Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Savanorių prospekto projektai Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • ernissss
    replied
    Statinio rekonstravimas ir statinio griovimas yra statinio statybos rūšys. Rekonstrukcijos atveju statybos ir projektavimo procesai, daugeliu atvejų, vyksta gerokai lėčiau nei naujos statybos. Tai yra normalu, plius, statytojas iš savo pusės gal irgi turi tam tikrų trikdžių. Svarbu, kad juda

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Reiktų sugražinti istorinę teisybę ir leisti auginti daržus aplink Kauno pilį.

    Komentuoti:


  • CloudmakerLT
    replied
    Parašė ernissss Rodyti pranešimą
    Tai jau senokai prasidėjo. Ar tas valymas nesiskaito pradžia? Yra projektas, darbai vyksta.
    vežlio tempu juda... Su pauzėm ir pirikūrais, kartais atrodo lyg aktyviau pradeda kažką ardyti, Bet kol ardai, tol dar nestatai

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Palauk truputį, prieš kelis metus dar stovėjo medinės lūšnos "prospekto perimetre".
    Valensijoje galimai nėra kolektyvinių sodų 10 km nuo centro, į kur išsikėlė pusė miesto gyventojų.
    Dar ir dabar nemažai stovi, o arčiau nei kilometras nuo senamiesčio dar gaidžiai gieda ir kanalizacijos žmonės neturi.

    Komentuoti:


  • ernissss
    replied
    Parašė CloudmakerLT Rodyti pranešimą
    Atrodo lyg Juze vis daugiau ir daugiau valo, gal kazkas rimto jau greit prasides?
    Tai jau senokai prasidėjo. Ar tas valymas nesiskaito pradžia? Yra projektas, darbai vyksta.

    Komentuoti:


  • CloudmakerLT
    replied
    Atrodo lyg Juze vis daugiau ir daugiau valo, gal kazkas rimto jau greit prasides?

    Daina irgi apsimontavus, kas joje po to bus?

    O Algiro priestatas atrodo jau visai finiso tiesiojoje
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą

    Metro, tarpmiestinis traukinys, tramvajus, autobusas, taksi, dviratis, motoroleris, car-sharing, laivelis ir t.t.
    Aš turėjau omeny Kauną, be abejo Amsterdame visi taip gyvena ir problemos nemato.

    Komentuoti:


  • Taj Mahal
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
    Toje Amsterdamo nuotraukoje atrodo lyg viena stovėjimo vieta yra ant kokių trijų butų. Kur reikės statyti metalo laužą? Negi eiti pėsčiomis?
    Metro, tarpmiestinis traukinys, tramvajus, autobusas, taksi, dviratis, motoroleris, car-sharing, laivelis ir t.t.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Toje Amsterdamo nuotraukoje atrodo lyg viena stovėjimo vieta yra ant kokių trijų butų. Kur reikės statyti metalo laužą? Negi eiti pėsčiomis?

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Palauk truputį, prieš kelis metus dar stovėjo medinės lūšnos "prospekto perimetre".
    Valensijoje galimai nėra kolektyvinių sodų 10 km nuo centro, į kur išsikėlė pusė miesto gyventojų.

    Komentuoti:


  • dangoraižistas
    replied
    Modernus pavyzdys. Prospektas Valensijoje. Taip turėtų atrodyti pagal važiuojamosios dalies mastelį Savanroių pr. Kaune.
    Click image for larger version

Name:	c3b02ef4-e292-4b37-98c5-aafa9907ba93_16-9-discover-aspect-ratio_default_0.jpg
Views:	2185
Size:	224,3 kB
ID:	2052534

    Komentuoti:


  • dangoraižistas
    replied
    Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
    Kaunas, šita vieta.
    Urbanistinė Tragedija. Prospektas, kuriame turėtų būti įspūdinga architektūra kaip kokios Varšuvos, Prahos, Madrido, Valensijos, Rygos svarbesnėse gatvėse – perimetrinis daugiaaukštis užstatymas (mažiausiai 5, bet geriau 8-9 aukštai – pagal gatvės plotį), statosi tipinius prekybinius paviljonus ir dviaukščius odontologų kabinetus. Čia kas, ar miestas su 600k metropolitan populiacija, ar Šilalė?

    Ispanijos pusės milijono dydžio miestas. Architektūra aišku būtų kitokia, bet jūs supratote idėją (mastelis, perimetras, pastatai, prekyba ir kt.).
    Click image for larger version  Name:	1947.05-Un-guardia-urbano-regula-el-tráfico-en-la-plaza-del-Caudillo-FOTO-EFE-1920x1264.jpg Views:	0 Size:	434,7 kB ID:	2052532

    Komentuoti:


  • Taj Mahal
    replied
    De Pijp ar Jordaan turi 20'000-25'000 gyventojų per km2. Ir reikėtų nepamiršti kad ten daug žalumos ir vandens. Ir labai daug komercinio ploto bei viešbučių. Dainava, kuri yra tankiausiai apgyvendintas Kauno rajonas, su gausybe sovietinių daugiabučių – apie 10‘000 gyv/km2.

    Komentuoti:


  • Taj Mahal
    replied
    Kai pamatai kad Amsterdamo mažaaukščių pastatų rajonai turi žymiai didesnį gyventojų tankumą nei Sovietiniai miegamieji rajonai, pasidaro nebejuokinga.


    Komentuoti:


  • Taj Mahal
    replied
    Ir kad baiktusi tokie dalykai kurie praktikuojami ir priemiesčiuose ir mieste.
    Gatvės nėra logiškai planuojamos, gaunasi belekas ir belekaip.

    Lidl apie kurį kalbėjom irgi į šitą pusę traukia.

    Komentuoti:


  • Taj Mahal
    replied
    Ir kad išnyktų Sovietinis išplanavimas kurį vis dar praktikuoja šiais laikais:

    Komentuoti:


  • Taj Mahal
    replied

    Norėčiau kad nebebūtų to sovietinio miestų išplanavimo, kur gatvės priemiesčiuose belekur ir belekaip. O aplink daugiaaukščius paliekama nemažai "mirusio ploto". Arba betoninis "parkavimo ežeras" arba dar blogiau – erdvės kurios absoliučiai niekam nenaudojamos.

    Paskutinis taisė Taj Mahal; 2023.05.21, 14:38.

    Komentuoti:


  • ernissss
    replied
    O kodėl liftų šachtos negali būti mūrinės arba plieninės?

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
    O kokio pagerėjimo laukiama?


    gal nusistovėjusių statybinių medžiagų kainų ir kiekių trūkumo.


    Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
    Kaunas, šita vieta.
    čia dar tik projektas, ne statybos. Dar reikia ir mažiausiai tris pastatus nugriauti, tai juos gal ir nugriaus kaip padarė Varnių g.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą

    "Rinka pasirūpins" gerai veikia kai yra kokybę skatinančios taisyklės.
    O kai bet kas gali daryti bet ką, nes "rinka taigi laisva", tai bet kas ir gaunasi.
    Lietuvos urbanistikoje labai trūksta kokybę palaikančių taisyklių ir tas matosi ir jaučiasi.

    Pavyzdys iš kitos srities:
    DDT (dichlorodiphenyltrichloroethane) yra žiauriai efektyvus ir pigus pesticidas.
    Rinka jo mielai pasiūlytų ir kokiais tik nori kiekiais. Ir neperseniausiai siūlė. Dabar jis uždraustas dėl toksiškumo.

    Rinka turėtų būti laisva ir tai gerai veikia, kai yra kokybę palaikančios taisyklės.
    Kokybę palaikančios taisyklės šiuo atveju yra energetinės klasės, kad liftų šachtos turi būti betoninės, kad negali stogų dengi asbestiniu šiferiu, dažyti toksiškais dažais...uždrausta dėl toksiškumo.

    O tu siūlai pesticidus fasuoti ne po 25kg (žemaaukštis pastatas), o būtinai po 1 toną (daugiaaukštis pastatas)

    Komentuoti:

Working...
X