Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

2020-2030 projektų prognozės

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Apie metro aisku geriau diskutuoti metro temoje, bet ji uzrakinta ir del suprantamu priezasciu: negalima Vilniui tureti jokio metro. Jei miestas nesugeba net paprastomis A juostomis atskirti viesojo transporto, kad tas nestovetu spustyse... come on... nu ne tas issivystymo lygys. Tramvajaus nestato, nes neuztenka keleiviu srauto iki reikiamo net paprastam tramvajui, o cia iskart metro.
    Nu netaps benamis verslininku, duosit jus jam iphone ar ne. Ne taip sprendziami viesojo transporto patogumo ir prieinamumo klausimai, nebent kazkas politikoje yra populistas ir vagis.
    Paskutinis taisė SoulMulticast; 2020.01.01, 21:59.

    Comment


      #22
      Ko čia smulkintis:

      1. 2030 metais Vilnius bus didžiausias Baltijos šalių miestas su 600000+ gyventojais
      2. Užbaigti jau žinomi ir daugiau ar mažiau krutantys projektai: Nacionalinis stadionas, Lazdynų baseinai, Kongresų centras, nauji pėsčiųjų tiltai per Nerį, Liepkalnio sankryža, Rail Baltica atšaka, viena iš stotelių - oro uostas su nauju terminalu, sutvarkomi visi parkai
      3. Viešasis transportas: nauja talpi, greita transporto rūšis, vietomis kur reikia lendanti po žeme (užbaigta bent pirma linija), funikulierius nuo NMC iki Nacionalinio stadiono.
      4. Paaiškėja kad Nacionalinė koncertų salė "Tautos namai" negali būti statoma pagal ispanų projektą, todėl parenkamas kito konkurso dalyvio nerealiai geras projektas ir padidinamas tam reikalui skirtas biudžetas
      5. NMC: bent 7 nauji daugiaaukščiai (įskaitant jau statomus ir žinomus projektus) ir iš viso apie 10+ naujų projektų (aišku kad atmetus daugiabučius), naujų daugiabučių kokybė aukšta, japoniškas sodas, Šnipiškių akštė (pagal naują projektą aišku )... Atsiranda įvairesnių traukos objektų, rekonstruotas gatvių tinklas (kokybiškai, stulpai nebe šaligatvių viduryje), rekonstruojami seni medinukai juos pritaikant smulkiai komercinei veiklai
      6. Ateina suvokimas kad centrinės miesto dalys yra reprezentacinės ir šimašremontų neužtenka, o ir verslas negali statyti bet ko
      7. Šimašremontai visai ok toliau nuo miesto centro, sutvarkomi senų daugiabučių kiemai, senuose rajonuose įrengiami parkai, pilnai išvystytas naujų dviračių takų tinklas jungia visus rajonus, atsiranda keli gerai išvystyti lokalūs centrai. Vaikų darželių, sporto, laisvalaikio objektų daugiau ir jie prieinami visiems ten kur jie ir gyvena, o ne kitam miesto gale
      8. Praktiškai visos biurokratinės paslaugos teikiamos elektroniniu būdu, klesti inovacijos, smarkiai išaugusios užsienio investicijos, daug aukštą pridėtinę vertę kuriančių įmonių, nemažai lietuviškų "vienaragių" ir kitų gyvūnų
      9. Išaugęs Vilniaus pasiekiamumas ir turistų skaičius prilygstantis ar lenkiantis kaimynų sostines
      10. Tvarkingas, renovuotas senamiestis, sugriežtinti reikalavimai fasadams ir ne tik, visi Obi-Wan Kenobi išvardinti atstatymai, tik dar pridėsiu Gedimino pilį
      11. Įgyvendinami visi "geri" projektai kuriuos pamiršau, ar tiesiog tingiu vardinti Vilnius tampa tikra regiono bamba

      Comment


        #23
        Gal ir visai nauja Vilniaus Vizija video galima butu sukurti, aceit vilnieciai sneka ko tikisi uz savo mokescius ateinanciam desimtmeciui. Bet kaip independent venture, kad savivaldybe turetu kur ikvepimo semtis .

        Comment


          #24
          Aš norėčiau pamatyti:

          Šiaurinę gatvę
          Ukmergės gatvėje šaligatvius
          Mokamo parkavimo zonų išplėtimą (ne vien kainos didinimą)
          veikiantį A juostų ir dviračių takų tinklą

          Apie visokius stoties rajonų ir senamiesčių tvarkymus net neverta rašyti. Rinkiminiai pažadai tuo ir teliks ir ten vien savivaldybės noro kažką daryti vistiek neužtektų, kai visokie paveldosaugininkai pradės kaišioti pagalius į ratus.



          Comment


            #25
            Ukmergės gatvėje šaligatvius
            Kurioje vietoje jų nėra? Galima nueiti nuo Saltoniškių iki pat Depo.

            Comment


              #26
              Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
              Kurioje vietoje jų nėra? Galima nueiti nuo Saltoniškių iki pat Depo.
              O tu bandei eiti? Nes aš einu kartais. Šeškinėje yra žolyne purvo takeliai, o ne šaligatviai.

              Nuo senukų iki laisvės prospekto yra kartais šaligatvis, jei parduotuvė buvo gera ir pastatė. Kitoje pusėje gatvės yra dviračių takas, bet šaligatvio nėra.

              Apie tarpą tarp laisvės prospekto ir norfos jau rašė infrastruktūros temoje su nuotraukomis. Ten bala užima daugiau vietos nei šaligatviai.

              Ar dabar einu Pašilaičių, Baltrūšaiočio gatvėmis, per šeškinės kiemus, nes ten šaligatviai yra.

              Comment


                #27
                Tarp Šeškinės ir Pašilaičių turbūt laukiama Šiaurinės, nėra reikalo atskirai investuoti į šaligatvius. Geriausia eiti Fabijoniškių pusėje. Ten bendras pėsčiųjų ir dviračių takas - eismas jame toks "intensyvus", kad vieni kitiems tikrai netrukdo.

                Comment


                  #28
                  Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                  Tarp Šeškinės ir Pašilaičių turbūt laukiama Šiaurinės, nėra reikalo atskirai investuoti į šaligatvius. Geriausia eiti Fabijoniškių pusėje. Ten bendras pėsčiųjų ir dviračių takas - eismas jame toks "intensyvus", kad vieni kitiems tikrai netrukdo.
                  Na taip, ta pieva turėtu būtų sutvarkyta Šiaurinės gatvės tiesimo metu, bet kai šiaurinės projektas vykdomas jau 40 metų... Nors aš ją irgi minėjau, prie savo norų.

                  Na šiaip pagal kelio ženklinimus jis nėra bendras. Ten yra ženklinimas dviračiams, o pėsčiųjų takas tiesiog nutrūksta ties Rimi. Aišku visi (tame tarpe ir aš) ten eina. Bet jeigu mes norime kad daugiau žmonių naudtusi dviračiais tai eismo inteisyvumas ten padidės.

                  Comment


                    #29
                    Nereikia ir nebus jokio metro. Laikai ir technologijos pasikeite. Dar 10 metu ir bus autonominiai elektriniai automobiliai bei autobusai. Isskyrei A linija, ir metro/tramvajus pasidaro beprasmis.

                    Comment


                      #30
                      Parašė B.S. Rodyti pranešimą
                      Nereikia ir nebus jokio metro. Laikai ir technologijos pasikeite. Dar 10 metu ir bus autonominiai elektriniai automobiliai bei autobusai. Isskyrei A linija, ir metro/tramvajus pasidaro beprasmis.
                      Po 10 metų dar tikrai nebus, plius tramvajumi bet kokiu atveju žymiai komfortiškesnis važiavimas nei autobusu.
                      Flickr

                      Comment


                        #31
                        Metro Vilniuje nebus nes tiesiog neturim mes tiek gyventojų kad vertėtu jį statyti. Autonominis transportas daugumos auto gamintojų yra planuojamas 2022-2025 metų laikotarpiui. Aišku kiek užtruks tam ateiti į lietuvą kitas klausimas. Viešasis transportas bus vieni pirmųjų kurie tokią technologiją diegsis nes bus galima sutaupyti visus su vairuotojais patiriamus kaštus + autobusas galės važiuoti visą dieną be pertraukų. Manau tai pirmiausia bus pritaikyta troleibusams, nes jie ar taip ar taip nuo trasos nukrypti negali, todėl ir autonomiškai manevruoti bus lengviau.

                        Elektriniai autobusai yra tai ko vakarai atsikando ir dabar grįžta prie troleibusų ir tramvajų. Beto visi automobiliai nebus eletriniai dėl techninių priežasčių (neįmanoma pagaminti tokio kiekio baterijų).

                        Comment


                          #32
                          Pakanka Vilniuje tų gyventojų, tiesiog visi tiek prilipę prie automobilių, kad nėra jokios garantijos, kad net metro paskatintų iš jų išlipti. Pradžiai reikia laipsniškai sunkinti gyvenimą automobiliams (mokesčiai, eismo ribojimas ir pan.) ir pratinti žmones labiau naudotis viešuoju transportu. Kol nesugebama atnaujinti turimo viešojo transporto, optimizuoti maršrutų taip, kad viešasis transportas būtų patrauklus ir patogus, tol nereikia svaigti apie naujas transporto rūšis kaip apie panacėją.

                          Comment


                            #33
                            Su naujais metais! 2020 kažkuo "stiprus" skaičius.

                            Iš 1973 m. žurnalo "Genys". 2000 metų Vilniaus vizijoje buvo metro.
                            20 metų vėluojama. Click image for larger version

Name:	Vilnius 1973-2000.jpg
Views:	72
Size:	223,7 kB
ID:	1773136

                            Comment


                              #34
                              Ten parašyta, kad "gyventojų skaičius artės prie milijono..."

                              Comment


                                #35
                                Manau turime judėti į priekį ir nustoti pataikauti "autmobilistams", apmokęstinti parkavimą Varšuvos pavyzdžiu, kaip ir buvo minėta. Kuomet tu gali pirkti nuolatinį parkavimą tik toje gatvėje, kur gyveni - Lvovo g. statytis negali.

                                Taip pat turime apmokęstinti įvažiavimą į miesto centrą - Oslo pavyzdžiu, kuomet mokama ir išvažiuojant iš miesto centro(taip ribojant tranzitą). Esu tikras, kad jei reiktų kasdieną už parkavimą prie darbo mokėti po 8 eurus + 2 eurai už įvažiavimą, srautas sumažetų. SUmažėtų ir vežiojančių vaikų į Centre esančia mokyklas ir darželius.

                                Tokios sistemos įrengimas didelių infrastruktūros pokyčių nereikalauja, nes tiesiog yra sumontuojamos kameros.





                                Aviate, navigate, communicate

                                Comment


                                  #36
                                  UŽ Centro ką daryti? Pvz. Minsko pl. kamščiai dabar milžiniški. Ten ir VT nelabai veiksmingas.

                                  Nebent ant miesto įvažiavimų ir statyti skaitiklius.

                                  Comment


                                    #37
                                    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                    Taip pat turime apmokęstinti įvažiavimą į miesto centrą - Oslo pavyzdžiu, kuomet mokama ir išvažiuojant iš miesto centro(taip ribojant tranzitą). Esu tikras, kad jei reiktų kasdieną už parkavimą prie darbo mokėti po 8 eurus + 2 eurai už įvažiavimą, srautas sumažetų. SUmažėtų ir vežiojančių vaikų į Centre esančia mokyklas ir darželius.
                                    Vaikus vežiuoja dėl to, kad šalia namų nėra vietų, spėju Osle tokių problemų nėra, kad reiktų vaiką į darželį vežti į kitą miesto galą. Dabar moksleivių atostogos ir ryte miestas tuščias, jokių kamščių. Tai Vilniaus kamščių problema ne infrastruktūra ar didelis auto kiekis, o vietų mokyklose trūkumas.
                                    Paskutinis taisė Lettered; 2020.01.02, 10:59.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      #38
                                      Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                      Pakanka Vilniuje tų gyventojų, tiesiog visi tiek prilipę prie automobilių, kad nėra jokios garantijos, kad net metro paskatintų iš jų išlipti. Pradžiai reikia laipsniškai sunkinti gyvenimą automobiliams (mokesčiai, eismo ribojimas ir pan.) ir pratinti žmones labiau naudotis viešuoju transportu. Kol nesugebama atnaujinti turimo viešojo transporto, optimizuoti maršrutų taip, kad viešasis transportas būtų patrauklus ir patogus, tol nereikia svaigti apie naujas transporto rūšis kaip apie panacėją.
                                      Nepakanka. Pagal studijas metro neapsimoka statyti jei nėra milijono gyventojų. Vilniui labiau tiktu koks tramvajus ar viršžeminis geležinkelis. Bet taip, pradžiai užtektų ir normalaus trolebusų tinklo.

                                      Ir kaip Lettered minėjo, pirmiausia automobilizmą mažinti reikėtu statant viešas paslaugas kad nereikėtu visur važiuoti. Palygink eisma, kai vaikams atostogos ir kai jie eina į mokyklas/darželius. Efektas milžiniškas.

                                      Comment


                                        #39
                                        Mokyklų ir darželių trūkumas. Mažų maisto prekių parduotuvių išnaikinimas centre. Viešasis transportas nepatogus, tinklas mažas, greitis mažas, nėra persėdimo terminalų.
                                        Todėl mes esam Rytų Europa ir čia vienintelė išeitis - automobilis. Kitos transporto alternatyvos dabar yra dar blogesnės.
                                        Kopijuojam Skandinaviją tik paviršutiniškai, pvz. dviračių takai, kurie nesujungti į sistemą. Mes kaip tie indėnai, kurie gavo stiklo karoliukų vėrinius ir laimingi.

                                        Comment


                                          #40
                                          Technologijos isspres kamsciu problemas, tuo neabejoju, bent jau zymiai sumazins tai tikrai, nuo autonominio transporto iki to kad isvis nebus tokio poreikio vykti i kazkoki ofisa, tik klausimas kada ir ar iki to laiko Vilniuje atsiras kazkas panasaus i tramvaju/metro, kolkas bent jau dabartine valdzia apie jokias naujas viesojo transporto rusis net negalvoja.

                                          Comment

                                          huluhub.com
                                          porno video
                                          antalya escort
                                          Working...
                                          X