Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Nauja Panevėžio autobusų stotis

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Išrinktas laukiamiausias Panevėžio projektas

    Praūžusioje 515-ojo Panevėžio miesto gimtadienio šventėje Panevėžio miesto savivaldybė LED ekrane pristatė atsinaujinančio miesto projektus ir pakvietė gyventojus išrinkti laukiamiausią bei, jų nuomone, reikalingiausią. Tokiu tapo autobusų stoties atnaujinimo projektas. Per 3 valandas už jį balsuota 160 kartų. Už Laisvės aikštės rekonstrukciją – 56, Senvagės – 47 kartus.

    Toliau miesto gimtadienio šventės lankytojų balsai pasiskirstė taip: Skaistakalnio parkas – 43, Kultūros ir poilsio parkas – 38, konservų fabrikas – 35, „Ekrano“ marių pakrantė ir kempingas – 25, Jaunimo sodas – 24, S. Eidrigevičiaus menų centras – 11, J. Čerkeso-Besparnio sodyba – 10.

    Savivaldybė autobusų stoties teritorijos konversijos, pritaikant komercinei ir bendruomenių veiklai, projektą ES finansavimui gauti planuoja teikti rudenį. Sprendimą dėl finansavimo Centrinė projektų valdymo agentūra turėtų priimti 2018 m. pabaigoje-2019 m. pradžioje. Statybos prasidėtų kitąmet.
    Kitu projektu numatyta statyti naują autobusų stoties pastatą.

    Numatoma rekonstruoti dabartinį autobusų stoties pastatą (Savanorių a. 5): apšiltinti sienas ir stogą, pakeisti langus, sutvarkyti šildymo, gaisrinę, apsaugos sistemas, inžinerinius tinklus, perplanuoti ir sutvarkyti vidaus patalpas. Atnaujintame pastate įsikurtų Turizmo informacijos ir Verslo konsultacinis centrai, atsirastų poilsio bei higienos patalpos, multifunkcė erdvė bendruomenės renginiams bei kt. Preliminari projekto vertė – per 861,2 tūkst. Eur.

    Nespėjusieji balsuoti už SAVO laukiamiausią projektą dar galės tai padaryti rugsėjo 21-23 d. Savivaldybės stende parodoje „EXPO Aukštaitija 2018“.

    https://jp.lt/isrinktas-laukiamiausi...zio-projektas/

    Comment


      Panevėžiečiai labiausiai laukia atnaujinamos stoties

      Rugsėjo 21-23 d. vykusioje parodoje „EXPO Aukštaitija“ Panevėžio miesto savivaldybė pristatė 2014-2020 m. ES investicijų laikotarpiu numatytus įgyvendinti svarbiausius bei labiausiai miesto veidą pakeisiančius projektus. Parodos lankytojai rinko savo laukiamiausią bei reikalingiausią. Tokiu be konkurencijos tapo autobusų stoties atnaujinimas. Už jį balsuota 466 kartus. Už Skaistakalnio parko sutvarkymą – 185, Laisvės aikštės – 148 kartus.

      Kiti gyventojų balsai pasiskirstė taip: konservų fabrikas – 137, Kultūros ir poilsio parkas – 129, Senvagė – 127, „Ekrano“ marių pakrantė ir kempingas – 91, Jaunimo sodas – 70, J. Čerkeso-Besparnio sodyba – 38, S. Eidrigevičiaus menų centras – 31. Tad iš viso Savivaldybės stende balsuota 1422 kartus.

      Savivaldybė autobusų stoties teritorijos konversijos, pritaikant komercinei ir bendruomenių veiklai, projektą ES finansavimui gauti planuoja teikti rugsėjo pabaigoje-spalio pradžioje. Sprendimą dėl finansavimo Centrinė projektų valdymo agentūra turėtų priimti 2018 m. pabaigoje-2019 m. pradžioje. Statybos prasidėtų kitąmet.

      Numatoma rekonstruoti dabartinį autobusų stoties pastatą (Savanorių a. 5): apšiltinti sienas ir stogą, pakeisti langus, sutvarkyti šildymo, gaisrinę, apsaugos sistemas, inžinerinius tinklus, perplanuoti ir sutvarkyti vidaus patalpas. Atnaujintame pastate įsikurtų Turizmo informacijos ir Verslo konsultacinis centrai, atsirastų poilsio bei higienos patalpos, multifunkcė erdvė bendruomenės renginiams bei kt. Preliminari projekto vertė – per 861,2 tūkst. Eur.

      Kitu projektu numatyta statyti naują autobusų stoties pastatą. Projektinis pasiūlymas pateiktas vertinti Regiono plėtros tarybai. Paraiška ES finansavimui gauti būtų teikiama 2019 m.

      Autobusų stotį laukiamiausiu projektu išrinko ir 515-ojo Panevėžio miesto gimtadienio šventės lankytojai.
      http://panevezys.lt/lt/naujienos/pan...ukia-qk72.html

      Comment


        Prieš Panevėžio paveldo sargą sukilo šimtai

        Panevėžio centro vaizdą iš esmės pakeisti turinčių projektų krūvoje įstrigusios Savivaldybės dvikova su vietos paveldo sargų vadovu, regis, pasiekė apogėjų. Nepasiteisinus Savivaldybės bandymams per Vyriausybę ir Seimą suvaldyti Kultūros paveldo departamento Panevėžio padalinio vedėją Arūną Umbrasą, ginti miesto nuo paveldosaugininko stojo šimtai panevėžiečių.

        ​​​​ Visas svarbiausias šalies valdžios institucijas – prezidentūrą, Vyriausybę, Seimo pirmininką ir daugiausia vietų Seime turinčios valstiečių ir žaliųjų frakcijos lyderį – Seimo Kultūros komitetui pirmininką pasiekė kreipimasis, kuriuo A. Umbrasas kaltinamas kenkimu „Panevėžio miesto vystymuisi“. Po skandalingu raštu – beveik 400 parašų: kultūros, švietimo darbuotojų, verslo atstovų.

        Apkaltino tęstiniu kenkimu

        Prezidentei Daliai Grybauskaitei, premjerui Sauliui Skverneliui, Seimo pirmininkui Viktorui Pranckiečiui ir valstiečių lyderiui Ramūnui Karbauskiui adresuotame rašte prašoma „padėti, kad būtų skirtas kitas, nepriklausomas ir politiškai neutralus, specialistas kultūros paveldo apsaugai Panevėžio mieste“. Tokį prašymą pasirašiusieji motyvuoja A. Umbraso tęstiniu kenkimu Panevėžio plėtrai ir verslui. Toks kaltinimas grindžiamas įstrigusiu naujos autobusų stoties projektu.
        Šalies didmiesčiams sulaukus unikalios galimybės iš esmės atnaujinti savo viešąsias erdves, Panevėžio savivaldybė, gavusi Lietuvos architektų sąjungos Panevėžio skyriaus architektų ir urbanistų ekspertų Tarybos bei miesto Verslo tarybos pritarimą suplanuotai vizijai, 2017-aisiais ėmėsi rengti dabartinės autobusų stoties ir jos prieigų teritorijos detalųjį planą. Kreipimosi autoriai tvirtina, jog rengdama detalųjį planą Savivaldybė ne kartą susidūrė su Kultūros paveldo departamento Panevėžio padaliniui vadovaujančio A. Umbraso tendencingai kuriamomis dirbtinėmis kliūtimis.
        „Baigiamajame etape, kaip ir ankstesnėse proceso stadijose, šis valstybės tarnautojas demonstruoja ypatingą pasipriešinimą miestui išskirtinai svarbaus projekto įgyvendinimui. A. Umbrasas nuo 2018 m. kovo mėnesio nederina pagal jo paties išduotas sąlygas parengto detaliojo plano. Viršydamas įgaliojimus, nuolatos ir tendencingai pateikdamas neįgyvendinamus reikalavimus, vilkina procesą iki pavojingos projekto įgyvendinimo ribos“, – rašoma šalies vadovams.

        Dvikova persikėlė į teismą

        Dėl A. Umbraso veiksmų Panevėžio savivaldybė anksčiau yra kreipusis ir į Valstybinę teritorijų planavimo ir statybų priežiūros inspekciją (VTPSI). Šioji, išnagrinėjusi, kodėl paveldo sargas nederina miesto centro naujo detaliojo plano, įpareigojo jį savo sprendimą panaikinti. Šį Panevėžio savivaldybei palankų inspekcijos sprendimą A. Umbrasas apskundė teismui. Nors paveldosaugininko skundas buvo atmestas, jis vis tiek neįvykdė inspekcijos nurodymo. Dabar jau šioji pati kreipėsi į teismą dėl A. Umbraso rašto. Neturėdama su paveldosaugininkais suderinto miesto centro detaliojo plano, Savivaldybė teigia negalinti imtis gatvelių rekonstrukcijos, formuoti žemės sklypo naujam autobusų stoties pastatui statyti, neturi teisės koreguoti ir esamos stoties sklypo, kuriame vietoje esamo autobusų perono suplanuotas parkas.
        Savivaldybė aiškina negalinti formuoti ir sklypo greta esamos stoties numatytam daugiabučiui. Jame planuojama apgyvendinti jaunas šeimas ir miestui reikalingus specialistus. Vien šiems keturiems projektams įgyvendinti iš įvairių šaltinių Panevėžys bandytų pritraukti apie 6 mln. eurų. „Akivaizdu, kad prarandama daug laiko ir bus pavėluoti projektai. Miestas praranda strategiškai svarbų laiką ES investicijų paramai gauti, autobusų stoties, jos prieigų – gatvelių ir viešųjų zonų, jauniems specialistams skirto daugiabučio pastato techniniams projektams parengti. Itin svarbu, kad detalusis planas būtų kuo skubiau suderintas ir miestą laiku pasiektų ES ir kitos investicijos“, – rašoma 392 panevėžiečių pasirašytame kreipimesi šalies vadovams.

        Įžvelgia politikavimą

        Rašto autoriai teigia galintys įtarti ir A. Umbraso elgesyje įžvelgti ir politinį atspalvį, siekiant politinės naudos „dėl artimų ryšių su oponuojančia puse valdančiajai daugumai miesto Taryboje“. Paveldosaugininkas praėjusiuose, 2015 m., savivaldybių tarybų rinkimuose dalyvavo Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjungos sąraše. Tuo metu šios partijos Panevėžio skyriui vadovavo A. Umbraso sutuoktinė Gema Umbrasienė. Nors po rinkimų valstiečiai prisijungė prie valdančiosios daugumos, G. Umbrasienė, išsiskyrus keliams su šia partija, liko Tarybos opozicijoje. Prezidentės, premjero, Seimo pirmininko raštą pasirašiusių panevėžiečių tonas ir reikalavimai ganėtinai kategoriški.
        „Esame įsitikinę, kad Lietuvos Respublikos kompetentingos institucijos privalo pareikalauti iš valstybės tarnautojo A. Umbraso realios atsakomybės už daromą nepamatuojamą žalą viešajam interesui, nepataisomą skriaudą miestui, sistemingai trukdant įgyvendinti miestiečiams reikšmingus, svarbius, ilgai lauktus projektus“, – pareiškė keli šimtai rašto autorių.

        Raštą tebenagrinėja

        Iš Panevėžio gautą reikalavimą Vyriausybė persiuntė svarstyti A. Umbraso tiesioginiams vadovams – Kultūros paveldo departamentui. Jo pavaduotojas Algimantas Degutis „Sekundei“ teigė, jog šiuo metu raštas tebenagrinėjamas ir sprendimas, ar pradėti tyrimą dėl A. Umbraso veiklos, nėra priimtas. „Panevėžys nėra išskirtinis. Sulaukiame skundų ir dėl kitų padalinių darbo“, – pažymėjo A. Degutis. A. Umbraso kėdę bandoma išjudinti nebe pirmą kartą. Dėl to, kad paveldosaugininkas nesutinka pasirašyti Panevėžio centrinės dalies detaliojo plano, vasarą ir pati Savivaldybė šaukėsi pagalbos – nuo Seimo pirmininko, premjero, ministerijų iki Valstybinės teritorijų planavimo ir statybų inspekcijos. Ir tuomet skundas sugrįžo į Kultūros paveldo departamentą.
        Jo tuomečiam laikinajam vadovui A. Degučiui kultūros ministrė Lijana Ruokytė-Jonsson pavedė įvertinti, ar A. Umbraso veiksmuose „nėra galimų tarnybinio nusižengimo požymių dėl nepagrįsto vilkinimo derinant detalųjį planą Panevėžio mieste ir spręsti dėl jo tarnybinės atsakomybės“. Kolegų tyrimo būta palankaus Panevėžio paveldosaugininkui. „Ankstesni skundai nepasitvirtino“, – „Sekundei“ kalbėjo A. Degutis. Pats A. Umbrasas pakomentuoti šios situacijos nesiėmė. KPD Panevėžio padalinio vadovas per dvi darbo dienas nerado laiko atsakyti į klausimą, kaip vertina rašte išsakytas pretenzijas.

        Skaitykite daugiau: https://naujienos.alfa.lt/leidinys/s...LE4KDj9YNtmTpc pqQEFLgfYCHsOQemcCo

        Comment


          Keli pamąstymai apie autobusų stotį

          Vyksta daug reikšmingų miestui procesų, architektūra mieste atsigauna, matomas proveržis, panašu, kad pradedamas formuoti aiškesnis Panevėžio ateities erdvinis modelis, o svarbiausia – atsirado didelis dėmesys kontekstui. Miesto aplinkos kūrimas tampa ne atsitiktinis ar paliekamas savieigai, bet sisteminis, racionaliai apgalvotas.



          Nebijokime pasakyti, kas akivaizdu

          Sovietinis laikotarpis pasižymėjo grubia intervencija į miesto urbanistinę erdvę, ne visada buvo pagarba praeities simboliams, ne visada skaitomasi su kontekstu, tad ilgainiui įsivyravo neorganizuota ir padrika erdvių kompozicija. Tai ypač ryšku ties autobusų stotimi.

          Dabartinė stoties teritorija mažai skiriasi nuo sovietinių laikų, kada buvo pritaikyta 7-ojo dešimtmečio aktualijoms. Šiandien iš esmės pasikeitę ir visuomenės poreikiai, ir pati visuomenė. Ši svarbi vieta visiškai nebeatitinka realijų. Aikštė su autobusų stotimi iš visų pusių apsupta važiuojamųjų gatvių, padrika, tarši, nepatraukli. Čia nesinori būti. Paradoksalu, kad turėdami potencialiai patrauklią ir reikšmingą vietą miesto širdyje, sąmoningai ignoruojame ir vengiame jos.

          Todėl būtina ryžtinga intervencija. Tą liudija begalė daug metų vykusių svarstymų perkelti autobusų stotį į kitą, periferinę miesto dalį. Žinoma, lengviausia – kažką „negera“ išstumti į priemiestį. Gana didelis iššūkis – suderinti visas žmonėms būtinas funkcijas ir paslaugas. Bet jei nemokėsime prisitaikyti prie šio laikmečio poreikių, liksime apleisti ir pamiršti laiko.

          Harmonijos paieškos

          Kodėl stotis svarbu? Nes tai vieta, kuri pasitinka ir formuoja pirmą įspūdį apie miestą. Nepaisant to, kad autobusų stotis ir gretimybės visada buvo didesnio dėmesio ir diskusijų centre, dažniausiai buvo apsiribota pastato išore. Niekada – urbanistine struktūra ir aplinka. Kalbama buvo tik apie pastato fasado apdailos remontą, perdažymą, o ne svarbiausios miesto dalies funkcijos tvarkymą, erdvės humanizavimą, jaukumo kūrimą. Kodėl bijome prisipažinti, kad klydome? Jeigu pagaliau atrandamas raktas, gauname gerą, lakonišką, organišką, stilingą pasiūlymą – ryžkimės jį priimti.

          Profesionali autobusų stoties teritorijos sutvarkymo idėja

          Nacionalinės premijos laureato ir vieno geriausio Lietuvos architektų R. Paleko studijos Panevėžio miesto centrinės dalies sutvarkymo pasiūlymas yra labai rimtas. Tai ne techninis projektas. Autoriaus idėja pasižymi kompleksiškumu suvokiant, kad objektas yra ne vienas namas, o visa teritorija, kuri negali būti ignoruojama. Pasirinkta trapecinė kompozicija, kad pasiektume maksimalią būsimą žaliąją zoną, kuo efektyviau išnaudotume ir pritaikytume atgimstančiai erdvei. Viskas – kad būtų patogu žmogui. Teritorijos paskirtis net nekeičiama. Koreguojamas esamas scenarijus, kuris moraliai pasenęs ir nebeaktualus.

          Kuriama erdvė sudarytų sąlygas didinti saugumą, patrauklumą. Skverą siūloma numatyti arčiau senojo stoties pastato, formuojant pėsčiųjų pasažą. 1961 m. stoties pastatą siūloma išvaduoti nuo svetimkūnių, palikti gražų, tvarkingą sovietinio modernizmo stiliaus, nesistengiant kažko imituoti. Pasažai leistų turėti daugiau iš lauko pasiekiamų komercinių patalpų, skatinančių veiklą, smulkiųjų verslų ir erdvės aktyvumą. Išsprendžiami pėsčiųjų, neįgaliųjų, dviračių, autotransporto judėjimo keliai, vengiant srautų susikirtimo. Autobusų maršrutas trumpėtų ir būtų patogesnis visiems eismo dalyviams. Stoties peronas patraukiamas arčiau J. Basanavičiaus g. Naujoji erdvė taptų reprezentatyvi, atitiktų tvarios architektūros principus. Daugėtų žalumos, tad pateisintume „žaliojo miesto“ statusą. Želdiniai taptų reikalingu akcentu. Seni aplinkos parametrai koreguojami, kuriama patraukli ir kokybiška aplinka. Nauja erdvė spręstų esminį miesto teritorijos užstatymo, sutvarkymo ir įprasminimo klausimą. Atsirastų miestą regeneruojanti taktika – perimetrinis užstatymas ne tik istorinių, bet ir ant naujai suformuotų užstatymo linijų. Erdvės humanizuojamos, atveriamos visuomenei, gyventojai kviečiami naudotis.

          Apie daugiaaukštį garažą
          Daugiaaukštis garažas nėra projektuojamas. Šio objekto architektūra bus sprendžiama tik projekto konkurso keliu. Daugiaaukštis garažas buvo numatytas 2013 m., kai Savivaldybės taryba patvirtino detalųjį planą su sklypu antžeminei automobilių stovėjimo aikštelei (su esamos aikštelės rekonstrukcija), nustatyti sklypo naudojimo bei užstatymo parametrai. Geras architektas visada ne tik sužiūri, bet ir išnagrinėja visą galiojančią dokumentaciją, ją įvertina ir tik tada siūlo sprendinius. Tai ir padaryta.

          Darnus, kokybiškas urbanistinis sprendimas niekada nebūna lengvas ar vienareikšmis, nes projektuojama ateitis.

          P. S. Autobusų stotis: šiuo metu baigiami tvarkyti teritorijų planavimo dokumentai, atliekamas sklypų matavimas – ruošiamasi įteisinti Savivaldybės vardu.

          Vyr. architektė Daiva Gasiūnienė

          http://www.panevezys.lt/lt/naujienos...apie-mt5s.html

          Comment


            Pateikta paraiška dėl ES pinigų senosios stoties konversijai. Vyksta paraiškos vertinimas.

            Comment


              Parašė PNVŽ Rodyti pranešimą
              Pateikta paraiška dėl ES pinigų senosios stoties konversijai. Vyksta paraiškos vertinimas.
              sunku patiketi, bet tiketis kokiu tai statybu šiais metais turbut neverta.......Šilute tures nauja stoti, Vilkaviškis modernu stoti, Greit Kupiškis turės atnaujinta stoti, o čia nenori Umbrasas padėti parašo, nes jo boba dirba savivaldybėje ir eina prieš Račkauska.......va ir visos problemos......politika....

              Comment


                Parašė Audrys Rodyti pranešimą

                sunku patiketi, bet tiketis kokiu tai statybu šiais metais turbut neverta.......Šilute tures nauja stoti, Vilkaviškis modernu stoti, Greit Kupiškis turės atnaujinta stoti, o čia nenori Umbrasas padėti parašo, nes jo boba dirba savivaldybėje ir eina prieš Račkauska.......va ir visos problemos......politika....
                Račkausko klaida buvo senąjį Statkevičiaus projektą (senoji stotis yra atnaujinama) išmest į šiukšliadėžę. Juk buvo galima palikt tą senąjį projektą ir ES prašyt pinigų jos atnaujinimui + savanorių aikštės sutvarkymui, kartu su prieigomis. Jau būtų senai prasidėję tie darbai arba net baigti... tačiau, kaip matom Račkauskiukas kitą planą turėjo.

                Comment


                  Parašė PNVŽ Rodyti pranešimą

                  Račkausko klaida buvo senąjį Statkevičiaus projektą (senoji stotis yra atnaujinama) išmest į šiukšliadėžę. Juk buvo galima palikt tą senąjį projektą ir ES prašyt pinigų jos atnaujinimui + savanorių aikštės sutvarkymui, kartu su prieigomis. Jau būtų senai prasidėję tie darbai arba net baigti... tačiau, kaip matom Račkauskiukas kitą planą turėjo.
                  Jei kalba eina apie šį projektą, tai jis šimtą kartų geresnis, nei dabartinis. Manau man pritartu ir beveik visi Panevėžiečiai...

                  Comment


                    Parašė Audrys Rodyti pranešimą

                    Jei kalba eina apie šį projektą, tai jis šimtą kartų geresnis, nei dabartinis. Manau man pritartu ir beveik visi Panevėžiečiai...

                    Tai va, va... Būtume jau seniai stotį nauja turėje.

                    Comment


                      Pasirodo Savanoriu a. yra perpildyta automobiliu, autobusams darosi sunku isvaziuoti is tos gatves.Reiktu arba stovejimo vietas panaikinti, arba padaryti jas kitaip.....atsimenu buvo laikai, kai vietoj to parkelio, buvo snekos , kad ateis ir kursis McDonaldas, deje jo neturim ir gerai, nes tokioj jis vietoj dabar butu netinkamas, o siaip as nieko pries, kad i Panevezi ateitu McDonaldas

                      Comment


                        Šalia Autobusų stoties yra aptvertas pastatas jame bus Makdolnadas.
                        Dabar restauruojami seni autobuso parko Ikarus autobusai, Jie bus sustatyti prie stoties ir juose bus staliukai. Panašiai kaip Urmo bazėje Kaune.




                        Juokauju, bet būtų gal gerai.......

                        Comment


                          Parašė Panevezietis Rodyti pranešimą
                          Šalia Autobusų stoties yra aptvertas pastatas jame bus Makdolnadas.
                          Dabar restauruojami seni autobuso parko Ikarus autobusai, Jie bus sustatyti prie stoties ir juose bus staliukai. Panašiai kaip Urmo bazėje Kaune.




                          Juokauju, bet būtų gal gerai.......
                          Ikarusai butu per brangu, gal LIAZ , PAZ, arba LAZ tiktu??? http://ebus.lt/nurayti-autobusai-vai...ros-stovyklai/

                          Comment


                            Paskutinio tarybos posėdžio metu miesto taryba pritarė, kad savivaldybė iš UAB „Panevėžio autobusų parkas“ įsigytų teritoriją nuo autobusų stoties pagrindinių durų iki Savanorių aikštės (visa asfalto aikštelė, peronai). Visas aiškinamasis raštas pridėtame fail'e. Sutvarkę visą popierizmą iki vasaros turėtų pateikt autobusų stoties priegų sutvakymo paraišką URBAN lėšoms gauti.
                            Attached Files

                            Comment


                              Klausimas, o tai kur stovės automobiliai, juk nekuriama daugiaaukštės aikštelės???

                              Comment


                                Parašė Audrys Rodyti pranešimą
                                Klausimas, o tai kur stovės automobiliai, juk nekuriama daugiaaukštės aikštelės???
                                Nieko, vaikščioti išmoksit

                                Comment


                                  Parašė Audrys Rodyti pranešimą
                                  Klausimas, o tai kur stovės automobiliai, juk nekuriama daugiaaukštės aikštelės???
                                  Gal techinį projektą ruošiant bus pasirūpinta įrengti kažkiek, nes kažkada buvo minėta, kad privalo įrengti. Tikslaus skaičiaus neatsimenu.

                                  Comment


                                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                    Nieko, vaikščioti išmoksit
                                    Asmeniškai, aš daug vaikštau ir sportuoju, automobilis reikalingas daugiau moterims( ypač prabangus) ir tinginiams kurie tingi vaikščioti. Aš automobilį naudoju daugiau rudenį ir žiema. Turiu dviratį, tad gražia nelietingu oru važiuoju juo...Šiok toks kardio iš ryto ir pavakary yra netgi man super gerai......Kamščiu nemėgstu, kaip ir dauguma, todėl renkuosiu kita variantą.... Automobilis reikalingesnis vykti į kita miestą. Naudojausiu ir autobusais.

                                    Bet yra labai didele dalis, kurie tik automobiliais juda, net iki parduotuvės važiuoja, kai iki maisto prekiu 50 metru. Priprasti prie gero greit galima, netgi jaunimas nebegali gyventi be telefono ir jau be automobilio, Tai yra du svarbiausi dalykai žmoniu gyvenime, be kuriu gyvenimas pražutu.....

                                    Vilnius ryte ir pavakary piko metu yra tragedija....nekažka ir kiti miestai piko metu....kaip ir Panevėžys neatsilieka....

                                    Comment


                                      Pagaliau. Po dvejų metų biurokratizmo patvirtintas teritorijos, ribojamos Ukmergės ir J. Basanavičiaus gatvių, Laisvės ir Savanorių aikščių, detalusis planas. Ryt apie tai bus straipsnis Sekundėje.

                                      Comment


                                        Tikrai, kad pa-ga-liau.
                                        Ne viskas skaidru, greita, ilgaamžiška ir t.t., bet bent jau juda į priekį tam mūsų kaimelyje. Kaip sakant ir sau ir miestui.

                                        Gerai, kad negrįžo konservatoriai valdžion.

                                        Comment


                                          Parašė PNVŽ Rodyti pranešimą
                                          Pagaliau. Po dvejų metų biurokratizmo patvirtintas teritorijos, ribojamos Ukmergės ir J. Basanavičiaus gatvių, Laisvės ir Savanorių aikščių, detalusis planas. Ryt apie tai bus straipsnis Sekundėje.
                                          Gal esi žurnalistas? iš kur pas tave tiek informacijos iš anksto, sakai dar nedirbi savivaldybėj, o info daug daugiau žinai, nei kiti....

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X