Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Verkių autobusų parko teritorija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Verkių autobusų parko teritorija

    Sounds promising

    https://www.delfi.lt/verslas/nekilno...ntoju-93131671
    Netrukus Sostinė gali sulaukti naujo mikrorajono statybų. Verkių autobuso parko teritoriją planuojama paversti į multifunkcinę erdvę, kurioje galėtų būti tiek gyvenamos, tiek komercinės paskirties zonų. Vilniaus miesto savivaldybės vyriausiojo architekto patarėjas Tadas Jonauskis sako, kad bendrai šioje zonoje galėtų įsikurti apie 30 tūkst. gyventojų.
    Paskutinis taisė digital; 2023.04.21, 15:56. Priežastis: pridėta citata

    #2

    Puikios naujienos. Labai džiaugiuosi, kad buvo susiprasta ir atsisakyti žiauriai kvailos idėjos mėginti išsaugoti tą autobusų parko angarą. Vos ne prieš du metus aš kritikavau tą idėja ir vietoj jos siūliau labai panašiai, kas yra dabar planuojama, t.y. naują rajoną, panašų į Paupį, panašų ta prasme, kad būtų orientuojamąsį į perimetrinį užstatymą ir miesto sūkurymą, o ne miegamojo rajono. Pagal plotą ta teritorija netgi didesnė, nei Paupio rajonas ir pagrindinis jos pliusas, kad rajoną galima būtų vystyti pradedant viską nuo balto lapo, nes pas mus kažkaip nesugebama pakeisti sklypų ir gatvės ribų, paveldėtų iš sovietmečio, dėl ko po to gaunasi visokie dvigubi šaligatviai ar bereikalingi žolės plotai prie namų, sugadinantys visą perimetrinio užstatymo ir komercijos pirmuose aukštuose idėją. Prieš du metus šiai teritorijai vietoj angaro išsaugojimo siūliau:

    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
    Ką toje vietoje reikėtų daryti, tai nugriauti tą angarą ir visą tą milžinišką teritoriją konvertuoti į Šiaurinį centrą. Vakaruose, didžiuosiuose miestuose dažnai būna sukuriami centrai, nutolę nuo pačio centro, kad aplinkinių miegamųjų rajonų gyventojai lengvai galėtų pasiekti 'miestą' nevažiuojant toliausiai iki centro. Savivaldybė, vietoj to, kad švaistytų pinigus visokioms nesėkmei pasmerktoms meninėms požeminėms perėjoms, turėtų tuos pinigus investuoti į kokybiškos viešosios infrastruktūros sukūrimą ir žemės sklypus ne pardavinėti, o atiduoti nemokamai skelbiant konkursus ne kas sumokės daugiau, o kas tuose sklypuose pasiūlys aukštesnės architektūrinės vertės pastatą pastatyti. Tai turėtų nulemti kokybinį šuolį architektūroje, nes NT vystytojai žinotų, kad jų projekto sėkmę nulems ne kuo daugiau būtų pastatytų už kuo mažesnę kainą, o kuo aukštesnės architektūrinės vertės projektą jie sugebės pasiūlyti. Vilniuje didžiausios sėkmės sulaukė Paupio rajonas, tai tenais turėtų būti kažkas panašaus, tik galbūt netgi geriau, nes paupyje yra pridaryta klaidų pristatant eiles vienodų pastatų. Sukūrus patrauklų naują miesto šiaurinį centrą, ten atsirastų dideli žmonių srautai, o tai yra esminis faktorius, kad ten įsikurtų restoranai, muziejai ir tos pačios meno studijos, kurios angare jokios sėkmės nesulauks.
    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
    Kaip pvz.: Merwede Utrecht - olandų naujo mikrorajono koncepcija, mikro miestas, be mašinų. Žinoma požeminės automobilių aikštelės būtų, bet pačioje teritorijoje nebūtų gatvių mašinoms, o vietoj jų parkai ir alėjos pėstiesiems, dviračių takai ir aikštės.

    Comment


      #3
      Nei atsisakyta nei neatsisakyta. Vertins galimybes, žiūrės ką siūlys architektai ir pan. Angarą galima palikti jį perdarant ir formuojant perimetrinį užstatymą, pvz., būsimų gatvelių vietoje įrengiant stiklinį stogą ir pan. Variantų yra labai daug. Truputį industrinio skonio nepakenks

      Comment


        #4
        Apie viešąjį transportą nei vieno žodžio komunikacijoje. Kažkaip net nebestebina.

        Comment


          #5
          Neseniai VMS kažką rašė FB apie "tvarius judėjimo būdus" ir išvardinę paspirtukus, dviračius ir ėjimą pėsčiomis, pamiršo VT. Pridėjo, kai priminiau komentaruose, kad Vilniuje, bent jau teoriškai, egzistuoja toks dalykas. Panašu, kad VMS yra kardinaliai dėję bb ant VT. Iki tokio lygio, kad net nebemato prasmės kur nors minėti VT kaip legit judėjimo būdą po miestą.

          Comment


            #6
            Na, esmė dabar, kiek supratau, yra statyti tankų būstą su parkingu ir komunikuoti, kad visas judėjimo mieste problemas išspręs sankryžų pertvarkos. Vidutinis tuose rajonuose būstą perkantis žmogus tik žiūrės, kad būtų kur priparkuoti automobilį, nes vilsis, kad greitai bus 'sutvarkyti kamščiai' - daugiau jam nelabai kas bus įdomu transporto prasme. Labiau lipti ant automobilizmo grėblio, spėčiau, nėra net įmanoma. Tai, kad VMS sėdintys žmonės save vadina kažkokiais vos ne darnaus judumo riteriais yra kažkas neįtikėtinai ciniško.

            Comment


              #7
              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
              Nei atsisakyta nei neatsisakyta. Vertins galimybes, žiūrės ką siūlys architektai ir pan. Angarą galima palikti jį perdarant ir formuojant perimetrinį užstatymą, pvz., būsimų gatvelių vietoje įrengiant stiklinį stogą ir pan. Variantų yra labai daug. Truputį industrinio skonio nepakenks
              Jeigu tos gatvelės bus formuojamos pačiame angare, galbūt net įrengiant stiklinį stogą - tai tarp to angaro gatvelių tinklo ir akropolio iš esmės nebus jokio skirtumo. Akropolyje pažvelgus į lubas irgi galima gauti 'industrinio skonio'. Jie buvo pateikę pavyzdį iš Amsterdamo, tik Amsterdamo pavyzdyje lubos kur kas aukštesnės, kas leidžia toms 'gatvelėms' būti kiek panašesnėms į gatveles, nes su žemomis mūsų angaro lubomis jokio 'gatvės' jausmo nesijaus, jausis Akropolio jausmas, kuris vyrauja net ir Amsterdamo pavyzdyje su aukštomis lubomis. Išskirtinis NDSM kvartalo Amsterdame bruožas - kad jis yra visiškai miręs. Prieš du metus buvau įkėlęs video:


              Jeigu tai yra didžiulis feilas ir mirusi vieta Amsterdame, tai Vilniuje kažkas panašaus būtų pasmerkta dar didesnei nesėkmei, nelabai suprantu kaip visiškai nesėkmingą ir negyvą vieta galima imti kaip pavyzdį, kas pas mus turėtų atsirasti. Įdomumo dėlei pasižiūrėjau naujų video iš to NDSM kvartalo Amsterdame ir pasirodo jis atsigavo, tiksliau buvo nuspręsta pakeisti koncepsiją, prikelti iš mirusių ir įrengė ten... turgų (nuo 14 minutės). Kažin ką mes ten įrenginėsim, nes Kalvarijų turgus netoli.

              Comment


                #8
                Nesuprantu to kabinimosi už angarą. Pasistatė didelį sarajų ir bando jį saugoti, nes tai didžiausias sarajus

                Comment

                Working...
                X