Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Pilaitė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • digital
    replied
    Kažkas rašė, kad Skandinavijoj pilna aptvertų daugiabučių. Neseniai grįžau iš Stokholmo - tvorų nedaug, bet yra. Tik kiek mačiau, nerakinama. Pvz.:



    Čia sakyčiau tvora grynai dėl aukščių skirtumo. Praėjimas laisvas.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Vilniuje atidaryta nauja gatvė, kurią jau keikia Pilaitės gyventojai

    Yra nuotraukų. Tik keista, kad naujoje gatvėje nėra net techninių šaligatvių.
    Suprojektuoti berods buvo. Bet savivaldybė nepirko. Dabar madoj taupyti ir priiminėti "laikinus" sprendimus. Nu pabus taip laikinai iki... iki kada prireiks.

    Komentuoti:


  • Mindzius-LT
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    O dar geriau iškelti valdžiažmogių įstaigas iš centro prie Vakarinio/Panevėžio kelio.
    Labai įdomu, kas tose vietose įsikurtų? Parduotuvės/ butai/ kt. ofisai? Apmirtų senamiestis..
    Tiesa, pritariu, kad didžioji dalis valdžios institucijų turėtų išsikelt į vieną kompleksą O toks galėtų būti... vakarinėje miesto dalyje - prie Vakarinio/ Pilaitės pr. Kažkada panašiai ir planavo.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
    Yra geresnis sprendimas - pastatyti Pilaitėje 10 mokyklų ir darželių, kad nereiktų į miestą vežt Šią savaitę vaikai atostogauji - visiškai jokių kamščių
    O dar geriau iškelti valdžiažmogių įstaigas iš centro prie Vakarinio/Panevėžio kelio.

    Komentuoti:


  • Mindzius-LT
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Vienintelis geras sprendimas yra sujungti Sidaronių g. su Šešuolių g. viaduku virš aplinkkelio. Tai leistų žymiai geriau paskirstyti srautus. O Pociūno ir Pilaitės pr. sankryžoje palikti dviejų fazių šviesoforą, kur fazė nuo Pociūno g. būtų labai trumpa. Tai vienintelis geras sprendimas, mano nuomone.
    Yra geresnis sprendimas - pastatyti Pilaitėje 10 mokyklų ir darželių, kad nereiktų į miestą vežt Šią savaitę vaikai atostogauji - visiškai jokių kamščių

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Vienintelis geras sprendimas yra sujungti Sidaronių g. su Šešuolių g. viaduku virš aplinkkelio. Tai leistų žymiai geriau paskirstyti srautus. O Pociūno ir Pilaitės pr. sankryžoje palikti dviejų fazių šviesoforą, kur fazė nuo Pociūno g. būtų labai trumpa. Tai vienintelis geras sprendimas, mano nuomone.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Vilniuje atidaryta nauja gatvė, kurią jau keikia Pilaitės gyventojai
    Penktadienį prieš Velykas Vilniuje atidaryta nauja V.Pociūno gatvė, kuri sujungė Pilaitės pr. su Sidaronių ir Mozūriškių gatvėmis. Nuo Pilaitės pr. iki Sidaronių g. buvo nutiesta 4 eismo juostų, 0,5 km ilgio gatvė, kuri nuo šiol, Vilniaus savivaldybės teigimu, pagerins susisiekimą Buivydiškių gyventojams. Tačiau Pilaitės gyventojai tvirtina, kad jų ir taip ilgos kelionės į miestą ir iš jo dar pailgės.

    Jau ketvirtadienio vakarą, kai šioje sankryžoje buvo įjungtas šviesoforas, socialiniame tinkle užvirė diskusijos dėl dar vieno šviesoforo ir taip nuolat besikemšančiame prospekte.

    „Nebeišvažiuosime iš Pilaitės be spūsčių niekada“, „Spūstis jau nuo aplinkkelio link Pilaitės...“, „Miške reikia 4 juostų“, „Nors ne pikas, bet važiuojant link miesto jau nuo Saugumo pastovėt teko... Apie rytojų, net galvot nesinori...“, „Jei jau taip reikėjo čia sankryžos, tai bent žiedinę būtų padarę... Jos bent lengviau tvarkosi su srautais...“, „Pralaukėm 20 min, o iš to šalutinio kelio 2 mašinos kirto sankryžą!!! Kur logika?“
    Yra nuotraukų. Tik keista, kad naujoje gatvėje nėra net techninių šaligatvių.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Pilaitė virsta Vilniaus megarajonu – kranai kils vis dažniau
    Nekilnojamojo turto paslaugų bendrovės „Ober-Haus“ duomenimis, per 2012-2016 metus Pilaitėje pastatyta 1668 nauji butai ir 89,8 tūkst. kv. m ploto. Tačiau vien šiais metais planuojama įgyvendinti projektus, kuriuose bus įrengta 526 butai ir pastatyta apie 27 tūkst. kv. m ploto – beveik trečdalis to, kas pastatyta per penkerius metus.

    „Ober-Haus“ Vertinimo ir rinkos tyrimų departamento vadovo Sauliaus Vagonio teigimu, Pilaitėje per penkerius metus nuo 2012 metų daugiabučių rinkoje madas diktuoja du plėtotojai – „Eika“ ir „Vilmestos projektai“. Iš paskos seka dar trys mažesni – „Citus“, „Conresta“ ir „Namila“. Šie penki rinkos žaidėjai užima 90 proc. visos rajono rinkos.

    „Šio rajono plėtra vykdoma labai tvarkingai, nes nemaža dalis projektų yra sukoncentruota kelių didelių plėtotojų rankose, kurie nuosekliai stato savo gyvenamuosius kvartalus. Auga ištisi kvartalai su aiškia koncepcija, tvarkingu, aiškiai į ateitį numatytu, o ne chaotišku suplanavimu“, – lygino S.Vagonis.

    Be to, Pilaitė turėtų išvengti ir Perkūnkiemio likimo, kur dėl didelio galimo užstatymo intensyvumo, rajonas dabar susiduria su didelėmis automobilių spūsčių ir jų statymo problemomis.

    „Perkūnkiemyje buvo labai dideli leistini reglamentai ir ankstesni plėtotojai išnaudojo maksimaliai tą plėtros intensyvumą. Pilaitėje leidžiamas užstatymo intensyvumas yra dvigubai mažesnis. Nuo besaikio ir aktyvaus urbanizavimo Pilaitę išgelbėjo Vilniaus reglamentai, kurie leido statyti dvigubai mažesniu intensyvumu“, – įsitikinęs S.Vagonis.

    „Pagal Pilaitės šiaurinės dalies teritorijos detalųjį planą, apimantį apie 230 ha teritorijos, planuojamas gyventojų skaičius teritorijoje – 13,8 tūkst. gyventojų. 2016 metais Pilaitės šiaurinėje dalyje gyveno 4068 gyventojai. Pagal tendencijas, Pilaitės šiaurinėje dalyje per pastaruosius 5 metus kasmet įregistruojama apie 300 naujų gyventojų. Galima prognozuoti, kad Pilaitės šiaurinė dalis visiškai užstatyta bus po 30 metų“, – atsakė jis.

    M.Pakalnis 15min pasakojo, kad dabartinė rajono plėtra nėra atsitiktinė – ji buvo suplanuota dar prieš 30 metų. Dėl to praėjusio šimtmečio pabaigoje buvo parengta Šiaurinės miesto dalies bendrasis planas, kuriame numatytas Pilaitės prospektas ir didžiuliai inžineriniai tinklai.

    „Dabar vyksta tai, kas buvo numatyta pieš 30 metų. Plėtra į tą pusę buvo numatyta tuometiniame generaliniame miesto plane. Planuota, kad toje kryptyje gyvens 200 tūkst. žmonių. Dėl to tiestas Pilaitės pr. ir Vakarinis aplinkkelis“, – kalbėjo architektas.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Man naujieji Pilaitės kvartalai irgi patinka. Nors ne taip, kaip kokios Ąžuolų terasos, bet vis gi... tik trūksta daugiau žalumos (nebūtinai medžių), norėtųsi mažiau pievų, o daugiau "gėlynų" (nebūtinai žydinčių gėlių).

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Apibendrinant - Naujoji Pilaitė man patinka labiau, negu nauji namai Žvėryne ar Bajoruose, nes nėra tvorų. Aišku aš žiūriu iš praeivio, o ne vietinio gyventojo pusės. Bet, kaip rašė M1gdas, sėkmingai galima apsieiti ir be tvorų - prisijungus prie prevencinio projekto „Mano rajonas saugiausias“ bei įsidiegus IP vaizdo stebėjimo kamerų paslaugą su nuotolinio operatoriaus funkcija.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Tai ir reikia kovoti su marozais ir žulikais, o ne tvoras statyti.
    Kol kova nebaigta, tol ir tvoros stovės.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Aš irgi visur laipiodavau, bet ne tie vaikai dviračius, reguliatorius nuo radiatorių laiptinėse ar bet kurį kitą turtą vagią, šiukšlina, taip pat ir grafiti piešia ne vaikai, o tie patys suaugę degradavę marozai. Taip, kad kol tokių tipų dar bus, tol be tvorų ar kamerų ramaus gyvenimo nenusimato.
    Tai ir reikia kovoti su marozais ir žulikais, o ne tvoras statyti.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
    is kolegu pasakojimu: 20-45minutes. Ir sitas laiko tarpas tikrai nemazes
    Na, ten rytais dažnai būna kamštukas Narbuto gatvėje už sankryžos su Saltoniškių g., kurį sudaro norintys išvažiuoti į Pedagoginio žiedą. Autobusas šio kamščio išvengia, išvažiuodamas į žiedą iš savo A juostos.

    Komentuoti:


  • M1gdas
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    <...> pirmoje foto raudonas automobilis blokuoja lygiai pusę šaligatvio. <...>
    Šio automobilio savininkui buvo surašytas administracinės teisės pažeidimo protokolas dėl stovėjimo neįgaliesiems skirtoje vietoje.

    Parašė Carl di Ortus Rodyti pranešimą
    <...> dar filmuoti, papildomą etatą samdyti, elektrą naudoti... Galo nėra. Išmoktumėme tvarkingai statyti, tvarkingai prisižiūrėti savo aplinką - negražiai besielgiantys automatiškai mažiau lankytusi toje vietoje.<...>
    Jau ne vienas daugiabutis, matomas digital fotoreportaže, yra prisijungęs prie prevencinio projekto „Mano rajonas saugiausias“, bei įsidiegęs IP vaizdo stebėjimo kamerų paslaugą su nuotolinio operatoriaus funkcija.



    Vaizdo kamerų nuotraukos tamsiu paros metu




    2011 metų pavasarį startavęs projektas yra vykdomas policijos rėmėjų iniciatyva. Esminis šio projekto tikslas – pasitelkus IP vaizdo stebėjimo kameras, užtikrinti mikrorajonų gyvenamojoje teritorijoje saugumą ir tvarką. Siekant šio tikslo, bendradarbiaujama su daugiabučių namų gyventojais, miesto policija bei policijos rėmėjais.
    Paskutinis taisė M1gdas; 2017.03.26, 10:29. Priežastis: Papildyta nuotraukomis

    Komentuoti:


  • mr_miegas
    replied
    Parašė Carl di Ortus Rodyti pranešimą
    Autobusais aš viską žinau, visą gyvenimą jais važinėju. Yra dar autobusų juostos kai kur palengvinančios šitas keliones, tai va dėl to ir klausimas kiek laiko užtrunka automobilis šitoj distancijoj šituo metu, nes važiuodamas į darbą matau ilgiausias eiles stovinčias. Ir stebint Pilaitės būtų pasiūlą ir NMC plėtrą, šita eilė tik augs.
    is kolegu pasakojimu: 20-45minutes. Ir sitas laiko tarpas tikrai nemazes

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    V. Pociūno gatvė netrukus bus baigta:

    Komentuoti:


  • Carl di Ortus
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Autobusas važiuoja nuo Pilaitės galo iki Europos aikštės apie 20min. Važiuoja net du maršrutai, bendrai paėmus jie iš ten išvyksta kas kelias minutes darbo dienomis. Tai kam tokį maršrutą automobiliu važiuoti ?
    Autobusais aš viską žinau, visą gyvenimą jais važinėju. Yra dar autobusų juostos kai kur palengvinančios šitas keliones, tai va dėl to ir klausimas kiek laiko užtrunka automobilis šitoj distancijoj šituo metu, nes važiuodamas į darbą matau ilgiausias eiles stovinčias. Ir stebint Pilaitės būtų pasiūlą ir NMC plėtrą, šita eilė tik augs.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Carl di Ortus Rodyti pranešimą

    O dabar apie Pilaitę - man įdomu kiek laiko užtrunka automobilio kelionė nuo tarkim galinės 4G stotelės iki Europos aikštės 8:30 ryto? Kiek atgal tuo pačiu maršrutu 17:30?
    Autobusas važiuoja nuo Pilaitės galo iki Europos aikštės apie 20min. Važiuoja net du maršrutai, bendrai paėmus jie iš ten išvyksta kas kelias minutes darbo dienomis. Tai kam tokį maršrutą automobiliu važiuoti ?

    Komentuoti:


  • R.A.M.
    replied
    Aš visada galvojau, kad tai tokie hiphopiški žmonės daro, skeitukai, o ne tokie pusmaroziai, nors iš kitos pusės kai būna, kad nuėmus pastolius kitą dieną ant naujo fasado užtagina ... Taigi viskas tiktų, bet, kad kažką ten papėckiot moka ... O tokie bukučiai atrodo.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Carl di Ortus Rodyti pranešimą
    Būtent spynos ir tvoros skatina per jas lipti ir jas "tag'inti". Perėjus baltą tiltą jus pasitinka beprasmė ir net nepermatoma tvora, kuomet už jos pusiau apleisti bet jau atsigaunantys vienuolyno pastatai - bam tag'as. Perėjus į kitą pusę balto tilto jus pasitinka apleistas bunkerio formos striptizo klubas su betoninėm aptrupėjusiom sienom - bam tag'as. Tag'ai atsiranda apleistose vietose pirmiausia, po to tose vietose, kurios užstoja gražesnį vaizdą, vietose kur yra akivaizdus būdas padaryti geriau.
    Jūs gal vaikais nebuvote, kieme nežaidėte? Aš užaugau žaisdamas visame daugiabučių rajone, nei vienas nebuvo aptvertas - ir gal net gerai, nereikėjo lipti, nors būčiau garantuotai bandęs, gal ir susižeidęs kokį kart dėl atsilupusios vaikystės. Užsitverti ir bijoti, kad niekas nepatektų, dar filmuoti, papildomą etatą samdyti, elektrą naudoti... Galo nėra. Išmoktumėme tvarkingai statyti, tvarkingai prisižiūrėti savo aplinką - negražiai besielgiantys automatiškai mažiau lankytusi toje vietoje.
    Aš irgi visur laipiodavau, bet ne tie vaikai dviračius, reguliatorius nuo radiatorių laiptinėse ar bet kurį kitą turtą vagią, šiukšlina, taip pat ir grafiti piešia ne vaikai, o tie patys suaugę degradavę marozai. Taip, kad kol tokių tipų dar bus, tol be tvorų ar kamerų ramaus gyvenimo nenusimato.

    Komentuoti:

Working...
X