Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Lietuvos oro linijų kompanijos (FlyLAL, Star1, Aurela...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Na va, vakar paskelbta apie nacionalinio vežėjo steigimą, šiandien airBaltic jau praneša apie tai, kad planuoja atidaryti 3 naujas tiesiogines skrydžių kryptis iš Vilniaus. Sutapimas ? Nemanau

    https://www.airbaltic.com/lt/airbalt...-ir-dubrovnika

    Comment


      Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
      Na va, vakar paskelbta apie nacionalinio vežėjo steigimą, šiandien airBaltic jau praneša apie tai, kad planuoja atidaryti 3 naujas tiesiogines skrydžių kryptis iš Vilniaus. Sutapimas ? Nemanau

      https://www.airbaltic.com/lt/airbalt...-ir-dubrovnika
      nei naujos nei ką. Tiesiog stengiasi uždirbti iš krizės, Dubrovnikas kadais buvo numatytas.

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
        Susisiekimas nuostolį generuoja, panašiai kaip troleibusai ar traukiniai, bet jų neatsisakom, kodėl tą reiktų daryti su lėktuvais?
        Nežinau ar verta komentuoti patį palyginimą, bet bendrai atsakysiu, kad nereikia taip jau išaukštinti skrydžių generuojamos naudos.

        Gyvenam skaitmeniniame amžiuje, verslumui skrydžiai daro vis mažiau įtakos, lieka pagrinde turizmas. Jeigu srautai dideli, tuomet ir papildomai subsidijuoti nereiks, skrydžių bendrovės pačios veršis. Jeigu srautai maži bet bandoma juos auginti, tuomet reikia skaičiuoti ar verta daryti. Į turizmą orientuoti sektoriai yra linkę į sezoniškumą, nepastovumą, kas yra dar viena problema. taip pat iš darbo rinkos ištraukia žmones, kurie galbūt būtų naudingesni aukštesnės pridėtinės vertės sektoriuje.

        Galų gale mūsų pragyvenimo lygis jau diktuoja tai kad negalim būti biudžetinio turizmo šalimi, jeigu nenorime, jog turizmo sektorius būtų inkaras, o kaip pritraukti turtingus turistus ir ištraukti iš jų pinigus - tai dar kita problema, nors iš kitos pusės sudėtingesnis pasiekiamumas gali būti ir privalumas nišiniam turizmui. Nors ir nesusiję su skrydžiais, bet kalbant apie turizmo masiškumą, tai tas pats Rygos senamiestis visiškai praranda žavesį, kuomet jį užplūsta kruiziniai turistai, kurie dar ir palyginus mažai išleidžia pinigų. Turbūt jų ne kelių o keliolikos reiktų kad pakeisti vieną turistą su Taycan'u Vokiečių gatvėje

        Labai neaišku dar kokia ateitis laukia šito sektoriaus ir ar taip svarbu neleisti latviams lyderiauti Baltijos regione. Nepamirškim, kad skrydžiai yra smarkiai subsidijuojami lyginant su kitomis transporto rūšimis. Jeigu ES nuspręs, jog metas pagaliau įvesti akcizus aviaciniam kurui, o papildomai gal net ekologinį mokestį užmesti, tai galbūt į Romą keliausime nebe lėktuvu, o greitaeigiu naktiniu traukiniu.

        Jeigu jau norim merkti pinigus į skrydžius, tai gal galim ne vytis latvius, o išsinuomoti A321neo long range ir skraidyti į NYC ir dar gal kokį Torontą pamainomis?

        Comment


          Lithuanian start-up carrier Heston ties up with lessor Genesis
          https://www.flightglobal.com/airline...142561.article
          https://simpleflying.com/heston-airlines-start-up/

          Lithuanian wet-lease startup Heston Airlines (aircraft, crew, maintenance, insurance, ACMI) has taken over its first Airbus A320 and is preparing to start flights in May 2021.

          Heston Airlines is applying for a European air operator’s certificate and has obtained an initial Airbus A320, configured with 180 seats.

          Irish-based lessor Genesis is supporting the establishment of a new Lithuanian charter and wet-lease carrier, Heston Airlines, in co-operation with consolidated aircraft trading and maintenance firm Heston Aviation.​​​​ The lessor says it intends to supply additional A320s to the new carrier for introduction to the fleet this year.

          Heston Airlines has two planes lined up to begin with:
          • LY-FJI – Airbus A320-232 – 17.1 years old
          • LY-VUT – Airbus A320-232 – 17.5 years old
          Paskutinis taisė bato_usai; 2021.03.02, 23:18.

          Comment


            Hurghada airport receives 1st flight from Lithuania after one-year hiatus

            The Hurghada International Airport on Friday received its first flight from the Lithuanian airline GetJet Airlines with 180 passengers on board, after a one-year hiatus caused by the coronavirus outbreak. The airport’s administration celebrated the landing of the first flight coming from Lithuania’s Vilnius International Airport to Hurghada.

            The Lithuanian airline will operate three flights per week to Hurghada Airport.

            Comment


              Parašė bato_usai Rodyti pranešimą
              Lithuanian start-up carrier Heston ties up with lessor Genesis
              Third plane is to follow

              A third A320 is to carry the registration number LY-NZL, but so far no further information is known. Heston Airlines advertises the first two aircraft with 180 seats each in a one-class configuration and six crew members.

              Comment


                The Mystery Of Fly Armenia’s ‘Missing’ Boeing 737 Now In Iran
                Bizarre: Fly Armenia 737 Diverts To Iran, Goes “Missing”
                • There’s a 737-300 that’s 23 years old, with the registration code EK-FAA
                Fly Armenia Airways only recently took delivery of this plane from GetJet, a questionable Lithuanian aircraft leasing company;
                https://www.planespotters.net/airfra...airways/rmq1k3

                Comment


                  International Arbitration Newsletter - February 2021 | Regional Overview: Europe

                  Tajik State airline escapes Lithuanian award

                  The US District Court for the District of Columbia found it had no personal jurisdiction over Tajik Air (TA) and dismissed a petition lodged by UAB Skyroad Leasing (Skyroad), an affiliate of Lithuanian AviaAM.

                  In 2013, Skyroad obtained a first award at the Vilnius Court of Commercial Arbitration (VCCA) for TA’s lack of monthly lease payments, requiring the airline to pay US$ 2.3 million plus interest. When again TA fell behind on the monthly payments and did not return an aircraft once the lease had finished, Skyroad launched a second arbitration. On this occasion, the arbitral tribunal also ruled in favour of Skyroad and ordered TA to pay US$20.2 million in damages, 8% interest and legal costs.

                  Last year, Skyroad came before the DC court seeking to enforce the award, but TA responded that the case had to be dismissed on the basis that there were no sufficient “minimum contacts” with the US that would satisfy constitutional due process requirements. Skyroad then argued that the airline was an agent of the State of Tajikistan, which, under the US Foreign Sovereign Immunities Act, allowed the Court to exercise personal jurisdiction over TA.

                  The judge ruled that TA had the presumption of being a separate company form the Tajik State and that therefore, if that presumption was not rebutted, the airline enjoyed all the due process protections granted under the US Constitution. The judge added that Skyroad had failed to show that Tajikistan had an “unusual level of State control” over TA.

                  Comment


                    Tik dabar pažiūrėjau, kad Getjet turi atskirą temą, ar tikrai to reikia, jeigu taip, porą pranešimų ne ten sukėliau.

                    Comment


                      Ar yra kas nors bendro tarp Heston Airlines ir GetJet Aitlines?

                      Comment


                        1925/27 pranešimai, dar ten viršuje irgi Getjet minima. Tik nežinau kiek apskritai ta atskira tema reikalinga.

                        Comment


                          Parašė Romas Rodyti pranešimą
                          Ar yra kas nors bendro tarp Heston Airlines ir GetJet Aitlines?
                          CEO Jonas Rinkauskas was previously the Chief Commercial Officer of GetJet, another Lithuanian airline, from January 2019 to August 2020 and has worked with industry leaders, including Lockheed Martin and Simteq.

                          Comment


                            Parašė bato_usai Rodyti pranešimą
                            Tik dabar pažiūrėjau, kad Getjet turi atskirą temą, ar tikrai to reikia, jeigu taip, porą pranešimų ne ten sukėliau.
                            Kai atsigaus kelionės, turbūt temą apie senus GetJet lėktuvus vėl taps aktyvi.

                            Comment


                              „KlasJet“ lėktuvo įgula sulaikyta Šarlerua oro uoste https://www.vz.lt/transportas-logist...erua-oro-uoste
                              Gedimino Žiemelio „Avia Solutions Group“ (ASG) priklausanti užsakomųjų skrydžių bendrovė „KlasJet“, kuri skraidina Belgijos futbolo rintinę, praneša, kad jos lėktuvo įgula buvo sulaikyta Briuselio Šarlerua oro uoste. Šią žinią „Linkedin“ paskyroje paskelbė „KlasJet“ vadovė Rita Domkutė. Jos teigimu, lėktuvo įgula Belgijos pareigūnų buvo sulaikyta birželio 30 d. vakarą: įgulos nariams nebuvo leista su niekuo susisiekti, iš jų buvo paimti telefonai, įgulos nariai išvežti apklausti. R. Domkutės tvirtinimu, institucijos nepateikė jokių tokio elgesio paaiškinimų. Be to, jos teigimu, pareigūnų el. laiškų, grasinančių užklausų, patikrinimų ir apklausų srautas nesiliauja jau keletą savaičių. „Linkedin“ įraše „KlasJet“ vadovė svarsto, kad tokie veiksmai gali būti susiję su tuo, jog „Brussels Airlines“ pralaimėjo „KlasJet“ kompanijai konkursą skraidinti Belgijos nacionalinę futbolo rintinę.
                              p.s. skamba kaip lukašenkos lygio akcija, skaityti žemiau:
                              In the late evening of June 30th, the KlasJet crew was detained at the Charleroi Airport without any reason. The distressed crew members were not allowed to contact anyone, their phones were taken away and the crew were brought for interrogation. The crew were denied the fundamental human rights to contact anyone, request legal support and give testimony in their native language. This exhausting three hours-long show did not materialise in any reasoning or explanations from the authorities.
                              For long years the team was transported to matches by Brussels Airlines with economy class aircraft. So it’s not a surprise that world-class leading footballers decided to move to an experienced and VIP service-oriented sports teams carrier – KlasJet. As soon as the contract was signed, both KlasJet Airlines and the football team were immediately placed under immense pressure from various Belgium authorities.
                              https://www.aviation24.be/airlines/k...football-game/
                              https://newswep.com/the-airline-carr...ubcontracting/

                              p.p.s manyčiau Žiemelis gali turėti kiaušus paduoti į teismus Briuselio oro uostą, nes skamba tai fantasmogoriškai kaip bananų valstybėje.
                              Paskutinis taisė Arunasx; 2021.07.02, 20:26.
                              Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                              [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                              Comment


                                Thursday evening, the luxury transporter chosen by the Belgian Football Union to transport the Red Devils during the Euro cracked a press release in which he denounced an illegal detention of the crew by the Belgian authorities on Wednesday evening, when the plane had just landed in Charleroi for the trip to Munich of the national team on Thursday.A control operation ordered by the Charleroi labor auditor took place in the evening from Wednesday to Thursday, confirmed Charles-Eric Clesse. It was actually a second operation of this kind because the first, which took place two weeks ago, after the meeting against Denmark, had been the subject of a leak, the lawyers of the company being present on the tarmac.
                                Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                                [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                                Comment


                                  Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                  „KlasJet“ lėktuvo įgula sulaikyta Šarlerua oro uoste https://www.vz.lt/transportas-logist...erua-oro-uoste

                                  p.s. skamba kaip lukašenkos lygio akcija, skaityti žemiau:

                                  https://www.aviation24.be/airlines/k...football-game/
                                  https://newswep.com/the-airline-carr...ubcontracting/

                                  p.p.s manyčiau Žiemelis gali turėti kiaušus paduoti į teismus Briuselio oro uostą, nes skamba tai fantasmogoriškai kaip bananų valstybėje.
                                  Belgai dabar nusirito iki tiek, kad nelabai galės kaltinti Batkos, kai patys panašiais dalykais užiima, kad prastumti užsakymą savo prastą servisą siūlančioms avialinijoms.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Na, tos “prastą servisą siūlančios avialinijos” savo įgulai bent jau nemoka mažesnės už minimalią algos

                                    Comment


                                      Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                                      Na, tos “prastą servisą siūlančios avialinijos” savo įgulai bent jau nemoka mažesnės už minimalią algos
                                      KlasJet irgi nemoka (vidurkis visą mėn. dirbusių 3000 Eur), akivaizdu, kad visa šita istorija tik dėl to, kad ne sava avialinija gavo užsakymą.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Valonija (Pietinė/prancūzakalbė Belgija) nesiruošia nustoti stebinti

                                        Comment


                                          „Avia Solutions Group“ ir „Certares“ užbaigė sandorį: strateginę įmonių partnerystę užtvirtino 300 mln. investicija

                                          „Avia Solutions Group“ praneša apie naujai užmegztą strateginę partnerystę su pirmaujančia kelionių ir turizmo sektorių investicijų specialiste „Certares Management“ („Certares“). Jungtinėse Amerikos Valstijose įkurta investicijų valdymo įmonė „Certares management“ kartu su investicijų konsultavimo įmone „Knighthead Capital Management, LLC“ („Knighthead“) į grupės kapitalą investuos 300 mln. EUR.

                                          „Avia Solutions Group“ gavus visus reikiamus su investicija susijusius reguliavimo patvirtinimus, sandoris buvo sėkmingai užbaigtas. „Avia Solutions Group“ planuoja investicijas panaudoti tolesniems strateginiams įsigijimams ir kitiems įmonės plėtros tikslams įgyvendinti. „Certares“ atstovų įsitraukimas į „Avia Solutions Group“ direktorių valdybą dar labiau sustiprins organizacijos valdymą. Be prisidėjimo prie „Avia Solutions Group“ augimo planų, ši nauja partnerystė suteikia įmonių grupei prieigą prie įspūdingos „Certares“ patirties bei plataus rinkos žaidėjų-partnerių tinklo.

                                          Gediminas Žiemelis, „Avia Solutions Group“ įkūrėjas ir direktorių tarybos pirmininkas, sakė: „Džiaugiamės galėdami oficialiai pasveikinti „Certares“ ir „Knighthead“ tapus mūsų grupės partneriais. Esame tikri, kad ši partnerystė suteiks progą dalintis geriausiomis veiklos valdymo ir investavimo praktikomis, sektoriaus patirtimi bei plačiu dviejų sėkmingų rinkos žaidėjų partnerių tinklu. Ši investicija iš vieno žinomiausių ir labiausiai patyrusių investuotojų turizmo sektoriuje yra išties stiprus pasitikėjimo mūsų grupe ir jos potencialo įrodymas. Neabejoju, jog ši partnerystė sudarys puikias sąlygas ir toliau plėsti mūsų veiklą pagrindiniuose verslo segmentuose.“

                                          Tom Klein, „Certares“ vadovas, teigė: „Itin patyrusios ir profesionalios vadovų komandos valdoma „Avia Solutions Group“ yra įsitvirtinusi rinkoje kaip viena didžiausių aviacijos paslaugų teikėjų. Tikime, kad su „Certares“ pagalba bei visapusiška parama „Avia Solutions Group“ vykdyti tikslingą geografinę plėtrą ir užsitikrinti lyderio pozicijas skirtingų aviacijos paslaugų rinkose. Ši investicija suteiks „Avia Solutions Group“ visas sąlygas toliau sėkmingai vykdyti plėtrą keleivių ir krovinių transportavimo, orlaivių techninio ir antžeminio aptarnavimo, įgulos mokymų, bei kituose logistikos paslaugų sektoriuose.“

                                          Comment

                                          Working...
                                          X