Galejo ir pamineti straipsnyje kas tos Lietuvos oro liniju bendroves...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Lietuvos oro linijų kompanijos (FlyLAL, Star1, Aurela...)
Collapse
X
-
Paaiškinkit kas suprantat šiuos skaičius, kodėl pakrauta ir iškrauta daugiau už vežta? Ar pernai dažniau perkraudavo iš vieno lėktuvo į kitą?Parašė Wycka Rodyti pranešimąŠalies oro uostuose pakrauta ir iškrauta 9.800 tonų krovinių ir pašto, arba 72,9% daugiau nei 2009m. sausį–spalį.
Krovinių ir pašto šiemet per 10 mėnesių vežta 2.200 tonų, arba 9,5% mažiau nei per tą patį 2009m. laikotarpį.
Comment
-
"Vežta" čia reiškia Lietuvos aviakompanijų pervežimus.Parašė digital Rodyti pranešimąPaaiškinkit kas suprantat šiuos skaičius, kodėl pakrauta ir iškrauta daugiau už vežta? Ar pernai dažniau perkraudavo iš vieno lėktuvo į kitą?
Comment
-
Šitai labiau tiktų dar nesančiai temai „Lietuvos oro uostai“
Valstybinis turizmo departamentas džiaugiasi, kad turizmas šalyje atsigauna. Tačiau įspūdingus rodiklius esą gadina Vilniaus oro uostas.
„Matome, kad turizmas Lietuvoje atsigauna, šiemet šis sektorius augo beveik 8 proc., turistai pas mus išleido apie 13 proc. daugiau pinigų nei pernai“, – vakar džiaugėsi VTD direktorė Raimonda Balnienė.
VTD kaip atskaitos tašką naudoja 2008m., nes tada turizmo sektorius buvo užkopęs į aukščiausią lygį. Šiuo metu jau pasiekta 88 proc. to, kas buvo 2008-aisiais. Tiesa, jeigu ne Vilnius, šalies rezultatai būtų kur kas geresni.
„Kaunas dirba fantastiškai. Ten šiemet atvyksta gerokai daugiau turistų nei prieš porą metų. Visas turizmo sektorius Kaune pasiekė 194 proc. 2008m. buvusio lygio. Palanga – 101 proc. Problemų yra tik su Vilniumi ir sostinės oro uostu. Nors jis užima apie 70 proc. šalies skrydžių rinkos, čia turistų pasiekta tik 67 proc. 2008 m. lygio“, – kalbėjo R. Balnienė.
(...)I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Būtų gerai, jeigu nukopijuotum bent 1-2 svarbiausias pastraipas, nes pvz aš spragtelėjęs nuorodą randu tik pranešimą „Per pastarąsias 7 dienas Jūs jau skaitėte 3 rašinius“ ir toliau bla bla bla...
Gal yra tas pats straipsnis kituose tinklalapiuose?
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Uzsiregistravus gali ziureti kiek nori, tai nieko nekainuoja ir galima ten padaryti, kad atsimintu tave visadaParašė Wycka Rodyti pranešimąBūtų gerai, jeigu nukopijuotum bent 1-2 svarbiausias pastraipas, nes pvz aš spragtelėjęs nuorodą randu tik pranešimą „Per pastarąsias 7 dienas Jūs jau skaitėte 3 rašinius“ ir toliau bla bla bla...
Gal yra tas pats straipsnis kituose tinklalapiuose?
O siaip manau galima laidoti sia kontora, jau net KUN paskelbe nauja konkursa angarui, kuri turejo Aurela is suresti. Siaip realiai nederetu stebetis dabartine Aurelos situacija, nes praeityje, kai kurie ju daryti sprendimai buvo tikrai protu sunkiai suvokiami..."Aurela" gavo laikiną licenciją mainais į įsipareigojimą pagerinti finansinę padėtį
Užsakomųjų skrydžių UAB "Aurela", kuriai dėl susirūpinimą keliančių veiklos rodiklių Susisiekimo ministerija nutarė nuo penktadienio stabdyti nuolatinės licencijos galiojimą, skrydžius tęs su laikina licencija.
Ministras duoda šansą ant bankroto tako galinčiai nutūpti "Aurelai"
Civilinės aviacijos administracijos (CAA) licencijavimo komisija, ketvirtadienį išnagrinėjusi bendrovės prašymą, "Aurelai" buvo palanki ir nutarė išduoti pusmetį galiosiančią licenciją.
"Komisija savo sprendimą pateikė man, aš vakar pasirašiau įsakymą ir išdavėme laikiną licenciją, galiojančią iki šių metų liepos 15 d.", - VZ.LT sakė Kęstutis Auryla, CAA direktorius.
Įmonė laikiną licenciją gavo su sąlyga įvykdyti Susisiekimo ministerijos (SM) reikalavimus - per pusę metų pagerinti ministerijos neigiamai įvertintus bendrovės veiklos rodiklius.
"Sąlygos tos pačios, kurios buvo išvardytos susisiekimo ministro įsakyme", - teigė p. Auryla.
VZ.LT skelbė, jog praėjusią savaitę susisiekimo ministro Eligijaus Masiulio pasirašytame įsakyme nuo sausio 7 d. stabdyti "Aurelai" nuolatinės licencijos galiojimą nurodoma, kad bendrovė per pusę metų turi atkurti nuosavą kapitalą iki ne mažiau kaip pusės įstatuose nurodyto įstatinio kapitalo dydžio, užtikrinti, jog prisiimtų įsipareigojimų dydis neviršytų viso turimo turto, atstatyti likvidumo rodiklius bei tai įrodančius dokumentus pateikti CAA, kuri nuo 2011 m. sausio 1 d. iš SM perėmė licencijų oro susisiekimui išdavimo funkcijas.
Ponas Auryla sako, jog kol kas bendrovė nepateikė ir jokios konkrečios informacijos apie potencialius investuotojus. Būtent su jais "Aurela" sieja tolesnės veiklos perspektyvas.
VZ.LT rašė, jog vienintelės akcininkės Liuksemburgo įmonės "Jocar Holding" valdoma "Aurela" planuoja parduoti 100% bendrovės akcijų, tačiau galimų investuotojų, su kuriais bendrovės vadovybė tikina aktyviai besideranti, neatskleidžia.
Užpernai "Aurela" patyrė 2,7 mln. Lt grynųjų nuostolių. Įmonės grynieji nuostoliai 2008 m. siekė 5,7 mln. Lt.Paskutinis taisė Recoiler; 2011.01.08, 14:38.Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Comment
-
Greičiausiai reaguoja į Wizzair atėjimą...
„airBaltic“ iš Vilniaus skraidins į Londoną ir Dubliną
Nuo kovo pabaigos Latvijos skrydžių bendrovė „airBaltic“ ketina pradėti tiesioginius skrydžius iš Vilniaus į Londoną ir Dubliną. Rudens sezono metu šių krypčių buvo atsisakyta.
Kaip DELFI sakė bendrovės atstovė spaudai Rosita Sakalauskaitė, galutinis vasaros sezono tvarkaraštis paaiškės vasario viduryje, tačiau jau dabar aišku, kad jame bus šios dvi kryptys.
Vėl pradėti skraidyti į Londoną ir Dubliną ketinama nuo kovo 28 d.
Į Londoną iš Vilniaus lėktuvai turėtų kilti pirmadieniais, trečiadieniais, ketvirtadieniais ir šeštadieniais, o į Dubliną – pirmadieniais, ketvirtadieniais, sekmadieniais.
Šiuo metu iš Vilniaus į Londoną tiesiogiai neskraidina nė viena bendrovė, o į Dubliną antradieniais, ketvirtadieniais ir šeštadieniais keleivius gabena „Aer Lingus“.
Iš Kauno į Londoną kasdien kyla pigių skrydžių bendrovės „Ryanair“ lėktuvai, ji taip pat tiesiogiai skraido maršrutu Kaunas-Dublinas.Kartais ką nors įdomaus bandau parašyt ir savo blog'e (Kelionė į Indiją, Nürburgring, Kosmoso stovykla Rusijoje, gyvenimas Australijoje)
Comment
-
Gal tiesiog į paklausą, kuri yra labai sezoniškaParašė Jay-M Rodyti pranešimąGreičiausiai reaguoja į Wizzair atėjimą...
You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
Comment
-
Wizz i Lutona skraidys,o Air Baltic i Gatvika, nemanau ar cia bus kokia konkurencija...Parašė JohnMan irgi kilo mintis, kad gal jie taip bando išgąsdinti Wizzair. Bet kažkaip nemanau, kad Wizzair "išsigąstų" tokių pigių triukų, nes tai kur kas didesnio kalibro kompanija, o ir kainomis su Wizz Airbaltic'as nepakonkuruos.Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Comment
-
Jei ir bus konkurencija, tai manau nedidele.Parašė Recoiler Rodyti pranešimąWizz i Lutona skraidys,o Air Baltic i Gatvika, nemanau ar cia bus kokia konkurencija...
Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
Taip, pagal Dublino oro uosto statistiką (http://www.cso.ie/px/pxeirestat/Dial...irings/&lang=1) keleivių iš Dublino į Vilnių ir Rygą vasarą labai smarkiai padaugėja lyginant su kitais mėnesiais.Parašė zanaz Rodyti pranešimąGal tiesiog į paklausą, kuri yra labai sezoniška
O ir šiaip bilietai į tuos airBaltic skrydžius į Londoną ir Dubliną jau seniai parduodami, lygtais dar prieš Wizz Air pasiskelbimą, kad skraidys buvo.kaip?
Comment
-
Tai, kad turbut 95% keleiviu jokio skirtumo i, kuri is ju skristi. Didele dalis net turbut nezino kur jie randasi, zino tik, kad panasiai transportas is siu vietu i Londona kainuojaParašė Recoiler Rodyti pranešimąWizz i Lutona skraidys,o Air Baltic i Gatvika, nemanau ar cia bus kokia konkurencija...
Comment
-
Tai tikrai. Sezono metu Londono ir Dublino kryptimis keleivių netrūksta.Tad ju pakaks visom minėtom kompanijom. Kiekvienu reisu lektuvai skrenda pilni. Bet šiuo metu didelė skrydžių rinką atsivere į rytus. Tiek krovinių gabenimas, tek ir keleivių. Jau kelis kartus į Karmėlavos orouosta leidosi krovininis lektuvas IL 96 iš Singapuro. Tiesa leidosi ir milžinas AN 124 RUSLAN. Tad reikėtu kuo daugiau orentuotis į rytų rinką.Parašė kaskas Rodyti pranešimąJei ir bus konkurencija, tai manau nedidele.
Comment
-
Šiaip jei ką Airbaltic turi daugiau lėktuvų už Wizz Air. Ir iš Ryga-Turku Airbaltic juos išrūkė bilietais po kelis eurus.Parašė JohnMan irgi kilo mintis, kad gal jie taip bando išgąsdinti Wizzair. Bet kažkaip nemanau, kad Wizzair "išsigąstų" tokių pigių triukų, nes tai kur kas didesnio kalibro kompanija, o ir kainomis su Wizz Airbaltic'as nepakonkuruos.kaip?
Comment
-
Šiaip jau pagal pateikiamus duomenis jie turi lygiai po 34 lėktuvus. Tik skirtumas, kad pas wizz air visi 34 yra nauji ir vieno modelio - Airbus A320, o pas airbaltic makalynė, kurios didesnę dalį sudaro fokeriai ir Q-400 NextGen, bei jų parkas yra žymiai senesnis. Plius wizz air turi užsakymą dar 50 naujų airbus a320.Parašė alm Rodyti pranešimąŠiaip jei ką Airbaltic turi daugiau lėktuvų už Wizz Air. Ir iš Ryga-Turku Airbaltic juos išrūkė bilietais po kelis eurus.
Sėkmės jiems bandant išrūkyt wizz air iš Vilniaus, kuo labiau stengsis, tuo mums bus geriau.
Comment
-
Nieko gero, nes dėl aviakompanijų tarpusavio kovos neretai atsiranda tokių juodų laikotarpių, kai skristi beveik nėra su kuo...Parašė Edd Rodyti pranešimąŠiaip jau pagal pateikiamus duomenis jie turi lygiai po 34 lėktuvus. Tik skirtumas, kad pas wizz air visi 34 yra nauji ir vieno modelio - Airbus A320, o pas airbaltic makalynė, kurios didesnę dalį sudaro fokeriai ir Q-400 NextGen, bei jų parkas yra žymiai senesnis. Plius wizz air turi užsakymą dar 50 naujų airbus a320.
Sėkmės jiems bandant išrūkyt wizz air iš Vilniaus, kuo labiau stengsis, tuo mums bus geriau.
Comment
-
Kiek zinau VNO su Wizz Air pasirase kazkokia sutarti pagal kuria nelabai kur ir dingti tures ir kazkoki laikotarpi privalo atbuti...Parašė Al1 Rodyti pranešimąNieko gero, nes dėl aviakompanijų tarpusavio kovos neretai atsiranda tokių juodų laikotarpių, kai skristi beveik nėra su kuo...Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Comment
Comment