Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Lietuvos oro linijų kompanijos (FlyLAL, Star1, Aurela...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Cia dar truputi susija:

    Lietuvius traukia alinami karščiai (11)

    Užsienyje nusprendę ilsėtis lietuviai dažniausiai renkasi Turkijos kurortus. "Reuters"
    Aida Murauskaitė ("Lietuvos rytas")
    2008-08-14 09:24
    Vasaros mėnesiais didžiausi poilsiautojų srautai iš Lietuvos traukė į Turkiją, kur temperatūra – kone 40 laipsnių. Kai kuriems lietuviams nebaisūs net Egipto karščiai.

    Vasaros mėnesiais temperatūra Turkijoje būna viena aukščiausių iš visų kurortų, į kuriuos siūlo vykti kelionių agentūros.

    Tačiau kelionių organizatoriai „Tez Tour“, „Travelman“ ir „Novaturas“ daugiausia klientų vasarą būtent į Turkiją išskraidina jau ne pirmus metus.

    Su „Tez Tour“ ir „Travelman“ į šią šalį per du vasaros mėnesius vyko beveik 13 tūkst., į Egiptą – dar 2 tūkst. keleivių.

    Su „Novaturu“ nuo gegužės į Turkiją keliavo per 20 tūkst. poilsiautojų.

    „Mūsų tautiečių visiškai negąsdina karštis. Jie mielai vyksta ten, kur tiktai gali pasikaitinti, kone įkaisti iki pat kaulų“, – sakė „Novaturo“ marketingo ir viešųjų ryšių direktorė Brigita Sakalauskaitė.

    Kelionių organizatoriai tikina, kad Turkija patraukli lietuviams ne tiktai dėl garantuotos šilumos, bet ir dėl palankiausio kainos ir teikiamų paslaugų santykio.

    Šioje šalyje neretas lietuvis gali sau leisti užsisakyti paslaugą „viskas įskaičiuota“, kuri, palyginti su poilsiu kituose pietų kurortuose, yra pigesnė.

    Tarp priežasčių, dėl kurių lietuviai net vidurvasarį vyksta atostogauti į Turkiją, yra ir ta, kad bendrovės siūlo daug kelionių į šią šalį.

    „O kai didelė pasiūla, didelė ir paklausa.

    Be to, poilsiautojus vilioja ir palanki kaina. Lietuviai kreipia dėmesį į kainą“, – sakė kelionių organizatorių „Tez Tour“ ir „Travelman“ rinkodaros vadovė Aušra Girdžiojauskaitė.

    Tarp lietuvių vasarą populiarūs ir Graikijos kurortai. Tačiau „Tez Tour“ ir „Travelman“ atstovę stebina, kad dažniausiai turistai renkasi Kretą, visiškai pamiršdami žemyninę Graikiją ir Rodo salą.

    Pasak A.Girdžiojauskaitės, lietuviai nelinkę eksperimentuoti – jei sykį patiko, tarkime, Turkija, jie į šią šalį vyks ilsėtis ir dar kelis kartus. Dažnas rinksis tą patį kurortą ir net tą patį viešbutį.

    Tie, kuriems Turkijos karščių per mažai, vyksta į Egiptą.

    Dar užpernai lietuvių organizatoriai į šią valstybę Afrikos šiaurėje vasarą kelionių nerengdavo.

    Tarp Rusijos gyventojų populiaru net vidurvasarį ilsėtis Egipto Hurgados ir Šarm el Šeicho kurortuose. Tokią galimybę „Tez Tour“ pernai suteikė ir lietuviams.

    „Pernai džiaugėmės, kad nemažai lietuvių rinkosi poilsį šioje šalyje.

    Tad ir šiemet siūlėme rinktis abu kurortus.

    Tačiau tai nepasiteisino, tad šiuo metu poilsiautojus skraidiname vien į Hurgadą“, – sakė A.Girdžiojauskaitė.
    Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

    Comment


      Daugiau nei trečdaliu padidėjo „flyLAL“ pajamos iš krovinių pervežimo
      2008 m. rugpjūčio 13 d.

      Skrydžių bendrovė „flyLAL“ per antrąjį 2008 m. ketvirtį iš krovinių gabenimo veiklos gavo 37 proc. daugiau pajamų. Antrąjį 2008 m. ketvirtį „flyLAL“ pervežė 417 tonų krovinių , t.y. 46,40 proc. daugiau, palyginti su 2007 metų tuo pačiu laikotarpiu. Pašto krovinių pervežta 36,01 proc. daugiau nei 2007 metų II ketvirtį.

      Per pirmąjį šių metų pusmetį bendras krovinių skaičius užaugo 18,6 proc., pajamų iš krovinių pervežimo per pirmąjį 2008 m. pusmetį gauta 18,5 proc. daugiau, palyginti su parėjusių metų atitinkamu laikotarpiu.

      Vilniaus oro uosto duomenimis, bendras per sostinės oro uostą skraidintų krovinių kiekis antrąjį šių metų ketvirtį sumažėjo daugiau nei 3 proc., palyginti su praėjusių metų atitinkamu laikotarpiu.

      „Rinkoje jaučiamas krovinių, sveriančių 100-2000 kg, gabenimo oro transportu paklausos sumažėjimas, ypač importuojant prekes į Lietuvą ir kitas Baltijos šalis. Tačiau šios mažėjimo tendencijos „flyLAL“ rezultatuose neatsispindėjo. Pagrindinė priežastis – klientams palankesnė kainodara“, – teigė „flyLAL“ Krovinių skyriaus vadovė Lina Rutkauskienė.

      Pasak jos, pasaulinėje rinkoje kuro kainų augimas tiesiogiai atsispindi aviakompanijų taikomuose krovinių gabenimo tarifuose. Kuro priemokos neretai didinamos net dažniau negu kartą per mėnesį. Tačiau „flyLAL“ bendrovėje pirmiausia yra ieškoma vidinių rezervų, siekiant išlaikyti pastovesnes klientams priimtinas paslaugų kainas, kurios leidžia efektyviai konkuruoti dėl Baltijos šalių krovinių srautų. „flyLAL“ kainodara lojaliems klientams leidžia nepajusti drastiško kainų augimo siunčiant nuolatinius krovinių srautus ir didesnius jų kiekius.
      Prognozuodama krovinių gabenimo rinkos tendencijas, „flyLAL“ Krovinių skyriaus vadovė teigė mananti, kad Lietuvos krovinių vežimo oro transportu rinka augs.

      „Greičiausiai tai nebus įspūdingi augimo tempai, tačiau rinkos augimo kreivė stabiliai kils aukštyn. Tai lems ne tik Lietuvos įmonių prekybiniai ryšiai, bet ir didėjančios galimybės pritraukti oro transporto tranzito srautus per Lietuvos oro uostus. „flyLAL“ planuoja stiprinti pozicijas mažų ir vidutinių krovinių (sveriančių iki keletos tonų) gabenimo oru srityje”, – sakė L.Rutkauskienė.

      Anot jos, „flyLAL“ pasiūlys klientams dar platesnį pristatymo tinklą pasaulyje, ieškos galimybių sudaryti dar daugiau bendradarbiavimo sutarčių su kitų šalių regioninėmis skrydžių bendrovėmis ir tokiu būdu pateikti rinkai konkurencingas kainas kainas.

      Spaudos centras
      „flyLAL“ keleivių skaičius užaugo dvigubai
      2008 m. rugpjūčio 12 d.

      Skrydžių bendrovė „flyLAL“ liepos mėnesį dar labiau padidino rinkos dalį Vilniaus oro uoste ir liepą pagal pervežtų keleivių skaičių užėmė 37,5 proc. rinkos.

      Nuo 2008 m. sausio iki liepos bendrovės skraidintų keleivių skaičius išaugo dvigubai – nuo 42500 (sausį) iki 83200 (liepą).

      Palyginti su 2007 m. liepa, tą patį šių metų mėnesį „flyLAL“ keleivių skaičius buvo didesnis 75 proc.

      Vilniaus oro uoste šių metų liepą, palyginti su praėjusių metų atitinkamu laikotarpiu, keleivių skaičius užaugo 46037 keleiviais, iš jų „flyLAL“ keleivių buvo – 35680. Pagal šiuos duomenis, 77,5 proc. Vilniaus oro uosto užaugusio keleivių srauto sudaro „flyLAL“ keleiviai.

      „Statistika patvirtina, kad „flyLAL“ yra vienintelė skrydžių bendrovė, dėl kurios veiklos tokiais sparčiais tempais auga Vilniaus oro uosto keleivių skaičius. Mes laikomės strategijos Lietuvoje plėtoti skrydžių verslą ir Vilniaus oro uostą paversti stipriu konkurencingu regiono uostu. Šį rudenį pasiūlysime dvi naujas kryptis – į Budapeštą ir Madridą. Į šiuos miestus skraidinsime vieninteliai Baltijos šalyse“, – teigia „flyLAL“ generalinis direktorius Vytautas Kaikaris.

      Vytautas Kaikaris taip pat pabrėžė, kad Vilniaus oro uoste pastačius „flyLAL“ keleivių terminalą, aviakompanija bus suinteresuota ir toliau tokiais pat sparčiais tempais auginti keleivių srautus.

      Didėjantis Lietuvos keleivių skaičius bei Vilniaus oro uosto plėtra reiškia akivaizdžią naudą ne tik pačiam oro uostui bei čia keleivius skraidinančioms oro bendrovėms, bet ir visai šalies ekonomikai, taip pat ir Lietuvos tarptautiniam prestižui.
      Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

      Comment


        http://www.airbaltic.com/public/35782.html
        Kaip matau ir Airbaltic'as sparciai pleciasi, net 38%, FlyLal'ui reikia dar labiau pasistengti pasiekti didesniu keleiviu augimo tempu, as manau.
        Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

        Comment








          Comment


            Saunu, respect! labai grazios nuotraukos. Idomu butu suzinoti kokio modelio patranka turi , kad taip gerai pyskini, su tokia gera kokybe?
            Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

            Comment


              Parašė kaskas Rodyti pranešimą
              Saunu, respect! labai grazios nuotraukos. Idomu butu suzinoti kokio modelio patranka turi , kad taip gerai pyskini, su tokia gera kokybe?
              Paprasciausia CANON IXUS 75

              Comment


                Hmmm, į kur skrido šitas? Jei nepaslaptis, kuri kelionių bendrovė organizavo, Novaturas? Kaip lėktuvo užpildymas, pilnas skrido?

                Labai smalsu

                Comment


                  Parašė Meier Rodyti pranešimą
                  Hmmm, į kur skrido šitas? Jei nepaslaptis, kuri kelionių bendrovė organizavo, Novaturas? Kaip lėktuvo užpildymas, pilnas skrido?

                  Labai smalsu
                  I Tunisa per Novatura. Kai kurie buvo per Sofa Travel, bet ju nemaitino. Uzpildymas gal kokie 96-97 proc.
                  Atgal skridom tai pat su Aurelos 757, bet tuo kitu, kuri visai neseniai nupirko. Skrydziai labai patiko: labai malonus aptarnavimas, minkstas nusileidimas ir t.t. ir pan.

                  Comment


                    Yra telikai, yra kur pajungt ausines, kiekvienas turi, kaip cia geriau pavadinus, "mini pulteli", bet galimybes tuo pasinaudot nebuvo. Gal kai ziema prades tiesiogiai skraidyt i Goa ir Bankoka kazkokios pramogos bus pasiulytos keleiviams. Visgi ilgas skrydis...

                    Comment


                      Galetu ir skrydziuose i Antalija, Tunisa ir kitus jungti, visgi 2-3 valandos trunka, kaikur ir penkias siekia
                      Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                      Comment


                        Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                        Galetu ir skrydziuose i Antalija, Tunisa ir kitus jungti, visgi 2-3 valandos trunka, kaikur ir penkias siekia
                        Aj nespeji pavargt per tiek laiko. Pakilimas, po to pamaitina, dar alaus isdalina ir lyg ir nieko netruksta

                        Comment


                          Parašė WILD_WEST Rodyti pranešimą
                          Aj nespeji pavargt per tiek laiko. Pakilimas, po to pamaitina, dar alaus isdalina ir lyg ir nieko netruksta
                          Bet kai skrendama i Hurgada (trukme - 4,5h) galetu ijungti, pats skridau, nuobodoka darosi. Kokius nors klipukus kokiai valandai, arba apie Egipta koki dokumentini...
                          Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                          Comment


                            Parašė John
                            O kaip vidaus iranga? Ar yra kokia nors "in-flight entertinment" sistema su video ir garso instaliacija keleiviams?
                            Skridau su abiem Aurelos 757. Vidus gerai matos, jog ne pirmos jaunystės

                            Comment


                              Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                              Bet kai skrendama i Hurgada (trukme - 4,5h) galetu ijungti, pats skridau, nuobodoka darosi. Kokius nors klipukus kokiai valandai, arba apie Egipta koki dokumentini...
                              Telikai biški juokingai atrodantys Bet jau geriau per tokius ką nors rodytu negu 4val. klausytis, kaip kaimynas kanrkia

                              Comment


                                Parašė John
                                Tai ir domina. Ar ta iranga tokia, kokia buvo is anksciau (t.y. sena) ar instaliavo nauja su kokybiaskais LCD (galbut ir touch-screen) ir interaktyviomis galimybemis? Nors, kaip suprantu is tavo zinutes, labiau tinka pirmas variantas.
                                baik juokus, Jonai, su LCD ir tuo labiau touch-screen'ais Aurela gi ne Northwest Palubėse stovi CRT ~15" monitoriai tokie juokingos lašo formos stiliuje. Kažkas iš "70 mados Beje, ten tie lizdai ausinukams and sėdynių rankenų taip pat neveikia. Pačios sėdynės paprastos mėlynos medžiaginės ir jau pakankamai mačiusios keleivių. Tiesa pats sėdėjau ant pusiau sulūžusios. Tai yra sėdėjau pasviręs į kairę, o šalia manęs sėdinčio keleivio sėdynės atlošas nesifikasavo Nežinau, kaip ten su flyLAL'o 757, bet iš Aurelos tikėjausi daugiau. Tiksliau šiek tiek geriau negu labai vidutiniškai.

                                Comment


                                  Parašė Rokas Rodyti pranešimą
                                  baik juokus, Jonai, su LCD ir tuo labiau touch-screen'ais Aurela gi ne Northwest Palubėse stovi CRT ~15" monitoriai tokie juokingos lašo formos stiliuje. Kažkas iš "70 mados Beje, ten tie lizdai ausinukams and sėdynių rankenų taip pat neveikia. Pačios sėdynės paprastos mėlynos medžiaginės ir jau pakankamai mačiusios keleivių. Tiesa pats sėdėjau ant pusiau sulūžusios. Tai yra sėdėjau pasviręs į kairę, o šalia manęs sėdinčio keleivio sėdynės atlošas nesifikasavo Nežinau, kaip ten su flyLAL'o 757, bet iš Aurelos tikėjausi daugiau. Tiksliau šiek tiek geriau negu labai vidutiniškai.
                                  Man kazkaip labiau pasiseke. Ir sedines buvo odines. Tiesa, vienam lektuve medziagines, o kitam odines.

                                  Comment


                                    LAL B757-200 tai odinės sėdynės pranoksta visus lūkesčius. Jos netgi RECARO firmos ir atrodo kaip naujos...

                                    Comment


                                      Parašė Jegermeister Rodyti pranešimą
                                      LAL B757-200 tai odinės sėdynės pranoksta visus lūkesčius. Jos netgi RECARO firmos ir atrodo kaip naujos...
                                      Gal dar ir sportinės?

                                      Comment


                                        http://simonas.bartkus.lt/blog/
                                        Keli naujesni straipsniai
                                        Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                                        Comment


                                          http://simonas.bartkus.lt/blog/
                                          Keli naujesni straipsniai

                                          Atlant-Soyuz kažkada žadėjo ir į Vilnių pradėt skraidyti, kai tik savo užsakytus Embraer-120 gaus. Panašu, kad jau gauna. Kadangi Maskva jau užimta, tai gal galima tikėtis reiso į Sankt Peterburgą.
                                          kaip?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X