Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

FlyLAL problemos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    FlyLAL problemos

    Ar yra šioje istorijoje šviesa tunelio gale?
    "flyLAL" kalbasi su galimais investuotojais
    vz.lt
    Vytautas Kaikaris, AB „flyLAL – Lithuanian Airlines“ generalinis direktorius, VZ.LT teigia, kad „flyLAL“ kalbasi su keliais investuotojais, su kai kuriais „nueita labai toli“.
    Paskutinis taisė Romas; 2009.01.17, 20:37. Priežastis: Pradėta nauja tema. Atkelti paskutiniai pranešimai iš temos "Lietuvos aviacijos kompanijos"

    #2
    Vilniaus oro uostas kitąmet planuoja neaptarnauti „flyLAL” keleivių (Delfi)

    Šitoje vietoje klausimas ar valdžia (ministerijos pavidalu) leis taip daryti, ar ne. Masiulis kaip ir žadėjo, kad padės Flylal perskraidint keleivius, kurie jau turi bilietus. Turbūt vienintelis būdas šiuo metu tai padaryti - toliau Vilniaus oro uostui teikti paslaugas didėjant skolai. Bet šiuo metu vyksta teismai dėl skolos - ar juos gali ministerija sustabdyti? Ar turėtų taip daryti? Oro uosto valdžia akivaizdžiai linkus viską baigti greičiau. Nes kiek suprantu oro uostui jau tenka iš kitur skolintis padengt veiklos išlaidas.
    kaip?

    Comment


      #3
      Ką reiškia neaptarnaus? kaip tai pasireikš?
      Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

      Comment


        #4
        Parašė aesde Rodyti pranešimą
        Ką reiškia neaptarnaus? kaip tai pasireikš?
        Elementariai. Jokie flyLAL čarteriai/reisai nebekils ir nebesileis Vilniuje. Minėtajai įmonei teks keltis į Kauną, kur dar ne tiek daug skolų.

        Comment


          #5
          Parašė alm Rodyti pranešimą
          Vilniaus oro uostas kitąmet planuoja neaptarnauti „flyLAL” keleivių (Delfi)

          Šitoje vietoje klausimas ar valdžia (ministerijos pavidalu) leis taip daryti, ar ne. Masiulis kaip ir žadėjo, kad padės Flylal perskraidint keleivius, kurie jau turi bilietus. Turbūt vienintelis būdas šiuo metu tai padaryti - toliau Vilniaus oro uostui teikti paslaugas didėjant skolai. Bet šiuo metu vyksta teismai dėl skolos - ar juos gali ministerija sustabdyti? Ar turėtų taip daryti? Oro uosto valdžia akivaizdžiai linkus viską baigti greičiau. Nes kiek suprantu oro uostui jau tenka iš kitur skolintis padengt veiklos išlaidas.
          „flyLAL – Lithuanian Airlines“ neigia gandus apie galimą veiklos stabdymą[/
          You might surprise yourself.

          Miestai.net FB

          Comment


            #6
            Parašė molotov_47 Rodyti pranešimą
            Elementariai. Jokie flyLAL čarteriai/reisai nebekils ir nebesileis Vilniuje. Minėtajai įmonei teks keltis į Kauną, kur dar ne tiek daug skolų.
            Charterinius reisus vykdo kita bendrovė, nebent ji taip pat turėtų įsiskolinimų. Bet greičiausiai visos skolos užrašytos ant Flylal- lithuanian airlines.
            Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

            Comment


              #7
              Naujienos
              « Atgal
              Gerbiami oro linijų bendrovės AB „flyLAL-Lithuanian Airlines“ keleiviai,
              VĮ Tarptautinio Vilniaus oro uosto administracija praneša, kad nuo 2009 m. sausio 1 d. oro linijų bendrovės AB „flyLAL-Lithuanian Airlines“ keleiviai gali būti neaptarnaujami sostinės oro uoste.
              2008 12 24

              Gerbiami oro linijų bendrovės AB „flyLAL-Lithuanian Airlines“ keleiviai,

              VĮ Tarptautinio Vilniaus oro uosto administracija praneša, kad nuo 2009 m. sausio 1 d. oro linijų bendrovės AB „flyLAL-Lithuanian Airlines“ keleiviai gali būti neaptarnaujami sostinės oro uoste.
              Visus 2008 metus VĮ Tarptautinis Vilniaus oro uostas vykdė sutartinius įsipareigojimus su AB „flyLAL-Lithuanian Airlines“, tačiau jau už š.m. rugpjūčio ir sekančius mėnesius yra neapmokėtos Lietuvos Respublikos teisės aktais ir tarpusavio sutartimis nustatytos ir suteiktos paslaugos. Tuo pačiu aviakompanija AB „flyLAL-Lithuanian Airlines“ pasisavino ir išskrendančio keleivio mokestį, kurį keleivis sumoka pirkdamas bilietą.
              AB „flyLAL-Lithuanian Airlines“ skolos Vilniaus oro uostui siekia apie 20 mln. Lt, iš jų – 11,5 mln. Lt – restruktūrizuotos skolos, likusios – einamieji mokėjimai, susikaupę už š.m. rugpjūčio - lapkričio mėnesius.
              Jeigu AB „flyLAL-Lithuanian Airlines“ ir toliau piktybiškai nevykdys tarpusavio su Vilniaus oro uostu sutartimis nustatytų įsipareigojimų, nuo 2009 m. sausio 1 d. VĮ Tarptautinis Vilniaus oro uostas neteiks šiai aviakompanijai jokių paslaugų.

              http://www.vilnius-airport.lt/lt/nau...il.php?ID=4191
              Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

              Comment


                #8
                Parašė molotov_47 Rodyti pranešimą
                Elementariai. Jokie flyLAL čarteriai/reisai nebekils ir nebesileis Vilniuje. Minėtajai įmonei teks keltis į Kauną, kur dar ne tiek daug skolų.
                tai keleiviu neaptarnaus ar lektuvu?
                Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                Comment


                  #9
                  Parašė aesde
                  taigi ko neaptarnaus oro uostas? keleiviu ar lektuvu?
                  Kažkoks keistas klausimas... Neaptarnaus FlyLAL'o. Neleis jų lėktuvams naudotis oro uostu. Automatiškai FlyLAL keleiviai bus neaptarnaujami taip pat.
                  BlogasSeulas 2009Honkongas 2012Bankokas 2012

                  Comment


                    #10
                    „flyLAL“ domisi „Swiss Capital group“
                    balsas.lt

                    Comment


                      #11
                      Aš įsivaizduoju, kad rimtas investuotojas gali domėtis tik visa grupe, nėra prasmės pirkti vien reguliarių skrydžių įmonės skolas. Reik nepamiršt, kad daugeliui jų Flylal-Lithuanian Airlines yra pagrindinis klientas, ir jei jo neliktų, greičiausiai jos irgi pelningai (ar net visai) dirbt nebegalėtų.
                      kaip?

                      Comment


                        #12
                        Nu va, jau ir delfis parašė, kad "Swiss Capital group" nusipirko FlyLal.

                        Comment


                          #13
                          Man kiek itarimą kelia tai, kaip greitai buvo 'sukirsta' rankom. Tokie procesai ir ypac tokių kompanijų neivyksta per kelias dienas. Beabejo, galbūt SCP buvo deramasi jau seniai, bet kodėl tada buvo siūloma perleisti akcijas valstybei? Kažkodėl atrodo, kad ta SCG yra kokia nors offshore'ine Žiemelio įmonė.

                          Comment


                            #14
                            Vistiek reikia tikėtis kad ta sutartis FlyLAL'ui išeis tik į naudą.
                            You might surprise yourself.

                            Miestai.net FB

                            Comment


                              #15
                              Parašė TheNewYork_er Rodyti pranešimą
                              Man kiek itarimą kelia tai, kaip greitai buvo 'sukirsta' rankom. Tokie procesai ir ypac tokių kompanijų neivyksta per kelias dienas. Beabejo, galbūt SCP buvo deramasi jau seniai, bet kodėl tada buvo siūloma perleisti akcijas valstybei? Kažkodėl atrodo, kad ta SCG yra kokia nors offshore'ine Žiemelio įmonė.
                              Kam Žiemeliui pačiam iš savęs pirkti akcijas? Ir dar juo labiau įmonės, kurios jis nori atsikratyti...

                              Pagyvensim pamatysim kaip ten bus, o dabar nereikia pilstyti iš tuščio į kiaurą, nes galim padaryti išvadą, kad "FLYlal" įsigijo ateiviai dėl geros priedangos

                              P.s. kaip ten rusų finansų analitikas sakė:
                              Yra du krizės sprendimo scenarijai: vienas fantastinis ir vienas realistinis. Realistinis - tai atskris ufonautai ir mus išgelbės, o fantastinis - tai mes imsim ir patys ją išspręsim.
                              Paskutinis taisė Perfect; 2009.01.09, 13:23.

                              Comment


                                #16
                                Kad čia ne offshore'as ar žiemelio antrinė tai faktas.. http://www.swisscap.com/pSTD/E.cfm?pageSPS_ID=5000 įmonė su track record'u. bet kiek aš suprantu, tai jie yra financial adviseriai labiau.. gal jie tik kažkam atstovauja?..
                                Jūsų,
                                Analitikas PlėtRa™

                                Komentaro autorius neatsako už nieką išskyrus save - galvokit savo galva, jis nėra Jūsų dvasinis gyvenimo vadovas.

                                Comment


                                  #17
                                  Beje, vakar kažkas truputi susipainiojo, nutekindamas konfidencialią informaciją. Ten ne "Swiss Capital group", o "Swiss Capital Holding".
                                  http://www.swisscapitalholdings.com/...l-holdings.htm
                                  Įsisteigė 1977 metais Bahamuose, 2003 pervažiavo į Londoną, o 2008 persikėlė į Šveicariją.
                                  Jie nieko negamina, tik investuoja. Jeigu apsimokės parduoti tai, ką įmanoma, o visą kitą raukti, tai taip ir padarys. Arba gal žino kažką, ko nežino kiti, tarkim, kad bus galima iškišti viską brangiau kokioms nors konkrečioms avialinijoms.
                                  Paskutinis taisė balietis; 2009.01.09, 13:48.

                                  Comment


                                    #18
                                    Būsimieji "flyLAL" savininkai žada pertvarkas
                                    http://vz.lt/Default2.aspx?ArticleID...0ac02&open=sec

                                    Mažai skiriasi nuo flyLAL populizmo pernai ir užpernai, ar ne?
                                    "Tikimės jau per porą mėnesių paversti pelninga, konkurencinga ir patrauklia kompanija", - žada p. Janssonas.

                                    Comment


                                      #19
                                      Parašė balietis Rodyti pranešimą
                                      Beje, vakar kažkas truputi susipainiojo, nutekindamas konfidencialią informaciją. Ten ne "Swiss Capital group", o "Swiss Capital Holding".
                                      http://www.swisscapitalholdings.com/...l-holdings.htm
                                      Įsisteigė 1977 metais Bahamuose, 2003 pervažiavo į Londoną, o 2008 persikėlė į Šveicariją.
                                      Jie nieko negamina, tik investuoja. Jeigu apsimokės parduoti tai, ką įmanoma, o visą kitą raukti, tai taip ir padarys. Arba gal žino kažką, ko nežino kiti, tarkim, kad bus galima iškišti viską brangiau kokioms nors konkrečioms avialinijoms.
                                      Pirkejas akivaizdziai yra viso labo statytinis: http://www.moneyhouse.ch/u/sch_swiss....003.347-6.htm

                                      Firma ikurta 23.12.2008 ir matyt tik sitam vieninteliam tikslui.

                                      Kazkodel beveik neabejoju, kad nepavykus nustumt skolu valdziai flylal'as tiesiog nusipirko pats save.

                                      Comment


                                        #20
                                        Parašė a_p Rodyti pranešimą
                                        Pirkejas akivaizdziai yra viso labo statytinis: http://www.moneyhouse.ch/u/sch_swiss....003.347-6.htm

                                        Firma ikurta 23.12.2008 ir matyt tik sitam vieninteliam tikslui.

                                        Kazkodel beveik neabejoju, kad nepavykus nustumt skolu valdziai flylal'as tiesiog nusipirko pats save.
                                        Tai kad jie turbūt tą dieną greičiausiai persikraustė iš Londono į Šveicariją, tiesiog tas puslapis to nerodo. Be to FlyLAL bankroto atveju įmonei vis tiek galiotų Lietuviška tvarka, nes FlyLAL registruota Lietuvoje, nesvarbu, kur registruoti savininkai. Tik tiek, kad pačius naujuosius savininkus būtų sunkiau pasiekti.

                                        Net jeigu statytinis, tai nieko čia naujo lietuviškam versle. Pavyzdžiui, savo laiku VP Market nusipirko kažkokį ten cukraus fabriką tik tam, kad paskui jį čia pat daug brangiau iškištų danams. Greičiausiai danai tiesiog nesugebėjo susišnekėti su lietuviška valdiška fabriko vadovybe (fabrikas buvo valstybinis) ar Turto Fondu, o VP Market čia buvo labiau įgudę.
                                        Dar kažkodėl lenkai savo laiku susipirko "Dvarčionių keramikos" daugybę akcijų per kažkokį lenkų tautybės veikėją.
                                        Todėl yra galimas toksai scenarijus iš fantastikos srities, kad gal kokie nors SAS pareiškė, kad su tokiais durniais neįmanoma daryti verslo, nu tai va atsirado tarpininkas, kuris sugeba bendrauti ir su tais, ir su tais (nieko nenoriu įžeisti, prašau manęs į teismą nepadavinėti, čia tik fantastinė hipotezė).

                                        Šiaip ar taip dabar aš tikiu, kad sausio 31 dieną visgi parskrisiu namo su FlyLAL. Nes perėmimas įvyks sausio pabaigoje, tai greičiausiai iki vasario nespės nieko ten atšaukti ir uždaryti.
                                        Paskutinis taisė balietis; 2009.01.09, 15:01.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X