Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šnipiškės - projektai ir statybų eiga

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Ten kita juosta yra dviratininkų takas.
    Čia vadinasi bendro naudojimo gatvė? Su borteliais atskirtu šaligatviu ir net dviračių juosta?
    Šnipiškės sparčiai atgimsta – Širvintų gatvė taps viena pirmųjų bendrojo naudojimo erdve, per kurią nusidrieks naujas dviračių takas ir šaligatvis, o šalia jų atsiras viešoji erdvė su sporto ir žaidimų aikštele. Šia gatve dalinsis pėstieji, dviratininkai ir vairuotojai. Apie 700 metrų ilgio gatvėje bus pasodinta naujų želdinių, įrengtas naujas apšvietimas,...

    Comment


      Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą

      Gyvename mieste, ir niekur tie automobiliai nedings. Buvo, yra ir bus. O dabar maža kad Kalvarijų gatvės apkrovimo nesumažins kažkada planuota Kernavės gatvė ir tiltas (faktas, kad kaip bebūtų gaila - jų nebus), bet ir dar viena paralelinė gatvė padaroma vienpusio eismo. Ir kuo tai bus geriau? Kalvarijų g. bus dar labiau apkrauta, nes paralelinių gatvių nelieka, o atsiradus vienpusiams eismui visi norintys patekti į Giedraičių ar šalia esančias gatves, dar sudarys papildomus srautus. Kame čia logika?

      Seniai aišku kad būtinai reikia ir Kernavės tilto, ir gatvės. Bet taigi medinukai ir dvasingumas, plius sakralinė pieva (kurios ir taip jau nėra).
      Logika tokia, kad nuspręsta dėti stabdžius jau dabar. Automobiliai greitu metu nedings, bet jų jau ir daugėt nebegalės, nes nebebus naudos iš jų, kai pėsčiomis greičiau taps.
      Reikia susitaikyti, kad tilto nebus, o Kalvarijų g. tranzitinio statuso irgi neteks, ten turbūt tik laiko klausimas kada įrengs A juostas iš abejų pusių ir automobiliams liks tik po juostą abejomis kryptimis per visą gatvės ilgį.
      Toje miesto dalyje automobilių pagrindiniams srautams teks judėti Kareivių g., Ozo g., G.V., Konstitucijos pr, Žirmūnų g. ratu. Ir šiaip miestas plečiasi labiau į vakarus, tai jei norim (kažkodėl) bent dalį miesto išlaikyti patogiu automobilistams, tai gera mintis yra tai daryti tik į vakarus nuo G.V. gatvės. Jeigu kam reikia lįsti į centrinę dalį, tai teks palikti automobilį kokioje nors parknride aikštelėje ir sėsti į VT, o jei susitvarkai gyvenimą (namai, darbas, vaikų mokyklos, būreliai), kad nereikia lįsti į centrą - gali ir toliau patogiai naudotis automobilį.
      Nėra prasmės iš dabartinės sistemos kai visiems nepatogu. Čia yra padarinys to, kad žmonės nesitvarko savo gyvenimų, kad jiems būtų patogu ir po to skundžiasi iš esmės kitais tokiais pat asmenimis sedėdami kartu kamščiuose.

      Iš tiesų aš ir pats turiu privilegiją važinėti į darbą automobiliu, bet bent kol kas neaptogumų nesukelia, nes piko metu judu daugumai priešinga kryptimi. Kai pradės kelti nepatogumus - kažką keisiu, bet tikrai nekęsiu sukandęs dantis kamščiuose

      Comment


        Parašė themanual Rodyti pranešimą
        Jeigu kam reikia lįsti į centrinę dalį, tai teks palikti automobilį kokioje nors parknride aikštelėje ir sėsti į VT
        Gal kažką praleidau, bet ar buvo įrengta bent viena parknride aikštelė Vilniuje per paskutinius n+k metų? Apmokestinamas parkavimas centrineje miesto dalyje, daromi apribojimai važiavimui automobiliu, augant miesto centrui visai neinvestuojama į naują pralaidesnę kelių infrastruktūrą mašinoms ir t.t. Viskas daugmaž kaip ir ok, bet ar sudaromos kokios nors alternatyvos kaip būtų galima pasiekti miesto centrą? Tarkim, su automobiliu galiu normaliai nuvažiuoti vos ne iki pačio Vienos centro, priparkuoti parknride aikštelėje, toje pačioje aikštelėje, niekur nereikia vaikščioti, sėdu į liftą, nusileidžiu į metro ir pavažiuoju kelias stoteles iki pačio miesto centro. Taip viskas veikia normaliuose miestuose.

        Comment


          Parašė Edd Rodyti pranešimą

          Gal kažką praleidau, bet ar buvo įrengta bent viena parknride aikštelė Vilniuje per paskutinius n+k metų? Apmokestinamas parkavimas centrineje miesto dalyje, daromi apribojimai važiavimui automobiliu, augant miesto centrui visai neinvestuojama į naują pralaidesnę kelių infrastruktūrą mašinoms ir t.t. Viskas daugmaž kaip ir ok, bet ar sudaromos kokios nors alternatyvos kaip būtų galima pasiekti miesto centrą? Tarkim, su automobiliu galiu normaliai nuvažiuoti vos ne iki pačio Vienos centro, priparkuoti parknride aikštelėje, toje pačioje aikštelėje, niekur nereikia vaikščioti, sėdu į liftą, nusileidžiu į metro ir pavažiuoju kelias stoteles iki pačio miesto centro. Taip viskas veikia normaliuose miestuose.
          Vilniuje palikti automobilį šalia centro (kur nors šnipiškėse, naujamiestyje) netgi sudėtingiau nei pačiame centre, kur yra antžeminės ir požeminės aikštelės.
          Flickr

          Comment


            Šiaip tai valid point Edd'o. Šios savaitės kažkurį vakarą, kai sudarė didžiuliai kamščiai, buvo puikus pavyzdys. Norint iš Baltupių grįžti į centrą, 25 minutes nebuvo jokio autobuso, nes tiesiog visi stovėjo pastrigę važiuojant į Santariškių pusę. Po to, aišku pirmi du atvažiavo tokie, kad jokių šansų tilpti. Tai kol viešasis naudojasi ta pačia infrastruktūra ir nėra dažninami maršrutai, realiai visi kentės, ne tik automobilistai. Ir taip tikrai nepaskatins persėsti iš automašynų. Koks tikslas pusę valandos stovėti stotelėje, kai gali pusę valandos sėdėti mašinoje?

            Comment


              Parašė Edd Rodyti pranešimą

              Gal kažką praleidau, bet ar buvo įrengta bent viena parknride aikštelė Vilniuje per paskutinius n+k metų? Apmokestinamas parkavimas centrineje miesto dalyje, daromi apribojimai važiavimui automobiliu, augant miesto centrui visai neinvestuojama į naują pralaidesnę kelių infrastruktūrą mašinoms ir t.t. Viskas daugmaž kaip ir ok, bet ar sudaromos kokios nors alternatyvos kaip būtų galima pasiekti miesto centrą? Tarkim, su automobiliu galiu normaliai nuvažiuoti vos ne iki pačio Vienos centro, priparkuoti parknride aikštelėje, toje pačioje aikštelėje, niekur nereikia vaikščioti, sėdu į liftą, nusileidžiu į metro ir pavažiuoju kelias stoteles iki pačio miesto centro. Taip viskas veikia normaliuose miestuose.
              Dabar lygtais dvi yra, kitais metais turėtų Antakalnyje dar viena būti įrengta. Bet kol kas tai juk jokių problemų ir per Senamiestį tranzitu pervažiuoti su automobiliu, tai kai jau pradės rimtai kontroliuoti srautus, tuomet manau atsiras ir daugiau tų aikštelių. O šiaip tai kai apart centro visur beveik parkingas nemokamas, tai kol kas labai norint tikrai nebūtina ieškoti ParknRide aikštelės.

              Aš tik manau, kad jos apskritai turėtų būti kažkur miesto pakraščiuos, pvz Santariškėse, Paneriuose, Saulėtekyje, tik įvažiavus į Perkūnkiemį, Pilaitės ir Vakarinio aplinkkelio mazge ir pan., o miesto gyventojams tai neproblema ir iškart į VT sėstis. Gal Vienoje ir gali iki centro privažiuoti, bet Viena žymiai didesnė, tai ir pats centras didelis. Vilniuje irgi G.V. gatvės pagalba gali iki pat centro privažiuoti, tas pats Pietinis miesto aplinkkelis visai šalia centro.

              Bet kokiu atveju prievartos juk nebus, kas norės sedėti kamščiuose, galės ir toliau tai daryti.
              Paskutinis taisė themanual; 2019.11.17, 14:48.

              Comment


                Parašė rmss Rodyti pranešimą
                Šiaip tai valid point Edd'o. Šios savaitės kažkurį vakarą, kai sudarė didžiuliai kamščiai, buvo puikus pavyzdys. Norint iš Baltupių grįžti į centrą, 25 minutes nebuvo jokio autobuso, nes tiesiog visi stovėjo pastrigę važiuojant į Santariškių pusę. Po to, aišku pirmi du atvažiavo tokie, kad jokių šansų tilpti. Tai kol viešasis naudojasi ta pačia infrastruktūra ir nėra dažninami maršrutai, realiai visi kentės, ne tik automobilistai. Ir taip tikrai nepaskatins persėsti iš automašynų. Koks tikslas pusę valandos stovėti stotelėje, kai gali pusę valandos sėdėti mašinoje?
                Kai atskirs ir padarys visur VT juostas, tokios bėdos nebus. Ir vėlgi, nieks prievarta nevers naudotis VT, žmonės žiūrės, kas jiems patogiau, tuo ir naudosis.

                Comment


                  Parašė themanual Rodyti pranešimą

                  Kai atskirs ir padarys visur VT juostas, tokios bėdos nebus. Ir vėlgi, nieks prievarta nevers naudotis VT, žmonės žiūrės, kas jiems patogiau, tuo ir naudosis.
                  Aš tikrai neneigiu, kad galima išspręsti situaciją. Bet kažkaip negirdėti, kad kas būtų daroma. Dabar vieną atkarpą A juostos atskyrė, bet ta pati Kalvarijų gatvė, kaip stovi vakarais kamščiuose taip stovi jau nežinau kiek metų. Čia reikia esminių veiksmų imtis.

                  Comment


                    Parašė rmss Rodyti pranešimą

                    Aš tikrai neneigiu, kad galima išspręsti situaciją. Bet kažkaip negirdėti, kad kas būtų daroma. Dabar vieną atkarpą A juostos atskyrė, bet ta pati Kalvarijų gatvė, kaip stovi vakarais kamščiuose taip stovi jau nežinau kiek metų. Čia reikia esminių veiksmų imtis.
                    Tikra tiesa, tik ten bus didelis skaudulys, kadangi vietos VT juostoms nėra, tad belieka jas atimti iš bendro srauto. Nepasitenkinimas bus didžiulis tarp automobilių vairuotojų, bet tai vienintelis būdas kaip miestiečiam bent suteikti galimybę išvengti kamščių, o ne tai kaip dabar, kad visi solidariai sėdi kamštyje.

                    Comment


                      Long time reader, first time poster. Nezinau nei vieno miesto, ypatingai sostines, kur butu isspresta kamsciu problema. Galima zaisti su juostom, bet niekas nepasikeis. Automobiliai ir ju sukeliami kamsciai yra miesto dalis. Gerejanti gyventoju finansine padetis dar didins automobiliu kieki. Tiketis kad didzioji dauguma gyventoju naudosis VT yra utopija. Net tokie miestai su nerealiai isvystytu VT kaip Ciurichas (Sveicarija) ar Singapuras dusta nuo automobiliu kamsciu.

                      Comment


                        Kaži ar kas tikisi išspręsti kamščius. Čia taip pat kaip paprastas paklausos ir pasiūlos dėsnis iš pirmos mikroekonomikos paskaitos, jei nebeliktų kamščių, žmonės persėstų į mašinas ir vėl būtų status quo. Diskusija čia dėl to, kad reikia spręsti VT kamščių/kamščiuose problemą.

                        Comment


                          Parašė themanual Rodyti pranešimą

                          Dabar lygtais dvi yra, kitais metais turėtų Antakalnyje dar viena būti įrengta.
                          Dabar Park+Ride yra 3 aikštelės ir visos netinkamose vietose. Ne ten, kur reikia, o ten kur savivaldybė turėjo laisvą plotą.
                          Planuojamos 10, ir visos ten, kur reikia - prie įvažiavimo į miestą. Žada viešąjį transportą pareguliuoti taip, kad prie Park+Ride būtų galinės maršrutų stotelės.


                          Vilniaus Park+Ride aikštelės ir stovėjimo zonos

                          Comment


                            Kamščius labai paprastai sprėstų platesnis išplėtimas mokamų parkavimo zonų ir baudavimas netinkamai statantis automobilį. Kai nebeliktų galimybės savo geldas laikyt ant žolynų ir jei tektų kasdien grįžus po pusvalandį ieškot kur priparkuot, o po to dar eit 10 minučių iki namų su maišais, greitai liaudis adaptuotųsi ir spūstys mažėtų. Dabar jei yra ženklas parkuoti negalima liaudis parkuojasi, nes "nu o kur parkuotis, loxas?" O žolynai irgi niekam nereikalingi, geriau jau paverskim juos purvynais užstatytais land cruizerių.

                            Comment


                              Parašė Zygis Rodyti pranešimą
                              Kamščius labai paprastai sprėstų platesnis išplėtimas mokamų parkavimo zonų ir baudavimas netinkamai statantis automobilį. Kai nebeliktų galimybės savo geldas laikyt ant žolynų ir jei tektų kasdien grįžus po pusvalandį ieškot kur priparkuot, o po to dar eit 10 minučių iki namų su maišais, greitai liaudis adaptuotųsi ir spūstys mažėtų. Dabar jei yra ženklas parkuoti negalima liaudis parkuojasi, nes "nu o kur parkuotis, loxas?" O žolynai irgi niekam nereikalingi, geriau jau paverskim juos purvynais užstatytais land cruizerių.
                              Tikrai padėtų, kalbant apie parkavimą, tai labai reikia, kad bent centre būtų aiškiai sužymėtos ir suinventorizuotos visos parkavimo vietos su zonos ir rezervavimo statusu, kad nebeliktų jokių pilkų zonų, kad va čia numečiau mašiną, nes ženklo kaip ir nesimato, ar tipo gi niekam netrukdo. Iš esmės būtų galima statyti tik tokiose sunumeruotose vietose, ir jei mašina joje nėra, reiškias automatiškai baudžiama. Nes dabar ypač dažnai užparkuoja visokius įvažiavimus ir bent anksčiau tokių pažeidėjų raportuotų per aplikaciją nevisad bausdavo, nes tipo neaišku, būtinai reikėdavo, kad bauduotojas būtų fiziškai vietoje.
                              Paskutinis taisė themanual; 2019.11.17, 18:52.

                              Comment


                                Giedraičių 47.



                                Comment


                                  Paparciu namai + Neries Senvage:
                                  Click image for larger version

Name:	IMG_20191121_080024.jpg
Views:	92
Size:	288,8 kB
ID:	1764305

                                  Comment


                                    Paskutiniu metu buvo progu isvaikscioti Snipiskes, turiu daug nuotrauku, praktiskai visu projektu ir siaip snipiskiu vaizdeliu. Skaitant visur apie vertinga Snipiskiu istorine architektura ir t.t. galima susidaryti ispudi kad ten tikrai yra kazkas tokio.. Deja, 99,9% Snipiskiu mediniu pastatu yra paprasciausias savartynas, normalesnius namus galima suskaiciuoti ant ranku pirstu ir tie dazniausiai labai prastos bukles, su plastikiniais beremiais langais, durti dadurti, priestatukai is ivairiausiu medziagu, dengti plastikinem dailylentem, ruberoidu ir t.t. As uz gatveles-kitos issaugojima ir geresniu mediniu pastatu issaugojima, bet darosi juokinga kai aktyvistai klykauja apie kazkoki rimta pavelda, vos ne senamiesti. Gal jie patys nera buve Snipiskese? Po truputi talpinsiu nuotraukas, kai bus laiko.

                                    Comment


                                      Tai visą laiką buvo aišku kad nieko ten gero nėra, kad toks rajonas centre yra gėda miestui. Visą laiką tai buvo akivaizdu, visiems aišku ir niekad nemačiau kad kas nors tai kvestionuotų. Čia tik pastaruosius pora metų interneto erdvėje (tame tarpe ir šiame forume) padavė veikėjų, įrodinėjančių kad Šnipiškės yra lygiavertės Žvėrynui ar netgi Senamiesčiui. Įdomu, su kuo susijusi tokia tendencija? 2010 metais tokių kalbų niekas nevarinėjo.
                                      Gimtoji Nalšia: Švenčionėliai | Švenčionys
                                      Mielosios Grigiškės

                                      Comment


                                        Problema yra ta kad zmones tikisi daug is Snipiskiu - ir tuo tarpu Zveryno - medinuku. Daug kas mano kad laiku begant, tie medinukai gali tapti kazkas grazaus. Deje, tie namai jau per ilgai palikti apleisti ir nemanau kad kazkas is ju gero bus. Jokiu reglamentu nera kurie diktuotu kaip reikia rupintis tokia architektura, ir aisku ten gyvenantis yra visiskai deje ant aplinkos ir savo namo prieziuros. Savivaldybe net senamiesti nemoka priuziureti architekturos reglamentu. Ten balkonai byra ant zmoniu, namai su skirtingais langais ant kekvieno kampo - ko tiketis is Snipiskiu...

                                        Comment


                                          Pradėsim nuo rekonstruojamos Giedraičių gatvės:









                                          Galėjo nepataupyti ir pastatyti stulpus abejose gatvės pusėse, gal tada nereiktų statyti jų ir pėsčiųjų take.







                                          Tokia pėsčiųjų dalis turbūt bus abejose pusėse (?):






                                          Bordiūrai labai žemi ir gražiai užapvalinti, mašinoms bus labai patogu užvažiuoti ant dviračių tako. Šiaip aišku pokyčiai sveikintini, bet galėjo būti geriau...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X