Šurmulys, išcackinimas reikalingas tik Vilniaus ponams. Kodėl Kaunas toks nušiuręs? Todėl, kad jis ne Vilnius !
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Laisvės Alėjos rekonstrukcija
Collapse
X
-
Jaučiu, kad diskusija po truputį virsta į banalųjį ginčą "kas geresnis" - Vilniaus ir Kaunas. Nepriminkime Kauno nušiurimo, nes Vilniaus tik ŠIEK TIEK mažiau nušiuręs, nėra ko labai didžiuotis. Visa Lietuva yra nušiurus, nes - posovietinė. Taip pat, manding, ne esmė gražus tas Gedo prospektas ar ne, pavykęs ar ne, svarbu pati struktūra, o.k ar ne o.k. Nesuprantu, kai rašoma, esą autotrasporto eismas LA - iš esmės nesąmonė. Kodėl?! Iki sovietmečio pertvarkos tai buvo normali gatvė kaip ir visos kitos, kur čia slypi nesąmonė? Nesąmonė būtų eismas Vilniaus g. Kaune, tas tai akivaizdu, bet ne 100 metrų pločio ir 100 kilometrų ilgio miesto gatvėje... Dėl to, kad vaikščiodamas rysi dūmus, ką aš žinau... Na, aš kažkaip nesijaučiu Gedo prospekte ryjantis dūmus, priešingai nei sėdėdamas kamštyje važiuodamas iš rajonų. Eismas Gede nėra jau toks beprotiškai intensyvus. Ir LA nebūtų.Paskutinis taisė Knope; 2014.11.19, 22:54.
Comment
-
Yra ir Kaune šurmulio --- Savanorių pr., Baršausko g., visai centre --- Birštono ir Šv. Gertrūdos g. Skaitau, visai realu, kad ir LA greitai taip šurmuliuos.Parašė Tomas Rodyti pranešimąŠurmulys, išcackinimas reikalingas tik Vilniaus ponams.
Comment
-
Ok, turbūt reikia pasitelkti vizualines priemones. Raudona linija žymi tai, kaip Laisvės Alėja atrodytų Vilniuje. Nuo Laisvės Alėjos pradžios iki sankryžos su Vilniaus g. einanti gatvė Vilniuje nusidriektų nuo Aušros Vartų iki Gedimino kalno.

Dabar įsivaizduokite, kaip tokį monstrą užpildyti.
Comment
-
Gedimino pr. nedaug trumpesnis ir puikiai užpildytas, nepaisant to, kad šalia didžiulis senamiestis.Parašė Magician Rodyti pranešimąOk, turbūt reikia pasitelkti vizualines priemones. Raudona linija žymi tai, kaip Laisvės Alėja atrodytų Vilniuje. Nuo Laisvės Alėjos pradžios iki sankryžos su Vilniaus g. einanti gatvė Vilniuje nusidriektų nuo Aušros Vartų iki Gedimino kalno.
Atvaizdas
Dabar įsivaizduokite, kaip tokį monstrą užpildyti.
Savaime suprantama, kad Kaune LA ir Vilniaus gatvė negali būti vien tik pėsčiųjų rojus su daug klubų, restoranų ir kt. pramogų vietų, per didelis ilgis, todėl reikia ir komercijos. Vilniuje visose gatvės, įskaitant net Pilies g., eismas leidžiamas, kas yra verslui patraukliau ir daugiau galimybių, galima atidaryti ir parduotuves, ir viešbutį, ir biurą, nes yra galimybė lengvai privažiuoti į vidinį kiemą.Paskutinis taisė Lettered; 2014.11.20, 08:08.
Comment
-
Gal tegul tai ir telieka "kai kuriose šalyse"... Nes kai pradedama spekuliuoti apie arkliais traukiamus tramvajus, išskirtinai istorinius automobilius, tai iškyla natūralus klausimas - čia miesto gatvė ar kažkoks istorinis pramogų parkas?Parašė Garbanius Rodyti pranešimąDar varianatas būtų leisti važinėti senoviniam transportui su istoriniais numeriais, kaip kai kuriose šalyse leidžiama.
Neuostyti išmetamųjų dujų, nes šioje gatvėje, kuri realiai yra slėnyje ir apsupta iš visų pusių miesto tikrai nenusėda viso Kauno smarvė...Parašė evil Rodyti pranešimąLA gali tiesiog pasivaikščioti kaip parke, pasėdėt ant suoliuko ir neuostyt išmetamųjų dujų, tuo tarpu Gedimino pr. tai gražiai suremontuota gatvė (dėl to nėra abejonių), bet asmeniškai nelaikau jos vieta laisvalaikiui praleisti. Nebūtina žiūrėti į kaimynus ir daryti taip kaip pas juos, kai galima turėti kažka unikalaus ir geresnio.
Gal reikėtų prieš ta iliuzija patikint pasitikrinti didžiausias taršos zonas? Nors čia aš iš atminties, galiu ir klysti. O tai, kad joje galima "pasivaikščioti kaip parke", tai čia viena iš didesnių tragedijų, bet kaip ir daug kartų jau sakiau - ne dėl to kokia ji yra, o dėl to kokia demografinė ir socialinė miesto situacija. Pasivaikščioti kaip parke reikia parke. Centrinėj miesto gatvėj reikia "do business" 
Jau gal tik palikit senamiestį ramybėj... Ten žmonės ir be auksinio biurokratų prisilietimo puikiai tvarkosi.Parašė kgarnetas Rodyti pranešimąAš tai kaip tik sakyčiau, kad reikėtų ne nuo to galo atnaujinti, net gi ne Laisvės alėją, bet senamiestį sutvarkyt.
Comment
-
Taip, centras yra labiausiai užteršta miesto dalis. Tiesa, vien LA užterštumo palyginimo su kitomis centro dalimis matęs nesu. Visgi ar tai reiškia, kad reikia užterštumą dar labiau didinti paleidžiant eismą LA?Parašė Taiga Rodyti pranešimąNeuostyti išmetamųjų dujų, nes šioje gatvėje, kuri realiai yra slėnyje ir apsupta iš visų pusių miesto tikrai nenusėda viso Kauno smarvė...
Gal reikėtų prieš ta iliuzija patikint pasitikrinti didžiausias taršos zonas? Nors čia aš iš atminties, galiu ir klysti. O tai, kad joje galima "pasivaikščioti kaip parke", tai čia viena iš didesnių tragedijų, bet kaip ir daug kartų jau sakiau - ne dėl to kokia ji yra, o dėl to kokia demografinė ir socialinė miesto situacija. Pasivaikščioti kaip parke reikia parke. Centrinėj miesto gatvėj reikia "do business" 
Kitas klausimas: kuo automobilių eismas padės "do business"? Na, realiai? Prie beveik visų parduotuvių yra privažiavimai per vidinius kiemus. Ar čia problema biznio rykliams, kurie negali privažiuoti prie pat savo ofisiuko durų ir jiems reikės 250m pasivaikščioti per balas savo krokodilo odos batais? Kaip jau daug kas minėjo lygiagrečiai LA ir skersai jos eina nemažai gatvių, iki kurių visiškai netoli.
O apie mintis, kad automobiliai pagyvins LA, tai išvis net nežinau ką pasakyti. Kuo automobiliai pagyvina kažką? Na, Kačerginės trasą jie be abejo pagyvina. Bet LA?
Beje, kiek iš jūsų šiltais vasaros vakarais buvote LA ir sėdėjote kokiam kaboke? Judesio ten per akis. Kartais prasiirti per žmones sunku. Problema ta, kad tiesiog nėra kur ten sėdėti. Chilli ar Charlie pica su siaubingi maistu ir dar siaubingesniu alum nesiskaito. Todėl dažniausiai bandymas pasisėdėti LA baigiasi Vilniaus gatvėje, kur tiesiog yra daugiau įdomesnių kabokų. Kodėl jų ten daugiau? Vat čia kitas klausimas. Nes Vilniaus gatvė irgi jau gerokai "pavargus" ir jos smirdinti kanalizacija žavesio taip pat neprideda. Ir man asmeniškai ji yra per ankšta. LA turi labai daug potencialo ir be automobilių eismo joje.
Comment
-
Turbūt dėl tokio požiūrio biznio rykliai su krokodilo odos batais ir renkasi VilniųParašė Pensininkas Rodyti pranešimąKitas klausimas: kuo automobilių eismas padės "do business"? Na, realiai? Prie beveik visų parduotuvių yra privažiavimai per vidinius kiemus. Ar čia problema biznio rykliams, kurie negali privažiuoti prie pat savo ofisiuko durų ir jiems reikės 250m pasivaikščioti per balas savo krokodilo odos batais?
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Be abejo. Vat jei Kaunas leistų su LandRoveriais ir Jagais statytis tiesiai po LA liepomis, tai išvis būtų levelis. Tada būtų dar geriau!.. Oj, bet ne! Nuo liepų gi vasarą varva lipnus skysti, kuris sugadins laką! O jei dar ant Armani kostiumo užtikš? Raunam liepas, sodinam kitus medžius. Arba geriausia pjaunam visus medžius išasfaltuojam per visą plotį ir padarom 6 juostų gatvę.Parašė Tomas Rodyti pranešimąTurbūt dėl tokio požiūrio biznio rykliai su krokodilo odos batais ir renkasi Vilnių
O jei rimtai, tai nemačiau nei vieno logiško argumento kaip automobilių eismas pagyvins LA. Privažiuoti prie potencialių ofisų galima pro kitur. Čia ne problema. Ar kalba eina apie automobilių statymą pačioje LA? Nes jeigu taip, tai labai jau prabangi stovėjimo aikštelė gautųsi.
Be to, man sunku įsivaizduoti LA kaip ofisų zoną. Pramoginė - taip. Ofisų - nelabai. Dideliems biurams ten turėtų būti sunku įsitekti. O pramogoms eismo ten taip pat nereikia. Atstumai joje nedideli.
Comment
-
Geriausia yra sveikas mix'as. LA gali ir turi tilpti ir prekyba, ir pramogos, ir biurai, ir butai.Parašė Pensininkas Rodyti pranešimąBe to, man sunku įsivaizduoti LA kaip ofisų zoną. Pramoginė - taip. Ofisų - nelabai. Dideliems biurams ten turėtų būti sunku įsitekti. O pramogoms eismo ten taip pat nereikia. Atstumai joje nedideli.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Iš esmės taip. Pagal galimybes. Tik reikia suprasti, kad ir pramogos, ir biurai, ir butai LA turi tam tikrų ribojančių veiksnių. Negalima kurti aplinkinės infrastruktūros biurams, kai tų biurų tankis ir netgi bendras kiekis labai ribotas. Biurus imu kaip pavyzdį. Nesu nusistatęs prieš juos.Parašė Tomas Rodyti pranešimąGeriausia yra sveikas mix'as. LA gali ir turi tilpti ir prekyba, ir pramogos, ir biurai, ir butai.
Comment
-
i vidinius LA kiemus galima is Donelaicio ir Kestucio gatviu ivaziuoti.Parašė Lettered Rodyti pranešimą... nes yra galimybė lengvai privažiuoti į vidinį kiemą.
Comment
-
Mano nuomone, automobilių eismas padėtų tuo, kad LA įjungtų atgal į bendrą miesto planą. Nepaisant to, kad yra naujamiesčio "ašis" ir turi kertančias bei paralelias gatves man ji visada atrodė šiek tiek izoliuota ir išmesta iš konteksto. Tokia situacija (vėl, tai tik neprofesionali nuomonė) susiklostė todėl, kad ji buvo perdaryta (!) į pėsčiųjų gatvę. Eismas LA būtų ne kažkokia naujovė, o tiesiog istorinės tiesos atkūrimas.Parašė Pensininkas Rodyti pranešimąTaip, centras yra labiausiai užteršta miesto dalis. Tiesa, vien LA užterštumo palyginimo su kitomis centro dalimis matęs nesu. Visgi ar tai reiškia, kad reikia užterštumą dar labiau didinti paleidžiant eismą LA?
Kitas klausimas: kuo automobilių eismas padės "do business"? Na, realiai? Prie beveik visų parduotuvių yra privažiavimai per vidinius kiemus. Ar čia problema biznio rykliams, kurie negali privažiuoti prie pat savo ofisiuko durų ir jiems reikės 250m pasivaikščioti per balas savo krokodilo odos batais? Kaip jau daug kas minėjo lygiagrečiai LA ir skersai jos eina nemažai gatvių, iki kurių visiškai netoli.
O apie mintis, kad automobiliai pagyvins LA, tai išvis net nežinau ką pasakyti. Kuo automobiliai pagyvina kažką? Na, Kačerginės trasą jie be abejo pagyvina. Bet LA?
Beje, kiek iš jūsų šiltais vasaros vakarais buvote LA ir sėdėjote kokiam kaboke? Judesio ten per akis. Kartais prasiirti per žmones sunku. Problema ta, kad tiesiog nėra kur ten sėdėti. Chilli ar Charlie pica su siaubingi maistu ir dar siaubingesniu alum nesiskaito. Todėl dažniausiai bandymas pasisėdėti LA baigiasi Vilniaus gatvėje, kur tiesiog yra daugiau įdomesnių kabokų. Kodėl jų ten daugiau? Vat čia kitas klausimas. Nes Vilniaus gatvė irgi jau gerokai "pavargus" ir jos smirdinti kanalizacija žavesio taip pat neprideda. Ir man asmeniškai ji yra per ankšta. LA turi labai daug potencialo ir be automobilių eismo joje.
Dėl tų laisvalaikio praleidimo vietų, tai vėl pasikartosiu - su Kauno masteliais, tokiais kokie jie yra, pakolkas pilnai viską aptarnauja Vilniaus gatvė. Kai susidarys pakankamas perviršis ir ta erdvė visų nebeišlaikys - tada ji ims plėstis. Bet ji plėsis organiškai ir pagal poreikį, o ne dėl to, kad kažkas kažką "gaivins".
Comment
-
bet sovietmeciu, kazkodel, buvo gyva ir su specifine dvasia (ir menininkai, ir studentai, ir seimos). Lietuva pasikeite ir zmones. Stai del ko nesikuria.Parašė abruo Rodyti pranešimąSprendžiant iš komentarų, LA dabar yra tobula. Tik kažkodėl....netobula, nesikuria ten kažkaip niekas... Kažkoks disonansas
When a man lies, he murders some part of the world
Comment
-
Teisingai, pasikeitė Lietuva, pasikeitė ir žmonės. Keistis turi ir Laisvės alėja.Parašė liutass Rodyti pranešimąbet sovietmeciu, kazkodel, buvo gyva ir su specifine dvasia (ir menininkai, ir studentai, ir seimos). Lietuva pasikeite ir zmones. Stai del ko nesikuria.Lietuva visiems.
Comment
-
Ar tai reiškia LA dabar turėtų tarnauti fifoms ir pilkiems kentams su BMW?Parašė abruo Rodyti pranešimąTeisingai, pasikeitė Lietuva, pasikeitė ir žmonės. Keistis turi ir Laisvės alėja.
Manyčiau LA turėtų formuoti visuomenę, o ne visuomenė LA
Comment
Comment