Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[SQQ] Šiaulių oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Palangos oro uostas yra, manau, niekam tikęs, bet jeigu Klaipėda prie savęs kur nors turėtų tarptautinį oro uostą ( ne Palangos, o nuosavą) tada būtų visai kitas reikalas, nebūtų toks niekam tikęs kaip Palangos
    "I killed the Bank" - Andrew Jackson

    Comment


      Parašė ACC Rodyti pranešimą
      Dar buvo planai atidaryti tarptautinį oro uostą Druskininkuose. Man atrodo šiame forume kažkada jau buvo apie tai rašyta.
      Elektrenuose.

      Parašė Kosovo Rodyti pranešimą
      Palangos oro uostas yra, manau, niekam tikęs, bet jeigu Klaipėda prie savęs kur nors turėtų tarptautinį oro uostą ( ne Palangos, o nuosavą) tada būtų visai kitas reikalas, nebūtų toks niekam tikęs kaip Palangos
      Jis yra pakaknkamai arti Klaipedos, Europos masteliu tai isvis pacioje Klaipedoje gali skaityt

      Comment


        Buvo šnekos ir apie Druskininkus.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Buvo šnekos ir apie Druskininkus.
          Tai Druskininkuose tik planai issiasfaltuoti esama taka, kuris butu tinkamas ATR-42 ir panasaus tipo nedideliem orlaiviam.
          Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

          Comment



            Šiaulių oro uostas pernai patyrė 107 tūkst. litų grynojo ir ikimokestinio nuostolio. Tuo tarpu 2008-aisiais jis siekė 344 tūkst. litų. Šiaulių oro uosto pajamos palyginamuoju laikotarpiu sumažėjo 17,4 proc. iki 4,905 mln. litų, rašoma bendrovės Registrų centrui pateiktoje ataskaitoje.
            Skrydžių pajamos pernai sumažėjo 45,4 proc. iki 593 tūkst. litų, reaktyvinio kuro pardavimo pajamos — 15,2 proc. iki 4,08 mln. litų, tačiau dyzelinio kuro pardavimai, 2008-ųjų pabaigoje gavus licenciją verstis didmenine prekyba nefasuotais naftos produktais, pernai padidėjo 15 kartų iki 193 tūkst. litų.
            2009 metais oro uostas aptarnavo 186 orlaivius — beveik tiek pat kiek ir 2008-aisiais (183). Pernai taip pat skraidinta 1.212 keleivių. Nuo rugsėjo uždraudus išgabenti galvijų prieaugį, krovinių kiekis per metus sumažėjo 2,8 karto iki 731 tonos.
            2008 metų pabaigoje reaktyvinį kurą pradėjus tiekti NATO oro policijos naikintuvams, Šiaulių oro uostas pernai pardavė 1,9 tūkst. tonų reaktyvinio kuro — 15,4 proc. daugiau nei 2008-aisiais.
            2009 metų pabaigoje Šiaulių oro uoste dirbo 29 darbuotojai (2008 metais — 24).
            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

            Comment


              Tie 5 papildomai priimti darbuotojai ir kalti Jų atlyginimai = nuostolis.

              Comment


                /\ Šiaip aš į tai kažkaip nelabai atkreipiau dėmesį... Tačiau šiek tiek keista — orlaivių aptarnauta praktiškai tiek pat, pajamos sumažėjo, krovinių kiekis sumažėjo, o personalas padidėjo ~20 procentų...
                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                Comment


                  Na, jei 2009 metais patyrė 107 tūkstančius litų nuostolio, kai 2008 metais - 344 tūkstančius litų nuostolio, tai čia tik džiaugtis reikia, juk minusas mažėja

                  Comment


                    Mano tėvas ten dirba. Triukšmas aina sau!
                    Spune-mi dacă-i între noi iubire

                    Comment



                      Vilniaus bendrovė savivaldybėje pristatė Šiaulių oro uosto galimybių studiją. Apie 60 tūkstančių litų savivaldybei kainavusioje studijoje numatytas pagrindinis oro uosto prioritetas — krovinių pervežimų plėtra, papildoma veikla — keleivių vežimas, tolimesnė perspektyva – orlaivių remontas ir aptarnavimas.
                      Galimybių studijoje numatytas investicijų poreikis Šiaulių oro uostui — apie 38 milijonai litų. Keleiviams aptarnauti — apie du milijonai litų, kroviniams aptarnauti — beveik aštuoni milijonai, orlaiviams — trys milijonai litų. Į bendrą oro uosto infrastruktūrą prireiks investuoti 25 milijonus.
                      Įmonė pati tiek pinigų neturi, savivaldybė irgi, tad po trejų metų lieka tikėtis pretenduoti į ES fondus. Savivaldybė iš galimybių studijos rengėjų pasigedo konkretesnių oro uosto valdymo mechanizmų, taip pat ES lėšų pritraukimo kelių. Papildytą ir su ištaisytomis klaidomis galimybių studiją Šiaulių oro uostas turės tik rugsėjo pabaigoje. Su ja dar galės susipažinti politikai, valdininkai, pramonininkų atstovai.
                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                      Comment


                        Dar per mažai informacijos, kad jau daryti galutinius apibendrinimus, tačiau atrodo, kad Šiaulių oro uostas randa savo nišą. Tačiau kaip ir KTOU yra pavojingai priklausomas tik nuo vieno verslo partnerio.


                        Lietuvoje šviežia veršiena greitai taps deficitu — vis daugiau jos išvežama į užsienį. Iš Šiaulių oro uosto kyla pilni „Boeing” lėktuvai, tik juose — ne keleiviai, o veršeliai.
                        Praėjusiais metais buvo įvesti veršelių eksporto apribojimai.
                        Tačiau šiemet jų nebeliko.
                        „Pernai dirbome vos 4 mėnesius, todėl į lėktuvus pakrovėme tik 700 tonų gyvų veršelių. Kai apribojimai šių metų pradžioje buvo panaikinti, žydai padidino reisų skaičių.
                        Per pusę metų jau išskraidinome daugiau negu tūkstantį tonų veršelių”, — veršelių eksporto į Izraelį nauda džiaugėsi Šiaulių oro uosto direktorius Romas Mikšys.
                        Tiesa, realus veršelių eksportas į Izraelį nebuvo sumenkęs, nes žydai gyvulius iš Lietuvos ūkių į Tel Avivo aukcioną išskraidindavo per kitas Europos Sąjungos šalis.
                        (...)
                        Romas Mikšys
                        Šiaulių oro uosto direktorius
                        „Kad galime priimti 400 tonų sveriančius orlaivius „Boeing 747-400”, geresnės reklamos oro uostui nereikia.
                        Pernai dėl pailginto karantino į Izraelį gabenamiems veršeliams mes baigėme metus turėdami 100 tūkstančių litų nuostolių. Šiemet atsigavome ir planuojame pasiekti rekordą — pakrauti apie 1600–1700 tonų.”
                        Turime puikius ir ilgus kilimo takus, bet neturime logistikos sandėlių, todėl negalime pretenduoti į elektronikos, prabangos prekių, vaisių ir daržovių krovinius.
                        Dabar mus maitina veršelių eksportas, nes vienas krovininis orlaivis duoda 20–50 tūkstančių litų pajamų.”
                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                        Comment


                          Gal netgi labiau tiktu i karybos tema:
                          Iš arti: Šiauliuose nusileidęs NATO skraidantis radaras (15 min.lt nuotraukos)
                          Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

                          Comment


                            Nu tą CCCP galėtų ir nutrint....

                            Comment


                              Parašė artexs Rodyti pranešimą
                              Nu tą CCCP galėtų ir nutrint....

                              Atvaizdas
                              Apie sita as ir tapati pagalvojau
                              Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

                              Comment


                                Šiauliuose vietos bus ir drambliams

                                Šiaulių savivaldybėje posėdžiavusi Šiaulių oro uosto darbo grupė nutarė rengti oro uosto plėtros planą. Ketinama per Šiaulių oro uostą ne tik eksportuoti, bet ir importuoti ne tik galvijus, bet ir kitus gyvūnus. Pavyzdžiui, dramblius, rašo „Šiaulių kraštas”.

                                Šiaulių oro uosto vadovo Romo Mikšio teigimu, planas - penkerių metų etapui. Šiaulių oro uostas bus pirmasis šalyje, oro uostas, rengsiantis strateginį vystymosi planą „Master".

                                http://verslas.delfi.lt/automoto/sia....d?id=39450885

                                Comment


                                  Šiaulių oro uostas siekia išsilaikyti rinkoje

                                  Asta ŠIUKŠTERIENĖ

                                  Keleivinio oro transporto vežėjų Lietuvos rinkoje žūtbūt išlikti siekia Šiaulių oro uostas, kovo 17 d. valstybinei komisijai pridavęs pagal Šengeno reikalavimus rekonstruotą keleivių terminalą.

                                  Priestatas, atskiri praėjimai atvykstantiems ir išvykstantiems žmonėms, pasieniečių postai, pertvarkyta laukimo salė, laikinos patalpos prašantiems politinio prieglobsčio, personalo patikrinimo patalpos, liftai, neįgaliesiems pritaikyta aplinka – rekonstrukcija, kainavusi 1,2 mln. tūkstančių litų, truko daugiau nei dvejus metus. Erdvės ir paslaugų keleiviams padaugėjo.

                                  Dabar sienos kirtimo procedūros Šiauliuose atitinka visus reikalavimus: ir Šengeno erdvės keleiviams, ir atvykstantiems iš trečiųjų šalių. Po rekonstrukcijos oro uostas laukia pirmųjų keleivių. Vadovų teigimu, tai galėtų būti ir "Eurobasket" turnyro žaidėjai bei sirgaliai. Dar tikimasi susigrąžinti buvusius klientus - į Afriką skraidančius žvejus bei pritraukti užsakomųjų reisų organizatorius.

                                  Keleivių infrastruktūros gerinimo projektui Šiaulių oro uostas negavo valstybės lėšų, nes yra ne valstybinė, o savivaldybės įmonė, o ši, pasirodo, irgi negali duoti pinigų iš biudžeto pelno siekiančiai bendrovei. Rinkoje išlikti ir tarptautinio oro uosto statuso neprarasti norintis Šiaulių oro uostas keleivių terminalo rekonstrukciją atliko savo ir iš banko pasiskolintomis lėšomis.

                                  www.siauliaiplius.lt

                                  Keletas keleiviu terminalo nuotrauku: http://www.siauliai-airport.com/inde...mid=63&lang=lt
                                  W. Churchill: "Niekada, niekada, niekada nepasiduokit".
                                  Burlenčių ir jėgos aitvarų maratonas, Šventoji 2007
                                  Buvęs "Elnio" odų ir avalynės fabrikas, Sinagoga ir Ch. Frenkelio vila Šiauliuose

                                  Comment


                                    Neseniai važinėjau prie oro uosto, na, nekaip atrodo, ypač iš Pročiūnų gatvės pusės. Viskas tiek nuniokota, sugriuvę, net graudu žiūrėti. Pačiam gaila, kad tokios teritorijos baisiai apleistos ir nenaudojamos. Iš aerouosto gatvės pusės dar kažkas kažką krapšto ir kelias sutvarkytas.

                                    Beje, važiuojant aerouosto gatve, ten, kur stovi ženklas "Posto riba. Važiuoti draudžiama", stovi dar vienas: "Barbara road". Taip ir nesupratau, ką reiškia tas angliškas ženklas?

                                    Comment


                                      Parašė DArnas Rodyti pranešimą
                                      Neseniai važinėjau prie oro uosto, na, nekaip atrodo, ypač iš Pročiūnų gatvės pusės. Viskas tiek nuniokota, sugriuvę, net graudu žiūrėti. Pačiam gaila, kad tokios teritorijos baisiai apleistos ir nenaudojamos. Iš aerouosto gatvės pusės dar kažkas kažką krapšto ir kelias sutvarkytas.
                                      Ar kartais Šiaulių oro uoste infrastruktūra dalinasi ne civiliai su kariškiais?
                                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                      Comment


                                        Gal

                                        Comment


                                          Atrodo, kariškiai su civiliais

                                          Comment

                                          Working...
                                          X