Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kaunas sovietmečiu

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • kostasas
    replied
    Abejoju ar juos nugriovė (vien) dėl ideologinių priežasčių, greičiau projektuojant troleibusų eismą jie tiesiog kliuvo.

    Komentuoti:


  • Missoni
    replied
    Vartai galėjo likti... Tvora gal būtų labiau trukdžiusi erdvės vientisumui jau ir taip ankštokoms senamiesčio gatvėms, bet vieniši vartai galėjo likti stovėti. Bet ką padarysi - sovietmečiu reikėjo naikinti viską, kas buvo susiję su tikėjimu...

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    be vartu graziau

    Komentuoti:


  • Ramūnas kns
    replied
    Katedros vartai išnyko iš miesto peizažo.



    Paskutinis taisė Ramūnas kns; 2014.12.07, 18:37.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Laisvės alėja. V. Krulicko nuotrauka. "Kauno tiesa" 1968 m.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Mažoji lietuviškoji tarybinė enciklopedija, 1968 m.



    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė evil Rodyti pranešimą
    Sovietienė gigantomanija turbūt pagrindinis faktorius, tačiau teisybės dėlei ~1980m kai buvo išplatinta krantinė, Kaune buvo didesnis gyventojų skaičius nei yra dabar, o Aleksoto tiltas buvo pagrindinis tiltas per Nemuną, nes tuo metu Kaune buvo viso labo trys tiltai per Nemuną.
    Gyventojų skaičius tai taip, tačiau ne automobilių.

    Komentuoti:


  • evil
    replied
    Sovietienė gigantomanija turbūt pagrindinis faktorius, tačiau teisybės dėlei ~1980m kai buvo išplatinta krantinė, Kaune buvo didesnis gyventojų skaičius nei yra dabar, o Aleksoto tiltas buvo pagrindinis tiltas per Nemuną, nes tuo metu Kaune buvo viso labo trys tiltai per Nemuną.

    Komentuoti:


  • Knope
    replied
    Tai jau tikrai. Upė. Tiktai dabar ne banguota Šiaip įdomu, ar čia buvo koks ekonominis interesas tokio platumo gatvę įrengti ar labiau ideologinis, "kuo plačiau, kuo aukščiau, kuo giliau"? Gal labiau pastarasis, nes Kaunas vis dėlto nedidelis miestas. O tos nuotraukos tikrai įspūdingos, visai kitaip upės ir miesto santykį pamatai...

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Pakrantėj namų nebuvo, o gatvę - taip, praplatino pildami žemes. Seniau Nemunas vos ne po langais tekėjo, dabar asfalto upė

    Komentuoti:


  • Knope
    replied
    O tai kaip čia buvo su Mindaugo pr.? Gatvę dirbtinai praplatino supildami žemes, o pakrantėje stovėjusius namus nugriovė?

    Komentuoti:


  • Specas
    replied
    Matosi koks gražus buvo akmenų grindinys:



    Komentuoti:


  • Specas
    replied
    Foto pro langą:matosi mažų laivelių uostas saloje ir Pergalės kr.(dabar Karaliaus Mindaugo)platinimo darbai.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    "Kaunas šiandien" 1978m. B. Baltrušaičio nuotrauka.



    Komentuoti:


  • Specas
    replied

    Komentuoti:


  • Dundz
    replied
    1990 Kaunas - Liepos

    1990 Liepos - Kaunas Laisves Aleja - prie Metropolio. Po Dainų Šventė, matosi pora šokiejų iš Australijos ir Klevlando JAV.


    Komentuoti:


  • taspac
    replied
    Taip, "Tauras" ir "Aguona" buno vienas priesais kita skirtingose dabartinio Kreves pr. pusese.

    Komentuoti:


  • waitas
    replied
    Buvo statoma kaip "Okeanas", "Aguona" buvo kitoje gatvės pusėje, bet kaip sovietų valdžia nesugebėjo aprūpinti parduotuvę jūros produktais "Okeanas" tapo "Aguona". "Aguona" tapo "Tauras"

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    "Kaunas šiandien" 1978 m. B. Baltrušaičio nuotrauka.



    Komentuoti:


  • taspac
    replied
    Ir si parduotuve vadinosi ne "Okeanas", o "Aguona". Visa vaikyste i ja privaiksciojau eilese stoveti

    Komentuoti:

Working...
X