Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Laisvės Alėjos rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Smauglys Rodyti pranešimą
    Kam nepatinka transportas, kraustykitės į vienkiemį su dviračiu. Galėtų ir LA leisti, vistiek ten tuščia pastoviai.
    Taves uzmirsome paklausti ka mums daryti.
    Automobiliu LA nebus ir tai yra daugumos Kaunieciu noras... aciu Dievui dauguma sveikai masto.
    Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
    Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

    Comment


      Parašė Tomas Rodyti pranešimą
      Ir taip sunaikintum bene judriausias Kauno centro gatves.
      Nea, atvirksciai, daugiau zmoniu eitu kojom.... daugiau sveikatos ir maziau pavoju...
      Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
      Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

      Comment


        Parašė aras991 Rodyti pranešimą
        Kiekviena diena einu. Zmoniu srautas didelis visa diena. Niekur kitur tiek zmoniu nepamatysi Kaune. Todel nereik kalbet nesamoniu.
        Ir as kiekviena diena einu ir galiu patvirtinti kad taip ir yra. Matyt automobiliu entuziastai LA buna pora kartu per metus ir jiems visiskai nusispjauti i ja. O man nenusispjauti, nes pastoviai ten bunu.
        Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
        Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

        Comment


          kad dar zmones tuo butaforiniu dviraciu taku nevaiksciotu, tai isvis svajone butu.

          Comment


            Parašė Sigitukaz Rodyti pranešimą
            kad dar zmones tuo butaforiniu dviraciu taku nevaiksciotu, tai isvis svajone butu.
            Cia irgi beda, bet nemanau, kad kas nors pasikeis šiuo klausimu. Reikia tiesiog buti pasirengusiam stabdyti. Na galbūt perspėjami ženklai šiek tiek padėtų.

            Comment


              Ne taip seniai teko apsilankyti Laisvės Alėjoje. Žmonių labai mažai, o priėjus tą galą, kur stovi soboras vaizdas ypač nejaukus: nei vieno žmogaus kiek akis užmato, labai tylu ir blausus apšvietimas. Lankiausi savaitgalį vakare apie 8-9val. Be rekonstrukcijos manau niekas ten nepajudės. Tuo tarpu dėl automobilių, manau nereikia išsigalvoti nesąmonių, ji yra ir turi likti tik pėsčiųjų. Beje, gal jau buvo kažkur apie tai kalbėta, tačiau vistiek parašysiu: šiandien per žinių radiją buvo užsiminta, kad ūkio ministerija svarsto apie 80mln Lt skyrimą Laisvės alėjos rekonstrukcijai.

              Comment


                Parašė aras991 Rodyti pranešimą
                ...Na galbūt perspėjami ženklai šiek tiek padėtų.
                Kaip Rygoje raudonai nudazyti, tikrai butu daugiau pastebemi tie takai...
                Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                Comment


                  kai kuriems leituviams reik vos ne per kojas pervaziuot kad jie dvirati pastebetu, bet gal but todel ir vazineju gatvem kad nekvarsint del kazkokiu bukagalviu savo galvos.

                  Comment


                    Mano asmenine nuomone, tai grindinio rekonstrukcija tikrai nėra toks mirtinas dalykas, kad kaip kai kurie bando teigti. Ką tai pakeis? Estetinis vaizdas - taip, bet patrauklumo tai nepridės.
                    Iš ties yra sunku pasakyt, "ką daryt", nes kiekvienoj LA atkarpoje kyla vis kitokių minčių. Faktas tas, kad kaip ir buvo minėta, LA turi keistis, turi kažkas rūpintis jos ateitimi, nes iki šiol ji buvo palikta likimo valiai. O tai ir padarė meškos paslaugą... Jokios vizijos, jokio planavimo, tai viskas ir nuėjo užmarštin.

                    LA paverst gatve tikrai nėra prasmės, nes aplinkinės gatvės visiškai tenkina šiandieninius eismo srautus ir iš jų labai greitai galima pasiekt LA.

                    Rimtas argumentas ir svarstytinas klausimas yra toks: ką mes galima rasti LA, ko nerastume kitur? Tai ir reikėtų stumt pirmyn. Reik atkurti buvusius traukos objektus, sukurti naujus.

                    Iš esmės LA gaivinimas tai nėra tik pačios LA rekonstrukcija, tai turi būt viso miesto vizijos keitimas. Reik rūpintis ne tik traukos objektais, bet ir saugumu, susisiekimu, turistų apnakvindinimu ir pan.
                    Ir viskas susiveda į neveiksnią valdžią, kuri nesiima realių veiksmų, o tik išleidžia pinigus visokioms studijoms ir analizėms, kurios taip ir atgula stalčiuose.
                    Aišku, koją kiša sulėtėjusi ekonomika, bet ir tai tikrai neturėtų daryt įtakos žmonių laisvalaikiui, kurio metu tiesiog būtų išeinama pasivaikščioti po miesto centrą.

                    Nors vasaros metu praktiškai LA visai neblogai gyvuoja, kavinės pilnos ir tikrai nieko negalima blogo pasakyt, nebent tik didinti kavinių kiekį Ir dar norėtųsi, kad gyvenimas ten nesibaigtų su tamsa, o tęstųsi ir nakties metu.

                    Comment


                      Jei kas atsimena, Miesto sode anksčiau vykdavo koncertai, kol pasipiktine vietiniai jų neuždraudė. Neatsimenu net kokia muzika būdavo, tik žinau kad žmonių ten netrūkdavo..

                      Comment


                        Jo Gyvas sodas buvo jega, projektas nekainuojantis daug islaidu... bet tada pensininkai gyvenantys Laisves alejoje pradejo skustis, kad Panoramos negirdi ir viskas buvo uzraukta...

                        Comment


                          Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                          Taves uzmirsome paklausti ka mums daryti.
                          Automobiliu LA nebus ir tai yra daugumos Kaunieciu noras... aciu Dievui dauguma sveikai masto.
                          Miestui būtų naudingas K.Mindaugo prospekto pavertimas max. 4 eismo juostų pakrantės alėja su normalia pėsčiųjų promenada Nemuno krante. Bet aklas užsispyrimas dėl automobilių ir pėsčiųjų atskyrimo ir tariamo jų nesuderinamumo neleistų ir to padaryt ...
                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                          Comment


                            Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                            Miestui būtų naudingas K.Mindaugo prospekto pavertimas max. 4 eismo juostų pakrantės alėja su normalia pėsčiųjų promenada Nemuno krante. Bet aklas užsispyrimas dėl automobilių ir pėsčiųjų atskyrimo ir tariamo jų nesuderinamumo neleistų ir to padaryt ...
                            Dabartinis KM modelis 4x2 neveikia, nes 1 juosta skirta parkavimui, 2 juosta manevravimui i/is parkavimo, 3 juosta vaziavimui, 4 juosta apsisukimui. Realiai is 4 juostu tik viena (trečia) tinka eismui ir tai tik vasara. Ziema, kai parkuoja 2 juostoje ir 3 skirta manevravimams, nelieka nei vienos (is aštuonių) juostu normaliam eismui. Tas pats butu ir LA jei ten leisti ivaziuoti automobiliams, nebutu vietos nei zmonem, nei automobiliams.
                            Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                            Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                            Comment


                              Dabar LA nėra vietos automobiliams, KMP - vietos žmonėms. Rezultatas abiem atvejais liūdnas.
                              It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                              Comment


                                Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                Dabar LA nėra vietos automobiliams, KMP - vietos žmonėms. Rezultatas abiem atvejais liūdnas.
                                KM prospektas ir nereikalingas žmonems, žmones vaikšto apačioje prie pat vandens... ir toliau nuo automobiliu ir ju triukšmu, taršos ir kitu pavoju.
                                Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                Comment


                                  Visi 5 vaikšto?
                                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                  Comment


                                    priklauso nuo oro salygu, buna nei vieno, buna virs šimto..
                                    Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                    Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                    Comment


                                      >300000 gyventojų turinčiame mieste, pagrindine reprezentacine krantine prie didžiausios Lietuvos upės vaikšto 100 žmonių, iš jų ko gero 35 žvejai. Pasiekimas , ne kitaip ...
                                      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                      Comment


                                        /\ estetiška krantinė, išvalytas Nemunas ir krantine vaikščios ne šimtai, o tūkstančiai

                                        Comment


                                          Liudna aisku kad tioks vaizdelis, bet ta krantine irgi jau praso rekonstrukcijos. Ir dar, ten labai daug dviraciais vaziuojanciu, o takas ne labai platus.
                                          Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                          Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                          Comment

                                          Working...
                                          X