Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Lietuvos oro linijų kompanijos (FlyLAL, Star1, Aurela...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė WILD_WEST Rodyti pranešimą
    O kas po velnių tas Nuadžibu ? informacijos internete labai mažai...

    Jūrininkų įgulos skrenda keistis...

    Comment


      Turbūt neparašysiu nieko naujo, bet visai netyčia (blog'e apie šachmatus) aptikau, kad iš Oslo (Norvegija) į Simferopolį (Krymas, Ukraina) geriausia skristi su AirBaltic per Ryga (5 valandos, kitaip virš 12 valandų). Prieš porą metų į galvą nebūtų atėję, kad galima skristi ne per kokią Kopenhagą ar Frankfurtą. Manau puikiai iliustruoja atotrūkį tarp Vilniaus ir Rygos.

      Beje, bagažą visgi pradangino - http://blog.magnuschess.com/12129346...rnment_fo.html

      Comment


        Per penkis 2008 m. mėnesius į oro uostus atvyko ir iš jų išvyko 976,7 tūkst. keleivių



        Statistikos departmento duomenimis, per penkis 2008 m. mėnesius į oro uostus atvyko ir iš jų išvyko 976,7 tūkst. keleivių, tai 24,4 procento daugiau nei tuo pačiu 2007 m. laikotarpiu. Daugiausia keleivių atvyko iš ir išvyko į Jungtinę Karalystę (135,4 tūkst., arba 13,9 proc.), Vokietiją (103,1 tūkst., arba 10,6 proc.), Airiją (101,0 tūkst., arba 10,3 proc.), Daniją (89,7 tūkst., arba 9,2 proc.) ir Egiptą (72,9 tūkst., arba 7,5 proc.). Palyginti su 2007 m. sausio–gegužės mėn., daugiau keleivių išvyko į ir atvyko iš Egipto – 57,2 procento, Airijos – 47,5 procento, Jungtinės Karalystės – 1,7 procento ir Vokietijos – 0,9 procento, o sumažėjo keleivių į ir iš Danijos – 0,8 procento. Daugiausia keleivių (827,2 tūkst., arba 84,7 proc.) atvyko ir išvyko reguliariaisiais skrydžiais, tai 20,6 pro­cento daugiau nei 2007 m. sausio–gegužės mėn. Krovinių ir pašto oro uostuose pakrauta ir iškrauta 4,0 tūkst. tonų, tai 36,3 procen­to mažiau nei 2007 m. sausio–gegužės mėn. Oro uostuose per penkis šių metų mėnesius nusileido ir pakilo 18,8 tūkst. Lietuvos ir užsienio aviakompanijų lėktuvų, tai 14,9 procento daugiau nei tuo pačiu 2007 m. laikotarpiu.


        daugiau:
        http://www.kelias.net/6992.html

        Comment


          Prieš porą savaičių abu 757-200 rengesi kelionei i AYT, skrido 10 minučių intervalu. Pačiam teko Aurelos 757-200 skristi. Viskas ok, aišku vidus padėvėtas kaip reikiant, bet skrenda ir "let it be" kaip sako



          Architektūros fotografija: http://www.garbacauskas.com

          Comment


            grazios fotkes, antra gal su fotosopu padaryta, kaskaip keistao atrodo, ka pauksciai skraide?

            Comment


              /\
              Ten langai apklijuoti tais paukščiais .

              Comment


                Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
                /\
                Ten langai apklijuoti tais paukščiais .
                Na jei jau visai tiksliam būti tai ne langai apklijuoti, o betoninė siena, kuri skiria keistą darinį skirtą važinėti autobusams nuo likusių plotų fotografuota is kavinės naujame pastate pusrusyje, mazdaug 5:10 ryte.
                Architektūros fotografija: http://www.garbacauskas.com

                Comment


                  Citata: "Prieš porą savaičių abu 757-200 rengesi kelionei i AYT, skrido 10 minučių intervalu. Pačiam teko Aurelos 757-200 skristi. Viskas ok, aišku vidus padėvėtas kaip reikiant, bet skrenda ir "let it be" kaip sako "

                  Na, o man prieš savaitę teko kaip tik irgi į Antaliją skristi su LALo B757-200. Nor jis pagal duomenis gerokai senesnis už Aurelos, bet vidus tikrai atrodė labai gerai, o sėdynės tai kaip naujos. Matyt gerokai investavo į salona atnaujinimą. Tik labai gaila, kad palubėje esantys televizoriai nebuvo naudojami.

                  Comment


                    otie telikai paprasti senoviniai buvo ar plazminiai ir nauji?

                    Comment


                      Kazimieras, kas tau yra? Tai apie paukščius, tai apie televizorius... :/
                      Vilnius yra nuostabus!

                      Comment


                        Parašė Kazimieras Rodyti pranešimą
                        otie telikai paprasti senoviniai buvo ar plazminiai ir nauji?
                        Iš siaurų apsiuvimo dėžučių galima spręsti, jog televizoriai ko gero LCD arba plazminiai, o dėl naujumo tai sunku pasakyt, nes apart ekrano stiklo ir baltos dėžės, kuri atrodo senokai, nieko nesimato.

                        Beje tie paukščiai, tai tiesiog dalis vaizdo iš švyturio alaus reklaminio stendo, pakabinto ant betoninės sienos priešais 1a. kavinės/baro langus. Natūroje tas stendas ir tie paukšteliai yra gan maži.
                        Paskutinis taisė Jegermeister; 2008.06.28, 09:53.

                        Comment


                          http://www.youtube.com/watch?v=qrmarPVMJLI
                          Stai ka padariau ir imeciau, kaip jums? cia mistis apie Vilniu ir Flylal

                          Comment


                            Visai nieko

                            Comment


                              reikia is video padaruti gera kaip sitas apie ryanair, ir uzdeti gera muzona:
                              cia ryanair
                              http://www.youtube.com/watch?v=jf1e2YW__Ik

                              Comment


                                „flyLAL“ skraidina daugiau nei trečdalį Vilniaus oro uosto keleivių
                                http://www.flylal.com/lt/bottom/news?id=230912

                                Comment


                                  Pasidalinsiu įspūdžiais: liepos 4 d. skridau įprastiniu maršrutu Talinas-Vilnius. Dažniausiai imu airBaltic, bet šįkart pasirinkau flyLAL dėl mažesnės kainos. Skirtumas tarp išvykimo laikų tik 5 min. Trumpai apibendrinus, buvo puikus skrydis - vietoj įprastinio Saab 2000 buvo Boeing 737-500, skrydis tetruko 45 min, abiejuose oro uostuose lėktuvas aptarnaujamas prie teletrapų. Skrido 20 keleivių, į priekį, kiek užmačiau išlipančius atvykstančius keleivius, irgi ne daugiau penkiasdešimties. Turbūt nebuvo laisvų Saabų.

                                  Comment


                                    FlyLAL skraidina i 36 pasaulio salis:

                                    http://www.flylal.com/lt/bottom/news?id=277347

                                    FlyLAL isaugo darbuotoju skaicius trecdaliu:

                                    http://www.flylal.com/lt/bottom/news?id=235737
                                    Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                                    Comment


                                      Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                                      FlyLAL skraidina i 36 pasaulio salis:

                                      http://www.flylal.com/lt/bottom/news?id=277347
                                      Gal reiktų skirti kur skrenda, o kur tik bilietus parduoda.

                                      O kad į temą būtų - pastebėjau, kad pas agentūras pastaruoju metu bilietai pasitaiko būna pigiau nei pačių flylalo ar airbaltiko saituose. Airbaltiko puslapyje dar ir variantai su persėdimais ne visi būna. Praktiškai pasidarė taip, kad visa jų kampanija pirkti tiesiai iš jų pačių, o ne iš tarpininkų nuėjo velniop, nes aš nebetikiu, kad jų puslapiuose pigiausia ir dar būtinai tikrinu (ir kartais perku) ir kitur.

                                      Dar gražiau, kad ir pačiose agentūrose skiriasi tarifai į tuos pačius skrydžius (čia kalba apie pačio bilieto kainą, ne agentūros mokestį). Jie jau visai neturi ką veikti, kad taiko skirtingas kainas skirtingom rezervavimo sistemom (amadeus, galileo, sabre - iš tiesų nežinau per kurias jie bilietus platina). Nes kito paaiškinimo nesugalvoju. Bjauriausia, kad vėlgi tenka prieš perkant daugiau vietų patikrint.
                                      kaip?

                                      Comment


                                        Parašė fow Rodyti pranešimą
                                        Pasidalinsiu įspūdžiais: liepos 4 d. skridau įprastiniu maršrutu Talinas-Vilnius. Dažniausiai imu airBaltic, bet šįkart pasirinkau flyLAL dėl mažesnės kainos. Skirtumas tarp išvykimo laikų tik 5 min. Trumpai apibendrinus, buvo puikus skrydis - vietoj įprastinio Saab 2000 buvo Boeing 737-500, skrydis tetruko 45 min, abiejuose oro uostuose lėktuvas aptarnaujamas prie teletrapų. Skrido 20 keleivių, į priekį, kiek užmačiau išlipančius atvykstančius keleivius, irgi ne daugiau penkiasdešimties. Turbūt nebuvo laisvų Saabų.
                                        Man irgi teko liepos 1-2 dienom skristi su flyLAL į Taliną, taip pat su B737, tad matyt Saab 2000 skraido jau kitais maršrutais, nes ir bilietuose nurodytas skrydžio laikas "įkandamas" tik B-737. Beje matėsi ir tranzitinių estų skrendančių per Vilnių į Dubliną tad didesnis lėktuvas skraido matyt ne veltui.
                                        Dar pastebėjau tai, jog vakare Talino oro uosto perone stovėjo dar ir kiti FlyLAL bei Aurelos B-737. Matyt tai Novaturo ir Tezturo reisus aptarnaujantys lėktuvai. Taigi Baltijos šalyse, bent jau čarterių rinkoje esame ko gero lyderiai.

                                        Comment


                                          Aš manau čia ir lėktuvų trūkumas. Pamenu, kai LRytas žaidė Charleroi ULEB finalą, visi laisvi lėktuvai tuo metu buvo nusamdyti tam darbui ir dar trūko! Nuo to laiko atsirado tik (na ok, tik gal ir netinka) keturi vienetai 757 (du lietuvių, du latvių), dar vienas atkeliauja žiemą.

                                          Rezultate pamėginau paieškoti vienam vasaros savaitgaliui bilietų ir supratau, kad lėktuvai yra gerai apkrauti: bilietų kainos toli gražu ne tokios, kai pardavinėjami pirmieji bilietai į lėktuvus. O ir apkrovimo duomenys iš flyLAL ateina tokie, kad vis didėja, didėja... Bet gal gerai, jau nutuokiu kokiais reisais abu flyLAL 757 skraidys gruodžio 23 dieną :-)

                                          Comment

                                          Working...
                                          X