Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Projektas „Jūros Vartai“

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Dar siektiek vaizdu i ta tema: fabriku konversijos Tampere mieste Suomijoj.

    Tivoli restoranas, isikures Siperia verslo centre. Anksciau cia buvo trikotazo fabrikas:


    Vapriikki muziejus isikures taipogi buvusiam fabrike:




    Comment


      Pilies uostas priims apie 200 laivų


      Iki balandžio vidurio ketinama nuleisti į vandenį Pilies jachtų uosto pontonines prieplaukas, žiemojusias ant kranto, pasirengti priimti turimus ir būsimus klientus. Šiemet uoste planuojama priimti apie 200 nuo 5 iki 15 m ilgio laivų.

      AB "Klaipėdos laivų remontas" (KLR) padaliniui Pilies jachtų uostui šių metų sezonas ypatingas tuo, jog teks priimti ir aptarnauti tarptautinės regatos "Baltic Sprint Cup" dalyvius, kurių laivai bus švartuojami Danės upėje. Tad skubama iki liepos vidurio, iki Jūros šventės, įrengti ir sutvarkyti visą infrastruktūrą.

      Prieplaukos sieks kilometrą

      Kol kas Pilies jachtų uosto baseine dar tuštoka
      Šiuo metu Pilies jachtų uoste, angaruose (elinguose )ir ant krantinių, yra 105 laivai. Žiemą paprastai visi laivai iškeliami ant kranto. Pernai paskutinieji ištraukti lapkritį.

      Pasak Pilies jachtų uosto kapitono Kastyčio Bartusevičiaus, kol kas uostas dar tiek neužsidirba, kad pats išsilaikytų. Pernai ir užpernai bendrovė nemažai investavo į pontonines krantines, kurių turima apie 800 metrų.

      Šiemet vėl reikės pirkti pontoninių krantinių, nes gauta 30 paraiškų laivams laikyti iš visiškai naujų klientų. Be to, pasak K. Bartusevičiaus, dar būtina turėti 10-15 rezervinių vietų. Kartais esant nepalankioms oro sąlygoms uostelyje laikinai glaudžiasi apie 20 laivų.

      Taigi Pilies jachtų uostui šiemet gali tekti priimti 200 laivų. Norint visus juos sutalpinti baseine šiemet ketinama pirkti dar apie 150 m naujų pontoninių krantinių. Tad greitai jų ilgis šiame uostelyje sudarys beveik kilometrą.
      Kol kas Pilies jachtų uosto baseine dar tuštoka

      Laivų daugėja

      Pernai Pilies jachtų uostas turėjo 150 nuolatinių klientų, kurių laivai glaudėsi jame, ir 380 svečių iš užsienio šalių jachtų. Užpernai nuolatinių klientų turėta tik 110, o užsieniečių laivų - 250.

      Beje, iš 150 laivų, jachtos sudarė tik 30 proc., kiti buvo motoriniai laivai, kateriai. Pasak K. Bartusevičiaus, pirmenybę teikiančio jachtoms, ko gero, taip yra todėl, kad jachtas bent jau iš pradžių yra sunku išmokti valdyti, reikalingas specialus pasirengimas, o perprasti motorinio laivo vairavimo specifiką kur kas paprasčiau.

      K. Bartusevičiaus teigimu, Pilies jachtų uoste nėra laikomi turtingųjų Lietuvos žmonių laivai. Daugiausia jie priklauso vidutines pajamas gaunantiems klientams, bendrovėms. Pavyzdžiui, čia savo jūrinį katerį "Viktoria" laiko AB Klaipėdos jūrų krovinių kompanija (KLASCO). Iš žinomiausių Lietuvoje žmonių savo laivelį Pilies uoste laiko Lietuvos krepšinio žvaigždė Arvydas Sabonis.

      Jachtų uosto kapitonas sako, jog lietuvaičiai jau pradeda pamažu įsigyti ir jachtų, ir netgi naujai pastatytų, tad Lietuvoje mažųjų pramoginių laivelių turėtų daugėti.
      Šiame pastate įsikurs Pilies jachtų uosto jachtklubas

      Bus atidarytas jachtklubas

      Šiame pastate įsikurs Pilies jachtų uosto jachtklubas
      Ruošiantis aptarnauti "Baltic Sprint Cup" regatą tikimasi, jog iki liepos vidurio duris atvers Pilies jachtų uosto jachtklubas, vadinamasis jachtingo centras, kurį birželio vidurį jau turėtų vertinti Valstybinė komisija.

      Jis įsikurs renovuotame pastate, buvusiame uosto sandėlyje, kuris priklauso paminklosaugos objektams. Pastatas restauruoti pradėtas pernai balandį. Paliktos autentiškos visos jo konstrukcijos. Tik pirmas aukštas apmūrytas, o antras, trečias ir ketvirtas yra mediniai.

      Sename restauruotame pastate bus parduotuvė, restoranas, buriuotojams skirti dušai, tualetai, nuomojamų kambarių, netgi drabužių skalbykla ir džiovykla. Taigi čia bus teikiamos visos paslaugos, kurių gali prireikti buriuotojams. Užsukus minėtos regatos dalyviams, šiame pastate įsikurs ir spaudos centras.

      Iki šiol buriuotojų poreikiams tenkinti turėtas pastatėlis Pilies uoste iki liepos vidurio turėtų būti nugriautas, infrastruktūra sutvarkyta.

      Rekonstrukcija netrukdys

      Dabar Pilies jachtų uostas apima visą vandens baseiną nuo pasukamojo tiltelio, tiek vidinėje AB "Klaipėdos laivų remontas" nuomojamoje teritorijoje, tiek išorinėje, vadinamoje pilies fosoje. Kai AB "Smiltynės perkėla" keltas nebebus švartuojamas senojoje perkėloje prie Danės krantinės, o perkeltas šalia kruizinių laivų krantinės, mažieji laiveliai ir jachtos bus švartuojami prie krantinių ir Danės upėje.

      Į Pilies jachtų uostą bus investuojamos Europos Sąjungos (ES) lėšos, kurias gauna Klaipėdos miesto savivaldybė. Jo rekonstrukciją ketinama pradėti šių metų pavasarį. Pradedamas įgyvendinti projektas "Jūrinio turizmo infrastruktūros Lietuvoje plėtra - jachtų ir mažųjų laivų prieplaukos Klaipėdos piliavietėje įkūrimas" ("Jūrtur"), kurio metu bus rekonstruotas ir Pilies uostelis, ir Danės upės krantinės abiejose pusėse nuo Kuršių marių iki Biržos tilto. Projektui skirta beveik 28 mln. Lt iš ES, ir apie 2 mln. Lt skirs Klaipėdos savivaldybė. Jis turi būti baigtas įgyvendinti iki 2008 metų rugsėjo mėnesio pabaigos.

      Planuojami rekonstrukcijos darbai, pasak K. Bartusevičiaus, neturėtų trukdyti Pilies jachtų uostui teikti įprastos paslaugos nei šiemet, nei kitąmet. Darbai bus derinami ir su užsakovu, ir su operatore.

      Valentinas UBAS
      www.ve.lt
      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

      Comment


        o taip! labai džiugios naujienos

        Comment


          Dėl Ryžių malūno išgriautas istorinis bokštas

          2007 03 27 / 20:30 /
          Asta Kažukauskienė
          lrt.lt

          Kultūros paveldo departamento specialistai aiškinasi, ar statybos darbus Klaipėdos piliavietėje vykdanti bendrovė neišardė vertingų istorinio gynybinio bokšto liekanų. Statybos darbų užsakovai neigia padarę kokios nors žalos, pranešė LTV „Panorama“.

          Vienas iš Klaipėdos istorikų praėjusią savaitę plaukdamas keltu pastebėjo šalia atstatomo senojo Ryžių malūno, anot jo, drastiškai vykdomus žemės kasimo darbus. Jis spėja, kad dėl to iš seno gynybinio bokšto pamatų liko tik akmenų krūva.

          „Atkreipiau dėmesį į tą situaciją todėl, kad maždaug šitoje vietoje yra buvęs XVII a. gynybinis bokštas“, – pasakoja istorikas, Klaipėdos miestiečių iniciatyvinės grupės narys Dainius Elertas.

          Istorikai pasakoja, kad maždaug šioje vietoje stovėjęs gynybinis bokštas ilgus metus saugojo Danės upės žiotis. XX a. pradžioje, tiesiant geležinkelio atšaką, jis buvo nugriautas. Tuometinė spauda dėl to labai apgailestavo.

          „Memelio kembot“ 1922 m. įspėjo, kad tiesiant geležinkelį bus nugriautas labai svarbus istorijos paminklas – buvęs bokštas, kuris turėjo susisiekimą po vandeniu tuneliais su pilimi“, – LTV pasakojo istorinių knygų apie Klaipėdą leidėjas Kęstutis Demereckas.

          Kultūros paveldo specialistai sako, kad pirminiais duomenimis, priestatą prie atstatomo Ryžių malūno, kuriame bus įrengtas viešbutis, statanti bendrovė žemę toje vietoje iškasinėjo neatlikusi privalomų archeologinių tyrimų.

          „Neabejojame, kad kultūrinis sluoksnis ten turėjo būti pažeistas. Pagal mačiusių žmonių signalus mes ir nuvykome ten, kadangi buvo matomi seno tilto poliai ir galbūt piliavietei priklausančio bokšto liekanos. Bet šiandien mes negalime pasakyti, ar išties jie toje vietoje buvo“, – sako Kultūros paveldo departamento Klaipėdos padalinio vyr. inspektorius Laisvūnas Kavaliauskas.

          Statybos darbų užsakovai teigia atlikę archeologinius tyrimus. Dabar jie tenukasę apie 50 cm, todėl tyrimų atlikti nereikėję ir žalos paveldui nepadaryta. Papildomai tyrinėti, anot jų, reikės pradėjus aplinkos tvarkymo darbus.

          „Būtent jau vykdant tuos darbus, tuos reikalavimus mes ir turėsim įvykdyti. Tai mes ir darysim“, – LTV „Panoramai“ sako „Klaipėdos laivų remontas“ generalinis direktorius Alvydas Butkus.

          Kultūros paveldo specialistai sako, kad jei bus nustatyta, kad statybininkai pakenkė vertingam istoriniam palikimui, jiems bus skirta maksimali – iki 3 tūkst. Lt. – bauda.
          www.lrt.lt
          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

          Comment


            Net nezinau juoktis ar verkti su tokiom baudom...

            Comment


              labai įdomu, kokios ten buvo paminklotvarkos sąlygos šitai teritorijai. jei ten kažkas itin vertingo buvo, turėjo būti prieš tai viskas iškapstyta, nubraižyta ir užfiksuota. aišku nežinau 80% aplinkybių, bet iš šono kartais atrodo ,kad paminklosaugininkai susizgrimba tik tada kai ką sugriauna, ar savaime kas nugriūna.
              patiko frazė: "praėjusią savaitę plaukdamas keltu pastebėjo .. ''. nieko nuostabaus , kai paminklosauginė priežiūra vykdoma tokiais metodais

              Comment


                Jei neklystu tai D. Elertas yra is juru muziejaus laivu istorijos skyriaus. Taigi cia ne jo darbas statybas tikrinti. Todel ir pastebejo tik praplaukdamas keltu bei pranese kaip susirupines pilietis. Aisku kyla kitas klausimas- ka veikia tie, kuriem priklauso tvarka priziuret?

                Comment


                  Parašė shoklys Rodyti pranešimą
                  Aisku kyla kitas klausimas- ka veikia tie, kuriem priklauso tvarka priziuret?
                  Tie kurie turi priziureti dabar pirmuosiuose laikrasciu puslapiuose pozuoja (sios dienos "Vakaru eksprese").
                  Geriau tegu p.Elertas rupinasi celiuliozes virimo cecho pastatu-ka tikrai butina apsaugoti,o cia............kai saukstai po pietu......
                  Aplamai i paminklosaugininkai kur ziuri?-valdovu rumus atstatineja,Šliosbergo namus griauna,suraso aptakias rekomendacijas,kurias gudresnieji lengvai apeina.

                  Comment


                    Parašė uzstatymas Rodyti pranešimą
                    Aplamai i paminklosaugininkai kur ziuri?-valdovu rumus atstatineja,Šliosbergo namus griauna,suraso aptakias rekomendacijas,kurias gudresnieji lengvai apeina.
                    jei prisimint tą istoriją, tai pati Paminklosaugos komisija nubalsavo, kad reikia griauti autentišką statinį. tik restauratorių dėka buvo pasiektas kompromisas.
                    "Jūros vartų" projekte manau irgi turėtų dalyvauti architektai restauratoriai kartu su archeologais. visgi pilių kompleksas.
                    Štai Vilniaus pilių kompleksas turi rezervato statusą, ir teoriškai be archeologo niekas nieko negali kapstyti.

                    Comment


                      Parašė uzstatymas Rodyti pranešimą
                      Geriau tegu p.Elertas rupinasi celiuliozes virimo cecho pastatu-ka tikrai butina apsaugoti,o cia............
                      Ne be jo pastangų jis įtrauktas į saugomų objektų sąrašą, tai padidina apsaugą, bet negarantuoja, nes sėkmingai gali ir išbraikti iš sąrašo, po "ekspertų išvadų". Prieš mėnesį ar du (maždaug) buvo reportažas per Balticum (nupirktas?), pagrinde šnekėjo A.Kuzmarskis (AB "Bega", kurios teritorijoje yra cechas, šefas): buvo atvažiavę ekspertai iš Vilniaus, ir pamatė, kad būklė žymiai blogenė nei tikėjosi (supuvo gelžbetoninis karkasas? ) ir pan. O geriausiai nuskambėjo paskutinis reportažo sakinys(maždaug taip): "ar pasiryžę iniciatyvus miestiečiai, kurie siekia išsaugoti cechą surasti ar surinkti tokią pinigų sumą" (cecho restauracijai).......
                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                      Comment


                        AŠ mačiau daug "Jūros vartų" maketų . Gal kas galit pasakyt ar įmest foto, kuris gi yra tikras ?
                        ⌂╠═╗⌂⌂⌂
                        ⌂╚╤╬╧╤╤╣⌂⌂⌂
                        ⌂ ⌂ ╢□□⌂⌂⌂□⌂

                        Comment


                          Parašė Hazard Rodyti pranešimą
                          AŠ mačiau daug "Jūros vartų" maketų . Gal kas galit pasakyt ar įmest foto, kuris gi yra tikras ?
                          Toks galutinis vargu ar išvis gali egzistuoti šiuo metu.
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            Ryziu malunas, keltininko namas, senieji sandeliai, senoji perkela:


                            Ryziu malunas:

                            (kaip supratau salia to gelsvo krano yra atkastieji pamatai del kuriu neseniai surmulys kilo)

                            Is elingo puses:


                            Irklavimo baze is to paties tasko:


                            Jachtklubas:


                            Elingas is piliavietes puses:


                            Einant link elingo:

                            Comment


                              Kitu kampu:


                              Atrodo, kad tą geležinkelio liniją tiesiant ir liko tik bokšto pamatai po žeme.

                              Beje geležinkelio kelių nebedaug liko teritorijoje, o maps.lt dar rodo kelius palei Pilies gatvę ir iki upės beveik, šalia sandėlio seno. Toje vietoje prieš kokius 8 (maždaug) metus mačiau manevrinį šilumvežį, bet neprisimenu kada išardė tuos kelius.

                              P.S. sandėliams tarp perkėlos ir keltininko namo reikia gražinti autentišką stogo vaizdą.
                              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                              Comment


                                Dekui, sitos nuotraukos dar neteko matyt. Beje, tie sandeliai kaip suprantu "Juros vartam" nepriklauso. Gal yra zinomi kokie planai ka su jais zadama daryt?

                                Paskutiniai kadrai is mano pasivaiksciojimo po "Juros vartus":

                                "Juros vartai" nuo kruiziniu laivu terminalo puses:


                                Dar karta elingas su savo lobiais (uz jo matosi Lindenau statyklos pastatai, kurie taipogi turetu islikti):


                                Vienas is islikusiu Lindenau laivu statyklos pastatu:


                                Kruiziniu laivu terminalas:


                                Pastatas uz jachtklubo:
                                Paskutinis taisė ValdasJ; 2007.04.15, 15:55.

                                Comment


                                  Apie tų sandėlių tvarkymą neteko nieko girdėti, bet gerai, kad stogai (nors ir ne autentiški) geros būklės.

                                  O apie namo prie jachtklubo tvarkymą buvo kalba? Visada rašė, kad pirmame etape bus tvarkomi seni pastatai, bet apie pastarąjį tyla. Gal pakankamai geros būklės, nors kosmetinio remonto reikėtų. Apie pesimistinį variantą nesinori net pagalvoti.

                                  Kruizinių laivų terminale karaliauja žvejybiniai

                                  Ačiū už vaizdus.
                                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                  Comment


                                    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                    O apie namo prie jachtklubo tvarkymą buvo kalba? Visada rašė, kad pirmame etape bus tvarkomi seni pastatai, bet apie pastarąjį tyla. Gal pakankamai geros būklės, nors kosmetinio remonto reikėtų. Apie pesimistinį variantą nesinori net pagalvoti.
                                    Kiek perziurejau planu ir maketu sito namuko niekur nesimato...

                                    Comment


                                      Parašė shoklys Rodyti pranešimą
                                      Kiek perziurejau planu ir maketu sito namuko niekur nesimato...

                                      Tai tuoj turėtų prasidėti kalbos apie nevertingumą...
                                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                      Comment


                                        Išsiunčiau žinutę forumo nariui MatuiM su klausimu dėl šio pastato, tai lauksim atsakymo.

                                        Jis Matas Macijauskas, "Eikos" atstovas forume.
                                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                        Comment




                                          Comment

                                          Working...
                                          X