Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Nelaimingi atsitikimai ir incidentai aviacijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Nuo neveikiančio ekrano lėktuvai nekrenta, o be veikiančios oro tiekimo sistemos skristi ir fiziškai neįmanoma, tad greičiausiai tiesiog taupė. Tai čia tokie labiau dėmėsį atitraukiantys nuo realių avarijos priežasčių pasakojimai.
    Su indiška priežiūros ir darbo kultūra nenustebčiau, kad ne tik ekranai ar AC neveikė.
    Flickr

    Comment


      Parašė rmss Rodyti pranešimą
      Panašu, kad AI171 buvo tyčinis veiksmas :/



      https://aaib.gov.in/What's%20New%20A...t%20VT-ANB.pdf
      Nelabai panašu į tyčinį, pilotai panašu iš įrašo buvo šoke ir nesuprato, kodėl atsijungė kuro tiekimas. Kažkiek primena katastrofas su 737 Max, kai problemų sprendimas dėl daviklių irgi buvo tik "rekomendacinio" pobūdžio ir tik turtingų šalių avialinijos įsidėjo juos papildomus.

      US regulator flagged fuel switch issues in 2018, what Air India told probe team: ‘Not mandatory’
      Paskutinis taisė Lettered; 2025.07.12, 12:51.
      Flickr

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

        Nelabai panašu į tyčinį, pilotai panašu iš įrašo buvo šoke ir nesuprato, kodėl atsijungė kuro tiekimas. Kažkiek primena katastrofas su 737 Max, kai problemų sprendimas dėl daviklių irgi buvo tik "rekomendacinio" pobūdžio ir tik turtingų šalių avialinijos įsidėjo juos papildomus.

        US regulator flagged fuel switch issues in 2018, what Air India told probe team: ‘Not mandatory’
        Juoda ant balto parašyta kad variklių kuro jungikliai buvo perjungti į atjungą padėtį, kokie dar neaiškumai tau?

        Comment


          Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

          Juoda ant balto parašyta kad variklių kuro jungikliai buvo perjungti į atjungą padėtį, kokie dar neaiškumai tau?
          Ar taip negalėjo įvykti dėl pačių jungiklių gedimo?
          Flickr

          Comment


            Du jungikliai vienu metu sugedo, mechaniškai persijungdami į padėtį "OFF? Nemanau.
            Vienam iš pilotų užėjo proto patamsėjimas ir nesuprato ką daro, arba nutarė nusižudyti tokiu nuvalkiotu būdu.

            P.S. čia tiksliukai apsiverkė dėl "vienu metu", kai išsikungė antras po sekundės, tai skaitykite
            Du jungikliai sugedo 1 sekundės intervalu, mechaniškai persijungdami į padėtį "OFF? Nemanau.
            Paskutinis taisė gerietis; 2025.07.12, 19:25.
            -

            Comment


              Parašė gerietis Rodyti pranešimą
              Du jungikliai vienu metu sugedo, mechaniškai persijungdami į padėtį "OFF? Nemanau.
              Vienam iš pilotų užėjo proto patamsėjimas ir nesuprato ką daro, arba nutarė nusižudyti tokiu nuvalkiotu būdu.
              "It would be almost impossible to pull both switches with a single movement of one hand, and this makes accidental deployment unlikely," a Canada-based air accidents investigator, who wanted to remain unnamed, told the BBC.
              Flickr

              Comment


                O tu bent bandei paskaityt preliminary report?
                Engine 1 and Engine 2 fuel cutoff switches transitioned from RUN to CUTOFF position one after another with a time gap of 01 sec

                Comment


                  Parašė rmss Rodyti pranešimą
                  O tu bent bandei paskaityt preliminary report?
                  o tu bandei? Vienu metu abiejų viena ranka išjungti neįmanoma, todėl užtruko 1 sek. kad išjungti antrą.
                  -

                  Comment


                    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                    o tu bandei? Vienu metu abiejų viena ranka išjungti neįmanoma, todėl užtruko 1 sek. kad išjungti antrą.
                    huh, Lettered išstojo su pozicija, kad čia lėktuvo gedimas, o po to persigalvojo. report skaičiau, bet paskutinio komentaro gerai turbūt ne

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                      Ar taip negalėjo įvykti dėl pačių jungiklių gedimo?
                      kaip gali mechaniniai jungikliai patys persijungti ir dar du ?
                      "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                      - George W. Bush President of the USA

                      Comment


                        Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

                        kaip gali mechaniniai jungikliai patys persijungti ir dar du ?
                        Lemputė namie gali užgesti nebūtinai perjungus jungiklį mechaniškai, bet ir jam sugedus.

                        Paskutinis taisė Lettered; 2025.07.12, 20:51.
                        Flickr

                        Comment


                          Galėtų video įrašinėti ir nereikėtų iš bezdėjimo garso spręsti, kurio piloto tai.
                          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                            Lemputė namie gali užgesti nebūtinai perjungus jungiklį mechaniškai, bet ir jam sugedus.

                            na lemputej siulas yra arba elektronika, o cia gi visiskai "analogue" - mechaninis jungiklis, kuris negali sugest ar persijungt. sugedus jungikliui neveiks tiesiog o ne persijungs.
                            "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                            - George W. Bush President of the USA

                            Comment


                              Šeip tai yra buvę problemų su tais jungikliais, neveikė blokavimas, kad negalėtum perjungti nepatraukęs į viršų, buvo išleistas saugumo biuletenis
                              NM-18-33 : Boeing 717, 737, 747, 757, 767, 787, MD-11 and MD-90 Aeroplanes - Fuel Control Switch Locking
                              bet nuo 2018 jau turėjo visi būti pakeisti. Bet kuriuo atveju jungikliai patys persijungti negalėjo.
                              Paskutinis taisė gerietis; 2025.07.13, 20:07.
                              -

                              Comment


                                Parašė gerietis Rodyti pranešimą
                                Bet kuriuo atveju jungikliai patys persijungti negalėjo.
                                Galėjo, viskas priklauso nuo mechanizmo tipo.
                                Ką aš girdėjau, kad šie jungikliai turi spyruoklę, gražinančią juos į išjungtą padėtį. Jei dėl kažkokių priežasčių jungiklis mechaniškai pasiekė laisvo judėjimo poziciją, spyruoklė atliko tą darbą, kam ji ir buvo suprojektuota.

                                Ar tai galėjo įvykti dėl vibracijos, pozicijos išdilimo, netinkamo sumontavimo - atsakys tik tyrimas.

                                Kiek aš suprantu ergonomiką ir žmogaus mechaniką, tarp dviejų jungiklių atjungimų yra per trumpas laikas, kad juos atjungtų žmogus.

                                Comment


                                  ejs-ejs
                                  Kaip gali sugesti abu mechaniniai mygtukai vienu metu?

                                  Comment


                                    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                    Kiek aš suprantu ergonomiką ir žmogaus mechaniką, tarp dviejų jungiklių atjungimų yra per trumpas laikas, kad juos atjungtų žmogus.
                                    Nemanau. Ten matuojama sekundės tikslumu, kas nėra pakankama. Per sekundę patyręs žmogus atspausdina 10 ženklų.

                                    Comment


                                      Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                      Nemanau. Ten matuojama sekundės tikslumu, kas nėra pakankama. Per sekundę patyręs žmogus atspausdina 10 ženklų.
                                      Yra kita atskaita: įjungti antrą prireikė 4 sekundžių.

                                      Comment


                                        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                        Yra kita atskaita: įjungti antrą prireikė 4 sekundžių.
                                        Lyg ir 10 sekundžių minima, kas yra reasonable, sekundė kita kol varikliai netenka galios, tada iškart šokas, reikia susigaudyt kas čia nutiko ir įjungt kuro tiekimą atgal.

                                        Comment


                                          Parašė B.S. Rodyti pranešimą
                                          ejs-ejs
                                          Kaip gali sugesti abu mechaniniai mygtukai vienu metu?
                                          Gali ne patys abu mygtukai, bet blokas, kuris juos valdo.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X