Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Klaipėdos projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė index Rodyti pranešimą

    Klaipėda labai skirtinga. Labai jauki ir patraukli nuo Tilžės ir sausio 15-osios gatvių į šiaurę (mano šiaip mėgstamiausias didelis miestas po Vilniaus) ir gana nesimpatiška į pietus nuo jų, net ir sovietiniai rajonai senamiesčio apylinkėse visai nieko. Aišku didele dalimi dėl to, kad ten miestas statytas prie pat pramoninių uosto objektų.
    Kai kurie pietiniai rajonai visai geri. Ne visi daugiaubučių kompleksai yra pilki. Be to, aplinka gana tvarkinga. Dažnai primištame, jog tarp kelių rajonų (paraleliai Minijos gatvei ir Šilutės plentui) tęsiasi ir parkų sistema.
    Paskutinis taisė Silber418; 2021.02.23, 22:43.

    Comment


      Parašė Blaze Rodyti pranešimą
      Po Bastionų namų, blogos žinios iš Klaipėdos nesibaigia.

      GREEN PARK HOTEL KLAIPĖDA. Rekonstrukcija.

      Click image for larger version  Name:	Citify-Minijos-g.-119-02.jpg Views:	0 Size:	119,9 kB ID:	1863963

      Click image for larger version  Name:	Citify-Minijos-g.-119-03.jpg Views:	0 Size:	103,4 kB ID:	1863964
      https://citify.eu/green-park-hotel-klaipeda/
      Primena pigesnį visai naujo Granville Street projekto Vankuveryje variantą.

      Paskutinis taisė Silber418; 2021.02.23, 22:41.

      Comment


        Parašė index Rodyti pranešimą
        Klaipėda labai skirtinga. Labai jauki ir patraukli nuo Tilžės ir sausio 15-osios gatvių į šiaurę (mano šiaip mėgstamiausias didelis miestas po Vilniaus) ir gana nesimpatiška į pietus nuo jų, net ir sovietiniai rajonai senamiesčio apylinkėse visai nieko. Aišku didele dalimi dėl to, kad ten miestas statytas prie pat pramoninių uosto objektų.
        Klaipėdos bėda, kad iškart po karo "urbanistai su pagonais" pradėjo neprotingai formuoti miestą. Vietoje to, kad mestą tolygiai plėtoti į visas puses, paėmė ir ištempė palei uostą. Prigėrus "Švyturio" galima nuo Minijos g. da***ti iki Šilutės pl. kur praktiškai miesto pabaiga. Tarp Kauno g. ir Baltijos pr. miesto centras, o sovietmečių dykvietės ir pramoninės zonos. Nors po nepriklausomybės atkūrimo buvo galima suformuoti patrauklų miesto centą, bet su Akropoliu ir kitais PC nužūdė visą tą vietą. "Vetrungė" labai jauki, ypač kur "Gandrališkės" ir aplinkui mažaaukščiai prieškario namai. Ilgą laiką ši dalis buvo apleista ir merdėjo, dabar po truputį atsigauna.
        Beje, pirmieji miegamieji rajonai "Nėringa", "Pempininkai" visai geri rajonai, jie labai žali. Jei juose padaryti kvartalinę renovaciją, kaip dabar daroma Rumpiškėse, butų visai patraukli vieta gyventi
        Paskutinis taisė Scarface; 2021.02.24, 09:27.

        Comment


          Pardon, tik dabar citify įkėlė.

          Blogas tuo, kad senoji pastato dalis net netrodo, o yra komiblokas su skirtingo dydžio langais. Ant aukštuminės dalies numatomas "galinis" fasadas kas Lietuvoje reiškia kažką labai pigaus. Tikiuosi projektas dar keisis.

          Parašė Scarface Rodyti pranešimą
          Klaipėdos bėda, kad iškart po karo "urbanistai su pagonais" pradėjo neprotingai formuoti miestą. Vietoje to, kad mestą tolygiai plėtoti į visas puses, paėmė ir ištempė palei uostą. Prigėrus "Švyturio" galima nuo Minijos g. da***ti iki Šilutės pl. kur praktiškai miesto pabaiga. Tarp Kauno g. ir Baltijos pr. miesto centras, o sovietmečių dykvietės ir pramoninės zonos. Nors po nepriklausomybės atkūrimo buvo galima suformuoti patrauklų miesto centą, bet su Akropoliu ir kitais PC nužūdė visą tą vietą. "Vetrungė" labai jauki, ypač kur "Gandrališkės" ir aplinkui mažaaukščiai prieškario namai. Ilgą laiką ši dalis buvo apleista ir merdėjo, dabar po truputį atsigauna.
          Beje, pirmieji miegamieji rajonai "Nėringa", "Pempininkai" visai geri rajonai, jie labai žali. Jei juose padaryti kvartalinę renovaciją, kaip dabar daroma Rumpiškėse, butų visai patraukli vieta gyventi
          Klaipėda apskritai turi labai mažai laisvo ploto miesto plėtrai. Gyvenamosios teritorijos beveik iš visų miesto pusių apspaustos pramonės, su taršiomis gamyklomis. Aišku, šalia jų niekas nenori gyventi, todėl ir miesto plėtra rytų kryptimi nevyksta. LEZ gerokai per arti mikrorajonų. Klaipėdos energija ir visos kitos pramonės įmonės šalia Dangės ir Liepų gatvės, turbūt projektuotos Senamiesčio proletarams, kad pėsčiomis galėtų eiti į darbą. Apskritai turbūt nėra kito Lietuvos miesto, kur pramonė būtų įsprausta į tokias puikias miesto erdves, šalia centro.

          Mano supratimu būtų geriau, jei žmonės gyventų mieste, o pramonė plėstusi rajone, bet ko gero, susitarti tarp dviejų savivaldybių nėra taip paprasta.

          Paskutinis taisė Blaze; 2021.02.24, 11:04.

          Comment


            Yra bent kokie nurodyti terminai dėl GREEN PARK HOTEL KLAIPĖDA. Rekonstrukcija? Jau pusantrų metų nuo pirmojo straipsnio, bet nieko naujo nesigirdi. Nors jei pagaliau įkėlė į citify tai gal kažkiek stumiasi į priekį projektas.
            Parašė Blaze Rodyti pranešimą

            Pardon, tik dabar citify įkėlė.

            Blogas tuo, kad senoji pastato dalis net netrodo, o yra komiblokas su skirtingo dydžio langais. Ant aukštuminės dalies numatomas "galinis" fasadas kas Lietuvoje reiškia kažką labai pigaus. Tikiuosi projektas dar keisis.



            Klaipėda apskritai turi labai mažai laisvo ploto miesto plėtrai. Gyvenamosios teritorijos beveik iš visų miesto pusių apspaustos pramonės, su taršiomis gamyklomis. Aišku, šalia jų niekas nenori gyventi, todėl ir miesto plėtra rytų kryptimi nevyksta. LEZ gerokai per arti mikrorajonų. Klaipėdos energija ir visos kitos pramonės įmonės šalia Dangės ir Liepų gatvės, turbūt projektuotos Senamiesčio proletarams, kad pėsčiomis galėtų eiti į darbą. Apskritai turbūt nėra kito Lietuvos miesto, kur pramonė būtų įsprausta į tokias puikias miesto erdves, šalia centro.

            Mano supratimu būtų geriau, jei žmonės gyventų mieste, o pramonė plėstusi rajone, bet ko gero, susitarti tarp dviejų savivaldybių nėra taip paprasta.
            Klaipėdos energija prie Dangės užkuriama retai ir yra planų ją iškelti, bet jie vis atideliojami, o gamyklos Liepų gatvėje stovėjo dar prieš karą. Šiaip didelę paskatą miestui duotu uosto iškėlimas bent jau iš šiaurinės dalies. Tačiau be išorinio uosto tiesiog nėra vietos kur uostą būtu galima iškelti. Pramonė lygi ir bando pradėti kurtis palei autostradą. Ten lyg ir medieną turi nusipirkusi didelį sklypą. Gal kada nors išsikels ten.
            Pietiniai miesto daliai labai padėtu pietinis aplinkelis ir normalus išvažiavimas per Lypkius - smarkiai sumažintų srautą ir atsirastu galimybė siaurinti Jūrininko pr. (paliekant 2 juostas vietoj 4) ir Šilutės pl. (paliekant 4 ar 4+2A juostas vietoj 6). Be to laukus už Jūrininkų pr. siūlyčiau užsodinti mišku taip atsirastu alternatyva Girulių miškui, kuris nuo pietinės Klaipėdos yra labai toli. Plius reiktų sutvarkyti priėjimą prie marių prie mukrano.

            Comment


              Atleiskite, jei straipsnis ne visai į temą, tačiau labiau tinkančios temos forume neradau:

              Nauji miesto dokumentai leis drąsiau planuoti ateitį

              Vasario 25 d. posėdžiausiančiai Klaipėdos miesto savivaldybės tarybai tvirtinti teikiamas sudėtinis sprendimo projektas, kuriuo savivaldybės administracijai siūloma pavesti vykdyti savivaldybės infrastruktūros plėtros organizatoriaus funkcijas.
              Gal kas iš labiau nusimanančių forumiečių galėtų paprasčiau paaiškinti, ką šis sprendimas pakeis ir kaip viskas buvo daroma iki šiol?

              Comment


                Parašė Blaze Rodyti pranešimą
                Klaipėda apskritai turi labai mažai laisvo ploto miesto plėtrai.
                Negi jau kažkas Klaipėdoje nebetelpa?

                Comment


                  Ką manote apie Klaipėdos likimą Rail Baltica projekto nuošalyje?
                  https://www.vz.lt/transportas-logist...inis-klausimas

                  Comment

                  Working...
                  X