2 ar net daugiau daily skrydžiai į FRA, CDG ar AMS bet kuriam save gerbiančiam Europos miestui turėtų kaip ir būti siekiamybė.
Ir kokią pridėtinę vertę už kurią būtų mokami pinigai sukurtų galimybė persėsti dar ir CDG ar AMS?
Lyginant su dabartinėm galimybėm skristi per FRA, CPH, HEL, WAW, KBP.
Variantas, kad kartais būtų pigesnių variantų nesiskaito - iš to skrydžiai neišsilaiko.
Aš irgi lyg pamenu, kad norint su AF daryti code-share reikia 2x daily freequency. Simono Bartkaus blog'e buvo rašyta. Šiaip iš verslo krypčiųne tiek daug ir liko. Paryžius (Beauvais nesiskaito), Amsterdmas, Briuseliui reikėtų kito tvarkarščio, Milanas-Maplensa, nes Bergamas labai toli. Ir čia kaip ir viskas. Frankfurto ar Kopenhagos nelabai turbūt nukonkuruotų
Sudaryti sutartį yra viena, bet sudaryt taip, kad tau apsimokėtų, o ne tiesiog atvežtum ir atiduotum klientus vien vardan atvežimo jau visai kas kita. Tam, kad tiesiog gauti code-share sutikimą reikia atitikti tam tikrus kriterijus, kuriuos didžiosios kompanijos pačios nusistato ir matyt priklausomai nuo partnerio svorio, sąlygos gali būti koregojamos. Matyt niekam nebūtų paslaptis, kad toks nykštukas jokio balso neturėtų ir bet kuriam didžiąjam nedaug įdomus būtų, todėl sąlygos būtų minimalios, t.y. biznį kažkokį daryti, su mintimi uždirbti, būtų labai sunku.
Tai kad tikrai visiškai neįmanoma. Nepadės jokios protingos galvos 2-3 lėktuviukų kompanijai būti nebaisiai nuostolingai (apie pelną nekalbant). Fiksuoti kaštai per dideli.
Nereikia įsivaizduoti, kad naujas vežėjas tiesiogiai konkuruotų su dabartiniais, nesvarbu ar kalbėtume apie didžiuosius tradicinius vežėjus ar žemų sanaudų bendroves, nes bet kuriuo atveju tam tikrai jokių prošvaisčių, net menkiausių, nėra. Niša galbūt galėtų būti nedidelis regioninis vežėjas, su keliais nedideliais vieno modelio lėktuvais, vežantis keleivius į stambius regioninius centrus, su galimybe jungtis į pastarųjų tinklus. Taip pat keletu specifinių, vietos rinkai reikalingų krypčių.
Jeigu visų Baltijos valstybių aviakompanijos dirba nuostolingai, kodėl net nesvarstoma idėja steigti (sujungti esamas kompanijas) bendrą kompaniją (kaip padaryta su SAS) su keturiomis bazėmis Vilniuje, Kaune, Rygoje ir Taline (galima kol kas tik galvoti apie subbazes Palangoje, Liepojoje, Ventspilyje ir Tartu). Tokiu būdu būtų optimizuojami fiksuoti kaštai (orlaivių įsigijimas, reklama, vadyba, bilietų platinimas, etc.), sąlyginai mažesni nuostoliai akcininkams (jeigu visų trijų šalių valstybinės institucijos dalyvautų bendros aviakompanijos valdyme), kurių teoriškai turėtų būti mažiau dėl optimizuoto valdymo.
Tai kad tikrai visiškai neįmanoma. Nepadės jokios protingos galvos 2-3 lėktuviukų kompanijai būti nebaisiai nuostolingai (apie pelną nekalbant). Fiksuoti kaštai per dideli.
Gal avialininių tikslas ir nebus uždirbti kuo daugiau pelno?
Na kodėl, teoriškai įmanoma, bet praktiškai tai labai didžiulė rizika reikalaujanti didelio kapitalo. Klausimas ar tikrai yra norinčių tai daryti, turiu omenyje investuoti į tokią AK. Nereikia įsivaizduoti, kad naujas vežėjas tiesiogiai konkuruotų su dabartiniais, nesvarbu ar kalbėtume apie didžiuosius tradicinius vežėjus ar žemų sanaudų bendroves, nes bet kuriuo atveju tam tikrai jokių prošvaisčių, net menkiausių, nėra. Niša galbūt galėtų būti nedidelis regioninis vežėjas, su keliais nedideliais vieno modelio lėktuvais, vežantis keleivius į stambius regioninius centrus, su galimybe jungtis į pastarųjų tinklus. Taip pat keletu specifinių, vietos rinkai reikalingų krypčių. Kažkas panašaus į kur suka Estonian Air. Būtų įdomu, jei žodis taptu kūnu, ir net jeigu taip tikrai nutiktų, norėtųsi, kad rizika būtų privataus subjekto, o ne mūsų visų lėšomis.
Šiaip įdomu. Negi tai tik Zuoko priešrinkiminis blefas?
Pelningą nacionalinį vežėją sukurti tokio dydžio šalyje yra sunku, bet nėra neįmanoma. Tam reikia protingų galvų kompanijos valdyboje.
Tai kad tikrai visiškai neįmanoma. Nepadės jokios protingos galvos 2-3 lėktuviukų kompanijai būti nebaisiai nuostolingai (apie pelną nekalbant). Fiksuoti kaštai per dideli.
Įmonės pavadinimas „Air Lituanica“ Registrų centre įregistruotas šiemet vasario 10-ąją. Tai padarė Vilniaus miesto savivaldybės administracija. Pavadinimas rezervuojamas pusei metų, tad per tiek laiko turėtų būti įsteigta ir pati įmonė.
Avialinijų verslininkai kraipo galvą išgirdę Vilniaus mero Artūro Zuoko pažadus kurti nacionalinį vežėją, kuris Vilniaus oro uoste dirbtų kaip tradicinė, ne pigių kaštų oro bendrovė, tačiau veiktų pelningai. Jų nuomone, be valstybės dotacijų tokios avialinijos neišgyventų. Oro linijoms įkurti, dar prieš lėktuvams pakylant, reikės išleisti 10-17 mln. litų, prognozuoja verslininkai.
(...)
„Šį pirmadienį darbo grupė jau priėmė sprendimą steigti naują oro bendrovę, kurios pavadinimas bus "airLITUANICA''. Pradedame naują Lietuvos aviacijos istorijos puslapį. Niekas nenuėjo kelio, nepradėjęs juo eiti. Patarimų ir patarinėjančių, kad ne tuo keliu, ne tas laikas ir t.t. kaip visada yra daugiau nei einančių. Skeptikams: gal žinote ES šalį, kuri neturi savo bazinio oro vežėjo?“, — paskelbė A. Zuokas.
(...)
/\ Sutinku, vieno lėktuvo aviakompanijai jokių šansų įprastoje avialinijų rinkoje. Tik kažkokia ekzotika su žveriškom kainom gali leisti kažkiek išbūti rinkoje (kol pinigai nepasibaigs). Konkuruoti su rimtais vežejais (kurie dažnu atveju susijungę į aljansus) nerimta... jei nepasakyti kvaila...
Nematau jokiu sansu sazingai ikurtos kompanijos galimybemis isgyvuoti daugiau nei metus. Saziningai turiu omeny jei jos veikla nebus vienu kokiu nors butu subsidijuojama savivaldybes lesomis taip igyjant konkurencini pranasuma.
Apskritai jau ne 2009-ieji ar 2010-ieji ir VNO ir Lietuvos pasiekiamumo gelbeti nera poreikio. Tad visa sita PR'a Zuokas galetu ir nutraukti. Star1 nesugebejo issilaikyti net ir tuomet kai nebuvo VNO nei Ryanair nei Wizzair, zinoma ju beda buvo kapitalo trukumas, taciau apsidairius kas vyksta Europoje ir pasaulyje (Vengijos nacionaliniu oro liniju Malev, ispanijos Spanair bankrotai, Airbaltic, Finnair, SAS ir daugybe kt. nuostolinga veikla) pasidaro aisku kokios perspektyvos laukia naujai ikurtu avialiniju konkuruojant su low cost'ais.
Litvakai ne lietuvių kilmės. Čia tik patikslinimas. Visgi kokie idiotai gali balsuoti už Zuoką savivaldybių rinkimuose, kur turi būti sprendžiami miesto reikalai, o kandidatas į merus prioritetu laiko avialinijų įsteigimą... Absurdas...
tai vienas iš prioritetu
nežinau, kas yra miesto reikalai. matyt kiekvienas gyvenantis Vilniuje turi savo požiūrį į miesto reikalus ir mero kompetenciją, tačiau jeigu projektas pasiseks, tai nuo to ir miestui, ir valstybei nebus blogiau. Galbūt pirma reikia sulaukti daugiau informacijos apie investuotojus, tikslus ir pan., o ne anksčiau laiko nurašyti bendrovę.
Kuo susisiekimas dabar blogas? Taip, kai vyko rinkimai jis šlubavo. Bet dabar jau nebe. Todėl visgi labai abejotinas toks Zuoko užsispyrimas, kuomet svarbių spręstinų problemų yra daug, o pinigų nėra. Keli papildomi skrydžiai - fignia turizmui. Vis tiek didžiausi turistautojai Vilniuje - lenkai.
Litvakai ne lietuvių kilmės. Čia tik patikslinimas. Visgi kokie idiotai gali balsuoti už Zuoką savivaldybių rinkimuose, kur turi būti sprendžiami miesto reikalai, o kandidatas į merus prioritetu laiko avialinijų įsteigimą... Absurdas...
Na vienaip ar kitaip tai su miestu susije, ypac Zuokas megsta turizma akcentuoti, o tai papildomas instrumentas pagerinti miesto pasiekiamuma. Man tai tik pavadinimas kliuna, tikejausi, kad tai bus AirVilnius.
Komentuoti: