Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Teltonika High - Tech Hill

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Teltonika High - Tech Hill

    Pamaniau, kad dėl savo dydžio ir svarbus - verta turėt atskirą temą:
    Keletas svarbiausių faktų apie „Teltonika High-Tech Hill“ technologijų parką: 8 000 darbo vietų, 61 ha teritorija, 400 000 m2 bendro pastatų ploto.

    Gruodį buvo skelbta, jog Teltonikos“ įmonių grupė Vilniuje numato investuoti 96 mln. eurų.

    Taip pat buvo skelbta apie planus iki 2029 metų sostinėje šalia Liepkalnio gatvės 14 ha teritorijoje įsikurs „Teltonika High-Tech Hill“ 2 etapo technologijų parkas.
    Click image for larger version

Name:	Teltonika-High-Tech-Hill-1.jpg
Views:	1521
Size:	296,6 kB
ID:	2024172 Click image for larger version

Name:	Teltonika-High-Tech-Hill-2.jpg
Views:	1503
Size:	187,9 kB
ID:	2024173 Click image for larger version

Name:	teltonika-parkas.jpg
Views:	1495
Size:	78,4 kB
ID:	2024174 Click image for larger version

Name:	Teltonika-High-Tech-Hill-3.jpg
Views:	1502
Size:	267,1 kB
ID:	2024175

    #2
    Planuojama 8000 darbuotojų, bet koks bus VT susisiekimas? Dabar jis ten varganas.

    Comment


      #3
      Tai Vilniuje zmones su dviraciais atvaziuoja i darba.

      Comment


        #4
        Parašė Sula Rodyti pranešimą
        Planuojama 8000 darbuotojų, bet koks bus VT susisiekimas? Dabar jis ten varganas.
        Na tai tradiciškai - praktiškai jokio. Kaip ir su Vingio Akropolio rajonu. O ką jūs jiems?

        Comment


          #5
          Parašė Sula Rodyti pranešimą
          Planuojama 8000 darbuotojų, bet koks bus VT susisiekimas? Dabar jis ten varganas.
          Gal pagerins kartu su autobuso parko užbaigimu? Kartu su Teltonika ne tik VT daugės, bet ir darbuotojų su mašinytėm, ir visas autobusų parko srautas, o kur dar Liepkalnio industrinio parko visa chebra... Bus įdomu po kelių metų ties Liepkalnio sankryža.

          Comment


            #6
            Parašė Zygis Rodyti pranešimą
            Tai Vilniuje zmones su dviraciais atvaziuoja i darba.
            Atvaziuoja vasara ir jeigu gyvena arti darbo. Ziema tikrai niekas su dviraciais nevazineja.

            Comment


              #7
              Parašė newyork90 Rodyti pranešimą

              Atvaziuoja vasara ir jeigu gyvena arti darbo. Ziema tikrai niekas su dviraciais nevazineja.
              Žiemą irgi gali su dviračiais arba paspirtukais važiuot - svarbu tinkama apranga ir nusiteikimas. Iš esmės būtų galima sutaupyti daug miesto pinigų atsisakius didelės dalies VT maršrutų - žmonės persėstų ant dviračiu bei paspirtukų.

              O pinigus būtų galima nukreipti ten kur prasmingiau - pvz pastatyti futbolo stadioną su 20 tūkst. vietų miesto centre, kur vyktų žinomų atlikėjų kaip SEL atba Baumila koncertai, treniruotųsi vaikai.

              Comment


                #8
                Parašė Zygis Rodyti pranešimą

                Žiemą irgi gali su dviračiais arba paspirtukais važiuot - svarbu tinkama apranga ir nusiteikimas. Iš esmės būtų galima sutaupyti daug miesto pinigų atsisakius didelės dalies VT maršrutų - žmonės persėstų ant dviračiu bei paspirtukų.
                Cia bajeris tikriausiai?

                Comment


                  #9
                  Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

                  Cia bajeris tikriausiai?
                  Tai pasižiūrėk, kaip žmonės važinėja ir susistabdęs paklausk, ar jie čia bando tokiu būdu skaldyti bajerius

                  Comment


                    #10
                    Parašė John Rodyti pranešimą

                    Tai pasižiūrėk, kaip žmonės važinėja ir susistabdęs paklausk, ar jie čia bando tokiu būdu skaldyti bajerius
                    Tai as gal geriau susitabdysiu autobusa ar troleibusa ziemos metu, duosiu visiem po dvirati ar el.paspirtuka ir liepsiu nuvaziuot iki keliones tikslos. O paskui paklausiu, ar patiko, gal verta butu naikint VT ir tegul visi su paspirtukais ir dviraciais ziema, nes pinigai gi taupos. Tada tik keli klausimai man liktu, kaip man stipriai butu perpista galva, kokiais epitetais buciau pavadintas?

                    Comment


                      #11
                      Aišku viena, kad kada atsiras poreikis, tada ir VT bus prie jo pritaikytas. Paleisti naujus autobusų maršrutus ar pakoreduoti esančius nėra jokių problemų, tik kol nėra poreikio, niekas to ir nedarys.

                      Comment


                        #12
                        Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

                        Tai as gal geriau susitabdysiu autobusa ar troleibusa ziemos metu, duosiu visiem po dvirati ar el.paspirtuka ir liepsiu nuvaziuot iki keliones tikslos. O paskui paklausiu, ar patiko, gal verta butu naikint VT ir tegul visi su paspirtukais ir dviraciais ziema, nes pinigai gi taupos. Tada tik keli klausimai man liktu, kaip man stipriai butu perpista galva, kokiais epitetais buciau pavadintas?
                        Na bet cia tik del to, nes pagrindiniai VT keleiviai - pensininkai ir soc. remtini asmenys - nera nusiteike naujovems, gal apie jas net nezino. O jei isbandytu - po to pagrinde ir vazinetu paspirtukais.

                        Cia reikes laukti arba kartu pasikeitimo, arba kad Vyriausybe priimtu drasesni zingsni - tarkim kazkurio vieno menesio pensijas ir pasalpas ismoketi ne pinigais, o Topo centro dovanu cekiais, kur paspirtukus isigytu, isbandytu bei naudotu.

                        Comment


                          #13
                          Parašė John Rodyti pranešimą

                          Tai pasižiūrėk, kaip žmonės važinėja ir susistabdęs paklausk, ar jie čia bando tokiu būdu skaldyti bajerius
                          Nelabai matosi dviratininkų ar paspirtukininkų šiuo metu, neprisimenu, kada paskutinį kartą mačiau nuo žiemos pradžios, na vos vienas kitas entuziastas pasitaiko, tai nelabai yra ko stabdyti. Šiaip net panašų į Vilniaus klimatą ir realjefą turinčiame Osle nemačiau daug dviratininkų sausio mėn. Čia atsakymas Šimašiui, kad dviračiai mums nėra kokybiško VT alternatyva.
                          Paskutinis taisė Lettered; 2023.01.18, 23:51.
                          Flickr

                          Comment


                            #14
                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                            Nelabai matosi dviratininkų ar paspirtukininkų šiuo metu, neprisimenu, kada paskutinį kartą mačiau nuo žiemos pradžios, na vos vienas kitas entuziastas pasitaiko, tai nelabai yra ko stabdyti. Šiaip net panašų į Vilniaus klimatą ir realjefą turinčiame Osle nemačiau daug dviratininkų sausio mėn. Čia atsakymas Šimašiui, kad dviračiai mums nėra kokybiško VT alternatyva.
                            Aš važinėju dviračiu kasdien ir matau ne vieną ir ne 5 kiekvienos kelionės metu. Tai įdomu, kaip tu jų gali nematyti nuo žiemos pradžios. Žinoma kokioje Varšuvoje ar Krokuvoje tokiu metų laiku dviratininkų kur kas daugiau.

                            Comment


                              #15
                              Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                              Aišku viena, kad kada atsiras poreikis, tada ir VT bus prie jo pritaikytas. Paleisti naujus autobusų maršrutus ar pakoreduoti esančius nėra jokių problemų, tik kol nėra poreikio, niekas to ir nedarys.
                              Tankiai apgyvendintoje vietoje, kaip Vilnius, greičiausias susisiekimas turi būti humanišku VT (įskaitant ir bėginį tr.).
                              Automobilis retai apgyvendintoms vietoms, bet Teltonika tokia nelaikyčiau, nes tai yra miestas, o urbanistika mieste turi būti miesto, o ne suburbijos, nu bet čia jau reik planuotojams suprasti ir žmonėms tinkamai tai perteikti, kad pokarinis amerikietiškas viskas viename (t.y. kaimas mieste ir stroad'ai) nepasiteisino.

                              Comment


                                #16
                                Parašė John Rodyti pranešimą

                                Tai pasižiūrėk, kaip žmonės važinėja ir susistabdęs paklausk, ar jie čia bando tokiu būdu skaldyti bajerius
                                Kartais dabar pėsčiomis einu link darbo, sutinku iki dešimties pėsčiųjų ir 0-2 dviratininkus.

                                Bet vis gi ne apie tai šneka, o būtent apie VT. Ar jau ir jį baninsime?
                                Paskutinis taisė Sula; 2023.01.19, 07:29.

                                Comment


                                  #17
                                  Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                                  Tankiai apgyvendintoje vietoje, kaip Vilnius, greičiausias susisiekimas turi būti humanišku VT (įskaitant ir bėginį tr.).
                                  Automobilis retai apgyvendintoms vietoms, bet Teltonika tokia nelaikyčiau, nes tai yra miestas, o urbanistika mieste turi būti miesto, o ne suburbijos, nu bet čia jau reik planuotojams suprasti ir žmonėms tinkamai tai perteikti, kad pokarinis amerikietiškas viskas viename (t.y. kaimas mieste ir stroad'ai) nepasiteisino.
                                  Realiai visi Vilniaus pramoniniai rajonai neturi gero susisiekimo VT, išskyrus Panerius, kur nuo senų laikų daug VT važinėja.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    #18
                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                    Realiai visi Vilniaus pramoniniai rajonai neturi gero susisiekimo VT, išskyrus Panerius, kur nuo senų laikų daug VT važinėja.
                                    Kirtimų pramoninis trikampis taip pat turi neblogą VT. Pasiekti gallima 3, 4 ir 41 (iš vienos pusės), 42 (iš vienos puės), 78 (iš vienos pusės).

                                    Comment


                                      #19
                                      Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                      Kartais dabar pėsčiomis einu link darbo, sutinku iki dešimties pėsčiųjų ir 0-2 dviratininkus.

                                      Bet vis gi ne apie tai šneka, o būtent apie VT. Ar jau ir jį baninsime?
                                      Visos pagrindinės Vilniaus sankryžos, nei vieno dviračio ar paspirtuko nesimato... Žiemą net neveikia dviračių ar paspirtukų nuomos (priešingai nei pvz. Amsterdame).

                                      https://judu.lt/vairuotojams/eismo-z...ejimo-kameros/
                                      Paskutinis taisė Lettered; 2023.01.19, 08:50.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        #20
                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                        Visos pagrindinės Vilniaus sankryžos, nei vieno dviračio ar paspirtuko nesimato... Žiemą net neveikia dviračių ar paspirtukų nuomos (priešingai nei pvz. Amsterdame).

                                        https://judu.lt/vairuotojams/eismo-z...ejimo-kameros/
                                        Vien tik Boltai/Woltai sudaro nemažą judėjimą. Net snygio metu jie sugebėjo važinėti. Tai tikrai kažkur ne ten žiūri.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X