyvių?

                                        Dabar toks vaizdas, kad konkursas sudėliotas taip, kad dalyvautų tik Rubikonas ir daugiau norinčių neatsirastų. Rodos panaši situacija buvo su Žalgirio arena kai išskaidžius konkursą kaina sumažėjo net ne procentais, o kartais?
                                        Ir taip ir ne...

                                        Logiška būtų skaidyti procesą siekiant tarkim geriausio architektūrinio sprendimo. Galbūt, kaip sakai, tai padėtų ir dalyvių skaičių padidint, nors nesu dėl to tikras. Nusamdyti architektus gali bet kuris rangovas, čia turbūt nėra stebuklas. Valdymas yra gal kiek kitas dalykas.

                                        Kodėl konkursas taip sudėliotas: kad gauti ES finansavimą. Kaip rašė Poderskis, pačiam stadionui ES neskiria lėšų. Jos skiriamos tiems kitiems pastatams: darželiui, bendruomenės centrui, muziejui, turbūt lengvosios atletikos ir kitų sporto įrenginių statybai. Bet ne futbolo stadionui. Todėl ir projektas toks didelis, o ne tik stadionas.

                                        O dalyvių juk buvo mažiausiai du. Problema tik, kad vienas jų, kaip matom, nesugebėjo užsitikrinti finansavimo ir savo patikimumo, o prieš tai dar ir laiku dokumentų pateikti.

                                        Comment


                                          95%, kad tas daroma buvo ne is gero gyvenimo.

                                          vienas dalykas: suplakta daug pastatu su skirtingo funkcijom, nes tik taip dalinai galima gaut daugiau ES pinigu. Ju stadionui (kaip atskiram statiniui) neduoda visai, taciau per infra ir aplinka, dalis projekto pasidengia is ES.

                                          antras dalykas: skelbiant konkursus architekturai, projektavimui, statybai ir galiausiai prieziurai butu uztrukta ZYMIAI ilgiau (daugelis is ju negaletu but skelbiami lygiagreciai del naturaliu priezasciu). ka tai salygotu - negavima lesu is ES 2020 programos.

                                          cia visiem aisku, kad darant dalimis konkurencija butu didesne ir kaina kazkiek mazetu.

                                          situacija yra kokia yra, turim sudina dalyvi (Rubikona), kuris visvien geresnis uz saraskino kontora, bet ta situacija dar nera tokia bloga kokia gali but. ji bloges (laukia teismu maratonas), bet reikia tiketis, kad sitas projektas nemirs

                                          beje, siandien taryba kazka ten spres del sutarties: https://vilnius.lt/lt/savivaldybe/po...imas/?id=70637

                                          Comment

                                          Working...
                                          X