Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vidaus vandens keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė oranger Rodyti pranešimą
    Žymiai rimtesnis verslas būtų nusipirkti iš italų ar graikų apynaujį aliscafo, nes ta sovietinė gelda po kelių reisų suges kur nors prie Jurbarko, net neabejoju...


    Click image for larger version

Name:	DSC04344_1138.jpg
Views:	693
Size:	148,7 kB
ID:	1806636
    Tai kad prieš kelis metus kai buvau Graikijoj pvz iš Kos'o į Bodruma (Turkija) vien sssr gaminti "Meteorai" plaukiojo ir net kelis mačiau, kad remontuojami kapitaliai buvo.
    Ne esme yra manyje. Muse, visuose musyse yra esme!

    Comment


      Ten buvo labiau politinis-emocinis pareiškimas.

      Comment


        Reportažas apie legendinę Raketą:

        https://m.youtube.com/watch?v=FkZXyCCxGVo
        Paskutinis taisė digital; 2020.06.10, 10:12. Priežastis: tarp youtube tagu dedamas tik kodas

        Comment


          Čia daug pigiau nei Raketa
          https://www.facebook.com/10073536168...type=1&theater

          Comment


            Čia dvigubai maždaug trumpesnis atstumas, tai aišku, kad daug pigiau.
            Be to kiek supratau lankstumas mažesnis, nes privalai iškart grįžti atgal tą pačią dieną (Nidoje praleisus 5-6 val).
            Paskutinis taisė Gator; 2020.06.13, 17:56.

            Comment


              Jurbarkas tikrai nėra pusiaukelė. Na taip, čia užsakomasis reisas, bet vis tiek daug pigiau gaunasi.

              Comment


                Parašė Marux Rodyti pranešimą
                Jurbarkas tikrai nėra pusiaukelė. Na taip, čia užsakomasis reisas, bet vis tiek daug pigiau gaunasi.
                Rašiau maždaug dvigubai, iš akies bedžiau pusiaukelę jei jau taip keičia labai esmę:


                Jei arti Jurbarkas ir nesvarbu, kad privertinai būtent tą pačią dieną grįžti reikia, tai geras variantas. O jei iš Kauno, ar į rytus nuo jo - dar pridėt reikia kelionę iki Jurbarko.

                Comment


                  Kodėl visiems atrodo, kad nusigaut "Raketa" iki Nidos ir ten ilsėtis papigiai, turi būti prigimtinė lietuvio teisė?

                  Comment


                    Per penkerius metus planuojama atnaujinti laivybą Nemunu nuo Kauno iki Baltarusijos

                    Per artimiausius penkerius metus išvalius Nemuno vagą aukštupyje nuo Kauno hidroelektrinės iki Baltarusijos sienos, planuojama atnaujinti laivybą šia atkarpa.

                    Vidaus vandens kelių direkcija, prieš pusantrų metų pasirašiusi memorandumą su dešimčia savivaldybių dėl laivybos vystymo, šiuo metu siekia įsigyti plaukiojančią ir žeme važiuojančią žemkasę ir valymo darbus tikisi pradėti jau 2021-ųjų balandį.

                    „Reikia suformuoti patį farvaterį, vagą bunomis – tokiais neypatingais skaldos statiniais. Kilometražas yra nemažas, dideli darbai, bet tam reikia naujos technikos, nes direkcija turi vieną naują žemkasę ir vieną labai seną, jų pajėgumų neužtenka net žemupiui sutvarkyti nuo Kauno iki Kuršių marių, nekalbant apie aukštupį“, – BNS sakė direkcijos vadovas Vladimiras Vinokurovas.

                    Pasak jo, savivaldybėms su direkcija pavyko įtikinti Susisiekimo ministeriją projekto nauda, ji pirkiniui skyrė 2,6 mln. eurų – specialią techniką planuojama nusipirkti dar šiemet.

                    Tikimasi, kad laivybos atnaujinimas skatins savivaldybių ekonomikas, turizmą, pritrauks investicijų.

                    Pasak jo, daugelis nežino, kad „įsėdus į Laivą Kaune bus galima išlipti prie Juodosios jūros“.

                    „Valymas užtruks, ko gero, keturis gerus metus. Aišku, tam tikruose ruožuose vietinė laivyba bus galima jau ir po kelių metų. Bet kalbant apie susisiekimą iš laivo Kauno mariose ir jei norėsime išlipti, pavyzdžiui, prie Juodosios jūros arba kažkur Europoje, kas yra įmanoma per Lenkiją, per Augustavo kanalą, tai tokiu atveju reikės palaukti tuos keturis – penkis metus“, – tvirtino įstaigos direktorius.

                    Anot V.Vinokurovo, laivai šia atkarpa plaukiojo tarpukariu, tačiau buvo laivyba fragmentinė ir yra tam tikrų upės ruožų, kurie niekada nebuvo valyti.

                    Vandens kelių direkcijos perkama žemkasė skirsis nuo naudojamos žemupyje, nes minėtoje atkarpoje nuo Kauno iki Baltarusijos vandenys vietomis labai seklūs, dugnas akmenuotas – kitaip nei upe žemyn nuo Kauno, kur dugną daugiausia sudaro žvyras ir smėlis.

                    „Tai būtų savaeigis vikšrinis įrenginys, kuris ne tik vikšrais važiuoja, bet ir plaukia vandenyje, kaip laivas, turi siurbimo, kasimo ir keičiamą ekskavatoriaus galvą. Pavyzdžiui, jis nuvažiuoja nuo platformos, stačiu šlaitu įvažiuoja į vandenį vikšrais, iš jo išvažiuoja, kur pakanka gylio, vandenyje plaukia kaip laivas, o kai pradeda siekti dugną, vėl važiuoja“, – tvirtino V.Vinokurovas.

                    Jei kai kuriose vietose nebus galimybės palikti išvalyto grunto, jį planuojama krauti į pagalbinį laivą.

                    Comment


                      Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                      Kodėl visiems atrodo, kad nusigaut "Raketa" iki Nidos ir ten ilsėtis papigiai, turi būti prigimtinė lietuvio teisė?
                      Ir kuomgi ta "Raketa" tokia įpatinga. Eilinis sovietinis upių autobusas. Dabar bandoma sovietine nostalgija groti ir kosminius pinigus už tai imti.

                      Comment


                        Tai aš nieko ir nesakau. Bet stumiama nuomonė
                        žiniasklaidoj, kad oj oj Raketa ir Nida, tik turčiam, kur paprastam žmuogui tokį pinigą mokėt, prie sovietų kainavo 2kap ir rūpėjo paprac žmuogus

                        Comment


                          LR SM PiaR 2020.07.30
                          Į Nemuną laivu išplaukęs susisiekimo ministras Jaroslav Narkevič su devynių savivaldybių merais ir Vidaus vandenų kelių direkcijos vadovais sutarė dėl spartaus laivybos upių kelių gaivinimo visoje Lietuvoje, sparčiai investuojant į Nemuno, Neries, Nevėžio ir kitus vandens kelius. Per artimiausius trejus metus, investavus daugiau kaip 30 mln. eurų, būtų
                          atgaivinta krovininė laivyba Nemunu maršrutu Kaunas-Klaipėda, suaktyvėtų keleivinė ir pramoginė laivyba visoje Nemuno upėje, Kauno mariose ir Kuršių mariose.

                          http://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/pri...kelio-atkurimo
                          https://www.lrytas.lt/lietuvosdiena/...rimo-15810989/

                          Comment


                            15min.lt 2020.08.13
                            Dėl nusekusio vandens lygio Nemune savaitgalį stabdomi laivo „Raketa“ reisai
                            https://www.15min.lt/m/id/pasaulis-k...ai-642-1360676

                            Comment


                              Parašė Marux Rodyti pranešimą

                              Ir kuomgi ta "Raketa" tokia įpatinga. Eilinis sovietinis upių autobusas. Dabar bandoma sovietine nostalgija groti ir kosminius pinigus už tai imti.
                              Taip ir aš pavadinčiau. Tolimais reisais (kad ir iš Kauno į Nidą) toks gal ir gerai, o pvz. kažkada iš Kauno marių prieplaukos į Rumšiškes tikai netiko. Ekskursijomis atvykę vaikai tokiu plaukti norėdavo labai, bet plaukiant jokio įspūdžio nepatirdavo (jautėsi lyg perlaipinti iš vieno autobuso į kitą)...

                              Comment


                                Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                Taip ir aš pavadinčiau. Tolimais reisais (kad ir iš Kauno į Nidą) toks gal ir gerai, o pvz. kažkada iš Kauno marių prieplaukos į Rumšiškes tikai netiko. Ekskursijomis atvykę vaikai tokiu plaukti norėdavo labai, bet plaukiant jokio įspūdžio nepatirdavo (jautėsi lyg perlaipinti iš vieno autobuso į kitą)...
                                O aš paprieštaraučiau. Kauno mariose į Rumšiškes gal ir per trumpa, bet į Birštoną pats tas. Ir gylių čia pakaktų net sausros metu.
                                Rugjūčio 8-ą su žmona plaukėme iš Kauno į Nidą, tai kelionė nė kiek neprailgo, įspūdžiai fantastiški nuo greitai besikeičiančio peizažo. Aišku priklauso nuo nusiteikimo, jei esi "zanūda", tai Raketa bus sovietinis upių autobusas, šalia sėdinti mergina visą laiką "mirko" kompe ir žiūrėjo banalų filmą, jai matyt taip ir atrodė. Vien ko verti Nemune besimaudančių karvių bandų vaizdai Rusijos krante. Žmona ir sakė, kai grįšim atgal rugpjūčio 14 d., būtinai reikės jas nufotografuoti. Deja reiso atgal jau nebuvo dėl sausros, buvo atsiųstas autobusas ir keleiviais buvo puikiai pasirūpinta. Likome patenkinti visu 100% ir lauksime kitos vasaros, kad pakartoti tai į abi puses. Ir dar pakalbinsime skeptikus atsikratyti abejonių.

                                Comment



                                  Investicijos į Nemuną atveria naujas galimybes: iš Kauno į Europą laivu?


                                  Vidaus vandens kelių direkcija su "Tilsta" pasirašė 28 mln. vertės sutartį dėl Nemuno vandens kelio nuo Kauno iki Kuršių marių tvarkymo darbų. Tai atsivers naujas galimybes laivybos plėtrai.



                                  Skaityti daugiau: https://kauno.diena.lt/naujienos/kau...a-laivu-987922

                                  Comment


                                    Tarpinė stotelė Jurbarke. Kažin ar turėdami vieną laivą sugebėtų dar ir čia klientus paimti?

                                    https://www.mlaikas.lt/naujiena/aktu...Fnumtz_3wn1rYs

                                    Comment


                                      Kar sustojimo sudėtingumas nepriklauso nuo laivų kiekio, juk individualiai stoja, o ne su antro laivo pagalba.
                                      Ar "sugebėtų" turėjai omenyje ar laisvų vietų liks neišpirktu?

                                      Comment


                                        Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                        Ar "sugebėtų" turėjai omenyje ar laisvų vietų liks neišpirktu?
                                        Būtent tą turėjau mintyje

                                        Comment


                                          LR Susisiekimo ministerija 2020.11.04
                                          Klaipėdos ir Šilutės rajonų vidaus vandenų keliai turės valstybinės reikšmės statusą
                                          https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/kl...iksmes-statusa


                                          Valstybinių vandens kelių ilgis pailgės nuo 822,0 iki 877,1 km.

                                          LRV 1995 m. rugpjūčio 14 d. Nutarimas Nr. 1119
                                          DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS VALSTYBINĖS REIKŠMĖS VIDAUS VANDENŲ KELIŲ SĄRAŠO PATVIRTINIMO

                                          Su 2020.11.04 d. pakeitimais ir papildymais
                                          Eil.
                                          Nr.
                                          Vandens telkinio pavadinimas Ruožo pradžia ir pabaiga Ruožo ilgis,
                                          km
                                          1. Nemuno upė Juodosios Ančios žiotys–Birštonas 188,0
                                          2. Kauno hidroelektrinės tvenkinys Birštonas–Kauno hidroelektrinė ir atšaka į Rumšiškes 63,0
                                          3. Nemuno upė Kauno hidroelektrinė–Kauno krovinių prieplauka 12,5
                                          4. Nemuno upė Kauno krovinių prieplauka–Jurbarkas ir Kauno žiemos vidaus vandenų uosto akvatorija 87,8
                                          5. Nemuno upė Jurbarkas–Atmatos upės žiotys, atšaka į Kalnėnus ir Uostadvario vidaus vandenų uosto akvatorija 127,0
                                          6. Kuršių marios Atmatos žiotys–Klaipėdos valstybinis jūrų uostas ir atšakos į Nidą ir Ventę 65,3 66,9
                                          7. Kuršių marios Nidos uostas–Lietuvos Respublikos valstybės siena 4,0
                                          8. Kuršių marios Dreverna–Ventė 19,7
                                          9. Kuršių marios 37-as navigacijos ženklas–15-as valstybės sienos taškas Skirvytėje 10,7
                                          10. Skirvytės upė Ištakos iš Nemuno upės–15-as valstybės sienos taškas Skirvytėje 9,7
                                          11. Šyšos upė Žiotys–Šilutės stacionari vidaus vandenų prieplauka 5,0
                                          12. Mituvos kanalas Mituvos kanalo žiotys–Jurbarko krovinių prieplauka 1,0
                                          13. Minijos upė Minijos upės žiotys–Lankupiai 19,0
                                          14. Neries upė Neries upės žiotys–Vilnius 173,5
                                          15. Nevėžio upė Nevėžio upės žiotys–Kėdainiai 57,0
                                          16. Karaliaus Vilhelmo kanalas Klaipėdos valstybinis jūrų uostas–Minijos upė 22,0
                                          17. Drevernos upė Karaliaus Vilhelmo kanalas–Dreverna 1,9
                                          18. Pakalnės upė, Rusnaitės upė,
                                          Kuršių marios
                                          Pakalnės upės ištakos–Rusnaitės upės žiotys ir išplaukimas į Kuršių marias 8,4
                                          Iš viso 822,0 877,1
                                          Kol kas naujo dokumento oficialus tekstas nėra rodomas, dar tėra suvestinė redakcija nuo 2016.06.24 redakcija su 13 vandens kelių: https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...TAIS.19152/asr
                                          Pavyko išgūglinti projektinį dokumentą: https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...4&category=TAP

                                          Comment

                                          Working...
                                          X