Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Ministerijų miestelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Tai žvėryno P+R jau yra naudojama kaip P+W (Park+Walk)
    Atvažiuojantiems nuo tos pusės gerai. Atvažiuojant iš šiaurinės pusės nemanau, kad gera idėja stovėt kamštyje į pedagoginio žiedą ir po to braukytis po Žvėryną.

    Comment


      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

      Atvažiuojantiems nuo tos pusės gerai. Atvažiuojant iš šiaurinės pusės nemanau, kad gera idėja stovėt kamštyje į pedagoginio žiedą ir po to braukytis po Žvėryną.
      Na ten patogu jeigu važiuoji iš kokios pilaitės ar aplinkelio per narbuto gatvę, jeigu važiuoji ukmergės gatve irgi gali gana patogiai išsukti prieš žiedą ir vos ne tiesiai į žvėryno aikštelę. Jeigu GV ir per pedagoginio žiedą tai taip, nepatogu.

      Comment


        Vėlgi orientuojamės į tuos, kurių tikslas privažiuot prie ofiso durų, o ne kuriems visiškas kosmosas yra penkias minutes paėjėti iki darbovietės, net ir tuose pačiuose NMC ofisynuose, kurie puikiai aptarnaujami VT, bet juk ne fasonas palikinėti mašiną kažkur toliau jeigu prie pat durų gali privažiuot plačiausiom gatvėm. Gal dėl to, kad ties Pedagoginiu kertasi pagrindinės miesto arterijos, tos upės labai neužtveksi. Tai gal būtų logiška didesnei aikštelei ties Seimu, o toliau jau darniais būdais.
        Šiek tiek OT, bet man įdomu kokia dalis iš planuojamų Teltonikos miestelio 8 000 darbuotojų atvyks viešoju transportu...

        Comment


          Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
          Vėlgi orientuojamės į tuos, kurių tikslas privažiuot prie ofiso durų, o ne kuriems visiškas kosmosas yra penkias minutes paėjėti iki darbovietės, net ir tuose pačiuose NMC ofisynuose, kurie puikiai aptarnaujami VT, bet juk ne fasonas palikinėti mašiną kažkur toliau jeigu prie pat durų gali privažiuot plačiausiom gatvėm. Gal dėl to, kad ties Pedagoginiu kertasi pagrindinės miesto arterijos, tos upės labai neužtveksi. Tai gal būtų logiška didesnei aikštelei ties Seimu, o toliau jau darniais būdais.
          Šiek tiek OT, bet man įdomu kokia dalis iš planuojamų Teltonikos miestelio 8 000 darbuotojų atvyks viešoju transportu...
          Nėra vilniuje nei vieno pastato kuris yra "puikiai aptarnaujamas VT". Yra tik "yra įmanoma pasiekti su VT".

          Norint kad nevažiuotu prie durų, reikėtu pateikti ir alternatyvas. Važiuoti pastoviai nutrūkstančiu dviračių tinklu nėra alternatyva.

          Comment


            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

            Nėra vilniuje nei vieno pastato kuris yra "puikiai aptarnaujamas VT". Yra tik "yra įmanoma pasiekti su VT".

            Norint kad nevažiuotu prie durų, reikėtu pateikti ir alternatyvas. Važiuoti pastoviai nutrūkstančiu dviračių tinklu nėra alternatyva.
            Visų pirma, tas privažiavimas prie laiptinės yra įpročio reikalas, kurį daugiau išlavinę automobilistai, tai kai jiems pasiūlai paėjėti 5 minutes, žiūri į tave kaip į kosmonautą. Ne visi, aišku. Čia aš kalbėjau sarkastiškai.
            Tų alternatyvų visada yra. Kojos, paspirtukai, dviračiai. Atvažiuot nuo Zujūnų dviračiu gal ir per toli, bet nuo kokios Šeškinės, Naujamiesčio, Žirmūnų turbūt nelabai.
            Mano mintis buvo, kad jei būtų nenutrūkstamas tinklas bent nuo kažkokių išorinio centro taškų, jau būtų gera pradžia. Jeigu būtų strategiškai išdėlioti dalinimosi punktai, nematau problemos, kodėl neišeitų persėsti ant dviračio ar paspirtuko, ar pavažiuoti kelias stoteles VT.

            Comment


              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

              Nėra vilniuje nei vieno pastato kuris yra "puikiai aptarnaujamas VT". Yra tik "yra įmanoma pasiekti su VT".

              Norint kad nevažiuotu prie durų, reikėtu pateikti ir alternatyvas. Važiuoti pastoviai nutrūkstančiu dviračių tinklu nėra alternatyva.
              Vakar važiavau DirG g. kur įsikųrę ASG biurai ir ten VT kuo puikiausiai vos ne prie durų jiems, o paskui autobusas dar automobilius ir aplenkia prie geležinkelio bėgių. Manau, jog su dviračiu ar paspirtuku irgi be problemų nuvažiuosi.

              Comment


                Dukra dirbo Danske ir ten buvo atlikta apklausa - automobiliu atvykdavo apie 40 % darbuotojų.
                Ir tik nedidelė dalis iš jų turėjo leidimus vidaus parkinge.

                Comment


                  Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

                  Visų pirma, tas privažiavimas prie laiptinės yra įpročio reikalas, kurį daugiau išlavinę automobilistai, tai kai jiems pasiūlai paėjėti 5 minutes, žiūri į tave kaip į kosmonautą. Ne visi, aišku. Čia aš kalbėjau sarkastiškai.
                  Tų alternatyvų visada yra. Kojos, paspirtukai, dviračiai. Atvažiuot nuo Zujūnų dviračiu gal ir per toli, bet nuo kokios Šeškinės, Naujamiesčio, Žirmūnų turbūt nelabai.
                  Mano mintis buvo, kad jei būtų nenutrūkstamas tinklas bent nuo kažkokių išorinio centro taškų, jau būtų gera pradžia. Jeigu būtų strategiškai išdėlioti dalinimosi punktai, nematau problemos, kodėl neišeitų persėsti ant dviračio ar paspirtuko, ar pavažiuoti kelias stoteles VT.
                  Tai kad ne, nėra alternatyvų vilniuje. Yra tik retai važiuojantis, nepatogus, perpidytas VT, vėluojantis nesujungtas dviračių tinklas ir požiūris kad kojos ar paspirtukas yra alternatyva automobiliui. Realiai nėra sąlygu vilniuje nesinaudoti automobiliu, nebent labai savęs ir savo laiko nemėgsti.

                  Nenutrūkstamas dviračių tinklas yra ne tik minimalus reikalas, bet jis nėra nei kaip užtikrinantis susiekimą VT, kuris yra ir visada bus pagrindinis transportas galintis pakeisti automobilį.

                  Jums jau ne kartą yra aiškine dėl ko dauguma NIEKADA nepersės ant dviračio. O kelias stoteles VT negalėsi pavažiuoti - tiesiog neįlipsi į pepidlytą transporto priemonę.
                  Parašė _rB_ Rodyti pranešimą

                  Vakar važiavau DirG g. kur įsikųrę ASG biurai ir ten VT kuo puikiausiai vos ne prie durų jiems, o paskui autobusas dar automobilius ir aplenkia prie geležinkelio bėgių. Manau, jog su dviračiu ar paspirtuku irgi be problemų nuvažiuosi.
                  Sakyti kad mūsų VT "kuo puikiausiai" atveža yra nežinoti kas yra tikras VT.

                  Comment


                    Ant kiek yra glušų, kurie pušina dviračius, bet kokiu būdu jais įmanoma važinėti žiemą į darbą ir dar tokiame kalvotame Vilniaus reljefe?
                    Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                    Comment


                      Glušai yra tie, kurie išrankioja razinas iš Amserdamo pyrago, jas sukišą į šūdo gabalą ir jiems tai atrodo kaip pyragas, kurį galima valgyti.
                      Žiemą dviračiu įmanoma važinėti ir važinėjama jei:
                      a) dvirtakiai pastoviai valomi nuo sniego
                      b) ant gatvių nepilama druska
                      c) yra tankus dvirtakių tinklas commutinimui, o ne laisvalaikio pasivažinėjimui
                      d) prie visų didesnių traukos centrų yra dviračių parkingai su stoginėmis

                      Comment


                        Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                        Glušai yra tie, kurie išrankioja razinas iš Amserdamo pyrago, jas sukišą į šūdo gabalą ir jiems tai atrodo kaip pyragas, kurį galima valgyti.
                        Žiemą dviračiu įmanoma važinėti ir važinėjama jei:
                        a) dvirtakiai pastoviai valomi nuo sniego
                        b) ant gatvių nepilama druska
                        c) yra tankus dvirtakių tinklas commutinimui, o ne laisvalaikio pasivažinėjimui
                        d) prie visų didesnių traukos centrų yra dviračių parkingai su stoginėmis
                        Mūsų sąlygomis be druskos ant dvirtakių nesigaus užtikrinti saugaus eismo. Valyk kiek nori, kartais vistiek bus plikledis.

                        Comment


                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                          Mūsų sąlygomis be druskos ant dvirtakių nesigaus užtikrinti saugaus eismo. Valyk kiek nori, kartais vistiek bus plikledis.
                          Gerai druską paliekame, o visa kitą juk ne neuroscience?

                          Comment


                            Čia jau offtopic'as nuo temos, bet negaliu sutikti su komentarais, kad dviračiai Vilniuje galimi tik vasaros metu. Viskas priklauso nuo požiūrio.

                            Pagal mane, važiavimas dviračiu žiemą sudėtingas tik tada, kai:
                            - Iš vakaro itin daug prisninga
                            - Šlapdriba arba tirpsta senas sniegas, dėl ko pasidariusi sniego košė
                            - Plikledis

                            Tai paskaičiuokite, kiek tokių dienų būna per visą žiemos sezoną. Sakyčiau vidutiniškai viena per savaitę.

                            Pats važiuoju apie 3 km iki darbo vietos 2-3 kartus per savaite su paprastu miesto dviračiu vasarinėmis padangomis. Beveik visas atstumas įveikiamas per šaligatvius, kuriuose būna daug pėščiųjų. Viskas ko reikėjo pasiruošti žiemos sezonui tai tinkamos pirštinės ir kepurė. Kai nedrįstu važiuoti per didelį sniego kiekį ar po nakties būna plikledis tai tą dieną einu pėščiomis ar pavažiuoju su VT. Beje, važiavimas per plikledį išsprendžiamas labai lengvai - sumažini greitį iki pėščiojo pavojingose vietose ar nuokalnėse.

                            O taip, laukiu komentarų, jog man nereikia užvežti vaikų į darželį (šitos problemos sprendimas yra naujų darželių statymas arti gyvenamosios vietos - blame on VMS), nereikia minti į Šeškinės kalną (vienas iš kandidatų siūlo nemokama pavažiavima VT viena stotele), nereikia važiuoti 10 km iki darbo vietos (ok, šitas argumentas laimi).

                            Na o susisiekimas su Ministerijų miesteliu iš VT pusės tikrai nėra toks tragiškas, kaip pvz. Teltonikos miestelis.

                            Comment


                              Iš parašymų forume atrodo, kad dviračių turi būti gatvėse kaip Pekine 80-aisiais.
                              Nes bent 2/3 forumiečių važiuoja dviračiu į darbą.


                              Realybėje einant dabar (kai sniego nėra ar labai mažai) pėsčiomis 10 km Vilniaus "darbinėmis" gatvėmis realiai sutinki arba nulį dviratininkų, arba kartais pavyksta sutikti kelis entuziastus, kurie ryškiai ne commutina, nes einant toliau matai juos grįžtant.

                              Comment


                                Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą

                                Gerai druską paliekame, o visa kitą juk ne neuroscience?
                                Na taip. Bet lieka ta dalis, kad tai yra įmanoma. O VT vistiek turi būti. Neatsiras magiškai autobusų, maršrutų, A juostų, tramvajų ir t.t. būtent toms dienoms kai dviratis nebetinka net ir tiems kurie gali.

                                Comment


                                  Parašė gangstarr Rodyti pranešimą
                                  Čia jau offtopic'as nuo temos, bet negaliu sutikti su komentarais, kad dviračiai Vilniuje galimi tik vasaros metu. Viskas priklauso nuo požiūrio.
                                  Tai jūs net nesupratote komentarų. Sakoma ne kad dviračiai galimi tik vasros metu, o kad dauguma žmonių juos naudos tik vasaros metu, o didelė dalis iš vis niekada nenaudos. Apsimesti kad dviračiai yra sprendimas miestui kuris neturi normalaus VT yra tiesiog problemų ignoravimas.


                                  Comment


                                    Suomijoje žiemą-vasarą pilna dviračių. Ir niekas VT nepanaikino, ir nevažinėja ten izoliacija suklijuoti troleibusai. Dviračiai nėra ir negali būti pakaitalas VT.

                                    Comment


                                      Ryškėja Ministerijų miestelio Vilniuje kontūrai: šiuolaikiškos darbo vietos ir atviros erdvės visuomenei

                                      https://structum.lt/ryskeja-minister...VurCDLg5sSTxEM

                                      Comment


                                        Turto bankas rengiasi skelbti architektūrinį-urbanistinį konkursą planuojamo ministerijų miestelio teritorijai ir kviečia vilniečius į apklausą. Apklausos metu surinkti pasiūlymai, miestiečių prioritetai bus įtraukti į bendrą medžiagą, teikiamą architektams.

                                        Gyventojų apklausa internete vyks dvi savaites, vėliau rezultatai apibendrinti ir pridėti prie planuojamo architektūrinio-urbanistinio konkurso medžiagos.

                                        https://turtas.lt/naujienos/turto-ba...stelio-kurimo/

                                        Apklausos nuoroda čia: https://forms.office.com/pages/respo...k5TkRHUUkxQy4u
                                        nuo.ma >>>

                                        Comment


                                          Pildom visi be išsisukinėjimų, kad paskui netektų apgailestaut, kad vėl kažkokią nesąmonę suprojektavo.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X