Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Laisvės Alėjos rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tarpukariu greičiausiai čia koncentravosi miestas ir paslaugos. Tarybiniais laikais atrakcijų ar laiko leidimo vietų pasiūla buvo labai menka ir varganų prekybos vietų nedaug, kurios buvo sukoncentruotos LA, dėl to ir buvo "racionalu" ten eiti tikintis gauti prekę. O šiam laikmečiui, kai visi įpratę automobiliu atvykti iki pat po stogu esančios didelės paslaugų koncentracijos - pasivaikščiojimas lauke atrodo neracionalus.
    Tačiau norinčiam pabūti mieste, o ne sandėlyje - LA yra labai racionali. Jei nori pasivaikščioti ir išgerti ledų kokteilį, kas gali būti racionaliau už LA???

    O šiaip tai trūksta nedaug - LA atleisti nuo mokesčių veiklą vykstančią nuo 21 iki 02 val. Bet tokį eksperimentą sugebėtū padaryti turbūt tik "Zuokas" užimdamas reikiamas pareigas.

    Comment


      Parašė Knope Rodyti pranešimą
      Būtent...
      Tačiau sovietmečiu joje buvo pilna žmonių. Ne gatvė čia kalta, bet pasikeitė gyvenimo būdas.

      Comment


        Parašė J.U. Rodyti pranešimą
        Tačiau sovietmečiu joje buvo pilna žmonių. Ne gatvė čia kalta, bet pasikeitė gyvenimo būdas.
        Nepabijosiu pacituoti pats save...

        Parašė Taiga Rodyti pranešimą
        Tai salyginai veikė, kol čia "pagal planą" koncentravosi univermagai, parduotuvės, kavinės ir dar ten bala žino kas - bet tai buvo tiek pat veiksminga kaip ir planinė ekonomika. Šiai dienai, kai tokius dalykus diktuoja ne iš aukščiau nuleistas planas, kai su LA konkuruoja prekybos centrai ir alternatyvios miesto erdvės, tai nereikia nustebti, kad ji dažnokai apytuštė. Ir tai vyksta ne dėl miestiečių kultūrinio nejautrumo ir suvokimo, kokia nuostabi yra LA trūkumo, o dėl to, kad ji iš esmės didele dalimi yra neracionali.
        Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
        Tačiau norinčiam pabūti mieste, o ne sandėlyje - LA yra labai racionali. Jei nori pasivaikščioti ir išgerti ledų kokteilį, kas gali būti racionaliau už LA???
        Senamiestis, nes ten didesnė koncentracija (susidariusi beje natūraliai, ką aš labai sveikinu). Tas pats akropolis, nes patogiau privažiuot, nedaro įtakos oro salygos, vėlgi - didesnė koncentracija. Ir aš nežinau ar tai reiktų permušinėti, nes tai puikiai veikia. Pakeitimai apie kuriuos mes šnekam, manau neatimtu ryškios dalies to kas yra, o naujo tai įneštų nemažai.

        Bet tai tik mano nuomonė

        Comment


          Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
          Periodiškai pasikartosiu, kol tą išgirs savivaldybės klerkai
          Mano nuomone eismo reikia dar labiau sumažinti - t.y. kertančias gatves pakišti po LA. Nes dabar eini lyg ir pėsčiųjų zona, bet vaikus turi laikyti už rankų, kad nenubėgtu per toli iki kokios Maironio g...
          Nori numarinti Mickevičiaus ir Maironio gatves?
          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

          Comment


            Kitų metų pradžioje tikimasi pradėti ilgai planuotą Kauno Laisvės alėjos rekonstrukciją. Gatvės atkarpą tarp Nepriklausomybės aikštės ir A.Mickevičiaus gatvės už 16,792 mln. litų rekonstruos trijų Lietuvos ir Latvijos statybos įmonių konsorciumas. Pirmoji Laisvės alėjos atkarpa turėtų būti atnaujinta per dvejus metus. http://www.delfi.lt/verslas/nekilnoj....d?id=66770342

            Comment


              16 mln. - 100 m?
              DINGĘS MIESTAS - MERKINĖ <<

              Comment


                100metru 2metus rekonstruos,ka jie ten darys tiek laiko ,nebent tik ten du zmones dirbs tada gal dar,Jonavos gatve 4km per 2 Savaites surekonstravo..

                Comment


                  Parašė s l a b o t k e Rodyti pranešimą
                  100metru 2metus rekonstruos,ka jie ten darys tiek laiko ,nebent tik ten du zmones dirbs tada gal dar,Jonavos gatve 4km per 2 Savaites surekonstravo..
                  rangovas per dvejus metus rekonstruos požemines komunikacijas, alėja bus padengta granitu.
                  Jei rekonstruos (turbūt perklos) požemines komunikacijas, darbo bus iki ausų.

                  Comment


                    O į šį etapą kartais nepatenka visa aikštė aplink Soborą? Jai taip tai tas šimtas metrų laisvės alėjos ne taip ir mažai. Plotas aplink Soborą tikrai nemažas.

                    Comment


                      Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                      Nori numarinti Mickevičiaus ir Maironio gatves?
                      Tai kad tose gatvėse niekas iš esmės nepasikeis, nebent koks 30 metrų gabaliukas liktų be parkavimo.
                      O ir dabar, ar jos labai pagyvėja dėl pravažiuojančių automobilių, kurių dauguma pravažiuoja kiaurai?

                      Comment


                        Parašė GediminasJa Rodyti pranešimą
                        O į šį etapą kartais nepatenka visa aikštė aplink Soborą? Jai taip tai tas šimtas metrų laisvės alėjos ne taip ir mažai. Plotas aplink Soborą tikrai nemažas.
                        Kad būtų aiškiau. Mėlynai pažymėtos V etapo ribos. Tai ne kokios Jonavos g. per asfaltavimas, o pėsčiųjų zonos pilna rekonstrukcija, tad 2 metų trukmė yra normalu.



                        Įdomu tai, kad alėja taps labiau profiliuota, atsiras bordiūrai. Bus aiškios šaligatvio/važiuojamosios dalies ribos, ko dabar nėra. Bus įdomu pamatyti kaip tai atrodys realiai.
                        Taip pat V etapo darbo projekte jau yra numatyta įrengti Konkės bėgius. Įdomu, ar nebus atidėtas jų įrengimas, kad nereikėtų jiems ten rūdyti.

                        Paskutinis taisė Komandoras; 2014.12.30, 20:09.

                        Comment


                          Gal yra kur didesnis, arba detaliau papasakot gali kas vienur ar kitur yra?

                          Comment


                            Parašė Gator Rodyti pranešimą
                            Gal yra kur didesnis, arba detaliau papasakot gali kas vienur ar kitur yra?
                            Čia screen'ai iš techninio projekto. Atskirų paveikslėlių nėra, tad teks žiūrėti iš .pdf failų. Linkiu nepaklysti, jei nesi pratęs tokios apimties dokumentacijos skaityti. Nuoroda

                            Comment


                              Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                              Tai kad tose gatvėse niekas iš esmės nepasikeis, nebent koks 30 metrų gabaliukas liktų be parkavimo.
                              Tunelis ko gero turėtų būti bent 4,2m aukščio. Pridedam denginį ir gaunam ~5m gylį. Maksimalus nuolydis į tunelį galėtų būti 1:10, tai reikštų min. 50 metrų gabaliuką be parkavimo. Tam kad eismas būtų sklandus ir saugus nuolydis be abejo turėtų būti lėkštesnis ir reiktų kalbėti ne apie 50m, o greičiau 100m. gabaliuką be parkavimo (kartu ir be gyvybės). Palyginimui - Kauno centro kvartalo dydis ~150m.

                              Pvz. iš mūsų kaimynystės:
                              https://www.google.lt/maps/place/Var...88ead3fc?hl=lt

                              Patinka? Manau, kad tai visiškas mėšlas.
                              It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                              Comment


                                Laisvės alėjos konkursas – lyg užkeiktas

                                Kauno valdžios pažadai pernai pradėti Laisvės al. rekonstrukciją subyrėjo į šipulius, tačiau ir prasidėjus 2015-iesiems lieka neaišku, ar šiemet pavyks bent kiek pasistūmėti į priekį.

                                Comment


                                  Tačiau, PILOTAS.LT žiniomis, kol kas neaišku ar šiame darbų fronte šiemet pasistūmėti į priekį pavyks. Mat savivaldybei niekaip nepavyksta sėkmingai surengti rekonstrukcijos rangos konkurso, kurį vilkina iš konkurso išmesta mažoji bendrija „Forintas“. Beje, Laisvės al. rekonstrukciją miesto valdžia žadėjo pradėti ir pernai, nors savivaldybės biudžete tam lėšų net nebuvo numatyta.

                                  http://pilotas.lt/index.php/lt/archi...alėja-soboras

                                  Comment


                                    nebus tos rekonstrukcijos, nebus

                                    Comment


                                      Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                                      nebus tos rekonstrukcijos, nebus
                                      Bus. Klausimas kada.

                                      Comment


                                        Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                        Bus. Klausimas kada.
                                        Kažkada tikrai bus. Bet mane ima abejonės, kad tai bus prie esamos rekonstrukcijos vizijos.

                                        Comment


                                          As vis dar tikuosi, kad prades rekonstrukcija nuo gatves namu fasadu sutvarkymo...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X