Parašė John
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Pasikeitimai VNO tvarkaraštyje po 2009.01.16
Collapse
X
-
-
Pats 'geriausias' laikas Vilniui iliustruotas vis didesniame kiekyje temu. Spekim kad atvyko kazkas pasiziuret kulturos sostines, ka pamate buvo dauzamus parlamento langus ir bankrutavusia nacionaline avialinija. FlyLAL'ui dabar nusipjaut ant keleiviu, o Ryanair i Vilniu tikrai niekad neskraidys nes tai nera pigiu skrydziu oro uostas, nezinau kas lieka. Abejoju ir ar Aurela darys kazka, galbut tik SAS. Bet tvarkarascio pakeitimui tikrai reikes daug laiko ir niekas tokiu momentu niekur neskubes.
Komentuoti:
-
/\ Ten gi vaizdelis kitą dieną po karo paskelbimo.
O mes pasiskelbėm Europos kultūros sostine.
Komentuoti:
-
Ne į temą:
"Temoje FlyLAL problemos lieka diskusijos apie FlyLAL keleivių, darbuotojų, kreditorių, valstybės, etc. problemas po 2009.01.16. "
Norėčiau pataisyti, lietuvių kalboje rašoma ne "ect.", o t.t. (pilnai-taip toliau)
Komentuoti:
-
Tbilisio oro uosto tvarkaraštis
2008.08.09
http://www.tbilisiairport.com/0.php?id=1
Europos kultūros sostinės tvarkaraštis
2009.01.17
http://www.vilnius-airport.lt/lt/skr...?show=arrivals
Komentuoti:
-
Diskusija apie Flylal skeliama į dvi dalis:
Diskusijos apie pasikeitusią situaciją Vilniaus oro uoste (VNO) ir apie kitų kompanijų planus užimti atsiradusią rinkos vietą (VNO) atkeltos į šią temą.
Temoje FlyLAL problemos lieka diskusijos apie FlyLAL keleivių, darbuotojų, kreditorių, valstybės, etc. problemas po 2009.01.16.
Komentuoti:
-
Ryanair galetu pasinaudoti situom ir per pora savaiciu suorganizuoti papildomus skrydzius i KUN is londono, gal ir franfurkto. Kaip mat padaugetu keleiviu....
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąLabai geras ir informatyvus Simono Bartkaus "blog'as", kuriame daug vietos skiriama aviacijai.
Paskutinės aktualijos (2009.01.16, 21:45) pakomentuotos su nemaža analizės doze:
In memoriam, AB “flyLAL – Lithuanian Airlines”Vilnius lieka be jungties su Londonu - tiesiogiai ši Lietuvos skris tik “Ryanair” iš Kauno į Stanstedo ir Lutono oro uostus netoli Londono. Puikus šansas yra sugrįžti “British Airways”, kurie prieš kelerius metus neatlaikė “FlyLAL” ir “airBaltic” konkurencijos bei pasitraukė iš šio maršruto.
Komentuoti:
-
Nemanau kad FlyLAL charters yra labai geroj pozicijoj dabar skubiai pradeti reguliariuosius skrydzius. O rinkoj vieta vis del to liko, nors ir krizes laikotarpiu - skrydziai i pagrindinius Europos miestus tikrai reikalingi. Ypac kai Vilnius yra kulturos sostine - o i ji sitaip sumazejo skrydziu paciu blogiausiu metu. Tik FlyLALas buvo paskelbtas prezidentine avialinija, buvo uzsakes isigyti dar sitiek lektuvu. Gaila kad nesugebejo issilaikyti. Teisybe sake Latviu susisiekimo ministras kad FlyLal ziemos nebeisgyvens.
Komentuoti:
-
Manau jie "atsikratę" FlyLAL'o ir skolų galės laisvai pradėti skraidinti keleivius su Flylal charters, arba sukurs nauja aviakompanija. Štai ir atsikratymas visų skolų..
Komentuoti:
-
Kažkokia stebuklų diena šita sausio šešioliktoji.
Manau, SAS į Vilnių ateis dar greičiau. Kitaip tariant vieta tuščia neliks.
Aj, beje, taigi Flylal Charters tipo turi licenciją vežt ir reguliariaisiais, tai jie galės kombinuot kažką.
Komentuoti:
-
Pasikeitimai VNO tvarkaraštyje po 2009.01.16
O kas del Aurelos. Ji negaletu pasinaudot sia padetimi ir pradet reguliarius skrydzius ? B)
Komentuoti:
-
Iš tiesų labai labai gaila. Bus įdomu, kas dabar darysis Vilniaus oro uoste.
Komentuoti:
-
Beje, dabar paskutinis šansas apsiprekinti KLM puslapyje. Vilnius-Amsterdamas jau nebeparduoda, tačiau į tolimus kraštus dar galima pirkti (tipo Pekinas ~1350 Lt, Los Anželas ~1700 Lt ir t.t.). Tiesa, skridimo maršrutas turbūt patogus nebebus
Atnaujinimas: jau nebeparduoda.
Komentuoti:
-
Pasikeitimai VNO tvarkaraštyje po 2009.01.16
"flyLAL" nebeskris
http://vz.lt/Default2.aspx?ArticleID...225c2&open=sec
Įdomu, kaip čia dabar taip "staiga". Ką daryti keleiviams, kurių ko gero ne vienas tūkstantis?Žymos: Joks
Komentuoti: