Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Smiltynės perkėla

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Keltai keleivius kels nuo Šiaurės rago
    http://www.ve.lt/naujienos/lietuva/v...s-rago-589029/

    Comment


      Šįvakar. Senoji perkėla.
      Paskutinis taisė digital; 2023.11.08, 14:36. Priežastis: atkurta foto
      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

      Comment


        Paskutinis taisė digital; 2023.11.08, 14:41.
        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

        Comment


          Parašė adju Rodyti pranešimą
          Fotobus`e radau štai ką:
          Atvaizdas

          Gal kasnors galėtų daugiau papasakoti apie tarybiniais laikais plaukiojusius keltus tarp Klaipėdos ir Smiltynės?
          kiek žinau iš močiutės pasakojimų, jog kai dar nebuvo pastatyta antroji (naujoji) perkėla, senojoje buvo keturi keltai : "Neringa", "Nida" , "Palanga", "Kintai". visi buvo vienodo modelio, tokie kaip dar dabar esantis senukas "Kintai".

          dar pasakojo juokinga nutikimą, kai pirmąsykį kėlesi keltu (1967 metais , berods). ir kai atvyko į perkėlą nelipo į keltą pavadinimu "Palanga", nes galvojo, jog tas eina į Palangą. tai laukė kito, į Neringą. ką ten žinosi, žmogus, iš suvalkijos laukų atvykęs...

          Comment


            Teko tarybiniais laikais 1980-1987 kiekvienais metais liepos viduryje-gale keliauti į Nidą. Gaila, amžius tuo metu buvo ganėtinai jaunas ir prisimenu tik tam tikras detales. Kas liečia keltus - jie plaukdavo tik iš senosios perkėlos, buvo lėti, netalpūs. Ir nors automobilių tais laikais buvo žymiai mažiau, eilės susidarydavo ilgesnės, nei dabar, kai talpesni ir greitesni keltai. Dalinai prisidėdavo, kad, jei neklįstu, senoji perkėla tais laikais dirbdavo nuo 9 val ryto. Jau susidarydavo didelė eilė.

            Norint laiku užsiimti eilę, iš Vilniaus tekdavo išvažiuoti apie 4 val ryto. Prie to prisidėjo ir tai, kad beveik niekas su "Žiguliais" ir ant 100 vargiai ar važiuodavo, kiekvienais metais vis kažkas naujo būdavo Kaunas-Klaipėda magistralės tiesime, kartais tekdavo Žemaičių plentu važiuoti. Mašinų daug nesimatydavo, tačiau prie perkėlos būdavo didelė eilė, judėdavo lėtai, ir 2-3 valandas ten prastovėti - jokių problemų, įprastas atvejis. Kartais eilė stovėdavo ir per tiltą per Danę

            Comment


              "Nida" senoji ir "Kintai" greitesni ir manevringesni (net aparelė kelis kartus greičiau kilnojasi) už pirmuosius antrosios perkėlos keltus. O dabartiniai naujieji dar greitesni, tik aparelės lėtesnės, trosas kelis kartus per blokus (skriemulius) prakištas.
              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

              Comment


                o gal kas žino, kada +- nurašė senuosius "neringą" ir "palangą" ? nes pats senosios perkelos atsimenu tik du keltus (Nida ir Kintai)

                Comment


                  Gal maišausi pavadinimuose, bet "Žalgiris" ir "Nemunas" nebuvo tarp senų keltų ?

                  Comment


                    Parašė RamasN Rodyti pranešimą
                    Gal maišausi pavadinimuose, bet "Žalgiris" ir "Nemunas" nebuvo tarp senų keltų ?
                    Buvo. Jie dirbo Naujojoje perkėloje.

                    Comment


                      senojoje buvo : Nida ir Kintai, o naujojoje - Nemunas, Žalgiris ir Baltija.
                      šiuo metu visi pakeisti, išskyrus Kintus, na bent dar vasarą kėle.

                      Comment


                        Laikraštis "Memeler Dampfboot" 1962m.

                        Paskutinis taisė Romas; 2017.03.04, 10:08. Priežastis: Kopija iš temos "Klaipėda sovietmečiu"

                        Comment


                          Naujo laivo ir keleivių terminalo teks dar palaukti
                          http://www.ve.lt/naujienos/jura/nauj...laukti-706431/

                          Vėl viešieji pirkimai...

                          Stintos papildė keltų bendrovės kišenę
                          http://www.ve.lt/naujienos/jura/stin...kisene-707152/
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            Klaipėdiečius gąsdina perkėlos tvora

                            Žmonės, pastebėję, jog AB "Smiltynės perkėla" naujojoje perkėloje jau kokią savaitę tveriama tvora, sunerimo, kad miestiečiams bus atimta galimybė laisvai prieiti prie Kuršių marių. Bendrovės generalinis direktorius Darius Butvydas tikina, kad tai bus galima padaryti ir toliau, tačiau miesto politikai žada aiškintis, kas čia vyksta.

                            D. Butvydas sako, jog tvoromis bendrovė tveriasi ne visai savo noru. Anot jo, miestiečiai turėtų žinoti, kad naujoji perkėla yra uosto teritorija.

                            "Ta tvora neturėtų gąsdinti žmonių, ji tik įves šiek tiek daugiau tvarkos mūsų terminaliuke", - sako "Smiltynės perkėlos" vadovas.

                            Anot jo, tvora tveriama dėl dviejų priežasčių. Pirmiausia reikalavimus, susijusius su ISPS saugumo kodeksu laivams, uostams ir terminalams, kelia Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos Uosto režimo skyrius.
                            http://www.ve.lt/naujienos/lietuva/v...-tvora-726965/

                            Grynas idiotizmas biurokratinis. Kaip ta tvora gali nuo kažko apsaugoti, jei perkėla yra vieša vieta su miniomis žmonių.
                            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                            Comment


                              Dugno prie Antrosios perkėlos krantinių Smiltynėje tvirtinimas.

                              2012 05



                              Bus prikrauta visokių akmenų ir betono nuolaužų. Apsauga nuo paplovimo sraigtais.
                              Paskutinis taisė digital; 2023.11.08, 14:46. Priežastis: atkurtos foto
                              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                              Comment


                                Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                Klaipėdiečius gąsdina perkėlos tvora



                                http://www.ve.lt/naujienos/lietuva/v...-tvora-726965/

                                Grynas idiotizmas biurokratinis. Kaip ta tvora gali nuo kažko apsaugoti, jei perkėla yra vieša vieta su miniomis žmonių.
                                Aš manau, kad ta tvora yra nuo gudrautojų, keliantis su mašina, keleiviai gali išlipti prieš kasas, o įlipti jau eilėje ir taip išvengti mokėjimo už keleivius. Nebent keliantis su mašina, papildomai nereikia mokėt už žmones, tuomet mano spėjimas nepasitvirtintų.

                                Comment


                                  Už keleivius reikia mokėti. O tokių gudravimų nelabai pastebėjau.
                                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                  Comment


                                    Keleivių terminalas – jau kitąmet



                                    Pro šiuolaikiško pastato langus bei atviroje terasoje ant stogo bus galima grožėtis mariomis, laivais ir
                                    saulėlydžiais. Tikimasi, kad terasa taps nauja erdve netradiciniams renginiams po atviru dangumi, o pastato akcentas – 12 m aukščio ažūrinis bakeno stilistikos elementas – iš tolo matoma Šiaurės rago ir viso uostamiesčio puošmena, kviečianti pasigrožėti marių ir uosto vaizdais ne tik sezono metu, bet ir žiemą.

                                    Vykdant šio projekto statybos darbus taip pat bus sutvarkyta apie 3000 kv. m Šiaurės rago teritorijos: paklota nauja granitinė šaligatvių danga, įrengtas gatvės apšvietimas, praplėsta ir išasfaltuota aikštelė automobiliams apsisukti, įrengtos automatinės bilietų kasos ir nauja praėjimo kontrolės sistema, pastatyta moderni nuotekų siurblinė, pakloti vandens, lietaus nuotekų tinklai. Dėl to stipriau palijus žmonėms nebereikės braidžioti po balas.

                                    Bendra statybų kaina apie 3 346 tūkst. Lt (be PVM). Statyba bus finansuojama iš bendrovės lėšų. Jei oro sąlygos žiemą bus palankios, naujas keleivių terminalas turėtų būti baigtas statyti per 8 mėnesius, t. y. duris atverti 2013 metų II ketvirtį.
                                    http://www.ve.lt/naujienos/lietuva/v...itamet-793746/
                                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                    Comment


                                      Žurnalas "Švyturys" 1958m.



                                      Comment


                                        „Smiltynės perkėla“ muša rekordus ir skaičiuoja milijoninį pelną
                                        „Didžiąją dalį tos investicijos sudaro mūsų naujai pradėto keleivių terminalo statyba Šiaurės rage, kuri, tikimės, baigsis šių metų antrą ketvirtį ir jau naujajam sezonui galėsim pakviesti keleivius į naują terminalą“, – teigia D. Butvydas.

                                        Čia bus įrengta keleivių salė, kasos, kavinė, o naujojoje perkėloje keleivių patogumui įrengtas savitarnos kasos aparatas, informacinis stendas.
                                        http://klaipeda.diena.lt/naujienos/e...#ixzz2JJHcwZml
                                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                        Comment


                                          2013 02

                                          Paskutinis taisė digital; 2023.11.08, 14:49.
                                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                          Comment

                                          Working...
                                          X