Parašė Raelis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Laisvės Alėjos rekonstrukcija
Collapse
X
-
Tada susidaro klausimas, kaip su eismu Birštono gatvėje, kai važiuos tramvajus, kai kas ir nespėti sustoti gali.Parašė liutass Rodyti pranešimąKiaune sake, kad nuo Rotuses a. iki Akropolio. Kaip ir pro kur, nepaaiskino, bet realiai is senamiescio bus galima tramvajumi patekti iki Zalgirio arenos ir Akropolio.
P.S. aš tai apskritai manyčiau, jog dėl to eismo LA reikia peticijos arba pokalbio tarp žmonių ir ,,architekto".Paskutinis taisė Raelis; 2015.04.21, 11:07.,, - Il parait que monsieur est decidement pour les suivantes.
- Que voulez-vous, madame? Elles sont plus fraiches."
Comment
-
Taigi kažkada jau rodė post-moderną kažkokį...Parašė liutass Rodyti pranešimądar idomu, kaip tvarkys fontana. Koks jis bus?
Vienu žodžiu, ilgiausia pėsčiųjų gatvė Europoje taps magistrale....,, - Il parait que monsieur est decidement pour les suivantes.
- Que voulez-vous, madame? Elles sont plus fraiches."
Comment
-
dabar paleisk dideli srauta automobiliu ir uzdus ta centrine pesciuju gatve. Is Vytauto pr i vilijampole juk tiesiausias kelias ir bus per Laisves al.Parašė J.U. Rodyti pranešimąPas mane ant lentynos guli gan reta knyga. Bendoriaus "Europos geografija". Išleista karo metais (1942) vokiečių okupuotame Kaune (!).
Nufotografavau vieną puslapį, gal kam bus įdomu palyginti tarpukario Lisabonos Laisvės Alėją su mūsiške.
Atvaizdas
Comment
-
Nebent eismas Laisvės al. būtų leidžiamas sąlyginai (na kaip kokioje Vilniaus Pilies g.) dėl ko tranzitiniam eismui būtų tiesiog nelabai patogu. t.y. tik pakankamai daug nereguliuojamų perėjų ir užstatytas išvažiavimas į Šv. Gertrūdos g.Parašė StarSailor Rodyti pranešimądabar paleisk dideli srauta automobiliu ir uzdus ta centrine pesciuju gatve. Is Vytauto pr i vilijampole juk tiesiausias kelias ir bus per Laisves al.
Daugmaž va taip galėtų būti išdėstytos pertvaros: medžiai, klombos ar šiaip kokia graži tvorelė ar stulpeliai (raudona), ir perėjos.

Dėl tankių perėjų, tai eismas vis tiek būtų greitesnis nei vakarais visų mylimoje Vilniaus Vokiečių g. (kur tada važiuoji gal 1-2 km/h greičių, nes pėstieji per gatvę eina visur ir nesustodami) ar tuo labiau Pilies g., kur mašinos ne važiuoja, o ropoja.
Paskutinis taisė index; 2015.04.21, 12:42.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Išsiunčiau laišką merui ir vicemerui Mačiuliui, kurio veiklos sritys: miesto darni plėtra, miesto ūkis ir infrastruktūra, investicijos, energetika, transportas, valdymo modernizavimas. Mačiulis šaunus energingas žmogus. Manau, kad tokia nesąmonė kaip automobiliai, turi būti pašalinta iš projekto.
Comment
-
Per ep.kaunas.lt tokie dalykai rašomi ar emailu? Ar popieriniu paštu?Parašė dsanto Rodyti pranešimąIšsiunčiau laišką merui ir vicemerui Mačiuliui, kurio veiklos sritys: miesto darni plėtra, miesto ūkis ir infrastruktūra, investicijos, energetika, transportas, valdymo modernizavimas. Mačiulis šaunus energingas žmogus. Manau, kad tokia nesąmonė kaip automobiliai, turi būti pašalinta iš projekto.
Comment
-
Aš parašiau tiesiai meras@kaunas.lt ir povilas.maciulis@kaunas.lt. Žmonės nearogantiški, nebūtina tų oficialumų.Parašė haveimooed Rodyti pranešimąPer ep.kaunas.lt tokie dalykai rašomi ar emailu? Ar popieriniu paštu?
Comment
-
Taip taip juk negana to kad Via balticos atkarpa drieksis per Laisvės alėją, tai dar ir Rail baltica II atkarpą įterpė.Parašė Raelis Rodyti pranešimąTaigi kažkada jau rodė post-moderną kažkokį...
Vienu žodžiu, ilgiausia pėsčiųjų gatvė Europoje taps magistrale....
Parašė index Rodyti pranešimąNebent eismas Laisvės al. būtų leidžiamas sąlyginai (na kaip kokioje Vilniaus Pilies g.) dėl ko tranzitiniam eismui būtų tiesiog nelabai patogu. t.y. tik pakankamai daug nereguliuojamų perėjų ir užstatytas išvažiavimas į Šv. Gertrūdos g.
Skaityti reikia tai kas yra pateikiama žiniasklaidoje. Kai kurie kolegos per daug prisifantazuoja.Pasak architekto, Laisvės alėjoje automobiliai galėtų važiuoti tik tam tikru laiku, kurį nustatys pastatyti kelio ženklai. Be to, tai tikrai nebus lygiavertė gatvė su šalimais esančiomis, tad didelių automobilių srautų tikrai nebus. Gatvė bus skirta aptarnaujančiam personalui. Š. Kiaunė tvirtina, jog ir dabar aptarnaujantysis personalas važinėja Laisvės alėja ir gadina grindinį, tačiau po rekonstrukcijos, gatvės danga bus pritaikyta ir automobiliams.
„Automobiliai galės važiuoti tik pietine puse ir tai tam tikru laiku. Tarkime, kai sumažėja pėsčiųjų srautas, iki restoranų durų galėtų privažiuoti taksi.
Be to, nereikia įsivaizduoti, kad užsikimšus Kęstučio ar K. Donelaičio gatvėms, visi važiuos Laisvės alėja. Projekte nėra numatytas ištisinis kelias. Automobiliai galės važiuoti tik tam tikruose sektoriuose“, – komentavo projekto sumanytojas.
Skaityti daugiau: http://kaunas.kasvyksta.lt/2015/04/2...#ixzz3XxIr4gd3
Comment
-
Apskritai reikia visiškai uždrausti bet kokių motoro transporto priemonių eismą per visą laisvės al , nes tai yra piesčiųjų zona, tie kurie ten prekes atveža reikia padaryti specealias aikšteles iškrovimui ir su vežimėliais nusivešti iki atitinkamos vietos , nes dabar jau per daug išpinėja visi . Aplamai reikia streikuoti kelti protestus dėl eismo alėjoje nes tai yra PĖSČIŲJŲ ZONA.
Comment
-
Parašė GediminasJa Rodyti pranešimąTaip taip juk negana to kad Via balticos atkarpa drieksis per Laisvės alėją, tai dar ir Rail baltica II atkarpą įterpė.
Skaityti reikia tai kas yra pateikiama žiniasklaidoje. Kai kurie kolegos per daug prisifantazuoja.
Ai, ai, kokie mes sąmojingi....
Geriau būti pesimistu, nei optimistu, nes optimistai greičiau tampa pesimistais...
,, - Il parait que monsieur est decidement pour les suivantes.
- Que voulez-vous, madame? Elles sont plus fraiches."
Comment
-
Jeigu tik taip bus, tada džiugu girdėti. Ir sveikinu už iniciatyvą.Parašė dsanto Rodyti pranešimąGavau atsakymą iš vicemero Mačiulio. Gan greitai atsakė
Patikino, kad dviračių takas išliks, o dėl automobilių klausimas bus sprendžiamas ir dėl jų eismo labai abejojama. Štai tokių iniciatyvių žmonių ir reikia Kaunui!,, - Il parait que monsieur est decidement pour les suivantes.
- Que voulez-vous, madame? Elles sont plus fraiches."
Comment
-
Pažiūrėsim kaip ten bus.*Parašė dsanto Rodyti pranešimąGavau atsakymą iš vicemero Mačiulio. Gan greitai atsakė
Patikino, kad dviračių takas išliks, o dėl automobilių klausimas bus sprendžiamas ir dėl jų eismo labai abejojama. Štai tokių iniciatyvių žmonių ir reikia Kaunui!
Beje, gal galėtum pilną atsakymo tekstą įdėti?
*Kol kas naujosios valdžios pažadais tikiu mažiau nei senosios.
Comment
-
Vaizdas estetiškai priimtinas gyvo miesto gerbėjams. Mašinomis galima paslėpti tą šlykščią architektūrą su visais šaligatviais ir šviestuvais.

O čia iš karto atsiveria visos miesto piktžaizdės. Lenda į akis pastatai ir erdvės. Neįmanoma žiūrėti.

O šiaip tai "teigti, kad automobilių parkingas/eismas atgaivins Laisvės alėją yra tas pats, kas teigti jog Alinos Orlovos kompaktas pagyvins vakarėlį."
Comment
-
Aš siūlyčiau pasiūlymus ir pastabas siųsti vicemerui Povilui Mačiuliui: povilas.maciulis@kaunas.ltParašė Smauglys Rodyti pranešimąGal reikia visiems siųsti kokį pranešimą, kad ir tokį patį, kad suprastų kad mums rūpi?
Jei kas duotumėte tekstą ir kam siųsti, parašyčiau irgi.
Comment
-
Pasiūlymus reikia teikti dar iki projektavimo pradžios, o ne stabdyti projektą, kai jau viskas patvirtinta ir prasidėjo statybos.Parašė dsanto Rodyti pranešimąAš siūlyčiau pasiūlymus ir pastabas siųsti vicemerui Povilui Mačiuliui: povilas.maciulis@kaunas.lt
Comment
Comment