Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Green Hall 2 ir 3

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
    na koks pazeidimas.. atolydis... imirko visas smelis, zinot kokia mase ir koks spaudimas i ta sienele? (panasiai matome ir Gedimino kalne, atolydis ir slenka zemyn nuo 2-3 kart padidejusios mases). Kitas klausimas kodel butent toje vietoje! matyt defektas ar silpnesne vieta
    Toje vietoje, nes ten buvo aukščiausia grunto sutvirtinimo siena, ir apie 3-4 dienas kasėsi dar žemiau būtent ten, kur griuvo.
    SBA GH2 statybos projektą apdraudę. Spėčiau, kad GH3 irgi turėtų laikytis to paties. Tik kasžin, ar šį kartą užteks draudimo sumos padengti visai žalai.

    Comment


      Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
      na koks pazeidimas.. atolydis... imirko visas smelis, zinot kokia mase ir koks spaudimas i ta sienele? (panasiai matome ir
      Pažeidimas tame, kad nepaisant ar atolydis, ar gausūs krituliai, laikinosios konstrukcijos turiu būti tokios, kad atlaikytų. Tikėkimės, kad tai bus precendentas, ateities statybų saugumai užtikrinti.
      Aviate, navigate, communicate

      Comment


        „Green Hall 3“ automobilių aikštelės statytojai nori nepriklausomos ekspertizės dėl smegduobės
        „Avarija įvyko šalia mūsų vykdomų statybos darbų. Apie priežastis ir pasekmes nenorėtume eskaluoti, kol neatliktas tyrimas. Bet akcentuojame, kad avarija įvyko „Vilniaus vandenų“ trasoje“, – antradienį žurnalistams sakė „Urban Inventors“ generalinis direktorius Lionginas Šepetys.
        Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...sciu-56-732458

        Reikėtų išsiaiškinti, kas tą nuotekų trasą nutiesė prie pat statybų aikštelės .
        Paskutinis taisė senasnamas; 2016.12.27, 09:45.

        Comment


          Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
          „Green Hall 3“ automobilių aikštelės statytojai nori nepriklausomos ekspertizės dėl smegduobės

          Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...sciu-56-732458

          Reikėtų išsiaiškinti, kas tą nuotekų trasą nutiesė prie pat statybų aikštelės .
          Tai, kiek suprantu, kaltininkas bus Vilniaus savivaldybė, susprogdinusi vamzdį netoli prestižinės statybvietės. Teks vilniečiams mokesčių mokėtojams kompensuoti žalą investuotojams ir Neries upei

          P.S. UAB "Upės Projektai"
          Vadovas Erikas Agurkis, direktorius
          Adresas Laisvės pr. 3, Vilnius
          Darbuotojai 3 darbuotojai (apdraustieji)
          (ne)keista praktika, kai daugiamilijoninius projektus vykdo "kartoninės" priedangos firmelės?
          Paskutinis taisė Sula; 2016.12.27, 10:10.

          Comment


            Geriausia gynyba - puolimas.
            Tikiuosi blaivas protas nugalės, ir bus atlikta išsami ekspertizė. Nenustebciau jei išsiaiškintų jog žinojo kad grius, tačiau nieko neįspėjo. Kas reikštų nusikalstamą aplaidumą ne tik privataus turto atžvilgiu, bet ir rizikavima žmonių sveikatomis/gyvybėmis. Čia jiems tik tylėti ir tikėtis kad atsipirks tik bauda.

            Comment


              Turėtų ištirti per 20 darbo dienų.


              Statybos techninis reglamentas STR 1.10.01:2002 „Statinio avarijos tyrimas ir likvidavimas“

              VI SKYRIUS
              AVARIJOS TYRIMAS

              14. Komisija savo darbą pradeda ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo jos sudarymo.
              15. Pagrindinė komisijos darbo forma – posėdžiai. Komisiją į posėdžius kviečia komisijos pirmininkas. Posėdis laikomas įvykusiu, jei į jį susirinko ne mažiau kaip pusė jos narių.
              16. Komisijos pirmininkas apie numatomo komisijos posėdžio datą ir laiką komisijos nariams praneša elektroniniu paštu ne vėliau kaip prieš 2 darbo dienas iki numatomo posėdžio.
              17. Komisijai prašant, statybos dalyviai, statinio naudotojas (-ai) arba statinio naudotojų įgaliotas asmuo (-ys), statinio techninis prižiūrėtojas, taip pat, jei būtina ir įmanoma, statybos produktų gamintojai per komisijos nustatytą terminą, ne trumpesnį kaip 1 darbo diena, raštu teikia komisijai reikalingus dokumentus ir informaciją. Komisija gali kreiptis į ekspertus, mokslininkus, kitus kompetentingus asmenis, prašydama suteikti reikalingą metodinę pagalbą, pateikti išvadas. Naudojamo statinio garantiniu laikotarpiu reikalingus dokumentus ir informaciją komisijai jos prašymu per komisijos nustatytą terminą teikia ir pastatyto ar rekonstruoto statinio statybos dalyviai.
              18. Komisija apžiūri avarijos vietą, taip pat atlieka šiuos veiksmus:
              18.1. statomo statinio avarijos atveju pareikalauja iš rangovo (statytojo, statant ūkio būdu arba jei statybos rangos sutartis nutraukta ar negaliojanti) per komisijos nustatytą terminą, ne trumpesnį kaip 1 darbo diena, pateikti komisijai:
              18.1.1. statinio projektą (jei privalomas ir statybą leidžiantis dokumentas neišduotas per Lietuvos Respublikos statybos leidimų ir valstybinės priežiūros informacinę sistemą „Infostatyba“ (toliau – IS „Infostatyba“));
              18.1.2. statybą leidžiantį dokumentą (jei privalomas, bet neišduotas per IS „Infostatyba“);
              18.1.3. statinio projekto ekspertizės aktą (kai statinio projekto ekspertizė privaloma, bet statybą leidžiantis dokumentas nebuvo išduotas per IS „Infostatyba“);
              18.1.4. statybos darbų vykdymo dokumentaciją;
              18.1.5. statinio projekto dokumentų pakeitimų po statybą leidžiančio dokumento išdavimo naujausią laidą (jei statinio projektas keistas); prieš pateikiant šiuos dokumentus, apie tai informuojamas statytojas;
              18.1.6. jei būtina, – papildomas avarijos tyrimui reikalingas statinio, jo konstrukcijų nuotrauka, eskizus, schemas ir kt.;
              18.2. naudojamo statinio avarijos atveju pareikalauja iš statinio techninio prižiūrėtojo, o jei jo nėra, – statinio naudotojo per komisijos nustatytą terminą, ne trumpesnį kaip 1 darbo diena, pateikti komisijai:
              18.2.1. statinio projektą (jei parengtas ir yra išlikęs);
              18.2.2. statinio projekto ekspertizės aktą (jei parengtas ir yra išlikęs);
              18.2.3. statinio techninį pasą arba apšildomų pastatų, kurių naudingasis plotas didesnis kaip 1000 kvadratinių metrų, – pastato techninį-energetinį pasą;
              18.2.4. statinio techninės priežiūros žurnalą;
              18.2.5. statinio periodinių ir specialiųjų apžiūrų aktus;
              18.2.6. statinio kadastrinių matavimų bylą;
              18.2.7. statinyje anksčiau vykdytų statybos darbų dokumentaciją;
              18.2.8. gamybos techninę bei technologinę dokumentaciją, jei statinio avarija susijusi su technologinių įrenginių avarija;
              18.3. surenka rašytinius statybos dalyvių, statinio naudotojo (-ų), statinio techninio prižiūrėtojo, avarijos liudytojų parodymus;
              18.4. iš Lietuvos hidrometeorologijos tarnybos gauna duomenis apie meteorologines sąlygas avarijos metu;
              18.5. išsiaiškina konstrukcijų būklės požymius iki avarijos ir priimtas priemones avarijai likviduoti arba išvengti;
              18.6. išsiaiškina, kokie statybos darbai prieš avariją vyko statinyje ir greta jo;
              18.7. išsiaiškina gamtinių veiksnių (gruntinio vandens, nuošliaužų, karstinių ir kitų gamtos reiškinių) galimą poveikį avarijai;
              18.8. išsiaiškina, ar nustatyta tvarka buvo atliktos naudojamo statinio statybos užbaigimo procedūros;
              18.9. išsiaiškina, kokie vykdyti naudojamo statinio eksploatacijos darbai ir greta jo;
              18.10. išsiaiškina, ar statinio naudotojas tinkamai atliko Statybos įstatyme nustatytas pareigas;
              18.11. išsiaiškina, ar buvo naudojamo gamybinio statinio gamybos technologijos pažeidimų;
              18.12. išsiaiškina, ar nustatyta tvarka buvo atlikti potencialiai pavojingų kėlimo bei transporto priemonių, susijusių su avarija, privalomieji periodiniai patikrinimai;
              18.13. nustato būtino griuvėsių ardymo eiliškumą, laiką, papildomus matavimus ir fiksavimą, kuriuos reikia atlikti ardant griuvėsius avarijos priežastims nustatyti arba patikslinti;
              18.14. nustato kitas su avarija susijusias aplinkybes;
              18.15. turi teisę:
              18.15.1. iš rangovo (statytojo, jei statyba vyko ūkio būdu arba jei statybos rangos sutartis nutraukta ar negaliojanti), pareikalauti per komisijos nustatytą terminą savo lėšomis užsakyti statinio (ar jo dalies) ekspertizę, būtinus laboratorinius tyrimus;
              18.15.2. iš statytojo, naudojamo statinio atveju – iš statinio techninio prižiūrėtojo, o jei jo nėra, – iš statinio naudotojo pareikalauti per komisijos nustatytą terminą savo lėšomis užsakyti statinio projekto (ar jo dalies) ar statinio (ar jo dalies) ekspertizę, būtinus laboratorinius tyrimus;
              18.16. išnagrinėja gautus dokumentus;
              18.17. įvertina gautą su avarija susijusią informaciją;
              18.18. nustato įvykusios avarijos ir galimo jos plitimo priežastis;
              18.19. nustato normatyvinių statybos techninių dokumentų pažeidimus ir dėl to tiesiogiai atsakingus asmenis;
              18.20. nustato asmenis, dėl kurių veiksmų ar neveikimo įvyko avarija;
              18.21. parengia rekomendacijas dėl avarijos padarinių likvidavimo būdų.
              19. Avarijos tyrimo aktą (reglamento priedas) komisija pasirašo ne vėliau kaip per 20 darbo dienų nuo komisijos sudarymo dienos. Jei per komisijos nustaytą terminą asmenys, iš kurių komisija pareikalavo pateikti informaciją, dokumentus ar išvadas, jų nepateikė, terminas gali būti pratęsiamas, tačiau ne ilgiau kaip 20 darbo dienų. Statybos dalyvių ar liudytojų parodymai, nuotraukos, ekspertizės akto kopija, laboratorinių ir kitų tyrimų dokumentų kopijos ir kita pridedami prie avarijos tyrimo akto.
              20. Komisijos narys, nesutinkantis su tyrimo išvadomis, avarijos tyrimo aktą pasirašo su pastaba ir parašo nesutikimo motyvus.
              21. Vienas avarijos tyrimo akto egzempliorius per 2 darbo dienas nuo reglamento 19 punkte nurodyto termino perduodamas statinio naudotojui / statytojui (užsakovui), antras lieka komisiją sudariusiai institucijai.

              Comment


                Tai šiuo momentu viskas sustoje, kol paaiškės tyrimo išvados?


                P.S. šiandien apžiūrėjau, viskas stovi sustabdyta. Taip pat pastebėjau, kad visa ta siena užversta žemėm. Matyt bijojo, kad neatlaikys kitoje vietoje susilpnėjus grandžiai.
                Paskutinis taisė AngeLT; 2017.01.03, 13:31.
                Atėjo, pamatė, pastatė...

                Comment


                  Šiaip turiu vieną pastebėjimą dėl tos avarijos GH3 duobėje.
                  Tiek statant GH1 tiek ir GH2 požeminius parkingus buvo iškastas toks pat gylis tokiame pačiame grunte(smėlyje) ir sutvirtinta viskas tokios pat konstrukcijos atraminėmis sienelėmis kaip ir GH3 ir palei tą pačią Studentų gatvę tokiu pat atstumu nuo tų po visa gatve einančių nuotekų vamzdžių. Kažkodėl seniau avarija neįvyko. Ne viską čia taip paprasta matyt bus išsiaiškinti.

                  Comment


                    Parašė Jegermeister Rodyti pranešimą
                    Šiaip turiu vieną pastebėjimą dėl tos avarijos GH3 duobėje.
                    Tiek statant GH1 tiek ir GH2 požeminius parkingus buvo iškastas toks pat gylis tokiame pačiame grunte(smėlyje) ir sutvirtinta viskas tokios pat konstrukcijos atraminėmis sienelėmis kaip ir GH3 ir palei tą pačią Studentų gatvę tokiu pat atstumu nuo tų po visa gatve einančių nuotekų vamzdžių. Kažkodėl seniau avarija neįvyko. Ne viską čia taip paprasta matyt bus išsiaiškinti.
                    Man, tiesą sakant, irgi viskas atrodo įtartinai dėl įvykių eigos (neva pirma išgriuvo siena, o po to trūko vamzdžiai). Žiūrint nuotraukas, tai labiau panašu, kad siena buvo išversta, o ne išvirto pati (nuotr. http://g3.dcdn.lt/images/pix/vilniuj...e-73276018.jpg). Ir griūvo kažkaip būtent toje vietoje, kur yra vamzdžiai, ne kiek dešiniau, ne kairiau. Centras lygiai ten, kur vamzdžiai.

                    Ar nebus taip, kad Vilniaus vandenys bando išvengti atsakomybės ir kaltę verčia nuvirtusiai sienai?

                    P.S. O darbai tai dabar tikrai bus sustoję. Niekas neleis toliau dirbt kol neaiški nelaimės priežastis. Mat jeigu priežastis yra išgriuvusi siena, tai reikš, kad turbūt reiks perstatyt ar sutvirtint ją visu perimetru.

                    Comment


                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                      Man, tiesą sakant, irgi viskas atrodo įtartinai dėl įvykių eigos (neva pirma išgriuvo siena, o po to trūko vamzdžiai). Žiūrint nuotraukas, tai labiau panašu, kad siena buvo išversta, o ne išvirto pati (nuotr. http://g3.dcdn.lt/images/pix/vilniuj...e-73276018.jpg). Ir griūvo kažkaip būtent toje vietoje, kur yra vamzdžiai, ne kiek dešiniau, ne kairiau. Centras lygiai ten, kur vamzdžiai.

                      Ar nebus taip, kad Vilniaus vandenys bando išvengti atsakomybės ir kaltę verčia nuvirtusiai sienai?

                      P.S. O darbai tai dabar tikrai bus sustoję. Niekas neleis toliau dirbt kol neaiški nelaimės priežastis. Mat jeigu priežastis yra išgriuvusi siena, tai reikš, kad turbūt reiks perstatyt ar sutvirtint ją visu perimetru.
                      Beje ties išvirtusia siena ne abu vamzdžiai eina lygiagrečiai atraminei sienai, o vienas iš jų pasisuka 90 laipsnių kampu...
                      Dar kas man sukėlė nuostabos, kad išimti "nutrūkę" vamzdžių gabalai buvo kažkokie tai "lengvučiai" iš stiklo pluošto, o ne kokie rimtesni metaliniai ar betoniniai ar sunkaus plastiko, kaip būtų galima tikėtis. Net nelabai suprantu kaip jie tokie yra sujungiami tarpusavyje, kad tos nuotekos nesisunktų į gruntą per sujungimus...
                      Paskutinis taisė Jegermeister; 2017.01.03, 15:26.

                      Comment


                        Vamzdziai niekad nebutu truke jei nebutu prasideje statybos ir viskas butu like uzmarinuota.
                        Ps. i ta turi atsakyt ekspertize... mano akiai vibracija dirbat poliakalei, pazeide silpniausia vieta.
                        "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                        - George W. Bush President of the USA

                        Comment


                          Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
                          Vamzdziai niekad nebutu truke jei nebutu prasideje statybos ir viskas butu like uzmarinuota.
                          Ps. i ta turi atsakyt ekspertize... mano akiai vibracija dirbat poliakalei, pazeide silpniausia vieta.
                          Turbūt labai galimas variantas. Bet tada kyla klausimas kas dėl to kaltas?

                          Comment


                            realiai ziurint turbut projektuotojas kuris leido naudot poliakale arba darbu projekto nesilaikymas... vibracijos ir tt gal vamzdis buvo siek tiek parudijes, silpniausia vieta buvo atrajame vamzdyje kuris uzsisuka. vienas mazytis itrukis, vibracijos pagalba paplove smeli, o paskui ir vamzdis itruko visiskai, cia tik wild guess.
                            "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                            - George W. Bush President of the USA

                            Comment


                              Bet ar projektuotojas galėjo/turėjo žinot kokia yra gretimų vamzdžių situacija? Kad žinot apie vamzdžius turėjo - faktas.

                              Comment


                                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                Bet ar projektuotojas galėjo/turėjo žinot kokia yra gretimų vamzdžių situacija? Kad žinot apie vamzdžius turėjo - faktas.
                                Projektuotojas neprivalo tokių dalykų žinoti. Jeigu būtų pripažinta, kad vamzdžių defektas buvo pagrindinė avarijos priežastis, tai reikštų, kad kaltininkas yra Vilniaus vandenys.

                                Comment


                                  Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
                                  realiai ziurint turbut projektuotojas kuris leido naudot poliakale arba darbu projekto nesilaikymas... vibracijos ir tt gal vamzdis buvo siek tiek parudijes, silpniausia vieta buvo atrajame vamzdyje kuris uzsisuka. vienas mazytis itrukis, vibracijos pagalba paplove smeli, o paskui ir vamzdis itruko visiskai, cia tik wild guess.
                                  Vamzdis negalėjo būti parūdijęs, jis gi stiklo pluošto...

                                  Logiškai galvojant, jeigu statytojas turėjo statybos leidimą kasti tai duobei ir įrenginėti atramines sienas, tai vadinasi turėjo būti suderinta ir su Vilniaus vandenimis.

                                  Comment


                                    as gi tau nuoroda su sutaisytu vamzdziu pateikiau (kuris uzsilenkia 90 laipsniu kampu kuris buvo sutvirtintas metalu arba pats metalinis buvo kaip ir dabar kaip sutaise).
                                    "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                                    - George W. Bush President of the USA

                                    Comment


                                      Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
                                      as gi tau nuoroda su sutaisytu vamzdziu pateikiau (kuris uzsilenkia 90 laipsniu kampu kuris buvo sutvirtintas metalu arba pats metalinis buvo kaip ir dabar kaip sutaise).
                                      Toje nuotraukoje puikiai matosi senieji pilki stiklo pluošto vamzdžiai ir naujoji juoda metaline 90 laipsnių alkūnė, kurią naujai atvežė tik avarijos likvidavimo metu.
                                      Klausimas - kokia ten ta alkūnė buvo iki ir avarijos metu? Neteko matyti jokios panašios, bet senos metalinės alkūnės, kuri turėjo likti po avarijos. Ten viename teritorijos kampe buvo sukrauta tik daug gabalų tų pilkų stiklo pluošto vamzdžių, kuriuos likvidavus avariją, po keletos dienų išsivežė matyt patys Vilniaus vandenys.

                                      Comment


                                        Parašė Jegermeister Rodyti pranešimą
                                        Vamzdis negalėjo būti parūdijęs, jis gi stiklo pluošto...

                                        Logiškai galvojant, jeigu statytojas turėjo statybos leidimą kasti tai duobei ir įrenginėti atramines sienas, tai vadinasi turėjo būti suderinta ir su Vilniaus vandenimis.
                                        Bet galėjo būti nepakankamai tvirtai sujungtas.

                                        Comment


                                          Parašė Jegermeister Rodyti pranešimą
                                          Toje nuotraukoje puikiai matosi senieji pilki stiklo pluošto vamzdžiai ir naujoji juoda metaline 90 laipsnių alkūnė, kurią naujai atvežė tik avarijos likvidavimo metu.
                                          Klausimas - kokia ten ta alkūnė buvo iki ir avarijos metu? Neteko matyti jokios panašios, bet senos metalinės alkūnės, kuri turėjo likti po avarijos. Ten viename teritorijos kampe buvo sukrauta tik daug gabalų tų pilkų stiklo pluošto vamzdžių, kuriuos likvidavus avariją, po keletos dienų išsivežė matyt patys Vilniaus vandenys.
                                          O kaip tu ta sena pluostine alkune sujungsi? kuom? klijais Faktas tas kad igriuva butent ivyko toje vietoje, nors vamzdziai eina pagal visa perimetra. Bet koks vamzdzio kampas, sujungimas ir yra jo silpniausia vieta.
                                          "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                                          - George W. Bush President of the USA

                                          Comment

                                          Working...
                                          X