Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Nauja Panevėžio autobusų stotis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Panevėžiečiai kviečiami susipažinti su Autobusų stoties projektiniu pasiūlymu

    Panevėžio miesto savivaldybė kviečia miestiečius susipažinti su Panevėžio autobusų stoties projektiniu pasiūlymu. Techninis stoties projektas Panevėžiui padovanotas privačios įmonės „Baltisches Haus“ – jau daugiau nei 20 metų Lietuvoje veikiančios nekilnojamojo turto projektų vystytojos ir valdytojos.

    Click image for larger version

Name:	DSC_7448-960x640.jpg
Views:	2735
Size:	55,9 kB
ID:	1819062

    „Vienas žymiausių Lietuvos architektų, Nacionalinės kultūros ir meno premijos laureatas Rolandas Palekas parengė Panevėžio autobusų stoties projektinį pasiūlymą. Autobusų stotis, peronas su jame numatomais naujais želdiniais būtų statomas dabartinio alyvų skvero vietoje, drauge išsaugant ir vertingiausius esamus želdinius. Dabartinėje stoties asfalto dangos vietoje planuojama suformuoti panevėžiečiams ir miesto svečiams patrauklią rekreacinę zoną. Įgyvendinus projektą, stoties ir jos aplinkos vaizdas pasikeis iš esmės. Labai kviečiame visus panevėžiečius susipažinti su architekto pateiktomis atnaujinamos stoties vizijomis, aktyviai dalyvauti ir teikti pasiūlymus“, – sako Panevėžio miesto meras Rytis Račkauskas.

    Projekte numatyta įrengti autobusų stotį su keleivių laukiamąja sale, bilietų kasomis, vairuotojų poilsio kambariu, administracinėmis patalpomis, požemine automobilių stovėjimo aikštele ir kt. Numatyta atnaujinti pėsčiųjų ir dviračių takus, įrengti šviestuvus, saugaus eismo priemones, mažosios architektūros objektus ir pan.

    Click image for larger version

Name:	Stoties-vaizdas-I-002.jpg
Views:	2722
Size:	92,9 kB
ID:	1819063

    Su šiuo projektiniu pasiūlymu galite susipažinti ČIA arba Panevėžio miesto savivaldybės gyventojų priimamajame 3-ioje darbo vietoje (Laisvės a. 20, Panevėžys) darbo dienomis nuo 8 iki 17 val. iki rugpjūčio 5 d. Primename, kad atvykusius į Savivaldybę miestiečius prašome dėvėti apsaugines kaukes.

    Savo nuomonę dėl projektinio pasiūlymo galima teikti el. paštu info@miestoplanas.lt iki viešo susirinkimo dienos. Būtina nurodyti:

    – vardą, pavardę (organizacijos pavadinimą), adresą, kitus ryšio duomenis;

    – pasiūlymo teikimo datą;

    – informaciją ir aplinkybes, kuo grindžiamas pasiūlymas.

    Viešas susirinkimas vyks rugpjūčio 6 d. 17 val. Panevėžio miesto savivaldybės I a. salėje.

    Skaitykite plačiau JP.lt:
    https://jp.lt/panevezieciai-kvieciam...niu-pasiulymu/

    Comment


      Straipsnis: 2020-08-07

      Įvertinkite: pristatyta, kaip galėtų atrodyti naujoji Panevėžio autobusų stotis

      Panevėžio miesto savivaldybėje visuomenei pristatyti vieno žymiausių Lietuvos architekto, Nacionalinės kultūros ir meno premijos laureato Rolando Paleko architektų studijos parengti Panevėžio autobusų stoties projektiniai pasiūlymai.

      Click image for larger version  Name:	5-1.jpg Views:	0 Size:	290,1 kB ID:	1823468

      „Tvarų, kokybišką urbanistinį sprendimą nėra paprasta rasti. Galiu tik pasidžiaugti, kad šiuo atveju jis buvo rastas ir stoties projekto įgyvendinimas taps dar vienu atsinaujinančio Panevėžio akcentu. Įgyvendinus projektą, stoties ir jos aplinkos vaizdas pasikeis iš esmės. Autoriaus pateikti pasiūlymai pasižymi kompleksiškumu, orientuoti į patogumą žmogui. Čia įvertintas miesto centrinės dalies užstatymas, akivaizdus siekis, kad stotis ir jos prieigos atgytų, taptų aktyviai lankoma miesto centrinės dalies erdve. Siūloma autobusų stotį, peroną su jame numatomais naujais želdiniais statyti dabartinio alyvų skvero vietoje, drauge išsaugant ir esamus vertingus želdinius. Dabartinėje stoties asfalto dangos vietoje planuojama suformuoti panevėžiečiams ir miesto svečiams patrauklią rekreacinę zoną“, – sako Panevėžio miesto meras Rytis Račkauskas.

      Click image for larger version  Name:	2-1.jpg Views:	0 Size:	212,6 kB ID:	1823469

      „Kuriant šį projektą mūsų pagrindinis tikslas buvo sukurti daugiau tvarkos, saugumo. Dabar alyvų skveras nuo žmonių yra atribotas asfaltu, negyvybingas, aplink dūzgiančios mašinos kelia nesaugumo jausmą mamoms su vaikais, nėra nė vienos kavinės, kuri galėtų išsinešti stalelius į skverą. Pagalvojome, kad stoties perono vietos sukeitimas su Savanorių skveru ir būtų strateginis žingsnis, kuris ateityje suteiktų visą eilę privalumų“, – kalbėjo R. Palekas.

      Click image for larger version  Name:	117110473_3522951251050610_4837114376675183731_o.jpg Views:	0 Size:	412,8 kB ID:	1823470

      Autobusai į stotį pateks iš Savanorių aikštės, taip būtų trumpinamas jų maršrutas ir taptų patogesnis visiems eismo dalyviams. Taip pat išsprendžiami pėsčiųjų, neįgaliųjų, dviračių, autotransporto judėjimo keliai, vengiant srautų susikirtimo.

      Projektiniuose pasiūlymuose numatytos saugaus eismo priemonės, kelio ženklai, perėjos su apšvietimu, nauji LED šviestuvai stoties bei pėsčiųjų takų apšvietimui, numatyti šviestuvai su pritemdymo funkcija, vaizdo stebėjimo kameros ir kt., planuojama įrengti mažosios architektūros objektus.

      Click image for larger version  Name:	117115882_3522951524383916_7051332334944322963_o.jpg Views:	0 Size:	384,9 kB ID:	1823471

      Stoties pastatas projektuojamas netaisyklingos trapecijos formos. Planuojama, kad fasadai bus skaidraus stiklo, užtikrinantys vizualinius ryšius tarp vidaus erdvių ir lauke esančio perono. Po pastatu bei peronu planuojama įrengti vieno aukšto 92 vietų požeminę automobilių stovėjimo aikštelę.

      Autobusų stotį numatyta įrengti su keleivių laukiamąja sale, bilietų kasomis, vairuotojų poilsio kambariu, bagažo ir smulkių siuntų skyriumi, dispečerine, informacijos tarnyba, sanitarinėmis, administracinėmis patalpomis ir kt.

      Click image for larger version  Name:	117143661_3522950777717324_4044366518298512849_o.jpg Views:	0 Size:	415,4 kB ID:	1823472

      Panevėžio miesto savivaldybė yra parengusi projekto įgyvendinimui būtinus dokumentus, yra parengtas teritorijos (ribojamos J. Basanavičiaus, Ukmergės g., Laisvės ir Savanorių a.) detalusis planas. Jo pagrindu suformuotas žemės sklypas, atlikti kadastriniai matavimai ir parengti kadastro duomenų dokumentai.

      Click image for larger version  Name:	117214920_3522951384383930_5265501439063918468_o.jpg Views:	0 Size:	399,0 kB ID:	1823473

      Nacionalinė žemės tarnyba perdavusi sklypą neatlygintinai naudotis Savivaldybei, sudaryta valstybinės žemės panaudos sutartis.

      Skaitykite plačiau JP.lt:
      https://jp.lt/visuomenei-pristatyti-...i-pasiulymai1/

      Iš Delfio puslapio:


      Nauja autobusų stotis Panevėžiui žada architektūrinį proveržį: tiki, kad gali tapti inovatyviausia Lietuvoje

      Naujos Panevėžio autobusų stoties vizija artinasi prie finišo linijos. Į vieno žymiausių Lietuvos architekto, Nacionalinės kultūros ir meno premijos laureato Rolando Paleko architektų studijos parengto stoties projekto pristatymą susirinkę panevėžiečiai jį įvertino kaip žadantį miestui architektūrinį proveržį. Visgi tarp visuomenės pateiktų pasiūlymų buvo ne tik ekologijos ir tvaraus vartojimo idėjos, bet ir pretenzijos, kodėl Aukštaitijos sostinėje griaunama nusistovėjusi tvarka – statoma nauja stotis, užuot kosmetiškai suremontavus senąją.

      „Kuriant šį projektą mūsų pagrindinis tikslas buvo sukurti daugiau tvarkos, saugumo. Dabar alyvų skveras nuo žmonių yra atribotas asfaltu, negyvybingas, aplink dūzgiančios mašinos kelia nesaugumo jausmą mamoms su vaikais, nėra nė vienos kavinės, kuri galėtų išsinešti stalelius į skverą. Pagalvojome, kad stoties perono vietos sukeitimas su Savanorių aikštės skveru ir būtų strateginis žingsnis, kuris ateityje suteiktų nemažai privalumų“, – pristatydamas projektą kalbėjo R. Palekas.

      Pagal parengtąją viziją, autobusai į stotį patektų iš Savanorių aikštės pietinės pusės, o šiaurinėje jos dalyje, kur šiuo metu išsidėstęs asfaltuotas autobusų peronas, numatytas dar vienas naujas miesto žaliasis skveras.

      Naujojoje stotyje bus įrengtos informacinės elektroninės švieslentės, o vieta perone taupoma nebeįrengiant aikštelių atskiroms kryptims – tomis pačiomis aikštelėmis tiesiog skirtingu laiku naudosis skirtingomis kryptimis vežantys autobusai. Pasak R. Paleko, nėra prasmės įrengti daug įlipimo aikštelių, kai keliomis galima naudotis suderinus autobusų grafikus.

      Pats stoties pastatas projektuojamas netaisyklingos trapecijos formos. Jo fasadai bus skaidraus stiklo. Viduje numatyta maždaug 160 kv. m keleivių laukiamoji salė, 50 kv. m kavinė, bilietų kasos, vairuotojų poilsio kambarys, bagažo ir smulkių siuntų skyrius, dispečerinė, informacijos tarnyba, sanitarinės ir administracinės patalpos.

      Po pastatu bei peronu planuojama įrengti vieno aukšto 92 vietų požeminę automobilių stovėjimo aikštelę.

      Akcentas – bokštas su laikrodžiu

      Būsimosios stoties, o kartu ir miesto centrinės dalies akcentu taptų kampe į J. Basanavičiaus gatvės pusę įrengtas bokštas su laikrodžiu. Pagal šiandien galiojančius statybos apribojimus pastatams šioje vietoje leistinas 19 metrų aukštingumas. Visgi, pasak R. Paleko, kadangi pats bokštas nėra pastatas, o tik jo akcentas, bus siekiama, kad jis būtų bent metru ar dviem aukštesnis ir matomas iš tolo atvažiuojant į stotį.

      Architektas neatmeta, jog bokštą būtų galima pritaikyti ir kaip apžvalgos aikštelę.

      Panevėžiečiams būsimosios stoties viziją pristatę architektai planuoja, jog projektas iki galo bus užbaigtas dar šiais metais. Tolesnis jo gyvavimas – Panevėžio politikų rankose. Jei miesto Tarybos dauguma jam pritars, Savivaldybės administracija planuoja jau iki kitų metų vasario turėti leidimą statybai ir pavasarį skelbti rangos darbų viešųjų pirkimų konkursą.

      Savivaldybė teigia jau parengusi projektui įgyvendinti būtinus dokumentus, parengtas ir teritorijos (ribojamos J. Basanavičiaus, Ukmergės g., Laisvės ir Savanorių a.) detalusis planas, suformuotas žemės sklypas būsimajai stočiai, atlikti kadastriniai matavimai, o Nacionalinė žemės tarnyba perdavusi sklypą neatlygintinai naudotis Savivaldybei – sudaryta valstybinės žemės panaudos sutartis.

      Verslininkės – už ekologiją ir tvarumą

      Nors naujosios Panevėžio autobusų stoties statybos tema – viena karščiausių ir labiausiai aptarinėjamų, o apie projekto pristatymą buvo plačiai skelbta, visgi iš pačių projektuotojų išgirsti ir pamatyti, ką jie parengė Aukštaitijos sostinei, susirinko vos trys dešimtys panevėžiečių. Dar keletas savo pasiūlymus iš anksto pateikė raštu.

      Panevėžio verslo moterų tinklo atstovės pateikė siūlymus, susijusius su ekologija ir tvariu naudojimu – stotyje numatyti elektrinių dviračių ir paspirtukų, elektromobilių krovimo stotelių vietas, apgalvoti atsinaujinančios energijos gavimo, taip pat protingus ir taupius vandens panaudojimo būdus, kas leistų sutaupyti pastato eksploatavimo išlaidų sąskaita. Verslo atstovės siūlė stotyje nepamiršti interneto, telefonų ir kompiuterių krovimo stotelių, numatyti vietas keičiamoms meno ekspozicijoms, skaitymui, vaikų žaidimo aikštelę.

      „Turbūt išties nėra blogo, kas neišeitų į gera – tas projekto vilkinimas galbūt Panevėžiui išeis į naudą ir turėsime Lietuvoje inovatyviausią autobusų stotį“, – mano Panevėžio verslo moterų tinklo vadovė ir viešbučio „Romantic“ direktorė Dovilė Šipelienė.

      Anot jos, šiuo metu svarbiausia – projektą kuo greičiau įgyvendinti.

      „Dabartinė stotis labai gadina miesto reputaciją tiek Lietuvos, tiek užsienio keliautojų akyse. Iš klientų sulaukiame pasakymų, kad prieš dvidešimt metų stotis atrodė taip pat – kai į ją patenka, jaučiasi kaip kelionėje laiku atgal į Tarybų Sąjungą. Iš pradžių buvo juokinga girdėti, dabar jau gėda“, – sako D. Šipelienė.

      Visgi naujosios stoties projektuotojai sulaukė ir pareiškimų, jog tokios esminės permainos miestui nėra būtinos. Tokią mintį raštu išdėstęs panevėžietis teigė esąs įsitikinęs, jog pakaktų sutvarkyti esamą stoties pastatą.

      Šią idėją ne kartą yra išsakę ir kai kurie Panevėžio politikai.

      Toks negatyvus vertinimas D. Šipelienės nestebina. „Pastebėjau, kad visada atsiras žmonių, kurie turbūt nesijaučia ganėtinai protingi, jei neatranda būdų, kaip paprieštarauti ar kažką pasakyti negatyvaus, nors ir kokia geniali idėja būtų. Dabartinio stoties pastato perdažymas nieko neišspręstų, tebūtų dažų, darbo ir laiko eikvojimas veltui. Stotis morališkai pasenusi ir jau pribrendo laikas ją pastatyti kažkuo ypatingą“, – mano verslo atstovė.

      Nedaryti Kupiškio klaidų

      Naujos stoties projektą taip pat palaikantis Panevėžio krašto žmonių su negalia sąjungos vadovas Jonas Dumša atkreipė projektuotojų dėmesį į aplinkos pritaikymą žmonėms, turintiems įvairių negalių. Anot jo, tokių klaidų jau padaryta statant stotį Kupiškyje – sustojimo aikštelėse užrašai pilkame fone neįžiūrimi silpnaregiams. J. Dumšos teigimu, jei Panevėžyje, kaip suprojektuota, bus įrengtos elektroninės švieslentės, tokia problema neturėtų iškilti.

      J. Dumšai labiausiai imponuoja numatytas bokštas su laikrodžiu. Jis tikisi, jog architektai su inžinieriais suras techninių galimybių, kad jame įrengta apžvalgos aikštelė būtų pasiekiama ir žmonėms, turintiems judėjimo negalią.

      „Lietuvoje pristatyta daug apžvalgos bokštų, bet turintiems judėjimo negalią žmonėms į juos pakliūti neįmanoma. O po šiuo numatyta požeminė automobilių stovėjimo aikštelė. Kodėl neįrengus iš jos aukštyn kylančio lifto?“ – mano J. Dumša.

      Panevėžio krašto žmonių su negalia sąjungos vadovo teigimu, dabartinė Panevėžio stotis visiškai nepritaikyta neįgaliesiems ir šiems kelia nemenkų sunkumų.

      „Tie, kas siūlo jos kosmetinį remontą, lai sėda į neįgaliojo vežimėlį ir bando nuvažiuoti į tualetą. Arba užsiriša akis ir bando nueiti į jį kitoje stoties pusėje. O tada tegul ir rekomenduoja remontuoti. Dabartinė stotis nepritaikyta neįgaliesiems jau vien dėl to, kad jos tualetas neprieinamas. Keičiasi laikai, poreikiai ir jei miestas turi galimybę pasistatyti kažką gražaus ir išskirtinio, kodėl gi ne? Sustabarėjęs mąstymas turi nueiti į šalį“, – sako J. Dumša.

      Ketverių metų idėja

      Su tokios stoties idėja panevėžiečiai buvo supažindinti dar 2016 metais. Ji sulaukė pritarimo ir Panevėžio miesto architektūros ir urbanistikos ekspertų taryboje.

      Savivaldybė netgi buvo pasirašiusi sutartį su stoties statytoja – sklypą ir prekybos centrą šalia dabartinės autobusų stoties valdančia bendrove „Baltisches Haus“. Visgi šią sutartį teko nutraukti, kai miesto Tarybos opozicijos atstovų rašto sulaukusi Specialiųjų tyrimų tarnyba atsiuntė pasiūlymą koreguoti investicinių sutarčių sudarymo tvarkos aprašą ir dar kartą peržiūrėti Tarybos sprendimą dėl sutarties su „Baltisches Haus“ pasirašymo.

      Tuomet R. Paleko architektų studijos parengtas modernios autobusų stoties projektas atgaivintas, prekybos centro pastato valdytojui pasisiūlius iš savo kišenės parengti stoties techninį projektą ir prižiūrėti statybą. Bendra tokios paramos Panevėžiui suma – 123 tūkst. eurų, iš jų 100 tūkst. skiriama pačiam projektui, 23 tūkst. eurų – būsimų statybų priežiūrai. Su įmone Savivaldybė paramos sutartį pasirašė vasarį.

      O pačios statybos būtų finansuojamos iš miesto biudžeto.

      Postūmis Panevėžiui

      „Tikrai džiugu, kad nors praėjo jau net ketveri metai, tačiau procesas nenutrūko ir šita idėja, tuo metu pateikta, įvertinta ir sulaukusi architektūros ir urbanistikos ekspertų tarybos pritarimo, nenumirė, juda į priekį. Tie projektiniai pasiūlymai duos didžiulį labai teigiamą postūmį miesto visuomenei ir pačiam Panevėžiui“, – įsitikinęs Panevėžio architektas Vidminas Stankevičius.

      Anot jo, naująją Panevėžio stotį suprojektavusi architektų komanda yra viena stipriausių Lietuvoje, jos vadovas R. Palekas už objektus apdovanotas Nacionaline premija, todėl V. Stankevičius sako nemanantis, kad labai reikėtų kreipti dėmesį „į cecho architektų ambicijas“, kodėl nebuvo paskelbtas konkursas tokiam projektui.

      Visgi, pasak architekto, tokio masto projektus lydinčios ambicijos – ne vien Panevėžio vizitinė kortelė.

      „Lygiai tas pats buvo ir Vilkaviškyje statant stotį. Daug labai ambicijų, daug nuomonių, kad nereikia iš esmės nieko keisti, užtenka paremontuoti seną stotį, o galiausiai rezultatas toks, kad realizavus projektą ten įvyko architektūrinis sprogimas. Vilkaviškio autobusų stotis yra objektas, vertas net didžiausių Lietuvos miestų konteksto. Ambicijas kartais verčiau padėti į stalčių ir prikąsti liežuvį. Panevėžyje yra labai didelis bet kokios šviežios idėjos, bet kokio šviežio požiūrio nihilizmas. Jau ne kartą susidūrėme su procesų stabdymu ir tai baisu. Reikia ne stabdyti, o išanalizuoti ir paleisti į priekį, kad tie projektai kuo greičiau suktųsi“, – sako V. Stankevičius.

      Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/miestai/panevez...f93x5-_Z4Pjv8c
      Paskutinis taisė Audrys; 2020.08.27, 18:29.

      Comment


        Pateikti projektiniai pasiūlymai, gal nueisim iki techninio projekto ruošimo, rangos konkursų.


        Informacija apie visuomenei svarbaus statinio projektavimą

        2020.11.14

        INFORMACIJA APIE viešinamus statinio projektinius pasiūlymus


        Informuojame, kad vadovaujantis LR Statybos įstatymu ir STR 1.04.04:2017 „Statinio projektavimas, projekto ekspertizė“ VIII skyriaus „Visuomenės informavimas apie numatomą statinių (jų dalių) projektavimą ir visuomenės dalyvavimas svarstant statinių (jų dalių) projektinius pasiūlymus“ nuostatomis parengti „Panevėžio autobusų stoties su požemine automobilių stovėjimo aikštele Savanorių a. 9, Panevėžyje, statybos projektO“ projektiniai pasiūlymai.

        Statybvietės adresas: Savanorių a. 9, Panevėžio m.

        Žemės sklypo kadastrinis numeris: 2701/0020:451.

        Statinio numatoma pagrindinė naudojimo paskirtis: Transporto paskirties pastatai, kitos paskirties inžineriniai statiniai.

        Statybos rūšis: Nauja statyba.

        Statinio kategorija: Ypatingasis statinys.

        Žemės sklypo pagrindinė naudojimo paskirtis ir būdas: paskirtis - Kita, naudojimo būdas - Visuomeninės paskirties teritorijos ir susisiekimo ir inžinerinių komunikacijų aptarnavimo objektų teritorijos.

        Projektinius pasiūlymas parengusio projektuotojo duomenys: UAB „Miesto planas“, Karaliaus Mindaugo pr. 50, LT-44334 Kaunas.

        Projekto vadovas: Nerijus Stanionis, kval. atestato Nr. A969, el. paštas: info@miestoplanas.lt, tel.: 8 614 22867.

        Projektinius pasiūlymus parengę statinių architektai (autoriai): UAB „PALEKO ARCHSTUDIJA“, Jasinskio g. 14A-13, Vilnius. Studijos vadovas - architektas Rolandas Palekas, kval. atestato Nr. A106, el. paštas: rolandas@palekas.lt; architektė Dalia Uogintė , el. paštas: dalia@palekas.lt.

        Statytojas: PANEVĖŽIO MIESTO SAVIVALDYBĖ, Laisvės a. 20, Panevėžys, tel.: 8 45 501 221, el. paštas: saulius.glinskis@panevezys.lt.

        Susipažinti su projektiniais pasiūlymais galima: Panevėžio miesto savivaldybės interneto svetainėje adresu: https://www.panevezys.lt/lt/veiklos-sritys/architekturos-ir-urbanistikos-skyrius/projektiniai-pasiulymai arba iki 2020-12-02 nuo 8.00 iki 17.00 val. adresu: UAB „Miesto planas“, Karaliaus Mindaugo pr. 50, LT-44334 Kaunas.

        Motyvuotas pastabas ir pasiūlymus dėl projektinių pasiūlymų sprendinių galima teikti: Projektuotojui elektroniniu paštu: info@miestoplanas.ltper visą visuomenei susipažinti su projektiniais pasiūlymais skiriamą laikotarpį ir viešo susirinkimo metu.

        Teikiant pasiūlymus, turi būti nurodyta: vardas, pavardė (organizacijos pavadinimas), adresas, kiti ryšio duomenys, pasiūlymo teikimo data, informacija ir aplinkybės, kuo grindžiamas pasiūlymas.

        Viešo susirinkimo vieta ir laikas: Viešas susirinkimas įvyks 2020 m. gruodžio 03 d. 17:00 val.

        Vyriausybės nutarimu šalyje paskelbus karantiną, viešas susirinkimas vyks tiesioginės internetinės vaizdo transliacijos būdu.

        Viešo svarstymo tiesioginės internetinės vaizdo transliacijos laikas: 2020 m. gruodžio 03 d., 17:00 val.

        Projektinių pasiūlymų viešo svarstymo tiesioginės internetinės vaizdo transliacijos nuoroda: https://join.skype.com/gvTCAKXVEo2z (nuorodą rekomenduojama atidaryti per „Google Chrome“ naršyklę).

        https://www.panevezys.lt/lt/veiklos-...mas_29157.html
        Attached Files
        Paskutinis taisė Panevezietis; 2020.11.17, 11:26.

        Comment


          Požeminis parkingas yra didelis pliusas, bet šiaip tai primena 50 metų senumo Palangos kavinės projektą.

          Comment


            Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
            Požeminis parkingas yra didelis pliusas, bet šiaip tai primena 50 metų senumo Palangos kavinės projektą.
            Būtų pirmas požeminis parkingas mieste, po visuomeniniu-administraciniu pastatu.
            Skamba liūdnokai.

            Comment


              Stoties epopėja jau turbūt eina į pabaigą.

              Šią savaitę taryba spres ar leisti naujosios stoties statybas vykdyti 3 metus. Nebūtų COVID'o gal ir greičiau pasistatytų, bet dabar sprendimas turėtų būt toks. Tikisi pinigų iš kažkur gaut, nors logikos kad valstybiniai pinigai bus skirti tam tai manau nerealu. 3 metų laikotarpis turbūt planuojamas nes per tuos metus turėtų būti imtasi prieigų sutvarkymo darbų.o tam ir valstybės pinigų galima būtų prašyt. Pritarta bus manau, kito kelio nebėra. Žodžiu mero ir administracijos užgaidos turėti brand new stotį pasibaigs dar negreit.

              Stoties vizija be gigantiškos detalės

              Jei Taryba pritars, kad per ateinančius trejus metus tokioms statyboms miestas surastų per 3 mln. eurų, jos turėtų startuoti dar šįmet. Naujasis Panevėžio veidas – autobusų stotis – bus išskirtinis objektas tiek savo architektūra, tik inžineriniais sprendimais, sako projekto vadovas Nerijus Stanionis. Anot jo, Rolando Paleko studijos architektų komandos sukurtai betoninės skraistės, tarsi gulinčios skvere, idėjai išpildyti reikėjo nestandartinių, specifinių konstruktyvinių ir inžinerinių sprendimų. Skraistę primenanti autobusų sustojimų vietų betoninė stoginė, pereinanti į pačią stotį, vietomis bus dengta ir apauginta vijokliniais augalais ir tarytum kabės ant stiklo sienų. Naujojoje stotyje numatyta požeminė 88 vietų automobilių stovėjimo aikštelė su liftu, taip pat dviračių saugykla. Požeminė aikštelė suprojektuota tarsi „iškandžiota“ – paliktos skylės, taip siekiant išsaugoti viršuje esančius medžius.

              Skaitykite daugiau: https://sekunde.lt/leidinys/sekunde/...iskos-detales/

              Comment


                Parašė PNVŽ Rodyti pranešimą
                Stoties epopėja jau turbūt eina į pabaigą.

                Šią savaitę taryba spres ar leisti naujosios stoties statybas vykdyti 3 metus. Nebūtų COVID'o gal ir greičiau pasistatytų, bet dabar sprendimas turėtų būt toks. Tikisi pinigų iš kažkur gaut, nors logikos kad valstybiniai pinigai bus skirti tam tai manau nerealu. 3 metų laikotarpis turbūt planuojamas nes per tuos metus turėtų būti imtasi prieigų sutvarkymo darbų.o tam ir valstybės pinigų galima būtų prašyt. Pritarta bus manau, kito kelio nebėra. Žodžiu mero ir administracijos užgaidos turėti brand new stotį pasibaigs dar negreit.

                Stoties vizija be gigantiškos detalės

                Jei Taryba pritars, kad per ateinančius trejus metus tokioms statyboms miestas surastų per 3 mln. eurų, jos turėtų startuoti dar šįmet. Naujasis Panevėžio veidas – autobusų stotis – bus išskirtinis objektas tiek savo architektūra, tik inžineriniais sprendimais, sako projekto vadovas Nerijus Stanionis. Anot jo, Rolando Paleko studijos architektų komandos sukurtai betoninės skraistės, tarsi gulinčios skvere, idėjai išpildyti reikėjo nestandartinių, specifinių konstruktyvinių ir inžinerinių sprendimų. Skraistę primenanti autobusų sustojimų vietų betoninė stoginė, pereinanti į pačią stotį, vietomis bus dengta ir apauginta vijokliniais augalais ir tarytum kabės ant stiklo sienų. Naujojoje stotyje numatyta požeminė 88 vietų automobilių stovėjimo aikštelė su liftu, taip pat dviračių saugykla. Požeminė aikštelė suprojektuota tarsi „iškandžiota“ – paliktos skylės, taip siekiant išsaugoti viršuje esančius medžius.

                Skaitykite daugiau: https://sekunde.lt/leidinys/sekunde/...iskos-detales/
                Pasakysiu viena, kuo toliau tuo durniau. Liks tik stoginė su vijokliais ant stogo. Visiškas mėšlas taip pat ir su požemine aikštele, aš tik už daugiaaukšte aikštele Panevėžyje.

                Comment


                  Taryba svarstys Panevėžio autobusų stoties klausimą

                  2021.03.25

                  Kovo 31 d. vyks Panevėžio miesto savivaldybės tarybos posėdis, kuriame bus svarstomas miesto autobusų stoties su požemine automobilių stovėjimo aikštele projekto įgyvendinimo klausimas.

                  „Praėjusiais metais komercinio nekilnojamojo turto vystymo ir valdymo bendrovė „Baltisches Haus“ su Panevėžio miesto savivaldybe pasirašė paramos sutartį, pagal kurią bendrovė įsipareigojo parengti naujos autobusų stoties techninį projektą bei užtikrinti statybų vykdymo priežiūros paslaugas. Labai svarbu, kad verslas matydamas ir įvertindamas Panevėžio perspektyvas, prisideda prie miesto atsinaujinimo. Tarybai pritarus, rangos darbai prasidėtų jau šiais metais“, - sako Savivaldybės administracijos direktorius Tomas Jukna.

                  Pagal Nacionalinės Kultūros ir meno premijos laureato Rolando Paleko parengtą projektą, stoties vaizdas pasikeistų kardinaliai. Pati stotis numatoma dabar esančio skvero vietoje, pietinėje Savanorių aikštės pusėje. Stoties pastatas projektuojamas netaisyklingos trapecijos formos. Planuojama, kad fasadai bus skaidraus stiklo, užtikrinantys vizualinius ryšius tarp vidaus erdvių ir lauke esančio perono, ši vieta kuo daugiau pritaikyta pėstiesiems. Po pastatu bei peronu planuojama įrengti vieno aukšto 87 vietų požeminę automobilių stovėjimo aikštelę, iš kurių 4 jų bus skirtos neįgaliesiems. Autobusų stotį numatyta įrengti su keleivių laukiamąja sale, bilietų kasomis, vairuotojų poilsio kambariu, bagažo ir smulkių siuntų skyriumi, dispečerine, informacijos tarnyba, sanitarinėmis, administracinėmis patalpomis bei kt.

                  Pritarus Tarybai, būtų vykdomi viešieji pirkimai, planuojama, kad projektas bus įgyvendintas per 3 metus. Šiam projektui miesto biudžete šiemet numatytas 521 tūkst. Eur.

                  https://panevezys.lt/lt/naujienos/ta...ezio-kdgk.html

                  Comment


                    Bus įgyvendinamas Panevėžio autobusų stoties projektas

                    Click image for larger version

Name:	download.jpg
Views:	2049
Size:	82,3 kB
ID:	1874069

                    Panevėžio miesto savivaldybės taryba pritarė miesto autobusų stoties su požemine automobilių stovėjimo aikštele projekto įgyvendinimui.

                    „Vakar Savivaldybei buvo išduotas statybą leidžiantis dokumentas – žengtas dar vienas svarbus žingsnis centrinės miesto dalies atnaujinimo link. Įgyvendinus Nacionalinės premijos laureato Rolando Paleko parengtą projektą, stoties vaizdas pasikeis kardinaliai. Panevėžys turės dar vieną modernią, patogią ir reprezentatyvią viešąją erdvę“, – sako miesto meras Rytis Račkauskas.

                    Kaip teigia Panevėžio miesto vyriausiasis architektas Saulius Glinskis, naująją Panevėžio stotį suprojektavusi komanda yra viena stipriausių Lietuvoje, tad neabejotina, kad Panevėžys turės vieną moderniausių autobusų stočių šalyje, išsiskiriančią architektūriniais sprendimais. „Pačią pastato projekto idėją įkvėpė japonų meno rūšis origamis. Stotis bus vientisas statinys, po kuriuo įsikurs peronas, dalis jo bus apželdinta. Tad gamta ir architektūra tarsi susilies į vieną visumą, sukurdama specifinę oazę“, – sako S. Glinskis.

                    Atvykusius keleivius autobusų stotis pasitiks ne tik moderniu pastatu, erdvia, neįgaliesiems pritaikyta laukimo sale, bet ir šiuolaikiška keleivių informavimo sistema. Čia bus įrengti informaciniai ekranai, kuriuose bus rodoma aktuali ir realiu laiku pateikiama informacija apie maršrutus. Be įprastų bilietų pardavimo kasų stotyje veiks ir savitarnos terminalas. Juo bus galima paprastai ir greitai atsiskaityti banko kortele ir įsigyti kelionės bilietus. Po autobusų stotimi suprojektuota ir požeminė 87 vietų automobilių stovėjimo aikštelė su neįgaliesiems skirtomis vietomis.

                    Projektuojant autobusų stotį daug dėmesio buvo skiriama ir šios miesto dalies saugumui ir tvarkai palaikyti. Numatyta, kad autobusai į stotį pateks iš Savanorių aikštės pusės, taip bus saugiausia judėti pėstiesiems, neįgaliesiems, dviračiams, autotransportui, išvengiama srautų susikirtimo. Techniniame projekte numatytos saugaus eismo priemonės, kelio ženklai, perėjos su apšvietimu, nauji LED šviestuvai stoties ir pėsčiųjų takams apšviesti, šviestuvai su pritemdymo funkcija, vaizdo stebėjimo kameros ir kt., bus įrengti mažosios architektūros objektai.

                    Autobusų stoties pastatas suprojektuotas netaisyklingos trapecijos formos. Fasadai numatyti skaidraus stiklo, jie užtikrins vizualinius ryšius tarp vidaus erdvių ir lauke esančio perono, ši vieta bus kuo daugiau pritaikyta pėstiesiems. Autobusų stotį numatyta įrengti su keleivių laukiamąja sale, bilietų kasomis, vairuotojų poilsio kambariu, bagažo ir smulkių siuntų skyriumi, dispečerine, informacijos tarnyba, sanitarinėmis, administracinėmis patalpomis ir kt.

                    Daugiau detalių paaiškės įgyvendinant patį projektą. Planuojama, kad autobusų stoties projektas bus įgyvendintas per 3 metus. Jam miesto biudžete šiemet numatytas 521 tūkst. Eur. Statybos rangos darbai turėtų prasidėti dar šiais metais.


                    https://www.panevezys.lt/lt/naujieno...ezio-9s2u.html

                    Comment


                      Panevėžys paskelbė konkursą naujai autobusų stočiai pastatyti

                      Panevėžys jau laukia pasiūlymų pastatyti naują autobusų stotį su požemine automobilių stovėjimo aikštele.

                      Praėjusią savaitę miesto Savivaldybės paskelbtame viešajame pirkime nurodoma, jog Savanorių aikštėje, 46 arų sklype turės iškilti 3079 kv.m pastatas. Konkurso sąlygose preliminari darbų pradžia numatoma šių metų liepą, o stoties statybų pabaiga – 2023-iųjų lapkričio 30-oji. Tiesa, sutartis su rangovu galės būti pratęsta iki iki 7 mėnesių. Potencialių stoties statytojų pasiūlymų Savivaldybė laukia iki gegužės 25-osios vidudienio.

                      Skaitykite daugiau: https://sekunde.lt/leidinys/sekunde/...obusu-stociai/

                      Comment


                        Nauja autobusų stotis – kainų spąstuose

                        Statybų sektorių purtantis kainų šuolis jau kiša koja ir suplanuotiems savivaldybių projektams.

                        Dar šią vasarą turėjusios startuoti naujos Panevėžio autobusų statybos kol kas stringa išaugusių kainų spąstuose. Konkursą autobusų stočiai statyti paskelbusi Panevėžio savivaldybė sulaukė vos poros pasiūlymų ir abu teko atmesti.

                        Administracijos direktoriaus Tomo Juknos teigimu, potencialių rangovų nurodytos kainos žymiai viršijo Savivaldybės šioms statyboms suplanuotą sumą. Vis dėlto Panevėžys neatsisako planų turėti naują autobusų stotį, o jau šį rudenį tikisi pasirašyti rangos sutartį ir dėl naujo 50 metrų baseino statybų.

                        Skaitykite daugiau: https://sekunde.lt/leidinys/sekunde/...inu-spastuose/

                        Comment


                          Panevėžys pasitinka turistus interaktyviai: įrengė naujovę Autobusų stotyje

                          Panevėžio miesto savivaldybės užsakymu „Hansab“ sukūrė inovatyvų sprendimą, kaip supažindinti miesto svečius su lankytinais objektais jiems patogiausiu būdu – dar visai neseniai įdiegtas interaktyvus informacinis terminalas, kuriuo naudodamiesi miesto svečiai gali susipažinti su lankytinomis ir istorinėmis vietomis, matyti jų nuotraukas, perskaityti aprašymus ir į mobilųjį telefoną gauti nuorodas, kaip nuvykti iki norimo objekto.

                          Click image for larger version  Name:	DSC_7701-960x640.jpg Views:	0 Size:	95,8 kB ID:	1906657

                          Skaitykite plačiau JP.lt:
                          https://jp.lt/panevezys-pasitinka-tu...obusu-stotyje/
                          Click image for larger version

Name:	IMG_9308.JPG
Views:	1545
Size:	188,2 kB
ID:	1906720
                          Paskutinis taisė Audrys; 2021.08.22, 13:16.

                          Comment


                            Panevėžys naują autobusų stotį tikisi turėti kitąmet

                            ‎‎ Plačiau: https://sa.lt/panevezys-nauja-autobu...ureti-kitamet/

                            Comment


                              Pagal temos sukūrimą, tai bent nuo 2006 metų tikisi turėti naują stotį.
                              Per 16 metų nepajudėjo, apgailėtina ar ne?

                              Comment


                                Paskelbtas konkursas, laukiama tiekėjų pasiūlymų iki kovo 29 dienos. Konkursas tikrai neįvyks, nes medžiagų kainos padidėjo daugiau nei padidintas biudžetas.

                                Comment


                                  7 mln. eurų – sutarta, kas už šią sumą statys Panevėžio autobusų stotį (lrytas.lt)


                                  7 mln. eurų – sutarta, kas už šią sumą statys Panevėžio autobusų stotį

                                  Panevėžio autobusų stotis bus statoma už 7 mln. eurų – miesto savivaldybė pasirašė rangos darbų sutartį su bendrove „Kriautė“.

                                  Pasak miesto mero Ryčio Račkausko, statybų darbai bus pradėti šiemet, juos planuojama užbaigti 2023 metų gruodį, pranešė savivaldybė.

                                  „Šis projektas buvo itin palankiai sutiktas panevėžiečių ir tapo vienu laukiamiausių objektų mieste. Rangos darbų pirkimas užtruko dėl objektyvių priežasčių – kylančios kainos, patiriami sunkumai tiekimo grandinėse ir galimų rangovų atsargumas šiais permainingais laikais prisiimti įsipareigojimus“, – pranešime sakė R. Račkauskas. Autobusų stotis bus vientisas statinys, po kurio stogine įsikurs peronas, o dalis jos bus apželdinta. Pati stotis numatoma dabar esančio skvero vietoje, pietinėje Savanorių aikštės pusėje. Po pastatu bei peronu planuojama įrengti vieno aukšto 87 vietų požeminę automobilių stovėjimo aikštelę.

                                  Stotį numatyta įrengti su keleivių laukiamąja sale, bilietų kasomis, vairuotojų poilsio kambariu, bagažo ir smulkių siuntų skyriumi bei kitomis patalpomis.

                                  Anot pranešimo, jei atsirastų nenumatytų arba papildomų darbų, numatyta, jog tam būtų skiriama dar 1 mln. eurų.

                                  Stoties projektui Panevėžio miesto savivaldybė pritarė dar pernai kovą. Konkursas rangos darbams buvo skelbtas penkis kartus. Savivaldybės administracijos vadovas Tomas Jukna BNS kovą teigė, kad rangovų susidomėjimas yra, tačiau pasiūlymai būdavo per brangūs. Dar pernai savivaldybė skaičiavo, kad visa projekto vertė sieks daugiau nei 3 mln. eurų. Pagal 2020 metų vasarį pasirašytą sutartį naujos stoties techninį projektą parengė sklypą ir prekybos centrą šalia dabartinės autobusų stoties valdanti bendrovė „Baltisches Haus“. Įmonė įsipareigojo prižiūrėti statybą, o jos paramos suma – 123 tūkst. eurų. 2018-ųjų pradžioje miesto politikai buvo patvirtinę kitą pasiūlymą – pasirašyti su „Baltisches Haus“ investicinę sutartį, pagal kurią bendrovė būtų už 700 tūkst. eurų suprojektavusi ir pastačiusi stotį, o mainais už tai savivaldybė įmonei planavo perduoti automobilių aikštelę. Tačiau sprendimą sukritikavo teisėsauga ir jis liko neįgyvendintas. Projekto autoriai – „Paleko architektų studija“.

                                  Comment


                                    ištrauka iš projekto dėl stogo apželdinimo. Turėsime pliką gelžbetonį. stoties stogas.pdf

                                    Comment


                                      Parašė Stigas1 Rodyti pranešimą
                                      ištrauka iš projekto dėl stogo apželdinimo. Turėsime pliką gelžbetonį. [ATTACH]n1989069[/ATTACH]


                                      Gal ir ne pats blogiausias variantas?
                                      ______________
                                      The Division Bell

                                      Comment


                                        Straipsnio data: 2022-09-06

                                        Panevėžio meras: „Galime pasidžiaugti, kad autobusų stoties statybų darbai prasidės dar šiemet“

                                        Apie naująją autobusų stotį – pokalbis su Panevėžio meru Ryčiu Račkausku.

                                        Click image for larger version

Name:	DJI_0232-960x540 (1).jpg
Views:	604
Size:	128,1 kB
ID:	1996685

                                        Išrinktas vieno laukiamiausių miesto atsinaujinimo objektų – autobusų stoties – rangovas. Kaip vertinate šio projekto eigą?

                                        Galima stebėti tendenciją – kuo objektas miestui svarbesnis, tuo daugiau įvairių niuansų kyla siekiant jį įgyvendinti. Prisiminkime politinius žaidimus, nukėlusius naujosios stoties projekto įgyvendinimą kone trejus metus. Po to Savivaldybės administracijai dėl žaibiškai kylančių statybos darbų kainų septynis kartus teko skelbti autobusų stoties rangos darbų konkursus.

                                        Visgi pagaliau galime pasidžiaugti, kad autobusų stoties statybų darbai prasidės dar šiemet, planuojama, jog 2023 m. pabaigoje naudosimės inovatyvia ir visų mūsų patogumui pritaikyta autobusų stotimi.

                                        Skaitykite plačiau JP.lt:
                                        https://jp.lt/panevezio-meras-galime...es-dar-siemet/



                                        Comment


                                          Straipsnio data: 2022-09-12

                                          Pagaliau: šią savaitę prasidės Panevėžio autobusų stoties rekonstrukcija

                                          Panevėžyje pagaliau prasideda autobusų stoties rekonstrukcija. Pirmieji darbai jau prasidės šią savaitę. Panevėžio miesto savivaldybė pasirašė darbų rangos sutartį su bendrove „Kriautė“, kuri ir pradės darbus centrinėje Panevėžio miesto dalyje.

                                          Click image for larger version

Name:	DSC_9139-960x641.jpg
Views:	596
Size:	155,5 kB
ID:	1996699

                                          „Panevėžys atsinaujina – sutvarkyta Laisvės aikštė, į pabaigą eina Senvagės, Skaistakalnio parko, Nepriklausomybės aikštės rekonstrukcijos darbai, savo eilės sulaukė ir miesto centre esanti stotis. Naująją Panevėžio stotį, vieną moderniausių autobusų stočių šalyje, išsiskiriančią architektūriniais sprendimais, suprojektavo komanda, kuriai priklauso Nacionalinės premijos laureatas architektas Rolandas Palekas“, – kalbėjo ir tęsė:

                                          „Šis projektas palankiai sutiktas panevėžiečių ir tapo vienu laukiamų objektų mieste. Rangos darbų pirkimas užtruko dėl objektyvių priežasčių – kylančios kainos, patiriami sunkumai tiekimo grandinėse ir galimų rangovų atsargumas šiais permainingais laikais prisiimti įsipareigojimus. Galime pasidžiaugti, kad sunkumai įveikti ir naujosios autobusų stoties statybos prasidės dar šiais metais.“

                                          Darbai prasidės nuo želdinių

                                          Pasak įmonės vadovo, darbai turėtų prasidėti nuo želdinių.

                                          Click image for larger version

Name:	DSC_9140.jpg
Views:	587
Size:	290,2 kB
ID:	1996700

                                          „Darbų pradžia, savaime suprantama, turėtų prasidėti nuo želdinių. Tai bus ir šalinami želdiniai, numatoma, kur bus atsodinami medžiai. Šie darbai derinami su Panevėžio miesto savivaldybe. Sunku pasakyti, kada tiksliai baigsis darbai. Konkursas vyko ilgai, todėl negaliu pasakyti, kada baigsime darbus – darbų atlikimas gali užsitęsti“, – sakė J. Kavaliauskas ir teigė, kad planuojama darbų pabaiga – 2023 metų gruodis, bet prireikus sudaryta galimybė pratęsti darbų pabaigos terminą.

                                          Skaitykite plačiau JP.lt:
                                          https://jp.lt/pagaliau-sia-savaite-p...ekonstrukcija/



                                          Comment

                                          Working...
                                          X