Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LV] RIX. Rygos oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė liutass Rodyti pranešimą
    o Kauno pletra netiktu?
    Netiktų ir apie tai jau buvo kalbėta. Kauno orouostas puikus kaip Hubas kroviniams ar vystant antžeminio aptarnavimo paslaugas. Tačiau kaip keleivinis jis netinkamas. Pagrindinis orouostas turi būti prie sostinės arba bent jau didžiausio regiono centro. Aišku jei atsitiktų taip jog Kaunas taptų didesnis (gyventojų skaičiumi) nei Vilnius tada galima ir apie KUN kalbėti. O dabar Kaunas puikiai gali vystyti savo kaip krovinių hubo plėtrą. Yra nemažai orouostų, kurie tik tuo ir užsiima.

    Comment


      Todėl ir sakau orouostas turi būti tarp Vilniaus ir Kauno kiek arčiau Vilniaus, dėl to kad visgi Vilniečiai daugiau skrenda, perkamoji galia jų didesnė, tačiau Kaunas svarbus kaip vidurio lietuvos miestas su pramone. Bet žvelgiant iš perspektyvos, Kaune nuolatos mažėja gyventojų tad vystymas orouosto prie Kauno nieko gero nežada, o iš Vilniaus važiuoti 1,5 valandos į KUN yra kiek per toli.

      Comment


        Parašė Little_man Rodyti pranešimą
        Todėl ir sakau orouostas turi būti tarp Vilniaus ir Kauno kiek arčiau Vilniaus, dėl to kad visgi Vilniečiai daugiau skrenda, perkamoji galia jų didesnė, tačiau Kaunas svarbus kaip vidurio lietuvos miestas su pramone. Bet žvelgiant iš perspektyvos, Kaune nuolatos mažėja gyventojų tad vystymas orouosto prie Kauno nieko gero nežada, o iš Vilniaus važiuoti 1,5 valandos į KUN yra kiek per toli.
        neitikinai.

        Comment


          Parašė Little_man Rodyti pranešimą
          Netiktų ir apie tai jau buvo kalbėta. Kauno orouostas puikus kaip Hubas kroviniams ar vystant antžeminio aptarnavimo paslaugas. Tačiau kaip keleivinis jis netinkamas. Pagrindinis orouostas turi būti prie sostinės arba bent jau didžiausio regiono centro. Aišku jei atsitiktų taip jog Kaunas taptų didesnis (gyventojų skaičiumi) nei Vilnius tada galima ir apie KUN kalbėti. O dabar Kaunas puikiai gali vystyti savo kaip krovinių hubo plėtrą. Yra nemažai orouostų, kurie tik tuo ir užsiima.
          ne kalbeta, o cia forume blevyzgota, o jokiu techniniu-ekonominiu pagrindimu Lietuvoje niekas nedare.

          Comment


            RB2 atveju Vilniui gi niekas netrukde be jokiu kastu pagrindimo nubrezti linija iki Kauno ir taip stipriai pabranginti projekta ir vos jo nesuzlugdyti. Vienintelis argumentas - mes Vilnius, mums reikia. Su situo argumentu einama per visus projektus ir taip skandinama valstybe finansiskai. Ir siuo atveju bus tas pats.

            Comment


              liutass priekaištauk, šiauliečiams ir panevežiečiams, kodėl jie skraido iš Rygos, o ne iš Kauno, jei visa šiaurės Lietuva važiuotų į Kauną, tuomet ir KUN reiktų naujo terminalo
              Aviate, navigate, communicate

              Comment


                jokiu priekaistu jiems. Kvaila valstybine politika (juk valstybiniai oro uostai?) isbalansuoja viska, ne tik oro uostu pletra.

                Comment


                  Tai dėl visko kaltas Vilnius ir vilniečiai?
                  Aviate, navigate, communicate

                  Comment


                    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                    Tai dėl visko kaltas Vilnius ir vilniečiai?
                    kalta trumparegiska valstybes politika viska bet kokia kaina koncentruoti vilniuje

                    Comment


                      Kaip ir neturėtų tie du orouostai vienas su kitu konkuruoti, tad kiek žinau tai ir daroma dabar atskiriama veikla, KUN paliekami kroviniai + LT paštas stato ten savo skirstymo bazę. O VNO bus grynai keleivinis orouostas aptarnaujantis visą Lietuvą. Manau jei kada pastatys naują orouostą kur nors aplink Vilnių ar kaip kažkada kalbėta ties Vievių - Elektrėnais tada bus greičiausiai uždaryti Abu tiek KUN tiek VNO.

                      Comment


                        Parašė Little_man Rodyti pranešimą
                        Kaip ir neturėtų tie du orouostai vienas su kitu konkuruoti, tad kiek žinau tai ir daroma dabar atskiriama veikla, KUN paliekami kroviniai + LT paštas stato ten savo skirstymo bazę. O VNO bus grynai keleivinis orouostas aptarnaujantis visą Lietuvą. Manau jei kada pastatys naują orouostą kur nors aplink Vilnių ar kaip kažkada kalbėta ties Vievių - Elektrėnais tada bus greičiausiai uždaryti Abu tiek KUN tiek VNO.
                        ooo, statom Vievio oro uosta ir uzdarom Kauna, Vilniu, Palanga Nice!

                        Comment


                          Parašė Little_man Rodyti pranešimą
                          Kaip ir neturėtų tie du orouostai vienas su kitu konkuruoti, tad kiek žinau tai ir daroma dabar atskiriama veikla, KUN paliekami kroviniai + LT paštas stato ten savo skirstymo bazę. O VNO bus grynai keleivinis orouostas aptarnaujantis visą Lietuvą. Manau jei kada pastatys naują orouostą kur nors aplink Vilnių ar kaip kažkada kalbėta ties Vievių - Elektrėnais tada bus greičiausiai uždaryti Abu tiek KUN tiek VNO.
                          Paliekami kroviniai? Tai jų dabar beveik nėra, išskyrus UPS/TNT paštą. LP 100% veža keleiviniais reisais, kurių KUN nėra.

                          Comment


                            Ir tai matyt ekonomiškai būtų žymiai geriau nei išlaikyti du orouostus 100km atstumu. 1 modernus orouostas su 2 + Pakilimo/nusileidimo takais būtų labai geras variantas abiems miestams.

                            Comment


                              Parašė Little_man Rodyti pranešimą
                              Ir tai matyt ekonomiškai būtų žymiai geriau nei išlaikyti du orouostus 100km atstumu. 1 modernus orouostas su 2 + Pakilimo/nusileidimo takais būtų labai geras variantas abiems miestams.

                              Comment


                                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                Paliekami kroviniai? Tai jų dabar beveik nėra, išskyrus UPS/TNT paštą. LP 100% veža keleiviniais reisais, kurių KUN nėra.
                                Na o DHL ne Kaune? Na ir kiek teko skaitytis dokumentus tokie yra planai KUN kroviniai antžeminis aptarnavimas. VNO keleiviai be abejo tie kroviniai, kurie skrenda keleiviniais reisais tai jau Lieka VNO. O šiaip aš išviso nesuprantu amžino karo VNO-KUN.

                                Comment


                                  Parašė Little_man Rodyti pranešimą
                                  O šiaip aš išviso nesuprantu amžino karo VNO-KUN.
                                  nes tu tik little man dar

                                  Comment


                                    Parašė Little_man Rodyti pranešimą
                                    Na o DHL ne Kaune? Na ir kiek teko skaitytis dokumentus tokie yra planai KUN kroviniai antžeminis aptarnavimas. VNO keleiviai be abejo tie kroviniai, kurie skrenda keleiviniais reisais tai jau Lieka VNO. O šiaip aš išviso nesuprantu amžino karo VNO-KUN.
                                    DHL skraido į VNO ir keisti dislokacijos neketina. "Dokumentų" yra visokių, įskaitant kosmodromą Šiaulių oro uoste. Neužmirškime, kad vystomas dar ir šis, ketvirtasis.

                                    Comment


                                      Parašė Little_man Rodyti pranešimą
                                      Ir tai matyt ekonomiškai būtų žymiai geriau nei išlaikyti du orouostus 100km atstumu. 1 modernus orouostas su 2 + Pakilimo/nusileidimo takais būtų labai geras variantas abiems miestams.
                                      Nu apie du takus mintys man atrodo iš Vasiukų serijos. VNO+KUN dabar per metus aptarnauja mažiau kaip 4 mln. keleivių. Dėl tiek reikia dviejų takų? Ar tik dėl grožio, nes oro uostas su vienu taku yra "ne lygis"?

                                      O šiaip iš keleivio pusės žiūrint tai VNO vieta yra ideali kai vos ne bet kurią vietą centre per 20 min. dažniausiai gali pasiekt. Ir pastatyt naują terminalą dabartiniam oro uoste matyt būtų kur kas pigiau ir paprasčiau, nei iškelt oro uostą kažkur į laukus 40 km nuo miesto.
                                      Got sun in my face, sleeping rough on the road

                                      Comment


                                        Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
                                        Nu apie du takus mintys man atrodo iš Vasiukų serijos. VNO+KUN dabar per metus aptarnauja mažiau kaip 4 mln. keleivių. Dėl tiek reikia dviejų takų? Ar tik dėl grožio, nes oro uostas su vienu taku yra "ne lygis"?

                                        O šiaip iš keleivio pusės žiūrint tai VNO vieta yra ideali kai vos ne bet kurią vietą centre per 20 min. dažniausiai gali pasiekt. Ir pastatyt naują terminalą dabartiniam oro uoste matyt būtų kur kas pigiau ir paprasčiau, nei iškelt oro uostą kažkur į laukus 40 km nuo miesto.
                                        Tai apie ką ir rašiau, kad šiuo metu pilnai užtektų išplėsti esamą terminalą, o esant reikalui gal ir prailginti taką. Vėliau prasidėjus VNO-KUN diskusijoms visokių pasvarstymų buvo.
                                        Esmė tame, kad baisiausiai matyt dabar atvykimo salė atrodo ir pirmoje eilėje ją reikia rekostruoti.

                                        Comment


                                          Šiaip tai čia yra tema apie Rygos oro uostą, o ne apie VNO ar Vilnius vs. Kaunas.
                                          You might surprise yourself.

                                          Miestai.net FB

                                          Comment

                                          Working...
                                          X