Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno Rotušės aikštės rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Kauno palyginimas su Viena kiek drąsus.
    Jis patį principą norėjo pasakyt, kad mašinų panaikinimas nesumažina žmonių.
    Jis nenorėjo pasakyt, kad Kaunas ir Viena vienodi miestai.

    Comment


      #42
      Parašė taccido Rodyti pranešimą

      Kai Viena 7 dešimtmečio pradžioj sugalvojo senamiesčio gatves paversti pėsčiųjų zonomis, visi irgi panašiai virkavo. Bet atsitiko priešingai – kaip ir šimtuose ar tūkstančiuose kitų miestų, kurie per pastaruosius 50 metų įsivedė pėsčiųjų zonas, centras kaip tik atsigavo. Dabar Vienos pėsčiųjų zona laikoma antru didžiausiu prekybos centru Austrijoje, ir tik 10 % žmonių atvažiuoja automobiliu. Pasižiūrėkit į bet kurį Vakarų Europos miestą ir pamatysit, kad centrinės gatvės gyvos nuo pėsčiųjų, lauko kavinių, prekybininkų, ir niekas su savo tačkom nebūrzgina po nosim. Nors lietuviai, atrodo, mėgsta keliaut, bet tokių dalykų nemato ir toliau gyvena 70-ųjų metų paniatkėmis: „a tai kūr mašyną statit?“
      Kaunas visada didziuodavosi savo pesciuju zonomis ir ypatingai Laisves aleja. Juk buvo tas mitas, jog Laisves al. tai bene ilgiausia pesciuju gatve Europoje. Siaip manau cia labiau legenda, nei tikrove.

      Comment


        #43
        Parašė Gator Rodyti pranešimą

        Mašinų nepalaikau, bet argumentas dėl soboro niekinis, nes nežinai ar nebūtų daugiau žmonių esant mašinų eismui.
        Faktas tas, kad prie Soboro erdve uzia, greiciausiai tai sietina su tos centro dalies atnaujinimu. Kaip butu paleidus ten ir masinas - neaisku, bet lygiai toks pat nefaktas, kad Rotuses aikstes uzdarymas automobiliam - sumazeje srautai kavinem.

        Comment


          #44
          Kaip tranzitinis eismas, nuolatinis parkavimo vietų trūkumas Rotušės a. prisideda prie žmonių srautų padidėjimo ? Absoliuti dauguma vis tiek Rotušės aikštėje nesiparkuodavo, nes tiesiog nebuvo vietos ten ir visi kas norės, uždarius eismą parkuosis ten kur ir parkuodavosi, aplinkinėse gatvėse ar prie pilies esančioje aikštelėje. O jei neliks pažastų uždegimu sergančių marozų su savo "katitem", kuriems paeiti porą šimtų metrų per toli yra, nuo to verslas nebankrutuos.

          Belieka pasikartoti, tokia logika vadovaujantis, tikrai reikia bent dviejų juostų kelią tiesti, kavinėms pasidaryti drive-in langelius, gal Circle K kokią mini degalinę padarys ir senamiestis tiesiog subujos.
          - Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
          - Rusija su Amerika kariauja.
          - Ir ką, kaip ten reikalai?
          - Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
          - O amerikiečiai?
          - Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.

          Comment


            #45
            Parašė Gator Rodyti pranešimą

            Jis patį principą norėjo pasakyt, kad mašinų panaikinimas nesumažina žmonių.
            Jis nenorėjo pasakyt, kad Kaunas ir Viena vienodi miestai.
            Automobilių eismo apribojimas gali sumažinti žmonių srautus Kauno Rotušės aikštėj, gali ir nesumažinti - mes to nežinome. Kaip suprantu rekonstrukcijos projekte kažkokių reikšmingų fizinių kliūčių nėra suprojektuota, tai jei aikštės pavertimas grynai pėsčiųjų zona nepasiteisintų, visada būtų galima kažkokį ribotą eismą atkurti. Taigi tikrai galima eksperimentuoti.

            Kodėl sakau, kad Kauno lyginimas su Viena drąsus? Kaunas nėra didelis turistų traukos centras ir orientuotis vien į juos neverta. T.y. labai nesinorėtų, kad Kauno senamiestį būtų bandoma paversti tourist trap, kur visiems kitiems nepatogu, brangu ir t.t. Norėtųsi, kad Kauno senamiestyje būtų ir gyvenama, ir dirbama, ir pramogaujama. Ir jei tam pasiekti reikia kažkur leisti automobilių eismą (aišku ne tranzitinį) - tai ir leiskim. Kur nereikia - ribokim, drauskim, darykim brangiai ir nepatogiai. Svarbiausia nežiūrėti dogmatiškai - pėsčiųjų zona gerai, gatvė su automobiliais blogai. Gali reikėti ir to, ir to.
            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

            Comment


              #46
              Tai dėl turistų aš tą patį vakar ir rašiau.
              Dabar vis turistai ateina į aikštę.
              Ir po mašinų panaikinimo visi ateis.
              Tai yra nieko tas nepridės kalbant būtent apie turistus.

              Comment


                #47
                budavo, sedi visi lauko kavinese, o ten istisinis srautas automobiliu. Susidaro mini kamsti. Stovi pries pat tavo staliuka VW ir gazuoja viska tau i lekste. Kartais ir pats taip del juoko padarydavau pravaziuodamas

                Comment


                  #48
                  Tai gal ir nėra tikslo, kad turistų pridėtų, svarbu, kad automobilių ten neliktų.

                  Comment


                    #49
                    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą

                    Juk buvo tas mitas, jog Laisves al. tai bene ilgiausia pesciuju gatve Europoje. Siaip manau cia labiau legenda, nei tikrove.
                    Šiaip tai ne mitas. Jei neklystu, tai antra pagal ilgį pėsčiųjų gatvė Europoje. Po Plovdivo Bulgarijoje. O jei skaičiuotume visą ištisinę pėsčiųjų zoną nuo Santakos iki Soboro ar net Ąžuolyno, tai čia jau niekas nepakonkuruotų.

                    Comment


                      #50
                      Šiemet iš dalies uždarius eismą Rotušės aikšte, ji dar labiau atsigavo. Kavinės išsiplėtė į pačią aikštę. Vasarą buvo neįtikėtinai gražu ir jauku.

                      Comment


                        #51
                        Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                        Kodėl sakau, kad Kauno lyginimas su Viena drąsus? Kaunas nėra didelis turistų traukos centras ir orientuotis vien į juos neverta. T.y. labai nesinorėtų, kad Kauno senamiestį būtų bandoma paversti tourist trap, kur visiems kitiems nepatogu, brangu ir t.t. Norėtųsi, kad Kauno senamiestyje būtų ir gyvenama, ir dirbama, ir pramogaujama. Ir jei tam pasiekti reikia kažkur leisti automobilių eismą (aišku ne tranzitinį) - tai ir leiskim. Kur nereikia - ribokim, drauskim, darykim brangiai ir nepatogiai. Svarbiausia nežiūrėti dogmatiškai - pėsčiųjų zona gerai, gatvė su automobiliais blogai. Gali reikėti ir to, ir to.
                        Nu tai Viena prieš ~50 metų irgi dvejojo – įrengti pėsčiųjų zoną tam tikrose vietose ar ne? Visi priešinosi, nes galvojo, kad verslas be automobilių sužlugs. Gal ir galima paaiškinti nuogastavimą, nes tai buvo netradicinis sprendimas anais laikais.
                        Dabar gi, praėjus 50 metų, kai tūkstančiai miestų pakartojo šitą procesą, tokios abejonės atrodo mažų mažiausiai įtartinos. Ir žymiai mažesni už Kauną miestai turi gyvas pėsčiųjų zonas be automobilių.

                        Patirtis rodo, kad automobilių uždraudimas kaip tik padidina kavinių ir parduotuvių pelnus, nes pėstieji ten praleidžia daugiau laiko ir, automatiškai, daugiau pinigų.
                        100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                        Comment


                          #52
                          Parašė liutass Rodyti pranešimą

                          pritariu. Turetu buti Chicago tipo

                          Iškart į kraštutinumus. O koėl nepadaryti įdomaus fontano, atitinkančio istorinį aikštės kontekstą, kad ir nedidelio, tačiau su kažkokiu "cinkeliu", pavyzdžiui, kokia nors aliuzija į miesto istoriją ar kultūrą ir pan. Šiaip, aš visada pamatau, kad Kaune tiktų kas nors, ar fontano detalė ar skulptūra, kur būtų įprasmintas paties miesto mitinis įkūrėjas - romėnas Kunasijus (Kunas). O tokiu papuošus fontaną rotušės aikštėje, dar ir gidai turistams turėtų ką papsakoti, ne tik apie tai, kada rotušė pastatyta ar kas vyko aikštėje. Nes dabar bus eilinis vaikų su bikiniais pasipliuškenimo laukelis. Jau geriau tada senąjį paliktų.
                          Paskutinis taisė Raelis; 2020.11.15, 17:14.
                          ,, - Il parait que monsieur est decidement pour les suivantes.
                          - Que voulez-vous, madame? Elles sont plus fraiches."

                          Comment


                            #53
                            Parašė taccido Rodyti pranešimą

                            Nu tai Viena prieš ~50 metų irgi dvejojo – įrengti pėsčiųjų zoną tam tikrose vietose ar ne? Visi priešinosi, nes galvojo, kad verslas be automobilių sužlugs. Gal ir galima paaiškinti nuogastavimą, nes tai buvo netradicinis sprendimas anais laikais.
                            Dabar gi, praėjus 50 metų, kai tūkstančiai miestų pakartojo šitą procesą, tokios abejonės atrodo mažų mažiausiai įtartinos. Ir žymiai mažesni už Kauną miestai turi gyvas pėsčiųjų zonas be automobilių.

                            Patirtis rodo, kad automobilių uždraudimas kaip tik padidina kavinių ir parduotuvių pelnus, nes pėstieji ten praleidžia daugiau laiko ir, automatiškai, daugiau pinigų.
                            Turim Laisvės alėją pėstiesiems, Vilniaus g. pėstiesiems, neužtenka? Ai, pamatysim.
                            Kaunas yra Kaunas

                            Comment


                              #54
                              Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą

                              Turim Laisvės alėją pėstiesiems, Vilniaus g. pėstiesiems, neužtenka? Ai, pamatysim.
                              Ir Karaliaus Mindaugo autostradą automobiliams. Ir taip, tranzitas didina gyvybę, nes visiems labai įdomu žiūrėti į pravažiuojančius automobilius.

                              Šiaip, visiškai atvažiavimo apriboti gal ir nereiktų, nes gal reikia vietiniams gyventojams (kurie yra gerai), aptarnaujančiam transportui. Užtektų užtverti gatvę, kad nebevyktų tranzitinis eismas nuo Vytauto bažnyčios iki Kauno pilies ir problema išsispręstų. Liktų galimybė atvažiuoti, neliktų nereikalingo, tranzitinio, eismo.
                              Post in English - fight censorship!

                              Comment


                                #55
                                Parašė index Rodyti pranešimą

                                Ir Karaliaus Mindaugo autostradą automobiliams. Ir taip, tranzitas didina gyvybę, nes visiems labai įdomu žiūrėti į pravažiuojančius automobilius.

                                Šiaip, visiškai atvažiavimo apriboti gal ir nereiktų, nes gal reikia vietiniams gyventojams (kurie yra gerai), aptarnaujančiam transportui. Užtektų užtverti gatvę, kad nebevyktų tranzitinis eismas nuo Vytauto bažnyčios iki Kauno pilies ir problema išsispręstų. Liktų galimybė atvažiuoti, neliktų nereikalingo, tranzitinio, eismo.
                                Nepamirškim fakto, kad Kaune automobilis yra viskas ir visas gyvenimas sukasi aplink jį, tas matosi tiek miesto planavime, kada pvz. šalia pagrindinių upių eina atostrados, daugiaaukštis parkingas pačiame centre, daugiabučių projektų labai mažai, net pats geriausias šiuo metu projektas Piliamiestis pačiame kvartale jokių paslaugų neturi ir yra 100% orientuotas į susisiekimą automobiliu, o geriausias verslo centras Magnum nors ir esantis centre, prieš pagrindinį fasadą turi didelį parkingą, ko Vilniuje jau 15 metų niekas nebedaro, individualių namų statybų bumas, kokia nors nauja populiari prekybos ar paslaugų vieta geriau įsikurs toliau nuo centro, bet su patogesniu privažiavimu ir dideliu parkingu.
                                Paskutinis taisė Lettered; 2020.11.14, 11:31.
                                Flickr

                                Comment


                                  #56
                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                  Nepamirškim fakto, kad Kaune automobilis yra viskas ir visas gyvenimas sukasi aplink jį, tas matosi tiek miesto planavime, kada pvz. šalia pagrindinių upių eina atostrados, daugiaaukštis parkingas pačiame centre, daugiabučių projektų labai mažai, net pats geriausias šiuo metu projektas Piliamiestis pačiame kvartale jokių paslaugų neturi ir yra 100% orientuotas į susisiekimą automobiliu, o geriausias verslo centras Magnum nors ir esantis centre, prieš pagrindinį fasadą turi didelį parkingą, ko Vilniuje jau 15 metų niekas nebedaro, individualių namų statybų bumas, kokia nors nauja populiari prekybos ar paslaugų vieta geriau įsikurs toliau nuo centro, bet su patogesniu privažiavimu ir dideliu parkingu.
                                  U219 parkingas Vilniuje ne priešais pastatą? nereikia čia girtis.
                                  Kaunas yra Kaunas

                                  Comment


                                    #57
                                    Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą

                                    U219 parkingas Vilniuje ne priešais pastatą? nereikia čia girtis.
                                    U219 yra Šeškinėj, tai Kaune daugmaž atitiktų Savanorių prospektą. Ir vis tiek tai nėra gerai.

                                    Kaune, tuo tarpu, parkingų pridarė Karaliaus Mindaugo prospekte, kas yra visiškas miesto centras. Vilniuje tai atitiktų autostradą su parkingais Neries krantinėje šalia Lukiškių aikštės.
                                    Post in English - fight censorship!

                                    Comment


                                      #58
                                      Dėl parkingų priešais biurus visiškai pritariu, be to, net augalų nesugeba jokių pasodinti. Beje, Vilniuje berods irgi uždarė eismą ratu Rotušės aikštėje, įdomu, ar visi patenkinti.
                                      Kaunas yra Kaunas

                                      Comment


                                        #59
                                        Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą
                                        Dėl parkingų priešais biurus visiškai pritariu, be to, net augalų nesugeba jokių pasodinti. Beje, Vilniuje berods irgi uždarė eismą ratu Rotušės aikštėje, įdomu, ar visi patenkinti.
                                        Vilniuje visą senamiestį tranzitiniam eismui uždarė. Kirtę kampą per jį, aišku, nėra patenkinti. Buvo daug lygiai taip pat aiškinančių, kad oi verslai užsidarys kai žmonės skersai senamiestį važinėti negalės, bet jis iki karantino vis tiek pilnas žmonių nuolat buvo.
                                        Post in English - fight censorship!

                                        Comment


                                          #60

                                          Kauno senamiestyje bręsta įspūdingos permainos

                                          Skaityti daugiau: https://kauno.diena.lt/naujienos/kau...rmainos-997955


                                          Comment

                                          Working...
                                          X