Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Smiltynės perkėla

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Silber418
    replied
    Idėja nebloga vien dėl to, kad šiuo metu aplinka ten nyki ir labiau industrinė, o ne skirta keliaviams aptarnauti. Kita vertus, Naujoji perkėla labiau orientuota autotransporto perkėlimui į Kuršių neriją ir keleiviai, turbūt, laukdami kelto neužsibūna. Aišku, būtų malonu, jeigu galima būtų įsigyti kavos ar užkandžių laukiant kelto apšviestoje vietoje po stogu.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Bus pradėtas statyti Naujosios perkėlos terminalas - Atvira Klaipėda (atviraklaipeda.lt)
    „Smiltynės perkėla“ žengia žingsnį link Naujosios perkėlos keleivių stoties statybų – išduotas leidimas statyti.

    Pasak „Smiltynės perkėlos” vadovo Mindaugo Čiako, techninis projektas su leidimu statybai jau gautas, dar apie pusmetį gali užtrukti rangovo parinkimo konkursas. Naujas pastatas, planuojama, gali būti atidarytas po dviejų metų. Pastato ir teritorijos sutvarkymui žadama skirti iki 14 mln. eurų.

    Terminale įsikurtų ne tik laivų remonto dirbtuvės, įmonės administracija, bet ir modernios klientų laukimo salės, bilietų kasos, kavinė su terasa į Kuršių nerijos kraštovaizdį bei biurai.


    Komentuoti:


  • TICHON
    replied

    Komentuoti:


  • Ångstrom
    replied
    Ne, ačiū. Man geriau lietuviškas nacionalinių parkų Talibanas negu lietuviškų statybų Al-Qaeda.

    O šiaip įdomu man pačiam pasidarė, kuriuose Alpių ir Viduržemio jūros pakrantės nacionaliniuose parkuose leidžiama nauja statyba ir kokia ji, jos apribojimai.

    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Tranzitą iškelti už miesto nepamaišytų. Nutiesus Klaipėdos pietinį aplinkkelį Neringos transportą nukreipti į III perkėlą, o I ir II perkėlas palikti tik nemotorizuotiems.
    Tranzitas iš miesto „iškeliamas“ pilnu tempu.

    Click image for larger version  Name:	724519-136244-1287x836-1.jpg Views:	1 Size:	253,2 kB ID:	1995209
    Click image for larger version  Name:	baltijos-estakada-1-3.jpg Views:	0 Size:	280,6 kB ID:	1995214
    Paskutinis taisė Ångstrom; 2022.09.28, 22:33.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą

    Net gražiausiose Europos vietose (alpėse, viduržiemio jūros pakrantėje) leidžiama nauja statyba, kada nors ir mūsų talibanas išnyks.

    Komentuoti:


  • Ångstrom
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    kai Neringoje bus leista statyti visokius viešbučius, daugiabučius (turiu omenyje naują statybą, ne rekonstrukcijas kaip dabar).

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą

    Ar yra poreikis šiai perkėlai? Nemanau.
    Ateityje bus, kai Neringoje bus leista statyti visokius viešbučius, daugiabučius (turiu omenyje naują statybą, ne rekonstrukcijas kaip dabar).

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Tranzitą iškelti už miesto nepamaišytų. Nutiesus Klaipėdos pietinį aplinkkelį Neringos transportą nukreipti į III perkėlą, o I ir II perkėlas palikti tik nemotorizuotiems.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Be tranzito iškėlimo, nelabai.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Planuojama trečia keltų prieplauka į Kuršių neriją
    https://ve.lt/gyvenimas/planuojama-t...-kursiu-nerija
    Ar yra poreikis šiai perkėlai? Nemanau.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Planuojama trečia keltų prieplauka į Kuršių neriją
    https://ve.lt/gyvenimas/planuojama-t...-kursiu-nerija
    Pietinėje Klaipėdos dalyje, ties Alksnyne, ateityje gali atsirasti dar viena keltų prieplauka į Kuršių neriją. Keltams švartuotis pritaikyta krantinė Klaipėdos pusėje numatyta šiuo metu projektuojamame naujame pramoginių laivų uoste ties pietiniais uosto vartais.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Norima paleisti elektrinį katerį maršrutu Klaipėda–Nida
    https://www.atviraklaipeda.lt/2022/0...klaipeda-nida/
    Netolimoje ateityje Klaipėdą ir Nidą galėtų sujungti naujas keleivinis maršrutas – elektra varomo katerio linija. Ieškoti galimybių įsigyti elektrinį katerį įmonei „Smiltynės perkėla“ pasiūlyta vykusiame Neringos savivaldybės tarybos posėdyje su Susisiekimo ministerijos ir Lietuvos automobilių kelių direkcijos atstovais.

    Liberalų sąjūdžio frakcijos nario Andriaus Bagdono teigimu, „Smiltynės perkėlos“ vizija turi būti pervežti ne kuo daugiau automobilių, o žmonių.

    „Todėl su kitais politikais „Smiltynės perkėlai“ iškėlėme tikslą įsigyti ne pramoginę, o susisiekimo priemonę: ne lėtaeigį keltą, o greitaeigį katerį. Toks būdas pasiekti Nidą būtų ir pažangus, ir ekologiškas“, – pranešime pažymi Seimo narys.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Manau kad kainas reikėtų suapvalinti eurų tikslumu. Taip patogiau ne tik keleiviams ir kasininkėms, nes nereikia krapštinėti centų, bet ir laiko būtų sutaupoma, eilės greičiau judėtų.

    Dabartinės kainos, ir kainos nuo birželio 1 d.:




    Naujasis keltas Klaipėda ir už jo pasislėpęs jau nebeplaukiojantis senasis Kintai, prieš savaitę



    Ir pabaigai laida "Mokslo sriuba" apie naująjį keltą

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Šiai vasarai šviečiasi gerokai brangesni keltų bilietai
    https://www.atviraklaipeda.lt/2022/0...eltu-bilietai/
    Anot pašnekovo, jei VERT didžiausią tarifą ketvirtadienį patvirtins, naujus tarifus klientams įmonė pradės taikyti jau nuo birželio 1-osios. Minėtoje pažymoje numatoma, kad jie gali didėti nuo 14,2 iki 39 proc. Labiausiai brangtų visų rūšių transporto perkėlimas, o keleivių tarifai turėtų didėti apie 14 proc.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Keleivinio transporto bilietas galios ir keltuose į Smiltynę

    https://www.atviraklaipeda.lt/2022/0...se-i-smiltyne/
    AB „Smiltynės perkėla” sudarė sutartį su VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas” dėl keltų bilietų platinimo miesto viešojo transporto sistemoje. Apie tokią galimybę kalbėta jau keletą metų, tačiau dėl realios paslaugos sutarta tik visai neseniai. Sandorio vertė – 10 tūkst. Eur.
    „Mes planuojame – ruošiame techninius sprendinius startui gegužės mėnesį, – sako Klaipėdos keleivinio transporto vadovas Andrius Samuilovas. – Asmenys, kurie turi Klaipėdos viešojo transporto elektroninio bilieto kortelę (ir papildytą elektroninę piniginę), galės eiti pro perkėlos vartelius, ją nuskenavę. Ir plaukti į Smiltynę”.

    Keltų keleiviams, turintiems tokius bilietus, nereikės stovėti eilėse prie „Smiltynės perkėlos” kasų ar bilietų pardavimo automatų.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Naujo perkėlos pastato statybas nutolino biurokratiniai formalumai
    https://www.atviraklaipeda.lt/2021/1...ai-formalumai/
    Nors valstybės valdomos AB „Smiltynės perkėlos” užsakymu rengiami naujo keleiviams ir administracijai skirto pastato projektiniai pasiūlymai visuomenei buvo pristatyti dar pernai vasarį, įmonei vėl reikia kartoti tokią procedūrą.

    To prireikė, nes projektavimo metu paaiškėjo, kad geriau nurodyti tokią pačią paskirtį, kaip ir senojo pastato, o ne keisti ją.
    2 937 kv. m ploto sovietmečiu statyto pastato, kuriame dabar yra įsikūrusi AB „Smiltynės perkėla” administracija, būklė vertinama kaip avarinė. Tad naujasis statinys projektuojamas jo vietoje, pagal galimybes išlaikant kai kurias konstrukcijas. Pastatas būtų keturių aukštų.
    Jis vylėsi, kad visos procedūros ilgai nebeužtruks ir rangos konkursą būtų galima skelbti po 3-4 mėnesių.
    Pasak M. Čiako, dabar preliminariai skaičiuojama, kad naujo pastato statybos gali atsieiti apie 6 mln. eurų, dar 3,5 milijono gali prireikti aplink esančios apie 1,5 ha ploto teritorijos sutvarkymui
    Click image for larger version  Name:	Smiltynejpg-1-768x432.jpg Views:	0 Size:	34,5 kB ID:	1927111
    Click image for larger version  Name:	966_vaizdine_medziaga_20211020-2-768x377.jpg Views:	0 Size:	42,4 kB ID:	1927110
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Kad ne Kaune, o Bulgarijoje, plius vienas senukas Rusijoje:
    https://www.keltas.lt/informacija/laivynas/

    Nemuno gylis tikrai ne 1-1,5 m., net per sausras būna gerokai daugiau giliausioje vietoje.
    Turėjau omenyje Kintų tipo keltus.
    Bet panašu, kad tik senoji Neringa buvo pagaminta Kaune.

    https://www.miestai.net/forumas/foru...30#post1319530

    Tame pranešime viskas ir paaiškinta kaip Neringa buvo nubuksyruota į Klaipėdą.
    Paskutinis taisė Perfect; 2021.07.08, 22:23.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą

    Man tai didžiausia mistika, kad senieji keltai buvo statyti Kaune or Nemunu nuplukdyti žemyn į Klaipėdą. Tai kokia jų grimzlė? 1-1,5 m?
    Kad ne Kaune, o Bulgarijoje, plius vienas senukas Rusijoje:
    https://www.keltas.lt/informacija/laivynas/

    Nemuno gylis tikrai ne 1-1,5 m., net per sausras būna gerokai daugiau giliausioje vietoje.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Keltas „Klaipėda“ jau „sušlapo kojas“
    https://ve.lt/jura/keltas-klaipeda-jau-suslapo-kojas


    Ir, deja:


    Kėlimasis senaisiais keltais visuomet asociuodavosi su atostogomis, poilsiu, galbūt dėl lėto ir supančio jų plaukimo. Baigėsi epocha, perkėla pasikeitė...
    Man tai didžiausia mistika, kad senieji keltai buvo statyti Kaune ir Nemunu nuplukdyti žemyn į Klaipėdą. Tai kokia jų grimzlė? 1-1,5 m?
    Paskutinis taisė Perfect; 2021.07.08, 14:36.

    Komentuoti:


  • avs
    replied
    2003.07.28.​​​​

    Komentuoti:

Working...
X