Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vidaus vandens keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Dorė šįvakar Dangėje





    Kartų susitikimas. Dores pakeitė tokie metaliniai žvejybiniai laivai

    Paskutinis taisė digital; 2023.10.23, 00:15. Priežastis: atkurtos nuotraukos
    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

    Comment


      1936 m. didžiausia tuo metu laivybos bendrovė Lietuvos Lloydas kairiajame Nemuno krante, Kriūkuose pastatė laivų dirbtuves. Pokario laikais įmonė buvo išplėsta, joje statyti debarkaderiai, medinės dorės ir kt. išplito po visą sovietų sąjungą. Įmonei ilgą laiką vadovavo totorių tautybės inž. Konejevas. Augdama laivų statykla išaugino ir Kriūkų miestelį. Greičiausiai tai pirmoji motorinių žvejybinių laivų statykla Lietuvoje, galutinai „pribaigusi“ burinius žvejybos laivus. Nuotraukoje Nemuno pakrantė ties statykla.



      Remtasi R.Adomavičiaus, B.Kvyklio darbais.
      Rytas. Šlapia. Miglos. Tiltas. Upė.
      www.airfoto.lt

      Comment


        Ar Lietuva daug ką padarė infrastruktūros srityje su Baltarusija? Geležinkelius išardė, išskyrus tranzitines linijas... Yra toks "Euroregionas Nemumas". Buvo įkurtas plėtoti Lietuvos, Lenkijos, Baltarusijos ir Kaliningrado srities teritorijas. Jo planuose buvo daug įvairių iniciatyvių ir idėjų. Tame tarpe ir vandens kelių bei turizmo plėtra buvo.

        Baltarusiai su lenkais daug daugiau šioje srityje (vandens kelių) padarė, o Lietuva beveik nieko, išskyrus kelių prieplaukų Nemune pastatymą, kurios jau griūna, nes chaltūriškai pastatytos, be to ir nenaudojamos...
        Paskutinis taisė Al1; 2011.08.10, 17:28.

        Comment


          Kelionės laivu: Nevėžis ir Nemunas sutraukė daugybę turistų
          http://klaipeda.diena.lt/naujienos/t...turistu-369469
          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

          Comment


            Kadangi registruojamas Vidaus vandenų registre, tai dedu čia:
            Du senus keičia vienas modernus laivas "Jūrinis"


            NAUJOKAS. Šią savaitę Klaipėdos uoste atsirado naujokas – nedidelis modernus laivas gražiu pavadinimu "Jūrinis". Jo ilgis – 20 m, grimzlė -1,35 m. Mažos grimzlės dėka jis galės dirbti ir Kuršių mariose.

            Naujajame laive, kuris patruliuos Baltijoje ir Kuršių mariose, sumontuo­ta moderni sistema naftos teršalams jūroje aptikti. Ji padės tokius ter­šalus nustatyti kelių kilometrų spinduliu ir pagal vietos meteorologines sąlygas sumodeliuoti galimą jų sklidimą. Kuršių mariose "Jūrinis" sau­gos gyvąją gamtą - žuvų neršto metu vykdys sustiprintą aplinkosau­gos kontrolę.
            http://www.ve.lt/naujienos/jura/du-s...ri-nis-618842/
            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

            Comment


              Kadangi vasara baigiasi kaip ir pramoginio plaukiojimo sezonas artėja į pabaigą norėtųsi pabrėžti šių 2011 metų vidaus vandenų direkcijos nuveiktus darbus Kauno rajone. Kaip suprantu ši įmonė yra valstybinė ir už gaunamas iš biudžeto pajamas rūpinasi vandens kelių priežiūra. Taigi šįmet įstaiga nuveikė:

              1) Nuplukdė šešias pontonines prieplaukėles ir pritvirtino senose vietose (Raudondvaris, Rumšiškės ir kt.)
              2) Prie Aleksoto tilto įtvirtino pramoginių laivų prieplaukėlę t.y. įkalė du kuolus į vandenį. (prieplauka „nuplaukė“ pasroviui po kelių savaičių)
              3) Užinkaravo kelias dešimtis senų neparuoštų sezonui plūdurų keliui nužymėti.
              4) viskas.

              Štai ir visi darbai atlikti per šiuos metus – privačiai tai atliekama už kokius keletą tūkstančių. Klausimas: kiek pinigų ši įstaiga išsiurbė ir kodėl taip abejingai žiūrima į miesto vandens kelius? Kam ji iš viso reikalinga jei miestui ji nieko neduoda?
              Miestas prie didžiojo Nemuno, o neturime nieko žemiau HEso – nei pramoginių laivų prieplaukėlės, nei prisišvartuoti prie krantų prieplaukėlių, nei kuro papildymo vietos nieko. Vienintelis slipas apleistas, užneštas dumblu, buteliais ir kit.atliekom, neturintis net plaustelio saugiam keleivių įlipimui. Jau dešimtmetis kaip praplaukti po geležinkelio tiltu neįmanoma ir pusė miesto atkirsta nuo laivybos. (užtektų kelių dienų žemsiurbės darbo).

              Palyginus, kaip tvarkosi pajūrio gyvenvietės galima tik pavydėt. Matyt vidaus vandenų direkcija vaikosi Europinių paramos milijonų, gal kapsto pakrančių smėlį kur nors Nemuno žemupyje, bet tai nepasiteisinimas. Kaunas yra miestas prie didžiųjų upių santakos ir bent minimalus rūpinimasis vandens keliais turi būti.
              Gal metas keisti vadovą, o gal visą įstaigą pertvarkyti, gal reikia kviestis iš Klaipėdos kokį jūreivystę baigusį specialistą- kuris mylėtų šį darbą ir dirbtų, o nesėdėtų lipdydamas pinigingus euro. projektus.




              Viešas laiškas skirtas ir G.Labanauskui, jei nesinori viešai tai bent privačiai atsakymo visada laukiu.
              Paskutinis taisė Ramūnas kns; 2011.08.20, 16:26.
              Rytas. Šlapia. Miglos. Tiltas. Upė.
              www.airfoto.lt

              Comment


                Garlaivis Galvės ežere. Vaizdas nuo Užutrakio dvaro
                Foto 2011.07



                Comment


                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                  Garlaivis Galvės ežere.
                  Ar tikrai garlaivis??? Ar čia buvo tik švelni ironija?
                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                  Comment


                    Praeita savaite maciau barza plaukiancia tarp Kauno ir Jurbarko. Idomumo delei kaip dznai reisai vyksta? Ir i kur ta zvyra plukdo?

                    Comment


                      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                      Ar tikrai garlaivis??? Ar čia buvo tik švelni ironija?
                      dyzelinis šilumlaivis, bet pagal visuomenėje įprastą vertinimą: baltas ir veža keleivius tai ir "garlaivis"
                      pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

                      Comment


                        1936 m. navigacijos iš Kauno išvykstančių garlaivių tvarkaraštis
                        Iš "Kauno keleivių traukinių, autobusų ir kitų susisiekimo priemonių tvarkaraštis", 1936 m.

                        Comment


                          Kas ta Karnavė? http://lt.wikipedia.org/wiki/Karnav%C4%97

                          Comment


                            /\
                            Gyventojų skaičius 1 (2001 m.)

                            Comment


                              Nyksta Lietuvos kaimai...
                              Įdomu, kaip iki Babtų nuplaukdavo garlaivis. Dabar pasižiūrėjus į Nevėžį tose vietose, atrodo, kad tik valtys gali plaukioti...

                              Comment


                                1939 m. navigacijos iš Kauno išvykstančių garlaivių tvarkaraštis
                                Iš "Kauno keleivių traukinių, autobusų ir kitų susisiekimo priemonių tvarkaraštis", 1939 m.

                                Comment


                                  Marvelėje rengiasi statyti krovinių uostą

                                  „Statybą planuojame pradėti 2012 metais. Tam jau beveik pasirengta. Šiemet bus baigta techninė dokumentacija. Kitas žingsnis - projekto įgyvendinimas. Viso projekto kaina – 9,5 mln. litų“, - „Kauno dienai“ sakė G. Labanauskas.
                                  pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

                                  Comment


                                    Uostas, kuriame nėra geležinkelio ir nenumatomas, nieko vertas.

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Uostas, kuriame nėra geležinkelio ir nenumatomas, nieko vertas.
                                      pritariu 100 proc. tik kodėl valdininkams tas yra dzin? su kuria vieta jie galvoja
                                      pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

                                      Comment


                                        Kam žvyrui plukdomam iš Jurbarko į Kaune ir aplink jį vykstančias statybas reikalingas geležinkelis? Į statybų aikštelę jo vistiek geležinkeliu nenuveši. Šiuo metu žvyras yra vienintelis vidaus vandens keliais plukdomas krovinys.

                                        Comment


                                          Ir tik dėl žvyro reikia uostą statyti?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X