Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Projektas „Jūros Vartai“

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Konkursas bus skelbiamas ir anglu kalba, visa kita info bus galima rast žiniatinkly, o kaip gaut užseniečiui nežinau..
    "Neturtėlis- tai žmogus, manantis, kad idėja jam tinka tik tada, jei yra jo paties".

    Comment


      2008-03-04
      ATVIRAS ARCHITEKTŪRINIS KONKURSAS „DANĖS GALERIJOS“ ARCHITEKTŪRINIAMS SPRENDIMAMS PARENGTI




      UAB „ Klaipėdos laivų remontas“ ir Lietuvos Architektų sąjungos Klaipėdos skyrius skelbia atvirą architektūrinį konkursą „Danės Galerijos“ architektūriniams sprendiniams parengti.

      Prizinis fondas 80 000 Lt.
      I vietai – 45 000 Lt.
      II vietai – 20 000 Lt.
      III vietai – 10 000 Lt.
      Dvi paskatinamosios premijos po 2 500 Lt.

      Konkurso dalyviai registruojami ir sąlygos išduodamos Lietuvos architektų sąjungos (LAS) Klaipėdos skyriaus buveinėje adresu: (Daržų g. 10/ Bažnyčių g. 4, III aukštas, Klaipėda, nuo 2008 kovo 10d. iki 2008 balandžio 28 d. 15.00val.
      Tel./Faks. +370 46 400390, Mob.tel. +370 606 10858, el.paštas archsajunga@architektams.lt

      Registracijos mokestis 100Lt.

      Projekto pasiūlymą būtina pateikti iki 2008 m. balandžio 28 d. 15.00 val. Vėliau gauti projektų pasiūlymai nebus priimami.

      Konkursą skelbianti organizacija: AB „Klaipėdos laivų remontas“ (atsakingas atstovas Eglė Valiukienė, projektų vadovė, tel.+370 46 490967, faks.+370 46 490999, mob.tel. +370 616 82651) El.paštas egle@ports.lt

      Konkurso organizatorius: Lietuvos Architektų sąjungos Klaipėdos skyrius (atsakingas atstovas Darius Raišutis, konkurso sekretorius, Tel./Faks. +370 46 400390, mob.tel. +370 606 10858)El.paštas archsajunga@architektams.lt

      http://www.architektams.lt/naujienos/?nid=305

      Comment


        Artėja "Danės galerijos" statybos
        2008 m. kovo 4 d.


        AB "Klaipėdos laivų remontas" pradeda įgyvendinti naują projekto "Jūros vartai" etapą – "Danės galerijos" statybas. Planuojama, jog šiame daugiafunkciniame pastatų komplekse įsikurs parduotuvės, viešbutis, biurai, viešojo maitinimo įstaigos.

        Numatoma, kad "Danės galerijos" statinių aukštis neviršys 20 metrų, o bendras jų plotas bus beveik 40 tūkst. kv. metrų.

        Čia turėtų būti suprojektuotas biurų pastatas, viešbutis, prekybinės ir viešojo maitinimo įstaigų patalpos, automobilių stovėjimo aikštelės. Taip pat ketinama įrengti skverus, kitas viešąsias erdves su mažosios architektūros elementais, skulptūromis.

        Planuojama, jog maždaug dvejus metus truksiantys "Danės galerijos" statybos darbai bus pradėti šių metų pabaigoje. Numatomos investicijos į šį pastatų kompleksą – apie 170 mln. litų.

        Plačiau skaitykite kovo 5 d. "Vakarų ekspreso" numeryje
        "Vakarų ekspreso" informacija

        Comment


          „Jūros vartų“ projektas stumiamas į priekį

          Eglė Kasperavičiūtė

          Netrukus bus skelbiamas konkursas ir laukiama architektų siūlymų, kokie pastatai turėtų iškilti šalia Kruizinių laivų terminalo.

          Lauks pasiūlymų iš kaimynų

          Konkurso nugalėtojai paaiškės šių metų gegužę. „Klaipėdos laivų remonto“ generalinis direktorius Alvydas Butkus neslėpė, kad konkurso sąlygos bus pateiktos ir architektams iš kitų šalių: latviams, estams, danams, švedams. „Jūros vartais“ labai susidomėjo ir kaimynai latviai.

          Visi siūlymai bus pristatomi klaipėdiečiams gegužės mėnesio pradžioje keltininko namelyje.

          „Priėjimas prie marių, Klaipėdos pilis – uostamiesčio gyventojams labai svarbi teritorija, todėl mes norime, kad klaipėdiečiai pareikštų savo nuomonę ir nenusiviltų šiuo projektu“, – kalbėjo „Klaipėdos laivų remonto“ projekto vadovė Eglė Valiukienė.

          Planas pristatytas

          Pirmas „Jūros vartų“ etapas jau pradėtas įgyvendinti. Atstatyti trys pastatai: buvęs ryžių malūnas, keltininko namelis ir jachtklubas. Jie buvo statomi pagal seną detalųjį planą. Toliau projektui plėtoti reikia specialiojo plano. Jis praeitą savaitę buvo pristatytas Klaipėdos miesto savivaldybei. Galutinis žodis tvirtinant planą teks kultūros ministrui. Pagal specialųjį bus parengtas detalusis planas ir jau kitais metais turėtų prasidėti statybos.

          A.Butkus tikino, kad pačioje Klaipėdos širdyje tikrai neiškils aukšti pastatai, kaip buvo numatyta pirmuose „Jūros vartų“ maketuose. „Danės galerijos“ statinių aukštis neviršys 20 metrų, o bendras pastatų plotas bus 40 tūkst. kv. metrų. Esami kultūros paveldo objektai – P.Lindenau gamyklos slipas ir elingas, liejyklos baras – bus išsaugoti. Griauti numatoma tik sovietinių laikų gamybos cechus.

          Iškils naujas pastatas

          Projekto vykdytoja bendrovė „Klaipėdos laivų remontas“ elingą įsivaizduoja uždengtą ir pritaikytą miestiečių poreikiams. A.Butkus nenorėjo daugiau kalbėti apie konkrečias elingo atstatymo detales, nes dabar laukiama, ką pasiūlys architektai.

          Netoli Danės upės turėtų iškilti naujas pastatas, kuriame įsikurs kavinių, parduotuvių, biurų, viešbutis.

          Į „Danės galerijos“ pastatų kompleksą ketinama investuoti apie 170 mln. litų.

          Antruoju „Jūros vartų“ etapu paaiškės, kaip bus tvarkoma Klaipėdos pilis. Planuojama atnaujinti pilies apsauginį griovį, kurį dabar tiria archeologai. Tačiau kol kas apie šią klaipėdiečiams brangią vietą diskutuojama atsargiai.

          http://www.klaipeda.daily.lt/

          Comment


            Apdengs senąjį elingą



            Jau šią savaitę planuojama skelbti architektūrinį konkursą, po kurio paaiškės, kokie pastatai toliau įgyvendinant "Jūros vartų" projektą papuoš pietinę Danės krantinę tarp Kruizinių laivų terminalo ir jachtų uostelio.

            Konkurso nugalėtojai turėtų būti žinomi jau gegužę, o apie dvejus metus truksiančios statybos, tikimasi, prasidės ateinančių metų pradžioje. Į konkursą bus bandoma privilioti architektų ir iš užsienio.

            Pasak AB "Klaipėdos laivų remontas" generalinio direktoriaus Alvydo Butkaus, norima, kad būsimajame pastatų komplekse įsikurtų nedidukės suvenyrų bei kitokios parduotuvėlės, kavinukės - tai, kas viliotų žmones ateiti. Planuojama, jog čia įsikurs ir biurai bei viešbutis, dalis Lietuvos jūrų muziejaus ekspozicijos.

            Teritorijoje, kurioje tęsiamas "Danės galerijos" vardu pakrikštytas projekto etapas, esama ir nekilnojamųjų kultūros vertybių. Didžiausias iššūkis konkurso dalyviams turėtų būti originali, įdomi ir visiems priimtina idėja, ką įrengti praėjusio amžiaus pradžioje statyto ir į technikos paveldo sąrašą įtraukto P. Lindenau laivų statyklos elingo viduje.

            Pasak A. Butkaus, tam, kad būtų išsaugotos autentiškos elingo konstrukcijos, statinys turėtų būti apdengtas. Konstrukcijas svarstoma eksponuoti jo viduje.

            Numatoma, kad "Danės galerijos" statinių aukštis neviršys 20 metrų, o bendras jų plotas sieks iki 39 tūkst. kv. metrų. Be pastatų bei automobilių stovėjimo aikštelių čia ketinama įrengti ir viešąsias erdves su mažosios architektūros elementais.

            Investicijos į šį projekto etapą turėtų siekti apie 170 mln. litų. Jau padaryti darbai - Keltininko namelio, Karališkojo sandėlio rekosntrukcija, modernaus Ryžių malūno statybos - atsiėjo 17 mln. litų. Pastarosios investicijos turėtų atsipirkti per 15-17 metų.


            Giedrė NORVILAITĖ
            ve.lt

            Comment


              Architektų sąjungos puslapyje patalpintos konkurso sąlygos: http://www.architektams.lt/konkursai/salygos/danes/

              Automobilių saugykla

              Danės galerijos pastatams būtiną parkingą prašome projektuoti dabartiniame elingo pastate. Požeminio parkavimo po būsimais pastatais neprojektuoti. Autentiška elingo konstrukcija privalo būti išsaugota. Parkavimo pastatas turi būti suprojektuotas taip, kad ateity lengvai būtų konvertuojamas į aukščiausio lygio biurų pastatą. Jei pagal normatyvus būtiną parkavimo vietų skaičių „Danės galerijos“ pastatams suprojektavus elingo pastate lieka neišnaudoto užstatymo ploto, viršutiniuose aukštuose iš karto numatyti biurus.
              Numatyti komercines patalpas elingo pirmojo aukšto šiaurinėje pusėje.
              Mašinų saugykla formuojama elingo viduje, neuždengiant elingo elementų. Taip pat pageidautina, kad iš išorės nesimatytų, kad elingo viduje yra automobilių saugykla, t.y. elingas vizualiai yra dominuojantis statinys, vienas svarbiausių šios teritorijos dominančių. Todėl pastatas neturi asocijuotis su garažu bei saugomų automobilių vaizdai neturėtų neigiamai veikti aplinką.
              Paskutinis taisė ValdasJ; 2008.03.10, 12:52.

              Comment


                Parašė ValdasJ Rodyti pranešimą
                Apdengs senąjį elingą



                Pasak AB "Klaipėdos laivų remontas" generalinio direktoriaus Alvydo Butkaus, norima, kad būsimajame pastatų komplekse įsikurtų nedidukės suvenyrų bei kitokios parduotuvėlės, kavinukės - tai, kas viliotų žmones ateiti. Planuojama, jog čia įsikurs ir biurai bei viešbutis, dalis Lietuvos jūrų muziejaus ekspozicijos.

                Teritorijoje, kurioje tęsiamas "Danės galerijos" vardu pakrikštytas projekto etapas, esama ir nekilnojamųjų kultūros vertybių. Didžiausias iššūkis konkurso dalyviams turėtų būti originali, įdomi ir visiems priimtina idėja, ką įrengti praėjusio amžiaus pradžioje statyto ir į technikos paveldo sąrašą įtraukto P. Lindenau laivų statyklos elingo viduje.

                Pasak A. Butkaus, tam, kad būtų išsaugotos autentiškos elingo konstrukcijos, statinys turėtų būti apdengtas. Konstrukcijas svarstoma eksponuoti jo viduje.

                Numatoma, kad "Danės galerijos" statinių aukštis neviršys 20 metrų, o bendras jų plotas sieks iki 39 tūkst. kv. metrų. Be pastatų bei automobilių stovėjimo aikštelių čia ketinama įrengti ir viešąsias erdves su mažosios architektūros elementais.

                Investicijos į šį projekto etapą turėtų siekti apie 170 mln. litų. Jau padaryti darbai - Keltininko namelio, Karališkojo sandėlio rekosntrukcija, modernaus Ryžių malūno statybos - atsiėjo 17 mln. litų. Pastarosios investicijos turėtų atsipirkti per 15-17 metų.


                Giedrė NORVILAITĖ
                ve.lt
                Būtų labai įdomu sužinoti, koks gi yra pačio elingo aukštis ?Man baisu ir pagalvoti, kas bus, kai elingas bus apdengtas.Vakar vaikštinėjau tose vietose ir bandžiau įsivaizduoti, kaip gi tai galėtų atrodyti.Priejau išvada, kad atrodys žiauriai.Lyg didžiulė palapinė.Nežinia, kuo jis būtų apdengtas.Net jai ir vien stiklais (jei veidrodiniais), tai atrodys, kaip masyvus svetimkūnis.Manau, elingas tuom ir žavingas, kad yra lengva konstrukcija, jis permatomas ir ažūriškas.O apdengtas (dar ir parkingas) visa savo žavesį jis praras.Toks "architektūrinis sprendimas" laikytinas paveldo darkimu.

                Comment


                  Kiek skaiciau Statybu Pilote, tai pati elinga kaip tik paliks isoreje, o busimus statinius, ikis i vidu. Manau, kad taip geriausiai butu, nes tada ir jis matytusi, ir ta erdve butu isnaudota, nes dideles visuomenies erdves itin retai pasiteisina.

                  Comment


                    Tai va, kaip vakar jau rašiau, apsilankiau toje vietoje, "Jūros vartuose".Ir pamačiau štai ką: juk "Jūros vartų" statytojai teigia, neva Keltininko namas, Ryžių malūnas ir Karališkasis sandėlis yra "atstatyti".Tai yra netiesa.Be abejo, Karališkasis sandėlis yra restauruotas ir nė kiek nesugadintas, bet kiti pastatai yra pastatyti iš naujo, bet ne atstatyti.Štai, pvz. Keltininko namas.Prieš "atkūrimą" iš pasukamojo tiltelio pusės siena buvo iki pat stogo (iki pat pastato viršaus), tokią prieš karą ir buvo (atvirukų, nuotraukų apstu), o dabar ėmė ir "šiltnamį" padarė.Kaip tai suprasti ?Iš kitos minėto namo pusės (iš Dangės pusės), stiklines dalis atitinkančios laiptinės anksčiau buvo aukštesnės, fachverko "piešinys" kitoks buvo.Ryžių malūnas iš tiesų atrodo gerai, neneigiu, bet jis tikrai nėra atstatytas, kaip teigiama.Ypač blogai atrodo jis iš marių pusės.Ten prilipdytas fachverkinis - kičinis priestatas, smarkiai disocijuojantis su aplinka.Galėtų ,galbūt, ir be jo apsieiti ?O dėl elingo, tai manau, kad užgriozdinus jį parkingais ar kuom kitu, jis praras ažūrines formas ir pavirs į didžiulį svatimkūnį miesto centre.JIs turi būti išsaugotas toks, koks yra dabar.

                    Comment


                      turbūt memelenderis užsimaskavęs

                      Comment


                        Parašė RDA Rodyti pranešimą
                        turbūt memelenderis užsimaskavęs
                        Na aš lygiai taip pat pagalvojau

                        Comment


                          beje kur memelenderis dingo? gal išmetė už žiaurią kritiką?
                          "Neturtėlis- tai žmogus, manantis, kad idėja jam tinka tik tada, jei yra jo paties".

                          Comment


                            Parašė URBANISTAS Rodyti pranešimą
                            beje kur memelenderis dingo? gal išmetė už žiaurią kritiką?
                            Išmetė, bet ne už žiaurią kritiką. Taip pat ir Memelenderio kloną Partizaną.
                            O dabar grįžtam prie temos.

                            Comment


                              Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                              Išmetė, bet ne už žiaurią kritiką. Taip pat ir Memelenderio kloną Partizaną.
                              O dabar grįžtam prie temos.
                              O uz ka ismestas Memelenderis?
                              "Dabar puikus momentas - nueiti ir nusipirkti namą" - sako Amerikos milijardierius Donaldas Trumpas

                              Comment


                                Grius klaipėdietiška Berlyno siena



                                Klaipėdos gimimo vietą nuo likusio senamiesčio sovietmečiu atskyrusi tvora skaičiuoja paskutines dienas. Tad šiemet, praėjus 20 metų nuo Lietuvos Persitvarkymo Sąjūdžio įsikūrimo, gali būti įgyvendintas Klaipėdos Sąjūdžio iškeltas tikslas atiduoti miestui piliavietės teritoriją ir atverti vaizdą į marias.

                                Piliavietės teritorijoje įsikūrusi įmonė "Klaipėdos laivų remontas" šią tvorą norėtų nugriauti jau iki šiemetinės Jūros šventės. Anot jos direktoriaus Alvydo Butkaus, laukiama tik signalo iš miesto valdžios.

                                Klaipėdos meras Rimantas Taraškevičius sako, kad tvora gali būti nugriauta dar šiemet, o iki kitąmet į uostamiestį atvyksiančios didžiųjų burlaivių regatos jos vietoje bus įrengta automobilių stovėjimo aikštelė.

                                "Tvora yra mūsų įmonės balanse, tačiau su miesto valdžia yra sudarytas žodinis susitarimas, jog ją griausime tada, kai bus aptvarkytos piliavietės prieigos", - sakė A. Butkus.

                                Anot jo, vykdant Pilies jachtų uostelio rekonstrukcijos darbus balandį bus pradėtas rekonstruoti ir senasis pasukamasis tiltelis. Rangovai numato jį tvarkyti porą mėnesių, tačiau jei šie darbai nepasibaigs iki Jūros šventės, jos metu piliavietėje gali susidaryti didžiulės žmonių spūstys, nes liktų tik vienas įėjimas į teritoriją - ties Pilies ir Daržų gatvių sankryža.


                                Balandį bus pradėtas rekonstruoti senasis pasukamasis tiltelis. Jei šie darbai nepasibaigs iki Jūros šventės, jos metu piliavietėje gali susidaryti didžiulės žmonių spūstys, nes liktų tik vienas įėjimas į teritoriją
                                "Nugriovus tvorą atsivertų teritorijos erdvės, miestiečiai ir svečiai galėtų lengviau patekti į visus čia vyksiančius renginius", - sakė A. Butkus.

                                Klaipėdos meras R. Taraškevičius teigia, kad signalas griauti tvorą gali būti duotas dar šiemet.

                                "Kol kas šios tvoros griauti dar nereikia, nes atsivertų tik statybinė aikštelė - dabar čia vyksta Pilies jachtų uostelio rekonstrukcijos darbai. Taip pat prieš griaunant dar reikia sutvarkyti aplinką - negalima atverti netvarkingos teritorijos", - sakė meras.

                                Jis patikino, kad tvoros tikrai nebeliks iki 2009 metų liepos, kai Klaipėdoje pirmą kartą finišuos didžiausia pasaulinė didžiųjų burlaivių regata "The Tall Ships' Races". Vietoje tvoros bus įrengta iki 200 vietų automobilių stovėjimo aikštelė.

                                "Tokia aikštelė čia turėjo atsirasti dar anksčiau, nes šalia Daržų ir Pilies gatvių stovinčiame sporto salės pastate po rekonstrukcijos buvo numačiusi įsikurti Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija. Dėl to prie šio pastato buvo suformuotas sklypas automobilių stovėjimo aikštelei įrengti. Kadangi direkcijos planai pasikeitė, reikės atlikti atitinkamas procedūras. Tačiau jas tikrai baigsime dar šiemet", - tikino R. Taraškevičius.

                                Beje, dar galioja 1994 m. sausio 13 d. Vyriausybės priimtas nutarimas "Dėl Klaipėdos pilies komplekso regeneravimo", kuriame numatyta, jog "Klaipėdos laivų remontas" gamybinę veiklą turi nutraukti iki 2009 metų.

                                www.ve.lt

                                Comment


                                  Mėnuo laiko labai mažas laiko tarpas tokiam konkursui.
                                  Architektas - ne žmogus

                                  Comment


                                    Parašė biesatis Rodyti pranešimą
                                    Mėnuo laiko labai mažas laiko tarpas tokiam konkursui.
                                    Pratęsė iki gegužės 19.

                                    Bus matyt kaip čia jis baigsis. Ypač įdomu kiek architektų iš užsienio dalyvauja, nes konkursas kaip ne kaip tarptautinis
                                    Propoganda ir penas mintims >>>

                                    Idėjos, mokslo pasiekimai ir įdomybės
                                    www.ted.com

                                    Comment


                                      Čia daug kas bus įdomu
                                      Architektas - ne žmogus

                                      Comment


                                        dziugu girdeti kad graziausios ir seniausios klaipedos vietos taip tvarkomos.po 2-3 metu ta teritorija turetu atrodyti tikrai graziai.apskritai klaipeda atrodo tampa tam tikra prasme kurortiniu miestu.na bet cia mano nuomone gal taip ir nera

                                        Comment


                                          Parašė svetimaz Rodyti pranešimą
                                          dziugu girdeti kad graziausios ir seniausios klaipedos vietos taip tvarkomos.po 2-3 metu ta teritorija turetu atrodyti tikrai graziai.apskritai klaipeda atrodo tampa tam tikra prasme kurortiniu miestu.na bet cia mano nuomone gal taip ir nera
                                          Teritorija tikrai svarbi ir šitas konkursas sukurs visos tolimesnės teritorijos raidos pagrindus. Paskelbus darbus bus aišku ar tai bus tikras, pasididžiavimo vertas Klaipėdos objektas ar tiesiog bus eilinė neišnaudota galimybė ir sudirbta teritorija. Tokias blogas mintis sėja labai įsakmios konkurso sąlygos, gatavas detalusis planas (kuriuo reikia vadovautis - kpš??) ir faktas, kad norima elingą paversti daugiaaukšte mašinų stovėjimo aikštele.

                                          Papildymas: Dar nerimą kelia, kad tai tik architektūrinis konkursas, nors vykdoma teritorijos, su savita pramonine praeitimi ir užstatymu, konversija į visuomeninę erdvę. O kur urbanistika ??? Gal apsiriboja tik reikalavimu pateikti 1:500 teritorijos dangų brėžinį (plytelės, žolytė ir pan). Tiesiog mano nuomone, tai labiau viešojo pirkimo konkurso vertos sąlygos, o ne reprezentainės miesto erdvės kūrimo.

                                          Įdomu kodėl Elertas ir miestiečiai tyli ... matyt kaupia informaciją ir laukia kol bus paskelbti darbai ... ir dar manau, kad vertinimo komisija silpnoka ... Belieka laukti.


                                          Beje iki kurorto Klaipėdai toli - nebent mašinų išmetamosios dujos ar Dangės vanduo būtų tos natūralios gamtos gėrybės, gerinančios sveikatą
                                          Paskutinis taisė tricky_kid; 2008.03.27, 14:06. Priežastis: papildymas
                                          Propoganda ir penas mintims >>>

                                          Idėjos, mokslo pasiekimai ir įdomybės
                                          www.ted.com

                                          Comment

                                          Working...
                                          X