Parašė acetonas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Smiltynės perkėla
Collapse
X
-
-
Bus pradėtas statyti Naujosios perkėlos terminalas - Atvira Klaipėda (atviraklaipeda.lt)
„Smiltynės perkėla“ žengia žingsnį link Naujosios perkėlos keleivių stoties statybų – išduotas leidimas statyti.
Pasak „Smiltynės perkėlos” vadovo Mindaugo Čiako, techninis projektas su leidimu statybai jau gautas, dar apie pusmetį gali užtrukti rangovo parinkimo konkursas. Naujas pastatas, planuojama, gali būti atidarytas po dviejų metų. Pastato ir teritorijos sutvarkymui žadama skirti iki 14 mln. eurų.
Terminale įsikurtų ne tik laivų remonto dirbtuvės, įmonės administracija, bet ir modernios klientų laukimo salės, bilietų kasos, kavinė su terasa į Kuršių nerijos kraštovaizdį bei biurai.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ne, ačiū. Man geriau lietuviškas nacionalinių parkų Talibanas negu lietuviškų statybų Al-Qaeda.
O šiaip įdomu man pačiam pasidarė, kuriuose Alpių ir Viduržemio jūros pakrantės nacionaliniuose parkuose leidžiama nauja statyba ir kokia ji, jos apribojimai.
Parašė Briedis Rodyti pranešimąTranzitą iškelti už miesto nepamaišytų. Nutiesus Klaipėdos pietinį aplinkkelį Neringos transportą nukreipti į III perkėlą, o I ir II perkėlas palikti tik nemotorizuotiems.
Paskutinis taisė Ångstrom; 2022.09.28, 22:33.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
kai Neringoje bus leista statyti visokius viešbučius, daugiabučius (turiu omenyje naują statybą, ne rekonstrukcijas kaip dabar).
Komentuoti:
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Ar yra poreikis šiai perkėlai? Nemanau.
Komentuoti:
-
Tranzitą iškelti už miesto nepamaišytų. Nutiesus Klaipėdos pietinį aplinkkelį Neringos transportą nukreipti į III perkėlą, o I ir II perkėlas palikti tik nemotorizuotiems.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąPlanuojama trečia keltų prieplauka į Kuršių neriją
https://ve.lt/gyvenimas/planuojama-t...-kursiu-nerija
Komentuoti:
-
Planuojama trečia keltų prieplauka į Kuršių neriją
https://ve.lt/gyvenimas/planuojama-t...-kursiu-nerija
Pietinėje Klaipėdos dalyje, ties Alksnyne, ateityje gali atsirasti dar viena keltų prieplauka į Kuršių neriją. Keltams švartuotis pritaikyta krantinė Klaipėdos pusėje numatyta šiuo metu projektuojamame naujame pramoginių laivų uoste ties pietiniais uosto vartais.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Norima paleisti elektrinį katerį maršrutu Klaipėda–Nida
https://www.atviraklaipeda.lt/2022/0...klaipeda-nida/
Netolimoje ateityje Klaipėdą ir Nidą galėtų sujungti naujas keleivinis maršrutas – elektra varomo katerio linija. Ieškoti galimybių įsigyti elektrinį katerį įmonei „Smiltynės perkėla“ pasiūlyta vykusiame Neringos savivaldybės tarybos posėdyje su Susisiekimo ministerijos ir Lietuvos automobilių kelių direkcijos atstovais.
Liberalų sąjūdžio frakcijos nario Andriaus Bagdono teigimu, „Smiltynės perkėlos“ vizija turi būti pervežti ne kuo daugiau automobilių, o žmonių.
„Todėl su kitais politikais „Smiltynės perkėlai“ iškėlėme tikslą įsigyti ne pramoginę, o susisiekimo priemonę: ne lėtaeigį keltą, o greitaeigį katerį. Toks būdas pasiekti Nidą būtų ir pažangus, ir ekologiškas“, – pranešime pažymi Seimo narys.
Komentuoti:
-
Manau kad kainas reikėtų suapvalinti eurų tikslumu. Taip patogiau ne tik keleiviams ir kasininkėms, nes nereikia krapštinėti centų, bet ir laiko būtų sutaupoma, eilės greičiau judėtų.
Dabartinės kainos, ir kainos nuo birželio 1 d.:
Naujasis keltas Klaipėda ir už jo pasislėpęs jau nebeplaukiojantis senasis Kintai, prieš savaitę
Ir pabaigai laida "Mokslo sriuba" apie naująjį keltą
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Šiai vasarai šviečiasi gerokai brangesni keltų bilietai
https://www.atviraklaipeda.lt/2022/0...eltu-bilietai/
Anot pašnekovo, jei VERT didžiausią tarifą ketvirtadienį patvirtins, naujus tarifus klientams įmonė pradės taikyti jau nuo birželio 1-osios. Minėtoje pažymoje numatoma, kad jie gali didėti nuo 14,2 iki 39 proc. Labiausiai brangtų visų rūšių transporto perkėlimas, o keleivių tarifai turėtų didėti apie 14 proc.
Komentuoti:
-
Keleivinio transporto bilietas galios ir keltuose į Smiltynę
https://www.atviraklaipeda.lt/2022/0...se-i-smiltyne/
AB „Smiltynės perkėla” sudarė sutartį su VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas” dėl keltų bilietų platinimo miesto viešojo transporto sistemoje. Apie tokią galimybę kalbėta jau keletą metų, tačiau dėl realios paslaugos sutarta tik visai neseniai. Sandorio vertė – 10 tūkst. Eur.„Mes planuojame – ruošiame techninius sprendinius startui gegužės mėnesį, – sako Klaipėdos keleivinio transporto vadovas Andrius Samuilovas. – Asmenys, kurie turi Klaipėdos viešojo transporto elektroninio bilieto kortelę (ir papildytą elektroninę piniginę), galės eiti pro perkėlos vartelius, ją nuskenavę. Ir plaukti į Smiltynę”.
Keltų keleiviams, turintiems tokius bilietus, nereikės stovėti eilėse prie „Smiltynės perkėlos” kasų ar bilietų pardavimo automatų.
Komentuoti:
-
Naujo perkėlos pastato statybas nutolino biurokratiniai formalumai
https://www.atviraklaipeda.lt/2021/1...ai-formalumai/
Nors valstybės valdomos AB „Smiltynės perkėlos” užsakymu rengiami naujo keleiviams ir administracijai skirto pastato projektiniai pasiūlymai visuomenei buvo pristatyti dar pernai vasarį, įmonei vėl reikia kartoti tokią procedūrą.
To prireikė, nes projektavimo metu paaiškėjo, kad geriau nurodyti tokią pačią paskirtį, kaip ir senojo pastato, o ne keisti ją.2 937 kv. m ploto sovietmečiu statyto pastato, kuriame dabar yra įsikūrusi AB „Smiltynės perkėla” administracija, būklė vertinama kaip avarinė. Tad naujasis statinys projektuojamas jo vietoje, pagal galimybes išlaikant kai kurias konstrukcijas. Pastatas būtų keturių aukštų.Jis vylėsi, kad visos procedūros ilgai nebeužtruks ir rangos konkursą būtų galima skelbti po 3-4 mėnesių.Pasak M. Čiako, dabar preliminariai skaičiuojama, kad naujo pastato statybos gali atsieiti apie 6 mln. eurų, dar 3,5 milijono gali prireikti aplink esančios apie 1,5 ha ploto teritorijos sutvarkymui
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kad ne Kaune, o Bulgarijoje, plius vienas senukas Rusijoje:
https://www.keltas.lt/informacija/laivynas/
Nemuno gylis tikrai ne 1-1,5 m., net per sausras būna gerokai daugiau giliausioje vietoje.
Bet panašu, kad tik senoji Neringa buvo pagaminta Kaune.
https://www.miestai.net/forumas/foru...30#post1319530
Tame pranešime viskas ir paaiškinta kaip Neringa buvo nubuksyruota į Klaipėdą.Paskutinis taisė Perfect; 2021.07.08, 22:23.
Komentuoti:
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Man tai didžiausia mistika, kad senieji keltai buvo statyti Kaune or Nemunu nuplukdyti žemyn į Klaipėdą. Tai kokia jų grimzlė? 1-1,5 m?
https://www.keltas.lt/informacija/laivynas/
Nemuno gylis tikrai ne 1-1,5 m., net per sausras būna gerokai daugiau giliausioje vietoje.
Komentuoti:
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąKeltas „Klaipėda“ jau „sušlapo kojas“
https://ve.lt/jura/keltas-klaipeda-jau-suslapo-kojas
Ir, deja:
Kėlimasis senaisiais keltais visuomet asociuodavosi su atostogomis, poilsiu, galbūt dėl lėto ir supančio jų plaukimo. Baigėsi epocha, perkėla pasikeitė...Paskutinis taisė Perfect; 2021.07.08, 14:36.
Komentuoti:
Komentuoti: