Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Lietuvos oro linijų kompanijos (FlyLAL, Star1, Aurela...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Na as pasibaisejau... Ar FlyLAL yra aviakompanija ar kaimo skrydziu bendrove. Paziurejau ju tinklapi, man reikia skrysti i Barselona Lapkricio menesi. Patriotiskai noriu nupirkti bilieta ir skristi, ot ir ne... Nera tvarkarascio... Kokia save gerbianti kompanija tai elgiasi su klientais? Pasake tik Rugsejo mienesi bus... Ar cia rimtai? As noriu suplanuoti is anksto... AirBaltic gi jau turi skrydziu tvarkarasti... SAS ir kitos kompanijos taipogi... Teisingai pasake, geriau jau tvarkarasti sudaro nei rasinetu... Skryst jauciu reikes su AirBaltic tik todel kad jie jau turi tvarkarascius...

    Comment


      Parašė Sula Rodyti pranešimą
      Vien tik nuolaidos šiame reikale tikrai nėra pagrindinis argumentas. Todėl, sakyčiau, FlyLAL pretenzijos pagrįstos. O ir dalis sveiko patriotizmo netrukdytų. Ar taip jau malonu, kai broliai latviai "daro" mus? Ilagalaikės strategijos aviacijos srityje labiausiai trūksta. Reikia pripažinti, kad VNO infrastruktūra yra prasčiausia ir jo vadovybės pastangos ką nors pakeisti kol kas minimalios. Užtenka tik pasidairyti oro uoste ir prieigose.
      Va va, ir aš taip sakau, toks "sveikas patriotizmas" vertas tik kelių banknotų ir nedaugiau

      Ne patriotizmo čia reikia, o konkerencijos reguliavimo komisijos, kuri įvertintų Rygos oro uosto išskirtines nuolaidas Airbaltic'ui, kaip tos nuolaidos iškreipia rinką ir kaip tai reikėtų sureguliuoti. Tarkim Airbaltic'ui uždėti kokį papildomą mokestį visiems jų keliaiviams skrendantiems į Rygą ir pan.

      Comment


        Rygoje nori kad skraidytu ir "padeda" plius yra "dydisis brolis" - SAS. Kodel gi FlyLAL ne prisijungus prie StarAljanso manau tikrai butu naudingiau nei diskutuoti kodel AirBaltic... Dirbti reikia, o ne guostis kaip mums blogai...

        Comment


          FlyLAL bando jungtis prie SkyTeam Allianso. Tiklsiau kaip asocijuota nare. Ju pagrindiniai partneriai kaip KLM irgi yra tame aliance.

          Comment


            Parašė Sula Rodyti pranešimą
            O ir dalis sveiko patriotizmo netrukdytų. Ar taip jau malonu, kai broliai latviai "daro" mus?
            Čia apie oro uostus ar apie aviakompanijas? Kad Vilnius atsilieka - nemalonu, nes į Rygą man toliau važiuoti.

            O va Flylal man nepatinka. Būtent dėl jų kvailų PR pranešimų ir nesugebėjimo planuoti. Žiemą teko klausyti jų spaudos konferencijos įrašą - nerišliai veblena mes geriausi, gražiausi, krūčiausi, rinkas užkariausim, destinacijas atidarysim, bet kada bilietus vasaros sezonui pradėsim pardavinėt nežinom, kiek kainuos irgi (nors pradėjo po kelių dienų). Norėčiau, kad kas juos nupirktų ir vietinius vadukus išvaikytų.

            Aišku, tai netrukdo man juos rinktis skristi, jei tik kaina ir laikas tinka. Bet kažkaip gaunasi, kad tinka retai. Va pažiūrėjau flightmemory, mano skrydžių 40% buvo Airbaltic'u ir tik 9% Flylal'u.
            kaip?

            Comment


              Parašė Perfect Rodyti pranešimą
              Ne patriotizmo čia reikia, o konkerencijos reguliavimo komisijos, kuri įvertintų Rygos oro uosto išskirtines nuolaidas Airbaltic'ui, kaip tos nuolaidos iškreipia rinką ir kaip tai reikėtų sureguliuoti.
              Kad man atrodo nuolaidos nėra išskirtinės, Ryanairas irgi jas gauna, kaip ir jie gautų jei ten tiek pat keleivių skraidintų. Be to Kaune nuolaidos dar didesnės, gali čia persikelt
              kaip?

              Comment


                Airbaltic Rygoje sukurtos išskirtinės sąlygos. Tačiau tą iš dalies galima pateisinti, nes tai nacionalinis vežėjas.

                Comment


                  vienas praktinis pastebėjimas apie airBaltic

                  mano draugai stokholme padare ekspirimenta - pridave bagažą, už ji nesumokėję. ta pati pakartojo skrydije šią savaitę iš, į Kišinovą. Taip pat suveikė.
                  Paskutinis taisė gruobuonis; 2008.07.30, 08:07.

                  Comment


                    Parašė gruobuonis Rodyti pranešimą
                    vienas praktinis pastebėjimas

                    mano draugai stokholme padare ekspirimenta - pridave bagažą, už ji nesumokėję. ta pati pakartojo skrydije šią savaitę iš, į Kišinovą. Taip pat suveikė.
                    suveikes kas kad nereikejo sumoketi uz pagaza? apsizioplino gal?
                    Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                    Comment


                      Tvarkaraščių vėlyvas sudėliojimas tikrai kenkia.

                      Bet jau aišku, kad tarp "FlyLAL" rudens naujienų bus Vilnius - Budapeštas ir Vilnius - Madridas.

                      Tai tik dalis naujienų, bet reikia pripažint, gan įspūdingos.

                      http://simonas.bartkus.lt/blog/2008/...no-jau-siemet/

                      Comment


                        Dar apie FlyLAL: Va toks pasiulymas:
                        Nuoroda: http://www.flylal.com/lt/main/offers/sales
                        Smarkus trumpalaikis rudens sezono išpardavimas

                        Iki rugpjūčio 3 d. bilietai į bet kurį Europos miestą – tik 288 Lt į vieną pusę su visais mokesčiais.

                        Skrydžio laiką planuokite rugsėjo 15 – lapkričio 30 dienomis.
                        Beeet tvarkarasciai iki Spalio pabaigos... Na ne apsurdas...

                        Comment


                          Na kaip planuoti, kai skrydziai iki spalio menesio...

                          Comment


                            Parašė smb Rodyti pranešimą
                            Tvarkaraščių vėlyvas sudėliojimas tikrai kenkia.

                            Bet jau aišku, kad tarp "FlyLAL" rudens naujienų bus Vilnius - Budapeštas ir Vilnius - Madridas.

                            Tai tik dalis naujienų, bet reikia pripažint, gan įspūdingos.

                            http://simonas.bartkus.lt/blog/2008/...no-jau-siemet/
                            Jei tvarkaraščiai jau pasirodė rezervavimo sistemoj - reiškia jie jau yra. Čia jau atskiras apsileidimas, kad flylal.lt puslapis vėluoja. Kai pasirodė dabartinis vasaros tvarkaraštis irgi taip buvo - apie trečiadienį pasirodė per agentūras, o flylal.lt prekyba prasidėjo tik pirmadienio 12 val. Kai kas jau buvo išpirkta.

                            Dėl Madrido - Iberia kaip ir žada skraidyt iš Madrido į Rygą, tiesa tik nuo kitų metų liepos 1 d.

                            Dėl Budapešto - nieko nėra girdėti apie codesharą su Malev? Jie nutraukia transatlantinius skrydžius ir žada susitelkti ties plėtra Europoj, ypač Rytų.

                            Ir iš šiap naujienų, Ryanair vakar paskelbė, kad iš Rygos skraidys į (Diuseldorf)-Weeze, o prieš kelias dienas - kad iš Rygos į Stokholmą skraidys 2 kart per dieną (va tik iš kur paims tiek keleivių).
                            kaip?

                            Comment


                              Parašė alm Rodyti pranešimą
                              Jei tvarkaraščiai jau pasirodė rezervavimo sistemoj - reiškia jie jau yra. Čia jau atskiras apsileidimas, kad flylal.lt puslapis vėluoja. Kai pasirodė dabartinis vasaros tvarkaraštis irgi taip buvo - apie trečiadienį pasirodė per agentūras, o flylal.lt prekyba prasidėjo tik pirmadienio 12 val. Kai kas jau buvo išpirkta.

                              Dėl Madrido - Iberia kaip ir žada skraidyt iš Madrido į Rygą, tiesa tik nuo kitų metų liepos 1 d.

                              Dėl Budapešto - nieko nėra girdėti apie codesharą su Malev? Jie nutraukia transatlantinius skrydžius ir žada susitelkti ties plėtra Europoj, ypač Rytų.

                              Ir iš šiap naujienų, Ryanair vakar paskelbė, kad iš Rygos skraidys į (Diuseldorf)-Weeze, o prieš kelias dienas - kad iš Rygos į Stokholmą skraidys 2 kart per dieną (va tik iš kur paims tiek keleivių).
                              keleivių tai paims... panasu, kad ryga greitai taps ryanair baze...

                              Comment


                                Parašė alm Rodyti pranešimą
                                Dėl Budapešto - nieko nėra girdėti apie codesharą su Malev? Jie nutraukia transatlantinius skrydžius ir žada susitelkti ties plėtra Europoj, ypač Rytų.
                                Ne, negirdėjau. Dabar pradedami trys vidurdienio skrydžiai, tai nelabai kažką iš to "precodeshare'insi" labiau čia reisas atostogautojams didmiesčiuose, besimokantiems ir pan.

                                Be to, FlyLAL siekia narystės SkyTeam, o Malev yra OneWorld narys, tai kažin ar šios bendrovės sieks codesharingo....

                                Parašė alm Rodyti pranešimą
                                Ir iš šiap naujienų, Ryanair vakar paskelbė, kad iš Rygos skraidys į (Diuseldorf)-Weeze, o prieš kelias dienas - kad iš Rygos į Stokholmą skraidys 2 kart per dieną (va tik iš kur paims tiek keleivių).
                                Tikrai iš kur paims ... Žinant, kad Ryga turi gerą susisiekimą su Stokholmu keltais, o "airBaltic" į Stokholmo Arlandą skrenda keturis kartus per dieną ir bilietus be mokesčių pardavinėja po vieną latą....

                                Comment


                                  /\ Be to, galiu pasakyti, joks laiką skaičiuojantis žmogus nesirinks Nykopping'o/Stockholm'o Skavstos orouosto, kai yra galimybė vykti tiesiai į Arlandą. Juk su "Flygbussarna" dar 1.30h iš Nyčiopingo laukia iki Stockholmen Cityterminalen ar artimiausios tunnelbana stotelės.
                                  Kopenhaga/Roskildė / Stokholmas I II III IV
                                  Dordrechtas/Haarlemas
                                  Nesebaras/Plovdivas
                                  Kiolnas

                                  Comment


                                    Parašė tivoli Rodyti pranešimą
                                    /\ Be to, galiu pasakyti, joks laiką skaičiuojantis žmogus nesirinks Nykopping'o/Stockholm'o Skavstos orouosto, kai yra galimybė vykti tiesiai į Arlandą. Juk su "Flygbussarna" dar 1.30h iš Nyčiopingo laukia iki Stockholmen Cityterminalen ar artimiausios tunnelbana stotelės.
                                    kai is kauno skraidė i NYO, as kelis kartus rinkausi si oro uosta kaip tranzitini. manau, pagrindinis ryanair tikslas ir yra tranzitas per NYO.

                                    Comment


                                      UAB „flyLAL Training“ pajamos perkopė 1 mln. litų



                                      Pilotų ir orlaivių palydovų mokomasis centras „flyLAL Training“ per pirmąjį š.m. pusmetį pasiekė 1,03 mln. litų apyvartą, iš kurių 80 proc. pajamų gauta teikiant aviacijos specialistų mokymo paslaugas užsieniečiams.


                                      „Įgijusi tarptautinį TRTO sertifikatą ir Europoje pripažintu mokomuoju centru tapusi bendrovė „flyLAL Training“ turi galimybę teikti konkurencingas pilotų ir orlaivių palydovų mokymo paslaugas ne tik Lietuvos, bet ir užsienio klientams“, – teigia „flyLAL Training“ generalinis direktorius Arūnas Kmieliauskas. – „Per 6 pirmuosius aktyvios veiklos mėnesius bendrovė uždirbo daugiau nei 1 mln. litų pajamų. Tokiems finansiniams veiklos rezultatams pasiekti įtakos turėjo veržlus žengimas į rinką tarptautiniu mastu“.


                                      Lietuvoje veikiančio „flyLAL Training“ mokomojo centro organizuojamus lėktuvų SAAB ir „Boeing 737“ pilotų kvalifikacijos kursus šiemet baigė Rusijos ir Kazachsatano oro bendrovių lakūnų grupės. Mokomasis centras taip pat teikia mokymo paslaugas tai pačiai aviacijos verslo įmonių grupei priklausančiai oro bendrovei „flyLAL – Lithuanian Airlines“.


                                      A. Kmieliauskas pabrėžia, kad spartų įmonės augimą garantuoja ir didelės investicijos: į modernių pilotų mokymo ir egzaminavimo kompiuterinių programų diegimą jau investuota daugiau kaip 150 tūkst. litų, į realaus skrydžio treniruoklį, kuris 100 proc. imituoja skrydį su „Boeing 737“ lėktuvais bei mokomojo centro įrengimą naujame pastate investuojama apie 30 mln. litų. Rudenį bus pradėti pirmieji praktiniai pilotų mokymai su šiuo treniruokliu, vieninteliu tokiu Lietuvoje – iki šiol tokių įgūdžių pilotai galėjo įgyti tik kitose šalyse. Čia taip pat vyks praktiniai užsiėmimai su vieninteliu Baltijos šalyse ugnies ir dūmų treniruokliu, imituojančiu realią kovą su dūmais ir ugnimi, kurio įsigijimui buvo skirta daugiau nei 0,5 mln. litų.


                                      Įmonės vadovo teigimu, šiemet įsigytos modernios „Boeing 737“ pilotų mokymo ir egzaminavimo kompiuterinės programos dar labiau išplėtė mokymo galimybes – būsimų aviacijos specialistų žinios patikrinamos greičiau ir kokybiškiau, o kvalifikaciniai mokymai gali būti vykdomi nuotoliniu būdu. Nuolat gerinamos mokymo sąlygos leidžia „flyLAL Training“ konkuruoti su kitais aukščiausio lygio pilotų ir orlaivių palydovų mokomaisiais centrais.


                                      Per šių metų pusmetį mokomasis centras „flyLAL Training“ parengė 48 aviacijos specialistus. Per visus 2008 metus planuojama apmokyti 50 pilotų ir 100 orlaivių palydovų. 2009 m. planai – didesni dvigubai
                                      Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                                      Comment


                                        Parašė gruobuonis Rodyti pranešimą
                                        kai is kauno skraidė i NYO, as kelis kartus rinkausi si oro uosta kaip tranzitini. manau, pagrindinis ryanair tikslas ir yra tranzitas per NYO.
                                        Na taip. Bet dauguma vistiek, kiek man teko važiuoti "Flybussarna" autobusais po skrydžio Kaunas-Skavsta dauguma keleivių buvo bevažiuojantys į Stokholmo Cityterminalen. Nemanau, kad radikaliai keičiasi situacija ir Rygoje.
                                        Kopenhaga/Roskildė / Stokholmas I II III IV
                                        Dordrechtas/Haarlemas
                                        Nesebaras/Plovdivas
                                        Kiolnas

                                        Comment


                                          Parašė tivoli Rodyti pranešimą
                                          Na taip. Bet dauguma vistiek, kiek man teko važiuoti "Flybussarna" autobusais po skrydžio Kaunas-Skavsta dauguma keleivių buvo bevažiuojantys į Stokholmo Cityterminalen. Nemanau, kad radikaliai keičiasi situacija ir Rygoje.
                                          Nu ir aš taip esu važiavęs, ir iki Kauno reikėjo iš Vilniaus nuvažiuoti. Bet kai beveik dykai (40 Lt vienam zmogui i viena pusę), tai galima ir pakentėti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X