Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pasikeitimai VNO tvarkaraštyje po 2009.01.16

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • innuendo
    replied
    Parašė John
    Lyg ir atsirado puikus sansas i Vilniu sugrizti BA. Tik idomu, ar ju planai siekia sita krasta?
    BA arba SAS (Londonas - Vilnius) būtų neblogai. Bet žinant jų kainas... Nors, kol konkurencijos nėra, tai nėr kur dingt.

    Komentuoti:


  • Mindoza
    replied
    Pats 'geriausias' laikas Vilniui iliustruotas vis didesniame kiekyje temu. Spekim kad atvyko kazkas pasiziuret kulturos sostines, ka pamate buvo dauzamus parlamento langus ir bankrutavusia nacionaline avialinija. FlyLAL'ui dabar nusipjaut ant keleiviu, o Ryanair i Vilniu tikrai niekad neskraidys nes tai nera pigiu skrydziu oro uostas, nezinau kas lieka. Abejoju ir ar Aurela darys kazka, galbut tik SAS. Bet tvarkarascio pakeitimui tikrai reikes daug laiko ir niekas tokiu momentu niekur neskubes.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    /\ Ten gi vaizdelis kitą dieną po karo paskelbimo.
    O mes pasiskelbėm Europos kultūros sostine.

    Komentuoti:


  • kaskas
    replied
    Kaip matau Tbislyje ir gi atšaukiami skrydžiai..

    Komentuoti:


  • kaskas
    replied
    Ne į temą:
    "Temoje FlyLAL problemos lieka diskusijos apie FlyLAL keleivių, darbuotojų, kreditorių, valstybės, etc. problemas po 2009.01.16. "
    Norėčiau pataisyti, lietuvių kalboje rašoma ne "ect.", o t.t. (pilnai-taip toliau)

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Tbilisio oro uosto tvarkaraštis
    2008.08.09

    http://www.tbilisiairport.com/0.php?id=1


    Europos kultūros sostinės tvarkaraštis
    2009.01.17

    http://www.vilnius-airport.lt/lt/skr...?show=arrivals

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Diskusija apie Flylal skeliama į dvi dalis:

    Diskusijos apie pasikeitusią situaciją Vilniaus oro uoste (VNO) ir apie kitų kompanijų planus užimti atsiradusią rinkos vietą (VNO) atkeltos į šią temą.

    Temoje FlyLAL problemos lieka diskusijos apie FlyLAL keleivių, darbuotojų, kreditorių, valstybės, etc. problemas po 2009.01.16.

    Komentuoti:


  • kaskas
    replied
    Ryanair galetu pasinaudoti situom ir per pora savaiciu suorganizuoti papildomus skrydzius i KUN is londono, gal ir franfurkto. Kaip mat padaugetu keleiviu....

    Komentuoti:


  • tivoli
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Labai geras ir informatyvus Simono Bartkaus "blog'as", kuriame daug vietos skiriama aviacijai.

    Paskutinės aktualijos (2009.01.16, 21:45) pakomentuotos su nemaža analizės doze:
    In memoriam, AB “flyLAL – Lithuanian Airlines”
    Vilnius lieka be jungties su Londonu - tiesiogiai ši Lietuvos skris tik “Ryanair” iš Kauno į Stanstedo ir Lutono oro uostus netoli Londono. Puikus šansas yra sugrįžti “British Airways”, kurie prieš kelerius metus neatlaikė “FlyLAL” ir “airBaltic” konkurencijos bei pasitraukė iš šio maršruto.
    Ryanair ir KUN turi palankias aplinkybes trumpam laikui "susigreibti" keleivius iš Londono na ir Frankfurto, nors ir ne pačiom geriausiom bei maloniausiomis aplinkybėmis tai atsitiko. Bet irgi nemanau ši "skylė" ilgam atsivėrus bus...

    Komentuoti:


  • Mindoza
    replied
    Nemanau kad FlyLAL charters yra labai geroj pozicijoj dabar skubiai pradeti reguliariuosius skrydzius. O rinkoj vieta vis del to liko, nors ir krizes laikotarpiu - skrydziai i pagrindinius Europos miestus tikrai reikalingi. Ypac kai Vilnius yra kulturos sostine - o i ji sitaip sumazejo skrydziu paciu blogiausiu metu. Tik FlyLALas buvo paskelbtas prezidentine avialinija, buvo uzsakes isigyti dar sitiek lektuvu. Gaila kad nesugebejo issilaikyti. Teisybe sake Latviu susisiekimo ministras kad FlyLal ziemos nebeisgyvens.

    Komentuoti:


  • kaskas
    replied
    Manau jie "atsikratę" FlyLAL'o ir skolų galės laisvai pradėti skraidinti keleivius su Flylal charters, arba sukurs nauja aviakompanija. Štai ir atsikratymas visų skolų..

    Komentuoti:


  • keen
    replied
    Įdomu, SAS neišsiplės Vilniuje ?

    Komentuoti:


  • zanaz
    replied
    Idomu Ryanair siūlysis pagelbėt grįžt į Lietuvą už kuklią rescue fare, kaip dare kai Stirling bankrutavo

    Komentuoti:


  • praetor
    replied
    Kažkokia stebuklų diena šita sausio šešioliktoji.
    Manau, SAS į Vilnių ateis dar greičiau. Kitaip tariant vieta tuščia neliks.
    Aj, beje, taigi Flylal Charters tipo turi licenciją vežt ir reguliariaisiais, tai jie galės kombinuot kažką.

    Komentuoti:


  • WILD_WEST
    replied
    Pasikeitimai VNO tvarkaraštyje po 2009.01.16

    O kas del Aurelos. Ji negaletu pasinaudot sia padetimi ir pradet reguliarius skrydzius ? B)

    Komentuoti:


  • Berliner
    replied
    Iš tiesų labai labai gaila. Bus įdomu, kas dabar darysis Vilniaus oro uoste.

    Komentuoti:


  • alm
    replied
    Beje, dabar paskutinis šansas apsiprekinti KLM puslapyje. Vilnius-Amsterdamas jau nebeparduoda, tačiau į tolimus kraštus dar galima pirkti (tipo Pekinas ~1350 Lt, Los Anželas ~1700 Lt ir t.t.). Tiesa, skridimo maršrutas turbūt patogus nebebus

    Atnaujinimas: jau nebeparduoda.

    Komentuoti:


  • Sula
    pradėjo temą Pasikeitimai VNO tvarkaraštyje po 2009.01.16

    Pasikeitimai VNO tvarkaraštyje po 2009.01.16

    "flyLAL" nebeskris
    http://vz.lt/Default2.aspx?ArticleID...225c2&open=sec

    Įdomu, kaip čia dabar taip "staiga". Ką daryti keleiviams, kurių ko gero ne vienas tūkstantis?
    Paskutinis taisė Romas; 2009.01.17, 17:38. Priežastis: Kopija iš temos "Flylal problemos"
Working...
X